Hoşgeldin frontier...
Ben de şimdi motorumu bir çalıştırdım sesini dinledim, az sonra da yıkayıp kısa bir tur atmaya çıkıyorum.
Temizlik önemli, çünkü yarın bizim için uzun bir gün olacak...
Hoşgeldin frontier...
Ben de şimdi motorumu bir çalıştırdım sesini dinledim, az sonra da yıkayıp kısa bir tur atmaya çıkıyorum.
Temizlik önemli, çünkü yarın bizim için uzun bir gün olacak...
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
huuu huuu aramıza hos geldın
tesekkürler arkadaşlar
olcan evet yarın büyük gün
bu arada sizin kmler ne civarda ?
Yarın birşey mi var ki?frontier adlı üyeden alıntı
Ben sadece çıkıp uzun bir süre motorumu kullanmayı planlıyordum,onun için öyle yazdım...
Başka bir programımız falan mı var?
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
olcan benim içimde uzun gün yarın sl 150'me kavusucamda
(en üstteki mesajıma yazmıştım)
Değerli arkadaşım, Keeway landcruiser 250 nin bir örneğini oldukça detaylı inceledim. Estetik olarak SL 150 kadar yakışıklı değil ancak özellik olarak iyi bir motor gibi. Öncelikle motor zincirli değil kayışlı ve şaftlı. Zincir ve zincirden kaynaklanan şanzıman problemlerini ortadan kaldırıyor. Daha oturaklı bir motor. 2 silindir ve V motor olması kesinlikle vibrasyonu düşük ve yüksek torklu bir sürüş sağlayacaktır. Ancak son sürat konusunda sl150 den çok fazla bir avantaj sağlayacağını düşünmüyorum. En fazla 10-15 km olabilir. Uzun yolda nispeten daha avantajlı olsada , aldımmı bir kere alayım mantığı çalışmaz . 150 ile 250 arası çok büyük farklar yok. Eminim hangisini alırsan al en fazla bir sene sonra daha büyük bir motora örneğin 500 cc yada 650 cc gibi bir motora geçmek isteyeceksin. Bu sürekli şehir içinde scotter kullananlar dışında hemen herkezin izlediği bir yol. Sende bir değişim içindeysen tavsiye olarak sl150 yi öneririm . Üstelik daha yeni çıkacak bir model olduğundan nasıl çıkacağı meçhul. Çünkü keeway modellerinde yolarda giden kayışlı ve saftlı bir motor henüz görmedim. En azından SL 150 nin dertleri ve çareleri çoğunlukla keşvedilmiş durumda.gurolteke adlı üyeden alıntı
[COLOR="Blue"]En iyi motorcu, gideceği yere varan motorcudur. Önemli olan varmak değil, yolda olabilmektir.[/COLOR]
frontier hoş geldin. Bende bugün aldım SL 150 mi. 10 KH 522 ilk gün 50 km yol
yapmışım. Hiç bir sorun yaşamadım. 90 a kadar çıktım. Bendeki BMW R-26 dan
sonra bu canavar yağ gibi geldi arkadaşlar. İyi bir karar verdiğimi anladım.
Banada bir hoşgeldin derseniz Blueberry'i mutlu edersiniz.
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
Hoşgeldin blueberry...
Hep mutlu kal...
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
teşekkürler olcan
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
Zerda, geç oldu ama geçmis olsun,yeni okudum.Allah korumuş.Sana ve arkadaşına acil şifalar dilerim..
Hoşgeldin blueberry Kazasız belasız seyirler
arkadaşlar ben de bugün teslim aldım ilk izlenimler gayet iyi bakalım sürünce neler olacak
bu arada teknik sorulara gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ederim !
Engin sen de güle güle kullan motorunu.
@rebet, zerda değil zeda3000...
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
Elim sürçtü ya olcan idare et..Zeda sen de
rebet teşekkürler
engin hoşgeldin
yeni motor alıpta takip edemediğimiz arkadaşlar varsa onlarada MERHABA
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
1 hafta önce kuzenime SL 150 aldık. Daha ilk trafiğe çıktığı gün bir kamyondan seken taş ön camını patlattı. Bir gün sonrasında ise artçının ayak dayama kollarından biri çalındı. Başına gelen bu talihsizliklerden sonra hemen motomaxi arayıp bir sürü yer ve kişi ile görüştükten sonra camın min.2 ay sonra gelebileceği, ayak dayama kolu için ise bir tarih veremediklerinin bilgisini aldı.
Motomax dedik güvenilir dedik ve yetkili bayilerden biri olan motovizyon geçenlerde foruma kesinlikle yedek parça sorunu olmadığı söylemişti ama durum ortada. Motorun yürümesine engel bir parça olsa motor bütün yaz yatacak demekki.
Anlaşılan biz her türlü yedek parça ihtiyacımızı piyasadaki yan sanayi ürünleri ile temin etmeye çalışacağız.
