Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Mayıs 2013, 23:30
#9701
Arkadaşlar ben yakıttan çok memnunum 1 hafta motor benim bacanaktaydı 2 kişi bindiler genelde 90+90kg işleri gereği genelde de bastılar hep 12 litre benzin ile 400km yapmışlardı ben kırmızı bölgeye gelince depoyu fulledim ve 55 liraya depo dolu yani 12 litre aldı şuan 277kmdeyim ve daha 1 çeyrek azaldı depo yani %75 civarı dolu gösteriyor. depo lineer inmediği için tahminimce 550-600km gidecek gibi son durumu yazarım size. birde motorun contasını değiştirmek için sökmmüştük dikkatimi çekti pistonda hafif bir çizik vardı bir bölümünde sanırım zamanla silindir piston segman değişmesi gerekecek çünkü motor biraz yağ yakıyor, öyleki 500kmde 250-300gr yağ eksiltiyor, sizlerde durum nasıl? yağ eksiltme var mı? ben eksiltmeyi bu pistonun durumunu veriyorum ama.
Reklamlar
-
12 Mayıs 2013, 00:21
#9702
zatoichi adlı üyeden alıntı
Güncel yedek parça fiyatları konusunda bilgisi olan var mı,
flaşör 150TL
Arka Ön balata 100tl
Sibop ayarı 100TL
Egzost tamiri 100TL
Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL
Keeway Bursa yetkili servisinden yaptırdım.
Fiyatlar normal mi arkadaşlar,montaj dahil, gerçi yaptırdım artık ama sanki fazla gibi,
Bir motorcu arkadaşın önce yaptır sonra pazarlık et tavsiyesi sebebi ile işten önce pazarlık etmedim, ama tamirden önce sormak lazım bence fiyatları.
hocam sen ne yaptın ya ben arabaya okdar masraf etmıyorum flasörun sınyal flasorumu en fazla bı cın mnalı scooterın flasoruyle degısırsın kablo kesıp bantlarsın 20 tl sibob ayarı 50 tl balatalar 20 ön 20 arka olsa egzozu bıse dıyemıcem plakalıkta topu topu neki tamirine 50 tl istediler . çok para vermissin en az 300 tl sı heba bence ama gecmiş olsun ne diyielim
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
12 Mayıs 2013, 01:14
#9703
zatoichi adlı üyeden alıntı
Güncel yedek parça fiyatları konusunda bilgisi olan var mı,
flaşör 150TL
Arka Ön balata 100tl
Sibop ayarı 100TL
Egzost tamiri 100TL
Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL
Keeway Bursa yetkili servisinden yaptırdım.
Fiyatlar normal mi arkadaşlar,montaj dahil, gerçi yaptırdım artık ama sanki fazla gibi,
Bir motorcu arkadaşın önce yaptır sonra pazarlık et tavsiyesi sebebi ile işten önce pazarlık etmedim, ama tamirden önce sormak lazım bence fiyatları.
Ne yaptın kardeş 500 TL. iyi para. 'Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL' plakalığa gümüş falan kapladı herhalde.
-
12 Mayıs 2013, 01:56
#9704
antilop_skul adlı üyeden alıntı
...ama gecmiş olsun ne diyielim
Saol güvenip gittik işte, pahalı bir ders oldu bu konuda...
Ercument adlı üyeden alıntı
Ne yaptın kardeş 500 TL. iyi para. 'Kırılan plaka yerinin tamir edilmesi 50TL' plakalığa gümüş falan kapladı herhalde.
Doğru diyorsun kardeş, yaptık bir hata.
-
12 Mayıs 2013, 03:00
#9705
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben yakıttan çok memnunum 1 hafta motor benim bacanaktaydı 2 kişi bindiler genelde 90+90kg işleri gereği genelde de bastılar hep 12 litre benzin ile 400km yapmışlardı ben kırmızı bölgeye gelince depoyu fulledim ve 55 liraya depo dolu yani 12 litre aldı şuan 277kmdeyim ve daha 1 çeyrek azaldı depo yani %75 civarı dolu gösteriyor. depo lineer inmediği için tahminimce 550-600km gidecek gibi son durumu yazarım size. birde motorun contasını değiştirmek için sökmmüştük dikkatimi çekti pistonda hafif bir çizik vardı bir bölümünde sanırım zamanla silindir piston segman değişmesi gerekecek çünkü motor biraz yağ yakıyor, öyleki 500kmde 250-300gr yağ eksiltiyor, sizlerde durum nasıl? yağ eksiltme var mı? ben eksiltmeyi bu pistonun durumunu veriyorum ama.
Gerçekten yakıt tüketimin iyiymiş benim motorda sorun var galiba 2 kişi toplam 180 kg binse yerinde zor hareket eder.Bugün arkadaşı aldım arkaya 100kg bende 60 motor nasıl çırpınıyor.Yokuşu zor çoktım 1.ci viteste hafif eğimli yokuş.Mesela giderken arada bağırıyor ondan sonra hızlanıyor.7.5 lt benzin vardı 100km yol yaptım depo çeyrek depoya düştü bakalım ne kadar dayanıcak.
-
12 Mayıs 2013, 03:23
#9706
Hocam çekişi mükemmel benim. En basitinden bugun arkadaşimi arkama aldım ben 89kg arkadaşım 100kg ve çıktığımız rampayi görsen sasirdin. 2de çıkardım ama çok ağır olduğumuzdan cukurlarda arka çamurluk sürtuyordu bu nedenle 1 ile hiç zorlanmadan çok çok dik rampalari bile ciktim.
-
12 Mayıs 2013, 03:34
#9707
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
Hocam çekişi mükemmel benim. En basitinden bugun arkadaşimi arkama aldım ben 89kg arkadaşım 100kg ve çıktığımız rampayi görsen sasirdin. 2de çıkardım ama çok ağır olduğumuzdan cukurlarda arka çamurluk sürtuyordu bu nedenle 1 ile hiç zorlanmadan çok çok dik rampalari bile ciktim.
benimki 2005 model seninki yeni balansörlülerdendi yanılmıyorsam ama bu kadarda fark olmazki benim birşeylerine baktırmam lazım.benimki çıkıyo çıkmıyo değilde aşırı bağırıyor zorlanıyor.
-
12 Mayıs 2013, 13:32
#9708
Avans ayarı (ateşleme zamanlaması) motordaki aşırı vibrasyonun sebeplerinden biri diye dusunuyorum, ateşleme elektronik oldugu için de ayarı yapılmıyor sanırım.
-
12 Mayıs 2013, 16:50
#9709
thepope adlı üyeden alıntı
benimki 2005 model seninki yeni balansörlülerdendi yanılmıyorsam ama bu kadarda fark olmazki benim birşeylerine baktırmam lazım.benimki çıkıyo çıkmıyo değilde aşırı bağırıyor zorlanıyor.
benimki 2008 model galiba balansörlü ama motor aynı motor böyle bir durum olmaması gerekli. Benim ilk motorum bu zamana kadar hep araba kullandım ve arabayı seri kullanırım, arabadan inip motora bindim ama kalkışlarda falan yokuşta olsa çoğu arabayı geçecek güçte. zaten bacanağımda hyosun 250R ve arkadaşımızda Honda 600R var ikiside kullandı motoru ve 150lik motora göre çok seri ve iyi gidiyor demişti. hani diyorum ben mi yanlış düşünüyorum ama onlarda benim gibi düşünüyor. Senin motorda bir sıkıntı olduğu belli ama nereden olabilir acaba hava ayarını falanda yapmıştın aklımada başka bişey gelmiyor. buji, karburator hep bakımda geçmişti galiba. peki buji kablosu bozuk olabilir mi? farklı bir kablo ile deneme imkanın varsa dene derim. gerçi kablo arızasında teklemede yapması lazım.
-
12 Mayıs 2013, 22:51
#9710
*Ön çamurluk kırık var yapılacak, boyanacak.
*Arka çamurluk kuruk var yapılacak, boyanacak.
*Depoda hafif ezik var, düzeltilecek, boyanacak
*Far kırık, değişecek
*Standart bakımlar yapılacak
*Göstergeler çalışmıyor, telleri kopuk ( değişme ihtimali de var ) Depo dahil çalışmıyor.
Arkadaşlar, yeni olduğum için sormak istiyorum. Yarın ilk etapta bunları yaptırmayı düşünüyorum. Sizce fiyat ne kadar olur ? Fikir verebilir misiniz ? Bir de, eksozu açtık biz bunun dedi aldığım arkadaş. Bunun yakıta etkisi olur mu ? yoksa sesi gayet güzel, böyle kullanırım da... Gerçi mantık olarak etkisinin olacağını düşünmüyorum ama yine de sormak istedim.
-
13 Mayıs 2013, 02:32
#9711
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
benimki 2008 model galiba balansörlü ama motor aynı motor böyle bir durum olmaması gerekli. Benim ilk motorum bu zamana kadar hep araba kullandım ve arabayı seri kullanırım, arabadan inip motora bindim ama kalkışlarda falan yokuşta olsa çoğu arabayı geçecek güçte. zaten bacanağımda hyosun 250R ve arkadaşımızda Honda 600R var ikiside kullandı motoru ve 150lik motora göre çok seri ve iyi gidiyor demişti. hani diyorum ben mi yanlış düşünüyorum ama onlarda benim gibi düşünüyor. Senin motorda bir sıkıntı olduğu belli ama nereden olabilir acaba hava ayarını falanda yapmıştın aklımada başka bişey gelmiyor. buji, karburator hep bakımda geçmişti galiba. peki buji kablosu bozuk olabilir mi? farklı bir kablo ile deneme imkanın varsa dene derim. gerçi kablo arızasında teklemede yapması lazım.
Yakıtı şuan test ediyorum 7.5 lt benzin vardı 175km yaptım 1 diş benzin kaldı daha rezerveye almadım 200km gitse 3.7 litre yakmış oluyor.100km de.Herhalde yakıtı normal.
Birde benim motorda şöyle bir durum var bu nedenle debriyaj balatalarından şüpheleniyorum mesela gidiyorum hafif yokuş yol motor gidiyo gayet güzel bende yavaş yavaş gazı açıyorum sonra motor hızlanıyor bir yere gelince sesi yükseliyor ama hızda yükselme yok sonra tekrar hız yükseliyor yani önce bağırıyo sonra hızlanıyor bu sizde varmı?normalde yokuşta çıkamıyosa sesi azalır devir düşer ama bende öyle bir şey yok ses aynı hatta bağırıyo ama yavaşlıyor yokuş dik olunca hani bayılma olsa devir düşer sizde nasıl bu durum
-
13 Mayıs 2013, 09:19
#9712
Hocam bunun tek nedeni var debriyaj balatasi bitmiş. Zaten fazla yakmasida bundandir. Gücün bir kısmı boşa gidiyor.
-
13 Mayıs 2013, 21:46
#9713
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
Hocam bunun tek nedeni var debriyaj balatasi bitmiş. Zaten fazla yakmasida bundandir. Gücün bir kısmı boşa gidiyor.
Benim debriyaj kolum sertti dün ayar yapıyım dedim mesela çok üstte kavrıyordu vidayı ayarladım şimdi ortalarda kavrıyor ve debriyaj kolunun sertliği yarı yarıya değişti çok iyi oldu olması gerektiği gibi rahatladı motorun gidişindede hissedilir bir değişme oldu fakat tamamen çözülmedi yani yağ değişim vakti geldiğinde balatalarada bakıcam motordaha 3500 kmde balataların bitmesi normalmi
-
14 Mayıs 2013, 01:17
#9714
Arkadaşlar bugün motorun viteste çalışmama sorununa bir çözüm uyguladım şöyle motorun ön dişlisinin olduğu yerde boş vites müşürü var onun yolundan bir kablo çektim debriyaj koluna kadar orayada bir şekilde bağladım kabloyu şuan debriyaja bastığımda sonuna kadar tabiki motor boşta görünüyor bu şekilde motor viteste olsa debiriyaja bastığımda boşta görünüyor ve çalışıyor.
İsteyene detaylı şekilkde anlataiblirm
-
15 Mayıs 2013, 21:48
#9715
Çamurlukların kırıklarının yapılması + Boyası
Depodaki yamukluğun düzelmesi + Boyası
Yan kapakların boyası
Hepsi 200 TL civarında tutacak... Pahalı mı ?
Sibop ayarı + Karbürator + Hava filtresi + Yağ dahil bakım... 80 TL... Bu fiyat nasıl ?
-
15 Mayıs 2013, 22:37
#9716
boya 200 se yani bence biraz pahalı gibi 150 ye baglamaya calıs cila vernik vb seyleri attırmayı unutma
-
16 Mayıs 2013, 16:47
#9717
antilop_skul adlı üyeden alıntı
boya 200 se yani bence biraz pahalı gibi 150 ye baglamaya calıs cila vernik vb seyleri attırmayı unutma
Üstadım, boya 150 fakat çamurluklarda kırıklar var, depoda biraz düzeltilecek yer var. Onları da yaptırtıyorum. Yani yaklaşık olarak dediğin paraya gelmiş olacak.
Biraz uğraştıracak ama sanırım güzel bişey olacak Elinde fazla yan çanta olan var mı ? Kullanılır, temiz olursa satın alabilirim makul ücretle. Mevcutlar epey yıpranmış, yırtılmış. Yardımcı olursanız sevinirim.
-
17 Mayıs 2013, 11:16
#9718
thepope adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün motorun viteste çalışmama sorununa bir çözüm uyguladım şöyle motorun ön dişlisinin olduğu yerde boş vites müşürü var onun yolundan bir kablo çektim debriyaj koluna kadar orayada bir şekilde bağladım kabloyu şuan debriyaja bastığımda sonuna kadar tabiki motor boşta görünüyor bu şekilde motor viteste olsa debiriyaja bastığımda boşta görünüyor ve çalışıyor.
İsteyene detaylı şekilkde anlataiblirm
dostum fotoğraflayabilirmisin bu projeyi bende yapmak istiyorum
-
17 Mayıs 2013, 16:51
#9719
-
17 Mayıs 2013, 18:33
#9720
Gayet başarılı bir sistem yapmışsınız. Viteste çalışmamasının mantığı bu motorlarda uzaktan çalıştırma olduğu içindir. Motor yan sehpada iken uzaktan çalıştırma butonuna basıldığında, motor ileri atılıp devrilme olasılığı çok yüksek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler