Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Nisan 2013, 21:11
#9661
Arkadaşlar merhaba bir sorum daha olacak
motorun yağını ölçmek için yağ çubuğu yok sadece karterde 1 tane mika göz var oradan bakıyorum ama simsiyah hiçbirşey görünmüyor. Motoru sağa sola yatırıyorum ışık tutuyorum ama nafile ne kadar yağ olduğunu göremiyorum. Bu parça değişir mi? yoksa karteri söküp temizlemek mi gerekli?
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 21:57
#9662
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba bir sorum daha olacak
motorun yağını ölçmek için yağ çubuğu yok sadece karterde 1 tane mika göz var oradan bakıyorum ama simsiyah hiçbirşey görünmüyor. Motoru sağa sola yatırıyorum ışık tutuyorum ama nafile ne kadar yağ olduğunu göremiyorum. Bu parça değişir mi? yoksa karteri söküp temizlemek mi gerekli?
bendede aynı motordan var sağ tarafta yağ çubuğu var
-
10 Nisan 2013, 01:06
#9663
thepope adlı üyeden alıntı
bendede aynı motordan var sağ tarafta yağ çubuğu var
hocam sağ taraf dediğiniz yer neresi motora yağ koyduğumuz kapağın üzerinde mi yoksa ayrı bir yerde mi?
-
10 Nisan 2013, 01:32
#9664
yağ koyduğumuz kapağın ucunda çubuk oluyo 10cm kadar seninki öyle değil ise büyük ihitmalle değişmiştir orijinalinde var seninki 150cc olanmı kaç model
-
13 Nisan 2013, 21:04
#9665
Keeway superlıght subap ayarları 0.06-0.08 emme egzos 0.06-0.08 bu ayarları bugün yaptım motorda sibop şıkırtısı vardı kesildi ses kalmadı bu ayarlar keeway in orijinal service manualından alıp yaptım
-
14 Nisan 2013, 12:38
#9666
arkadaşlar merhaba
Dün motorumun silindir contalarını değiştirdik yağını falan herşeyi ayarladık ve motor saat gibi çalışıyor. Problem kalmadı çok şükür. şimdi ufak detayları yapmak istiyorum. bizim göstergelerin ampüllerini beyaz ve daha güçlü bir ampülle değiştirmek istiyorum sanırım bildiğimiz T10 park ampülüdür diye tahmin ediyorum fakat ampülleri nasıl değiştiriyoruz bilen var mı?
Birde bu motorda parklar nasıl yanıyor? bendeki park ampülü yanmış galiba hiçbir şekilde yakamadım hem onu hemde far ampülü değiştirmek istiyorum onunda nasıl söküldüğünü söylerseniz sevirim.
-
14 Nisan 2013, 13:02
#9667
150 cc 200cc farki var mi?
-
16 Nisan 2013, 23:56
#9668
polo34 adlı üyeden alıntı
150 cc 200cc farki var mi?
50cc bir fark illaki sürüş sırasında yansıyacaktır performansına 3 beygir falan fark var galiba
-
20 Nisan 2013, 02:27
#9669
Keeway kullanıcıları nerede ya? kimse kalmadı mı
-
04 Mayıs 2013, 22:16
#9670
Arkadaşlar Superlight 150'nin benzin deposu ve elektrik aksamı (bu konuda ayrıntılı bilgi yok) ortalama ne kadara mal olur?
-
05 Mayıs 2013, 00:22
#9671
Sahibidendeki motor için soruyorsan o topa hiç girme bence.