Temin edemezsek ve hayati bir parça olursa heran yaz sezonunu acı bir şekilde kapatıp yazı motorsuz geçirebiliriz.
Can. bu parça konusunda Motomax'ı aradınız da MotoVizyoN'u aradınız mı?
Bunun gibi bir sözün arkasından gerekli parçaları kısa sürede sağlayabilmeleri gerekir ve bunu yapacaklarını sanıyorum.
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
Olcan aramadık yer bırakmadı. Yarın bir kez daha arayıp yıkacağım orayı diyor. Gelişmelerden haber veririm ancak Motomax temin edemiyorki motovizyon etsin.Neticede onlarda parçaları motomaxden alıyorlar.
Satarken herşey çok güzel sorun oldumu herkes bir tarafa dağılıyor.
Binbir bahaneler ortaya atılıyor. Motomax'in yedek parça sorumlusu fabrika göndermiyor biz ne yapalım diye bir açıklama getirdikten sonra gerisini siz düşünün artık.
zeda mesajımı okumadın herhalde ! Abi bi'yanıt ver gari nezaketen bari ya, ayıp oluyor valla(Nasıl oldun bu arada)? Arkadaşlar şu NGK bujiyi ilk öneren kişi kimse topicte Allah onun motoruna zeval vermesin, ne psikopat bi'bujidir arkadaşlar bu yaaa??? Yemeyin içmeyin alın derim (bizimkine uyan standart modeli 3 ytl-Üst model 6 ytl . Bu arada ben aküyü değiştirecektim daha kaliteli bi'markayla, aküyü acınca YUASA çıktı şok olduk serviste.
250 lik keeway eğer şaftlıysa çok fazla güç kaybı olur derim ben, ama makinenin 2 silindir olması titreme problemini giderecektir. Yine de bizim makinelerin yarısı kadar yakışıklı ancak (ön sinyalleri hariç)
Zeda'nın eldiven konusunda söylediklerine aynen katılıp yaz-kış takılmalı diyorum. Çünkü benim yıllarca korumasız motor kullanmış ve fakat şu an parmaklarını tam olarak kapatamayan (ruzgarın etkisi) abilerim var, bilginize.
Bu arada bilginiz olsun motorun plastik aksamında kırılma-çatlama yaşayan arkadaşlara şidderle öneririm: 502 SUPER GLUDE - EVO BOND adında bir yapıştırıcı var Japon benzeri, ama çok daha güçlüsü. Sanayide hırdavatçılarda kolaylıkla bulunuyor. Bundan damlatıyorsunuz üzerine biraz sigara külü TAŞ gibi oluyor kırıldığına üzüldüğünüz parçanız. Aklınızda olsun. Ayrıca tüm metal yüzeyler için HENKEL'in bir kremi var genelde Migroslarda bulunuyor 3,5 ytl civarı. Diş macunu gibi bir şey mutlaka alın ve tatbik edin ne pas bırakıyor ne başka birşey ayrıca nikelajları aşırı derecede parlatıyor. Gözünüze küçük gelmesin bir adeti tüm motora yetiyor. Elinizin erişemedei yerdeki pasları çıkartmak ve pastan korumak için ise; WD-40 öneriyorum. Tümünü denedim iyi sonuçlar aldım ve dostlarla paylaşmak istedim. Sevgi ve saygılarımla. J@RMEN
Bu arada motosikletimin kapalı bir garajı olmadığı için, yeni bir çözüm buldum demir doğramacıda bir ara ona ufak bir kapalı garaj yaptıracağım. Sudan-tozdan etkilenmeyeceği gibi Kilitli-kapalı olduğu için gayette güvenli olacak. Yapturunca fotolarını gönderirim. Bu ayna sorununuda altına vida ekleyerek giderdim şimdi canavar gibi görünüyor heryer.
32 YTL ye 480 km rahalikla yaptim ve depodan halen benzin sesi geliyordu korktum risk almiyim dedim.Hem egzozum acik hem performans hava filtresi var ve ben super benzin kullaniyorum. Demişsin geçmiş zayfalarda ZEDA kardeş benim eğzozum açık değil, filtrem normal ammavelakin 32 ytl ile 280 km. yaptım şehiriçi. Bu neden kaynaklanır arkadaşlar bilen var mı? Kimileri 400 km.'yi geçtiğini söylüyor. Benim niçin böyle acep? Devirli kullanıyor olmak 100 km den fazla farkede mi? Birde Zeda ve performans tipi hava filtresi kullanan kullanan diğer arkadaşlar bu konuda detaylı bilgi verirlerse sevinirim. Bende düşünüyorum fakat bu konuda çok fazla bilgim yok. Şimdiden teşekkürler.
merhaba
Beni de aranıza alır mısınız?
Herkese selam.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)