Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9701

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Arkadaşlar ben yakıttan çok memnunum 1 hafta motor benim bacanaktaydı 2 kişi bindiler genelde 90+90kg işleri gereği genelde de bastılar hep 12 litre benzin ile 400km yapmışlardı ben kırmızı bölgeye gelince depoyu fulledim ve 55 liraya depo dolu yani 12 litre aldı şuan 277kmdeyim ve daha 1 çeyrek azaldı depo yani %75 civarı dolu gösteriyor. depo lineer inmediği için tahminimce 550-600km gidecek gibi son durumu yazarım size. birde motorun contasını değiştirmek için sökmmüştük dikkatimi çekti pistonda hafif bir çizik vardı bir bölümünde sanırım zamanla silindir piston segman değişmesi gerekecek çünkü motor biraz yağ yakıyor, öyleki 500kmde 250-300gr yağ eksiltiyor, sizlerde durum nasıl? yağ eksiltme var mı? ben eksiltmeyi bu pistonun durumunu veriyorum ama.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9702
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı zatoichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncel yedek parça fiyatları konusunda bilgisi olan var mı,
    flaşör 150TL
    Arka Ön balata 100tl
    Sibop ayarı 100TL
    Egzost tamiri 100TL
    Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL
    Keeway Bursa yetkili servisinden yaptırdım.

    Fiyatlar normal mi arkadaşlar,montaj dahil, gerçi yaptırdım artık ama sanki fazla gibi,
    Bir motorcu arkadaşın önce yaptır sonra pazarlık et tavsiyesi sebebi ile işten önce pazarlık etmedim, ama tamirden önce sormak lazım bence fiyatları.
    hocam sen ne yaptın ya ben arabaya okdar masraf etmıyorum flasörun sınyal flasorumu en fazla bı cın mnalı scooterın flasoruyle degısırsın kablo kesıp bantlarsın 20 tl sibob ayarı 50 tl balatalar 20 ön 20 arka olsa egzozu bıse dıyemıcem plakalıkta topu topu neki tamirine 50 tl istediler . çok para vermissin en az 300 tl sı heba bence ama gecmiş olsun ne diyielim
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  3. #9703
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı zatoichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncel yedek parça fiyatları konusunda bilgisi olan var mı,
    flaşör 150TL
    Arka Ön balata 100tl
    Sibop ayarı 100TL
    Egzost tamiri 100TL
    Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL
    Keeway Bursa yetkili servisinden yaptırdım.

    Fiyatlar normal mi arkadaşlar,montaj dahil, gerçi yaptırdım artık ama sanki fazla gibi,
    Bir motorcu arkadaşın önce yaptır sonra pazarlık et tavsiyesi sebebi ile işten önce pazarlık etmedim, ama tamirden önce sormak lazım bence fiyatları.
    Ne yaptın kardeş 500 TL. iyi para. 'Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL' plakalığa gümüş falan kapladı herhalde.

  4. #9704

    Üyelik
    28 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    superlight 150
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...ama gecmiş olsun ne diyielim
    Saol güvenip gittik işte, pahalı bir ders oldu bu konuda...

    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yaptın kardeş 500 TL. iyi para. 'Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL' plakalığa gümüş falan kapladı herhalde.
    Doğru diyorsun kardeş, yaptık bir hata.

  5. #9705
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı ercan_wrc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben yakıttan çok memnunum 1 hafta motor benim bacanaktaydı 2 kişi bindiler genelde 90+90kg işleri gereği genelde de bastılar hep 12 litre benzin ile 400km yapmışlardı ben kırmızı bölgeye gelince depoyu fulledim ve 55 liraya depo dolu yani 12 litre aldı şuan 277kmdeyim ve daha 1 çeyrek azaldı depo yani %75 civarı dolu gösteriyor. depo lineer inmediği için tahminimce 550-600km gidecek gibi son durumu yazarım size. birde motorun contasını değiştirmek için sökmmüştük dikkatimi çekti pistonda hafif bir çizik vardı bir bölümünde sanırım zamanla silindir piston segman değişmesi gerekecek çünkü motor biraz yağ yakıyor, öyleki 500kmde 250-300gr yağ eksiltiyor, sizlerde durum nasıl? yağ eksiltme var mı? ben eksiltmeyi bu pistonun durumunu veriyorum ama.
    Gerçekten yakıt tüketimin iyiymiş benim motorda sorun var galiba 2 kişi toplam 180 kg binse yerinde zor hareket eder.Bugün arkadaşı aldım arkaya 100kg bende 60 motor nasıl çırpınıyor.Yokuşu zor çoktım 1.ci viteste hafif eğimli yokuş.Mesela giderken arada bağırıyor ondan sonra hızlanıyor.7.5 lt benzin vardı 100km yol yaptım depo çeyrek depoya düştü bakalım ne kadar dayanıcak.

  6. #9706

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Hocam çekişi mükemmel benim. En basitinden bugun arkadaşimi arkama aldım ben 89kg arkadaşım 100kg ve çıktığımız rampayi görsen sasirdin. 2de çıkardım ama çok ağır olduğumuzdan cukurlarda arka çamurluk sürtuyordu bu nedenle 1 ile hiç zorlanmadan çok çok dik rampalari bile ciktim.

  7. #9707
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı ercan_wrc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam çekişi mükemmel benim. En basitinden bugun arkadaşimi arkama aldım ben 89kg arkadaşım 100kg ve çıktığımız rampayi görsen sasirdin. 2de çıkardım ama çok ağır olduğumuzdan cukurlarda arka çamurluk sürtuyordu bu nedenle 1 ile hiç zorlanmadan çok çok dik rampalari bile ciktim.
    benimki 2005 model seninki yeni balansörlülerdendi yanılmıyorsam ama bu kadarda fark olmazki benim birşeylerine baktırmam lazım.benimki çıkıyo çıkmıyo değilde aşırı bağırıyor zorlanıyor.

  8. #9708

    Üyelik
    28 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    superlight 150
    Avans ayarı (ateşleme zamanlaması) motordaki aşırı vibrasyonun sebeplerinden biri diye dusunuyorum, ateşleme elektronik oldugu için de ayarı yapılmıyor sanırım.

  9. #9709

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı thepope adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki 2005 model seninki yeni balansörlülerdendi yanılmıyorsam ama bu kadarda fark olmazki benim birşeylerine baktırmam lazım.benimki çıkıyo çıkmıyo değilde aşırı bağırıyor zorlanıyor.
    benimki 2008 model galiba balansörlü ama motor aynı motor böyle bir durum olmaması gerekli. Benim ilk motorum bu zamana kadar hep araba kullandım ve arabayı seri kullanırım, arabadan inip motora bindim ama kalkışlarda falan yokuşta olsa çoğu arabayı geçecek güçte. zaten bacanağımda hyosun 250R ve arkadaşımızda Honda 600R var ikiside kullandı motoru ve 150lik motora göre çok seri ve iyi gidiyor demişti. hani diyorum ben mi yanlış düşünüyorum ama onlarda benim gibi düşünüyor. Senin motorda bir sıkıntı olduğu belli ama nereden olabilir acaba hava ayarını falanda yapmıştın aklımada başka bişey gelmiyor. buji, karburator hep bakımda geçmişti galiba. peki buji kablosu bozuk olabilir mi? farklı bir kablo ile deneme imkanın varsa dene derim. gerçi kablo arızasında teklemede yapması lazım.

  10. #9710
    Mr_Q - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    mondial 150 MR Vulture - Keeway Superlight 150
    *Ön çamurluk kırık var yapılacak, boyanacak.
    *Arka çamurluk kuruk var yapılacak, boyanacak.
    *Depoda hafif ezik var, düzeltilecek, boyanacak
    *Far kırık, değişecek
    *Standart bakımlar yapılacak
    *Göstergeler çalışmıyor, telleri kopuk ( değişme ihtimali de var ) Depo dahil çalışmıyor.

    Arkadaşlar, yeni olduğum için sormak istiyorum. Yarın ilk etapta bunları yaptırmayı düşünüyorum. Sizce fiyat ne kadar olur ? Fikir verebilir misiniz ? Bir de, eksozu açtık biz bunun dedi aldığım arkadaş. Bunun yakıta etkisi olur mu ? yoksa sesi gayet güzel, böyle kullanırım da... Gerçi mantık olarak etkisinin olacağını düşünmüyorum ama yine de sormak istedim.

  11. #9711
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı ercan_wrc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki 2008 model galiba balansörlü ama motor aynı motor böyle bir durum olmaması gerekli. Benim ilk motorum bu zamana kadar hep araba kullandım ve arabayı seri kullanırım, arabadan inip motora bindim ama kalkışlarda falan yokuşta olsa çoğu arabayı geçecek güçte. zaten bacanağımda hyosun 250R ve arkadaşımızda Honda 600R var ikiside kullandı motoru ve 150lik motora göre çok seri ve iyi gidiyor demişti. hani diyorum ben mi yanlış düşünüyorum ama onlarda benim gibi düşünüyor. Senin motorda bir sıkıntı olduğu belli ama nereden olabilir acaba hava ayarını falanda yapmıştın aklımada başka bişey gelmiyor. buji, karburator hep bakımda geçmişti galiba. peki buji kablosu bozuk olabilir mi? farklı bir kablo ile deneme imkanın varsa dene derim. gerçi kablo arızasında teklemede yapması lazım.
    Yakıtı şuan test ediyorum 7.5 lt benzin vardı 175km yaptım 1 diş benzin kaldı daha rezerveye almadım 200km gitse 3.7 litre yakmış oluyor.100km de.Herhalde yakıtı normal.
    Birde benim motorda şöyle bir durum var bu nedenle debriyaj balatalarından şüpheleniyorum mesela gidiyorum hafif yokuş yol motor gidiyo gayet güzel bende yavaş yavaş gazı açıyorum sonra motor hızlanıyor bir yere gelince sesi yükseliyor ama hızda yükselme yok sonra tekrar hız yükseliyor yani önce bağırıyo sonra hızlanıyor bu sizde varmı?normalde yokuşta çıkamıyosa sesi azalır devir düşer ama bende öyle bir şey yok ses aynı hatta bağırıyo ama yavaşlıyor yokuş dik olunca hani bayılma olsa devir düşer sizde nasıl bu durum

  12. #9712

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Hocam bunun tek nedeni var debriyaj balatasi bitmiş. Zaten fazla yakmasida bundandir. Gücün bir kısmı boşa gidiyor.

  13. #9713
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı ercan_wrc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bunun tek nedeni var debriyaj balatasi bitmiş. Zaten fazla yakmasida bundandir. Gücün bir kısmı boşa gidiyor.
    Benim debriyaj kolum sertti dün ayar yapıyım dedim mesela çok üstte kavrıyordu vidayı ayarladım şimdi ortalarda kavrıyor ve debriyaj kolunun sertliği yarı yarıya değişti çok iyi oldu olması gerektiği gibi rahatladı motorun gidişindede hissedilir bir değişme oldu fakat tamamen çözülmedi yani yağ değişim vakti geldiğinde balatalarada bakıcam motordaha 3500 kmde balataların bitmesi normalmi

  14. #9714
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Arkadaşlar bugün motorun viteste çalışmama sorununa bir çözüm uyguladım şöyle motorun ön dişlisinin olduğu yerde boş vites müşürü var onun yolundan bir kablo çektim debriyaj koluna kadar orayada bir şekilde bağladım kabloyu şuan debriyaja bastığımda sonuna kadar tabiki motor boşta görünüyor bu şekilde motor viteste olsa debiriyaja bastığımda boşta görünüyor ve çalışıyor.
    İsteyene detaylı şekilkde anlataiblirm

  15. #9715
    Mr_Q - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    mondial 150 MR Vulture - Keeway Superlight 150
    Çamurlukların kırıklarının yapılması + Boyası
    Depodaki yamukluğun düzelmesi + Boyası
    Yan kapakların boyası
    Hepsi 200 TL civarında tutacak... Pahalı mı ?
    Sibop ayarı + Karbürator + Hava filtresi + Yağ dahil bakım... 80 TL... Bu fiyat nasıl ?