-
05 Mayıs 2013, 01:54
#9672
kuba yı arayarak superlıght 200 ün herşeyi bunula aynı görünüyor kuba motoru arayarak öğrenebilirsin.Ben keeway için aramıştım 350tl demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam ama sahibindende birisi depo satıyodu sadece 60tl idi galiba fiyatı
-
05 Mayıs 2013, 02:13
#9673
Merhaba arkadaşlar bende de 2006 model SL150 var ve cbf 150 den sonra bu motora başladım merak ettiğim bir şeyi sizlere sormak istiyorum lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun çok makbule geçer. Motordan gayet memnunum ancak yedek depo olayını çözebilmiş değilim yedek depo kaç litredir? yedek depo mandalı nasıl kullanılmalıdır ( ya tam açık ya tam kapalı yoksa aralarda biryerdede olabilirmi?) anlayamadığım nokta şu akadaşlar yedek depoyla kaç km yapar bu motor bir bilen beni aydınlatırsa sevinirim
-
05 Mayıs 2013, 16:36
#9674
pedrosa59 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende de 2006 model SL150 var ve cbf 150 den sonra bu motora başladım merak ettiğim bir şeyi sizlere sormak istiyorum lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun çok makbule geçer. Motordan gayet memnunum ancak yedek depo olayını çözebilmiş değilim yedek depo kaç litredir? yedek depo mandalı nasıl kullanılmalıdır ( ya tam açık ya tam kapalı yoksa aralarda biryerdede olabilirmi?) anlayamadığım nokta şu akadaşlar yedek depoyla kaç km yapar bu motor bir bilen beni aydınlatırsa sevinirim
Merhaba mandal ortada iken kapalı olur eğer mandalı üst yani depo yönüne doğru yukarı doğru baktırısan normal kullanım rezerveside 1litre civarındadır onuda benzin bitince rezerve için deponun tersine çevirirsin o zaman rezervede olur 1 litre benzin ile normalde 30 km falan gider herhalde 100kmde kaç yakıyorsa ona göre hesaplayabilirsin.
Bu arada cbf 150 den sonra bu nasıl kullanım olarak falan ona göre artıları eksileri neler
Bu arada unutma jikleyi en altta kullan havalar ısında artık yukarıya almana gerek bile kalmaz
-
05 Mayıs 2013, 17:48
#9675
2006 modeli kullandım. Yedek depo diye bir şey yok. Mandal açma kapama işlemi görür o kadar.
-
06 Mayıs 2013, 02:18
#9676
thepope adlı üyeden alıntı
Merhaba mandal ortada iken kapalı olur eğer mandalı üst yani depo yönüne doğru yukarı doğru baktırısan normal kullanım rezerveside 1litre civarındadır onuda benzin bitince rezerve için deponun tersine çevirirsin o zaman rezervede olur 1 litre benzin ile normalde 30 km falan gider herhalde 100kmde kaç yakıyorsa ona göre hesaplayabilirsin.
Bu arada cbf 150 den sonra bu nasıl kullanım olarak falan ona göre artıları eksileri neler
Bu arada unutma jikleyi en altta kullan havalar ısında artık yukarıya almana gerek bile kalmaz
Tekrar merhaba, cbf150 ile sl150 arasında bi değerlendirme yapacak olursak 150cc motosiklette kullanım tarzı dışında pek bi fark göremedim ben (marka kalitesi dışında) iki motor da yakıtı kokluyor, ikisindede hız yok belki ama tork tatmin edici özellikle de dünya devi Honda ile bu motoru kıyaslayabiliyosak keeway gerçekten başarılı bir motor. bazı yerlerde aşırı vibrasyondan söz edilmiş ancak sübap ayarı yapılmış daha doğrusu iyi bakılmış bi keeway in rahatsız edici bi vibrasyon durumu yaratacağını düşünmüyorum.
Uzun yol yapmayı seven biri olarak değerlendirmem gerekirse eğer düşünmeden SL150 derim. oturuş pozisyonu itibariyle uzun mesafede yayıla yayıla gidebiliyorsunuz eğer sürekli 100-110 km hızla gitme alışkanlığınız yoksa uzun mesafede 80-85 km hızla durmadan rahatça gidebiliyorsunuz. Tabiki bu kişiye göre alışkanlıklara göre değişir.
Teknik açıdan iki motorunda aktarma geçişleri birbirine yakın yani vitesler hız için değil tork için varlar, yakıt sarfiyatı iki modeldede çok düşük, kullanım yönündende cbf daha kıvrak ancak böyle olması doğal malum iki makinada farklı kategorilerde
aklıma gelenler bunlar arkadaşlar sorusu olan varsa cevaplayabilirim. Saygılar...
Son olarak parça parça mesaj atmamak için bu mesajımda yazmak istiyorum şu yedek depo muhabbetiyle ilgili:
ben cbf150 de ki gibi benzin alırken yedek depo mandalını kapatıp(yukarı doğru depoya bakar şekilde) 20 tl lik benzin aldım ve sanırım depo boştu ortalama 3.5 lt benzin geldi. daha sonra yola çıkıp biraz yol yaptım 35 km sonra benzin bitti ve yedek depo mandalını yukarı yani depoya bakar konumdan aşağı konuma çevirerek yedek depoyla devam ettim doğal olarakta bu durumu anlayamadım yani teknik olarak 3.5 lt ile 35 km yapması için v12 motorlu lamborghini olması lazım bu mumkun değil depoda hortumlarda çatlak delik yok herşey normal. durum böyle oluncada aklıma yedek deponun kaç lt olduğu sorusu geldi ve benzin göstergem çalışmadığı için nekadar benzin olduğunu anlayamıyorum. Daha sonra yedeğe geçer geçmez bidaha mandalı kapatıp 5tl yani 1lt.9grm benzin alarak ölçtüm yakıt sarfiyatı normal 1lt 9gram benzin ile ortalama şehir içi kullanımda 43 km yaptı ve bidaha bitip yedeğe düştü. konu biraz can sıkı oldu kusura bakmayın bu motorda yeniyim tecrübenize ihtiyacım var. Şimdi ne yapmalı? o mandal sürekli açık konumdamı kalmalı benim gibi benzin göstergesi çalışmayan arkadaşlar yakıt durumlarını nasıl anlıyorlar ve göstergeyi tamir edecek bildiğiniz bir yer varmı avrupa yakasında
-
06 Mayıs 2013, 15:08
#9677
Dostum 2006 sl150'yi 40.000 km. kullandım. Mandal konumu hatırlamıyorum. Ancak adım kadar emin olduğum tek şey yedek depo diye bir şey olmadığıdır. Diyelim benzini fullediniz benzin bitti mandalı hangi konuma alırsanız alın ancak bir çay bardağı kadar benzin gelir.
-
06 Mayıs 2013, 19:50
#9678
Ercument adlı üyeden alıntı
Dostum 2006 sl150'yi 40.000 km. kullandım. Mandal konumu hatırlamıyorum. Ancak adım kadar emin olduğum tek şey yedek depo diye bir şey olmadığıdır. Diyelim benzini fullediniz benzin bitti mandalı hangi konuma alırsanız alın ancak bir çay bardağı kadar benzin gelir.
Ercüment bey ben depoda 3litre benzin varken ölçtüm boş şişeye ddoldurdum .1.5 lt kadar normal halde geldi sonra yedek depoya yani rezerveye aldım benzin akmaya devam etti 1 litre kadar aşşağı yukarıda o şekild edoldu bu nedenle kesin konuşuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
pedrosa59 adlı üyeden alıntı
Tekrar merhaba, cbf150 ile sl150 arasında bi değerlendirme yapacak olursak 150cc motosiklette kullanım tarzı dışında pek bi fark göremedim ben (marka kalitesi dışında) iki motor da yakıtı kokluyor, ikisindede hız yok belki ama tork tatmin edici özellikle de dünya devi Honda ile bu motoru kıyaslayabiliyosak keeway gerçekten başarılı bir motor. bazı yerlerde aşırı vibrasyondan söz edilmiş ancak sübap ayarı yapılmış daha doğrusu iyi bakılmış bi keeway in rahatsız edici bi vibrasyon durumu yaratacağını düşünmüyorum.
Uzun yol yapmayı seven biri olarak değerlendirmem gerekirse eğer düşünmeden SL150 derim. oturuş pozisyonu itibariyle uzun mesafede yayıla yayıla gidebiliyorsunuz eğer sürekli 100-110 km hızla gitme alışkanlığınız yoksa uzun mesafede 80-85 km hızla durmadan rahatça gidebiliyorsunuz. Tabiki bu kişiye göre alışkanlıklara göre değişir.
Teknik açıdan iki motorunda aktarma geçişleri birbirine yakın yani vitesler hız için değil tork için varlar, yakıt sarfiyatı iki modeldede çok düşük, kullanım yönündende cbf daha kıvrak ancak böyle olması doğal malum iki makinada farklı kategorilerde
aklıma gelenler bunlar arkadaşlar sorusu olan varsa cevaplayabilirim. Saygılar...
Son olarak parça parça mesaj atmamak için bu mesajımda yazmak istiyorum şu yedek depo muhabbetiyle ilgili:
ben cbf150 de ki gibi benzin alırken yedek depo mandalını kapatıp(yukarı doğru depoya bakar şekilde) 20 tl lik benzin aldım ve sanırım depo boştu ortalama 3.5 lt benzin geldi. daha sonra yola çıkıp biraz yol yaptım 35 km sonra benzin bitti ve yedek depo mandalını yukarı yani depoya bakar konumdan aşağı konuma çevirerek yedek depoyla devam ettim doğal olarakta bu durumu anlayamadım yani teknik olarak 3.5 lt ile 35 km yapması için v12 motorlu lamborghini olması lazım bu mumkun değil depoda hortumlarda çatlak delik yok herşey normal. durum böyle oluncada aklıma yedek deponun kaç lt olduğu sorusu geldi ve benzin göstergem çalışmadığı için nekadar benzin olduğunu anlayamıyorum. Daha sonra yedeğe geçer geçmez bidaha mandalı kapatıp 5tl yani 1lt.9grm benzin alarak ölçtüm yakıt sarfiyatı normal 1lt 9gram benzin ile ortalama şehir içi kullanımda 43 km yaptı ve bidaha bitip yedeğe düştü. konu biraz can sıkı oldu kusura bakmayın bu motorda yeniyim tecrübenize ihtiyacım var. Şimdi ne yapmalı? o mandal sürekli açık konumdamı kalmalı benim gibi benzin göstergesi çalışmayan arkadaşlar yakıt durumlarını nasıl anlıyorlar ve göstergeyi tamir edecek bildiğiniz bir yer varmı avrupa yakasında
Bende motoru bugün çıkardım bayağıdır yatıyordu.Yakıt konusunda 100kmde 3.5 litre yaktığı söyleniyor ama tam olarak deneyemedim deneyim ölçücem ayrıca benzin göstergesi çok basit bir sistem tamiri basit olur yani ama 3.5 litre benzinle 100km gitmesi gerekir.
Subap ayarınıda ben kendim yapmıştım 1 ay önce belki vibrasyona etkisi olmuştur.
İstediğinizi sorabilirsiniz yardım etmek için buradayız birbirimize vibrasyonda benimkinde yok gibi fazla yada ben hissetmiyorum
-
06 Mayıs 2013, 19:56
#9679
http://www.motomax.com.tr/doc/SUPERLIGHTMOTOMAX.pdf
Okey doğrudur. Mandalı ne tarafa çevirirseniz çevirin benzin aynı yerden geliyor. Klavuzdanda görebilirsiniz. Yedek depo kelimesi hiç bir yerde geçmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
İsterseniz söyle bir deneme yapalirsiniz. Benzin bittikten sonra 1 litre benzin koyun mandal yukarıdayken vanadan boşaltın, sonra tekrar mandal aşağıdayken deneyin ikisindede 1 litre benzini aşağıdan alırsınız.
-
06 Mayıs 2013, 20:59
#9680
Ercument adlı üyeden alıntı
http://www.motomax.com.tr/doc/SUPERLIGHTMOTOMAX.pdf
Okey doğrudur. Mandalı ne tarafa çevirirseniz çevirin benzin aynı yerden geliyor. Klavuzdanda görebilirsiniz. Yedek depo kelimesi hiç bir yerde geçmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
İsterseniz söyle bir deneme yapalirsiniz. Benzin bittikten sonra 1 litre benzin koyun mandal yukarıdayken vanadan boşaltın, sonra tekrar mandal aşağıdayken deneyin ikisindede 1 litre benzini aşağıdan alırsınız.
1 litre benzin varken normal konumda benzin gelmiyor
Şurda ispanyolca kullanım kılavuzundan alınmış sayfa var bakın isterseniz.Orada 0.75 litre olarak belirtilmiş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler