bugün motorla 50 km yol yaptım indiğimde bir tuhaf oldum her tarafım titremekten kendini kaybetmiş nerdeyim neyim davasında idim
motor görmeyenlere motor diye yutturuyorlar fun clupler falan kuruyorlar işde
bizde inanıp güvenip alıyoruz.
bu sitede motordan anlayan birileri varsa onlarda bu ve benzeri marka motorların olmadığı başlıklarda toplanmışdır buna eminim
motorda ne güç ne kuvvet var
aynalardan görebildiğim kollarım geriyi görebilmem için değişmesi gerek
vitesler bi dert 2. 3. viteslerde yavaşlamaya gör giden motor stop edince birden bir rezaletin ortasında kalıyorsun boşu bulmak çok zor bazen ızdırap
ammmaaa denge derseniz on numara
rüzgar deseniz hiç etkilenmiyor
rahatmı rahat
ekonomikmi ekonomik
yakışıklı mı yakışıklı
gidiyomu ... gitmiyo ama yağmasa da gürlüyor varmı var işde
uzun lafın kısası arkadaşlar bu motorla toplam 110 km falan yaptım 50 si bu gün
iyisini kötüsünü söylüyorum
öncelikle bu motoru seçme nedenim 13,5 beygir gücü idi ( motovizyon böyle dedi kendi sitesinde de bu şekilde yazıyor) ama 13,5 falan değil kataloğunda yazdığı gibi 7.5 kw yani 10 bg
hesabıda şu şekilde oluyor 1 bg = 0,745 kw
ters orantı uygularsak 7,5 kw / 0,745 = 10 bg
bu motorun uygunluk belgesinde de 7,5 kw olarak geçiyor
satıcılar ve motomax gerçekte bu motor 13,5 bg diyerek satıyor
motorun gidişi de 10 bg den fazla değil bu verim rodaj döneminde de aynıdır rodajdan sonrada aynı
bilmeyenler için söyleyeyim rodaj döneminin amacı sürücü güvenliğinden emin olunması yani montaj hatalarının ortaya çıkması parça hatalarının ortaya çıkması ve bu esnada sürücünün zarar görmemesi bu nedenle yavaş gidilmesi talep ve tavsiye edilir aksi taktirde kişi motorsikleti normal hali ile kullanabilir bu garantiden çıkarmaz
rodaj devresinin ikinci amacı motor bloğu içindeki parçalarda pistonlarda yataklarda vs hareketli-hareketsiz tüm parçaların çapak atması nedeni ile oluşan pisliğin motora zarar vermemesi sık yağ değişiminin amacı da bu zaten
rodajdan sonra vibrasyonun azalması bana hurafeleri andırıyor biri söylüyo (uyduruyo) diğerleri inanıyo azalmayacak
motorun her yerinden ses geliyor gelmeye de devam edecek
motorda kavrama problemi var bu tamamen başlı başına arıza ( imalat hatası )
yok lastiği değiş şu kadar para yok bujiyi değiş şu kadar para yok cc bar yok onu taktır yok onu değiş yok bunu tak = maliyete bak
madem bunları değişecektim para harcayacaktım neden bu motoru aldım
alın size ekonomik choper
http://www.suzuki.com.tr/index.asp?a...&motolink2=206
ben bu motoru sl150 lamdan önce görseydim kesinlikle bunu almak için bütcemi zorlardım neyse giren girdi
kimse demesin bu paraya bu anca diye harcanan ekstralar ve zaman kaybı hesaba katılınca bu motor ve benzerleri fiyatlarının 1,000 - 1,500 ytl daha fazlasına geliyor buda sl150 için 4,000 ytl ye tekabul ediyor.
bu motordan alacak arkadaşların sağlıklı karar vermelerine yardımcı olmak için bu rakamsal hesabı yapıyorum tabiki ömrünün ne kadar olduğuda meçhul
o da daha extra bir hesap ikinci el durumu da var
kısacası o kadar da ucuz değilmiş bu makinalar
110 kmde bunu öğrendim şimdi iki plan var kafamda
beygir gücünden yola çıkarak motoru iade etmek ki bu çok kolay olur her yere yazmışlar 13,5 diye bende de kayıtları var
ama iade etsem ne olacak daha fazlasını alacak param yok :D
şimdiye kadar bir sürü çin malı el aleti kullandım hiçbiri sorun çıkarmadı hepsinden memnunum çin malı kullanmayı biliyorum bunu da güzel kullanırsam zarar etmem
pahalı markanın bakımı yedek parçası da pahalı olur o da ayrı bir dert
ben bu motoru eşşek gibi kullanacağım kaliteli bir motora eşşek muamelesi yapılırmı ? o halde buna herşey yapılır
ama hala bu motoru almamış arkadaşlar varsa ve alacaklarsa gelsinler hemen vereyim benimkini gidip ybr yada titan alacağım
fiyattada makul bir indirim yapacağım
ayrıca devir içinde zaman tanıyacağım
çok yazmışım kimse okumaz bitireyim bari 200 km olunca yine yazarım
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Konu dışı , tehdit edici, küfürlü, örf ve adetlere karsi, şiddet, müstehcen, kaba, nefret dolu yada çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, irk ayrimina yönelik iletiler göndermek ve materyaller kullanmak; forum yöneticilerini ve kullanicilarini küçümser davranislar sergilemek , dini , siyasi ve politik yazilar yasaktir. Attığınız her mesajda IP adresinizin kayıt edildiğini lütfen göz önünde bulundurun. Bu anlaşmanın iptali halinde IP adresiniz vasıtasıyla forum alanından uzaklaştırılacağınız gibi, herhangi bir hukuksal durumda da ISP'nize ulaşılacaktır. Bu durum ancak bu anlaşmanın ciddi bir şekilde ihlal edilmesi durumunda geçerlidir. Forum ortamina kisisel problemler, anlasmazliklar tasinamazlar.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: komtan **************