Arkadaşlar daha öncede söylemiştim,sisybar konusunda isteyenlere yardımcı olabilirim,hazirana kadar sonra 2 ay yokum,elimde hazır yüksek sissybar var,ilgilenenler özelden bana ulaşsın.
Arkadaşlar daha öncede söylemiştim,sisybar konusunda isteyenlere yardımcı olabilirim,hazirana kadar sonra 2 ay yokum,elimde hazır yüksek sissybar var,ilgilenenler özelden bana ulaşsın.
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
snrtrt kardeşim jiklem tamamiyle kapalı konumda yani aşağıya bakıyor. rebet 'in dediği gibi 1500 devire getireyim bakalım n'olacak. Bu arada benzin sarfiyatıyla ilgili olarak ne düşünüyorsunuz 32 ytl'lik benzinle ancak 280 km. gidebildim yaaa :(((((
Bir de hava sıcak dahi olsa benimki ilk marşı ve sonrakileride jiklesiz almıyor. Kesinlikle ve kesinlikle jiklesiz çalıştıramıyorum.
Bugün motosikletimi kullandım, klasik yorumlardan vazgeçtim
bu arada A2 kursundan sonra ilk defa motora biniyorum ve bu kafa ile bu
havada bahçelievler - rami arasını (ağırlıklı E5 kullanarak) geldim
tamı tamına 15 km yol yaptım
tabii ki giyim-kuşam tam, bunu belirteyim ayrıca
Keeway Superlight 150 :cherry:
34 ED 0798 (namı-diğer "vın vın")
stop etme ve bazen de tekleme yapıyo benim motorda ve jikleye bağlı olmadan sinyallerde aynı şekilde problemli
Vites geçişlerindeki gelen ses ile ilgili sorun yaşayan arkadaşların dikkatine.
ilk 500 km. boyunca ses geliyordu 500 km. bakımında motorun zicirini serviste iyice germişler artık ses kalmadı. Sorun halledildi sanırken şimdide motordan anlayan arkadaşlar zincirin aşırı gergin olmasının motora zararı olacağını söylüyorlar. Yani ses gitti ama arkasından ne getirir belli değil. Fikri ve bilgisi olanların yorumu nedir?
çok mu gerildi eger aşırı gerilmediyse bişey olmaz zaten 300 400 km sonra tekrzr gevşer vites ilgili noktaları yaglayıncada o ses geçiyo
1 mm bile boşluk yok ayrıca vitesle ilgili noktaları açıklarsan sevinirim.
Yaw bunlar nasıl usta zincire çok yüklenirsen Şanzumana zarar verirsin
Tam alaşeyir tımarı yapıyorlar bugun bu sorun'u halledelimde ilerde ne sorun cıkarsa cıksın arkadaşlar zincirde 1,5 cm bolluk olması lazım yoksa şanzuman a yazık olur
rolantı ayarını yaptır gecerjarmen adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben ist/zeytinburnundan güray bende öncü motordan aldım nerdeyse 3-4 gün felan oldu zincirden biraz ses geliyordu servisten bana izah ettiler vede kendim yaptım çokta iyi oldu ve arkadaşın dediği gibi şanzumana zarar verir çok hafif gevşek kalmalı bence
arkadaşlar ben pek anlamam ama yaz tatillerınde şehırler arası yolculukta ıkı kışıyı rahat taşırmı kafama takılıyor kullanan arkadaşlar yazarsa sevınırım
cem özer
150 cc motor markası ne olursa olsun 2 kişi ile özellikle uzun yolda zorlanacaktır ...Ha gitmezmi ??? bal gibide gider ama 150 cc motor genelde şehiriçi kullanıma elverişli bir motordur amacın şehirlerarası ise en az 400 cc civarı motorların 2. eline bakmanı tavsiye ederim
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
arkadaşlar herkese slm...bu motoru takip etmekteyim..bu motoru istanbul avrupa yakasında nereden albilirim..bu arada aidikurt slmlar...bugün motogp de görüştük seninle
merhaba arkadaşlar uzun süren bir araştırmadan (fuarlar, internet, tanıdıklar vs.) sonra ben de sl150 ciler arasına yeni katıldım yarın motorumu teslim alıyorum motovizyondan ve sormak istediğim bazı şeyler var
1- rölanti ayarı hayati bir önem taşır mı ve normali ne olmalıdır ?
2- motoru teslim alırken servise tembih etmem gereken önemli şeyler ("buji değişecek, civatalar kontrol edilecek" den başka) nelerdir?
3- motoru yaz boyunca kullanmayı ve aşağı yukarı 2000 km falan yapmayı düşünüyorum, döndüğümde gerekecek olan servis talimatları ne olmalıdır?
4- benzin süper mi kurşunsuz 98 oktan mı iyidir orası biraz muallakta kalmış ne konulmalı?
5- sissy bara servis 200 ytl diyo ancak yedek parça + işçilikle 20-30 ytl gibi acayip ucuz bir fiyata yapılabiliyomuş bu konuda bilgisi olanlar, ne şekilde yapılmalı söylerlerse memnun olurum.
6- zincir ayarının (vites geçişlerindeki ses ile ilgili) motoru alırken mi yapılması yoksa 2000 km bakımında mı yapılması uygundur?
7- jikle olayını çözdüm galiba bütün forumu okuyarak çünkü o da bahyağı bi ikilemde kalmış ama çözdüm o yüzden onu sormayacam
biraz uzun oldu ancak lütfen siz büyüklerim (benim 18 yeni bitti) bi yardımcı olursanız çok makbule geçer
ilk motorum olacağından bayağı bi tereddüt ettim alırken ancak içim rahat daha (en azından henüz) herhangi bir hayati sorunla karşılaşan yok
yaz boyunca bakımını kendim yapmam gerekecek çünkü adada kullanacam = motor servisi yok iki tane bisikletçi var hiçbişeyden anlamazlar ) o yüzden takım taklavat ne alınması gerekir (öğrenmek istiyorum herşeyini en ince ayrıntısına kadar)
umarım bu mesaj iyi bi şekilde cevaplanır çünkü genelde yeni alacak olan acemi motorcular tarafından sorulan bütün soruları toparlar nitelikte bir mesaj olduğunu düşünüyorum ve güme gitmesini istemem.
şimdiden herkese çok teşekkür ederim
ha bu arada b.evler de oturuyorum ve yakında (en azından avrupa yakasında) oturan sl150 cilerle tanışmak ve bilgi danışmak isterim (sanıyorsam stratejii abimiz de buralarda oturuyor)
abiler kardeşler allah hepinizi korusun kaza bela vermesin keyifli yolculuklar versin inşallah
Selamlar Ercüment,Ercument adlı üyeden alıntı
Bahsettiğin kavrama problemi, yani debriyajın tam son noktasında gelen şakırtılı ses debriyajdan değil, şanzımandaki rulman ve mil boşluğundan. Eh haliyle motorun zincirini dediğin gibi gerince boşluk azalıyor ve ses çıkmıyor. Ama aslında boşluk azalmıyor da zincirin gerginleştirilmesiyle sıkıştırılıyor ve bu da her girdiğin çukurda tümsekte arka amortisör hareketleriyle beraber şanzımanı yemen demek. Motosikletlerde şanzıman ve motor beraber olduğu için de şu an senin yaptığın motoru bitirmeye çalışmak demek.
Sen ve bu konudan muzdarip diğer arkadaşlar; biraz sabredin işin peşindeyim çözer çözmez sizlere sorun ve çözümü hakkında detaylı olarak bilgi vereceğim, sanırım bir hafta on güne kadar hallolur.
Herkese İyi Seyirler...
Hocam bu konuda biraz daha bilgilendirir misin bizi, çünkü bende yakın zamanda 500 km'lik bir yolculuğa çıkmayı tasarlıyordum (artçı ile birlikte). Ne gibi olumsuzluklarla karşılaşabilirim açıklarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.BBRR adlı üyeden alıntı
haklısın kardeşim bahçeli evlerde oturuyorum. görüşelim bir araengin139 adlı üyeden alıntı
msn: stratejii@hotmail.com
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
hocam hosgeldın aramıza avrupa yakasında motovizyon var ordan soner beyı bul motosıklet net ten geldıgını soyle zaten cok yardımcı ve ılgılı bırısıymıs cogu kısı ordan almıs ordan alabılırsınsparco55 adlı üyeden alıntı
Dostlar selam gecen hafta ispanyadaydim is icin deli oldum ne motorlar ne modeller bir tane koseye atilmis Hyosung gordum chooper 250 cc o kadar.Bizim motordan eser yok markasini bilen bile yok.Triumph Rocket yanimda durunca anladim artik aradaki farki.Ne ise
Pazar gunu arbanin biri bir gusel ayna ise gecirdi bana ve devrildik 30 km/h hizla.O hizla bile ben ve kiz arkadasim iii kaydik asfalt uzerinde.Motorun koruma demiri yamulda sadece bir cekmem ile geri duzeldi ve kirilan bir sey yok.Motor saglamis acikcasi walla sevindim o anda bile.Ama sizden ricam kapali kask mutlaka takin benim kafam o hizda bile 3 kez yere vurup sekti.Dizlik takmadigimdan dizim yaralandi.Bugun dersimi aldim 160 ytl ye komple sirt koruma dizlik benim ve kiz arkadasim icin aldim.Ehliyete zaten yazilmistim.O kadar tecrube yinde boss adam bana bakmadigi surece ben ne yapiyim.O yuzden koruyucu ekipmanlara biraz onem.Herkeze kazasiz belasiz surusler.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)