  16. #9716
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    boya 200 se yani bence biraz pahalı gibi 150 ye baglamaya calıs cila vernik vb seyleri attırmayı unutma

  17. #9717
    Mr_Q - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    mondial 150 MR Vulture - Keeway Superlight 150
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boya 200 se yani bence biraz pahalı gibi 150 ye baglamaya calıs cila vernik vb seyleri attırmayı unutma
    Üstadım, boya 150 fakat çamurluklarda kırıklar var, depoda biraz düzeltilecek yer var. Onları da yaptırtıyorum. Yani yaklaşık olarak dediğin paraya gelmiş olacak.

    Biraz uğraştıracak ama sanırım güzel bişey olacak Elinde fazla yan çanta olan var mı ? Kullanılır, temiz olursa satın alabilirim makul ücretle. Mevcutlar epey yıpranmış, yırtılmış. Yardımcı olursanız sevinirim.

  18. #9718
    volkantuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2009
    Şehir
    gebze-çayırova
    Motosikleti
    kuba sl 150 2012
    Alıntı thepope adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün motorun viteste çalışmama sorununa bir çözüm uyguladım şöyle motorun ön dişlisinin olduğu yerde boş vites müşürü var onun yolundan bir kablo çektim debriyaj koluna kadar orayada bir şekilde bağladım kabloyu şuan debriyaja bastığımda sonuna kadar tabiki motor boşta görünüyor bu şekilde motor viteste olsa debiriyaja bastığımda boşta görünüyor ve çalışıyor.
    İsteyene detaylı şekilkde anlataiblirm
    dostum fotoğraflayabilirmisin bu projeyi bende yapmak istiyorum

  19. #9719
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı volkantuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum fotoğraflayabilirmisin bu projeyi bende yapmak istiyorum
    Resimleri yükledim.Şimdi ben kendime göre böyle bir şey çıakrdım ben mantığını anlatırım siz ona göre kendiniz daha farklı birşey yapabilirsiniz ben yay koydum siz butonla işi halledebilirsiniz.
    Şimdi önce Öndişli Kapağı varya orda bir boş vitess müşürü var ve ona gri renk kablo geliyor sizinkide öyledir herhalde isterseniz açarak bakabilirsiniz ama şimdi o kablo motorun sargısıyla birleşik bir kablo kaplamasıyla toplamda 6 kablo oluyor bunların 5 i sargı 1 side müşürün kablosu işte işte kablolar tam koltuğun altında bir 6 l ı sokete geliyor.Aşşağıdaki Resimdeki soket akü kısmının olduğu kapağın orda
    bu kablonun dişli kapağının oradan çıkan kısmı

    Buda kablonun birleştiği altılı soket tam koltuğun altına denk geliyor zaten bu kapaktan takip ederseniz bulursunuz.


    Kablonun naylonun sıyırıyoruz.Gördüğümüz gibi tam solt üstte gri bir kablo var bu bende boş müşürü kablosu sizde öyledir bunu anlamak için ona paralel bir kablo çekiyoruz.

    Burası kablonun giri kısmın geldiği arka taraf ben oraya gördüğünüz siyah kabloyla paralel çektim şimdi buraya kadar sorun varmı yokmu anlamak için çektiğimiz kablonun ucunu kontağı açıyoruz motoru vitese takıyoruz şuan boş ışığı yanmıyor o çektiğimiz kablonun ucunu motorda şase alan herhangi bir yere değdiriyoruz ve boş ışığı yanıyor eğer ışık yanarsa herhangi bir demir şase alan yere değdirdiğimiz buraya kadar sorun yok.

    Şimdi paralel aldığımız kabloyu devam ettirip sol kumanda panelinin yani debriyajın olduğu kısma getiriyoruz.



    İşte buraya kadar geldi kablo Yani sol kumanda paneline ben söküp gidonun içinden geçirdim matkapla deldim ve kablonun ucuna yay bağladım.Şimdi debriyaja tam basınca debriyaj maneti o yaya değiyor tabi manetde şase olduğu için kablo şase alıyor ve motor boş ışığını yakıyor marş masıncada çalışıyor.


    Buda Videosu

  20. #9720
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Gayet başarılı bir sistem yapmışsınız. Viteste çalışmamasının mantığı bu motorlarda uzaktan çalıştırma olduğu içindir. Motor yan sehpada iken uzaktan çalıştırma butonuna basıldığında, motor ileri atılıp devrilme olasılığı çok yüksek.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler