Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2006, 22:37
#1181
eveeett... demek lastikler tubeless deilmiş haa?? hımm.. bunuda ogrendik pek hoş bi haber degil ama neyse..
bu sabah gittim opete 95 oktan kalmadıgı için opet fullforce koydurmak zorunda kaldım.. fullettim 11 kusur litre benzin aldı.. 410 km yapmışım... baya iyi bi performans... hep aldıgımdan beri 95 oktan koydurmuştum ama bu sefer tam performans benzini koydurayım dedim... bakalım performansı nasıl olucaktı...
ilk 5-6 km yavaş yavaş gittikten sonra biraz gazlıyayım dedim.. 6000 8000 arası cevirmeye başladım.. ama o ne??? acayip bi titreme var motorda.. tamam gaz acar acmaz acayip derecede gaz yiyo ve hızlanıyo ama cok vuruyo motor.. resmen vuruntu var gibi yani, 95 oktan benzinde sabun gibi kayardı motor hafif hızlanırdı ama çok titremezdi.. sanırım fullforce benzin çok fazla güçlü geldi motora.. sonucta 150 cc lik ufacık motor.. cok guclu patlamadan dolayı cok vuruntu yapıyo olabilirmi??
conuçta hiiiççç memnun kalmadım.. hatta bi an once bitsede 95 oktan koyayım diyorum.. cunku bu 98 oktanlık fullforce benzin çok kuvvetli geldi motora...
bilgilendireyim dedim keeway ailesini...
bu arada motorlarını yeni alan arkadaslar ve aramıza yeni katılan arkadaslara hayırlısı olsun hosgeldiniz diyorum...
arkadaşlar açık bir teklif sunuyorum buradan.. daha sonradanda kesinleştiririz..
biz keeway SL kullanıcıları herkes buradaki herkes (tabi istanbuldakiler şimdilik...) buluşalım ve herkesin motorundaki başından gecen tecrubeleri paylaşalım... açık bir alanda keyfimize bakalım fikir alışverişlerinde bulunalım.. açıkcası bana buluşup bara gidip laflamak dışında bu aktivite daha anlamlı geliyor...
sonucta buluşmamızı resimlerle burdaki arkadaşlarla paylaşırız.. kimin aklında soru işareti varsa ortadan kalkar...
çok sanal oluyor burdaki yazışmalar konusmalar.. bi an once toplu şekilde buluşup butun fikirleri olayları masaya yatırıp çözüm bulmamız sohbet etmemiz gerekli diyorum...
keyifli sürüşler dilerim herkese
Reklamlar
-
04 Mayıs 2006, 22:55
#1182
adige arkadaşım 0 motor al. rodaj sorun değil rodajdan korkma
arkadaşlar bu motorun kompresör olayıda çok iyi derim
yalnız ben bu 4 lü flaşörleri bi türlü beceremedim
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
-
04 Mayıs 2006, 23:09
#1183
blueberry ikisine aynı anda daimi basılı tutacaksın bizim motorlarda malesef flaşör yok, ama acil durumlarda bu şekilde kullanılabilir.
CEKO35 toprağım serviste daha dün bana 95 kullan diye tavsiyede bulundular. Bizimkilere en iyi 95 uyuyormuş
Arkadaşlar bu arada katalog da ve tüm motomax reklamlarında lastikleri dubleks olarak ilan-lanse ediyorlar, biz de dubleks artısı olduğu için sevinmiştik. Motomax'a dava açalım olmazsa topluca hepimizin lastiklerini değiştirsin. Geyik yapmıyorum, ciddiyim bu konuda.
Sinyalleri ve arka stobu benim makina dışında su alan yok mu yaaa ????
Son olarak tek seferde en çok kaç km. yaptınız? Ben yakında 450-500 km.'lik bir yola çıkmayı tasarlıyorum. 3-5 molayla gidebilir miyim bizim makinelerle acep ? Öneri ve görüşlerinizi lütfen benimle paylaşın.
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
-
04 Mayıs 2006, 23:17
#1184
Jarmen, dün ve bugün mola vermeden 125 km yol yaptım. Hiçbir sorun olmadı
daha önce dediğim gibi motorda yüksek bir ısı olmadı 3-4 molayla yapılabilir sorun çıkartmayacak gibi görünüyor motor
125 derken 125+125
banada 95 oktan tavsiye ettiler memnunum
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
-
04 Mayıs 2006, 23:34
#1185
saol abi ama ben artçımla gitmeyi planlıyorum. Bana da sorun çıkartmaz gibi geliyor ama yine de bir kuşku yok değil içimde. Belki de sadece benim septikliğimden kaynaklanıyordur bu
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
-
04 Mayıs 2006, 23:39
#1186
HAMMER kardeş buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirdim demişsin. Nasıl bi'şeydir bu nekadardır. SL'e göre olan modelinin seri numarası nederi vs.?
Bu konuda da sen bizi bilgilendir bakalım.[/QUOTE]
Bizim motora uyan NGK Bujiyi taktıktan sonra ustaya bunun buji kafası nası ne yapalım diye sormuştum.
Seri numarasını bilmiyorum ama usta bu bu buji kafasını çıkardı ve NGK takalım dedi.
Water Proof denilen özellikte.Usta üzerindeki yağmurda suda motoru stop ettirip yolda bırakabilir al istersen dedi.Fiyat 5 ytl idi.
Önümüz yaz falan ama aldım.
Lastik ve diğer konularda Jameika34 ün haberlerini ben de merakla bekliyorum.
Haziran a kadar nasılsa doya doya motora binemiyoruz.Bari makinaları dört dörtlük yapıp haziranda ehliyetle birlikte tadını çıkaralım.
Hatta polislerin en yoğun uygulama yaptığı yerleri güzergah olarak seçip toplu bir gezi yapalım ne dersiniz
-
04 Mayıs 2006, 23:44
#1187
Arkadaşlar dün akşam yan cantaya ayağım takıldı ve tak diye bir ses duydum gece olduğu için bakamadım sabah kalktım yan cantaları tutan somunun içinden gecen cantanın arka kısmındaki biraz sert plastikten yapılan canta arkası kırılmış bir baktım inanılmaz ince hiç güvenli değil dikkatli olun arkadaşlar cantanın arkasında tutan yerler hiçte sağlam değil...
-
05 Mayıs 2006, 00:03
#1188
Redstar çantanın arka plastik kısmına aynı boyda MDF kestir. Kerestecilerde veya mobilya imalatçılarında bulunur 5 mm'lik. onu arka plastiğe 4 köşeden ufak civata ila vidala büyük rondele kullan. aynı yerlerinden deldir ve motajını yap cuk oturuyor. hemde canlı duruyor. Yalnız MDF yi iç kısmına monte et. diğer şikayeti olan arkadaşlarda böyle yapabilir.
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
-
05 Mayıs 2006, 00:14
#1189
Lastikleri kesin değiştireceğim ama jameikayı bekliyorum. Zaten ehliyet haziranda gelecek ve lastik için 1 ay bekleyebilirim. Onlara lastik demeye dilim varmıyor bile. 2 teker bu lastik en önemli parçalardan biri...
Ehliyet aldıktan sonra toplu olarak polislerin çevirme yaptığı yerlerden geçmek çok iyi fikir
Ceko dostum buluşma ve fikir paylaşma önerin çok güzel ve destekliyorum ama sende dahil birçoğumuz ehliyetlerimizi haziranda alacağımız için bu buluşmayı haziranda yapalım derim.
Zeda yapmış olduğun değişikliklr kaça patladı? Değişim sonrası görüşlerini merakla bekliyor olacağım.
2 nci el motor almak isteyen arkadaşım. 8500 km.deki motora sıfır parası verilirmi yahu. Rodaj dediğin nedirki 500 km. Biz sana rodajda ne yapman gerektiğini söyleriz zaten forumda bununla ilgili birçok bilgiyede ulaşabilirsin.
Motorun ön tarafından metal sesi geliyor demişsiniz. Aynı ses bende de var ve genelde motor soğukken boşta gaza basınca duyuluyor.
Vites geçişlerinde problem yaşarsanız boşa alıp ileri geri yapmak çözüm olmakla birlikte trafikte kalırsanız boşu bulmakla zaman kaybetmeyin. Debriyaja basın motoru ileri veya geri biraz yürütün hemen vitesin geçtiğini göreceksiniz. Benim motorun debriyajı ve vites geçişleri şuan için sorunsuz.
-
05 Mayıs 2006, 00:22
#1190
tşk ler blueberry hoşbulduk arkadaşlar ben özenden bir sisfarları aldım chooper lar için çok güzel uzunu ve kısasıda var aynı farı gibi tavsiye ederim kendi farından daha iyi aydınlatıyor..brandayıda ben sirkeciden aldım yağmur su güneş geçirmiyor yanmıyor 40 ytl civarında
arkadaşlar ben onu bunu bilmem en kısa zamanda ehliyeti olmayan arkadaşlar ve bende dahil hemen ehliyetlerimizi alalım ve kimseye allah kaza bela vermesinde çanta vs. şeyler kolayy
-
05 Mayıs 2006, 00:30
#1191
GURAY adlı üyeden alıntı
can dostum sl modeli için ben bir tane örtü aldım yanmaz su geçirmez güneş geçirmiyor 40 ytl civarında aldım sirkeciden
Sirkecide nereden aldın Güray?
Tam bizim motorun ölçülerindemi bilgi verirsen sevinirim.
Benimki kapalı garajda duruyor güneşle yağmurla işi yok ama aldığın branda kaliteliyse bende alayım.
Bide tam fiyat söyle yahu civarında deme. Pazarlıkla kaça kapattın bende ona göre pazarlık yapayım. Hep ilk alan ben olarak kazık yiyorum bu sefer yemeyelim bari
-
05 Mayıs 2006, 00:36
#1192
dostum 40 ytl ye aldım yarında sana o dükkanın ismini veririm olmazsa oraya haber veririm gidersen alırsın tam bizim motorlar için çok güzel çantası felanda var tavsiye ederim
-
05 Mayıs 2006, 00:45
#1193
İatanbul daki arkadaşlar,
Truva marka chopper ların ss barları bizimkilere tam uyuyor olmalı. Bu motorların 250 likleri ve 150 liklerinden ayrı ayrı iki parça halinde alınıp monte edilebilir. Sağlam birşeye benziyor. Bizim burada servis olayı kısıtlı ve alternatif olmadığından fiyatını edinemedimi, orada yakından inceleyip bilgi verebilirmisiniz.
www.globalmotor.com
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
-
05 Mayıs 2006, 00:49
#1194
blueberry'ün fikri de çanta sorununu çözer ama ağırlık yapar, alan daraltır ve yağmurda sotun çıkartma ihtimali var. Ben çantanın ön yüzüne de arka yüzüne de demircide sac kestirttim. Sonra onlara paslanmamaları için anti-pas attım son olarak da üzerine 2 kat siyah sprey boya çektim. Orjinal gibi oldu. Çantalarım artık çok sağlam, ve ilk halinden bile dik duruyor.
Sacların fiyatı (4 ad.)= 6 ytl
Anti-pas= 2,5 ytl
Siyah sprey boya= 2,5 Ytl
Toplam= 11 ytl'ye cillop oldu. Bilginize sunulur.
GURAY kardeş şu aldığın sis farlarının bi'fotosunu çekip yollasana bize de fikir versin. Uzun-kısaolayı çok güzel ya.
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
-
05 Mayıs 2006, 00:52
#1195
GURAY adlı üyeden alıntı
dostum 40 ytl ye aldım yarında sana o dükkanın ismini veririm olmazsa oraya haber veririm gidersen alırsın tam bizim motorlar için çok güzel çantası felanda var tavsiye ederim
Tamam senden haber bekliyorum.
Jameika sen ne diyorsun? Unkapanındaki brandacılarda bu tip bir brandayı 20 ytl ye yaparlarmı?
-
05 Mayıs 2006, 00:55
#1196
jarmen ben şu anda ist buldayım yarın gidicem yazlığa motor yazlıkta çünkü çatalcada yarın göndereyim sana resimleri olurmu
tamam can
-
05 Mayıs 2006, 00:59
#1197
Güray sis farlarını mevcut akü kaldırıyormu?
Daha önce taktıran bir arkadaş bu nedenle sorun yaşamıştı.
-
05 Mayıs 2006, 01:00
#1198
olur kardeş yarın-öbür gün acelemiz yok.
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
-
05 Mayıs 2006, 01:02
#1199
ok jarmen
yok can hiç bir problem yaşatmıyor canavar gibi bir arabada bile bu kadar güzel bir ışık yok yani kendi farında kat kat daha üstün diyorum ve dediğim gibi hiç bir zararı yok uzun kısalı kendim bağladım.
-
05 Mayıs 2006, 01:24
#1200
GURAY kardeş aküyü yemiyor mu peki bu taktığın sisler ?
Arkadaşlar NGK buji ile birlikte bize kesinlikle bunlardan lazım. Bunlar gerçekten yağmur çamur dinlemez.
http://www.ngk.com.tr/Buji_ba_lanty_...l.1868.0.html#
Beklemeden kalkış - VX bujileri
Problem - kurumla kaplı bujiler
Karayolu trafiğinde dur-kalklar ve örneğin motosiklet sürücülerinin kask ve eldiven takarken motoru rölantide çalıştırma alışkanlığı, bujilerin daha çabuk kurum bağlanmasına neden olur. İstenmeyen sonuç: Ateşleme sistemi “tekler” ve her çalıştırma problem haline gelir.
Bujilerin değişimi ya da temizlenmesi sadece sıkıntı verici değil, ayrıca zaman alır, zahmetli ve pahalıdır. Dahası bu işlemler daima yalnızca kısa süreli başarı sağlar, gerçek ve kalıcı bir problem çözümü değildirler.
Çözüm - NGK’dan VX bujileri
Özellikle motosikletlerdeki ateşleme problemlerinin aşılması için geliştirilen yenilikçi VX bujisi, uzun yıllardır uluslararası motosiklet üreticileri için yürüttüğümüz süren çalışmalarımızın mükemmel sonucudur.
Kaynek: http://www.ngk.com.tr/VX_bujileri.1870.0.html
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler