Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9601

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Alıntı ufk000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar keewayimi alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat diğer superlightlar ile karşılaştırdığımda vites kolu normalden biraz daha önde ve aşağıda olduğunu fark ettim. ayaklıklara ayağımı koyduğumda vites kolu tam parmak hizamda kalıyor ve vites atmak için ayağımı baya bir aşağı sokmam gerekiyor. vites kolu bağlantısından ayar yapabilirmiyim yoksa vites kolunun üst kısmını herhangi bir ustada yukarı kaldırmam mı gerekiyor? şimdiden teşekkürler keyifli sürüşler
    hocam benim de vites kolu aşağıdaydı, ustaya götürdüm orada ufak bi tel varmış vites kolunu yukarıda tutan oraya birşey uydurdu ve biraz daha yukarı çıktı.

    Artık ayağımı aşağı sokmuyorum yani düz sokunca atıyor.


    @Anıl_88 Artçı selesi ile sürücü selesi bir. O yüzden söktümü hepsi birden sökülüyor Ancak tek kişilik koltuk alırsan istediğin gibi olur sanırım ;)
    Anıl_88 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9602

    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Alıntı omaTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam benim de vites kolu aşağıdaydı, ustaya götürdüm orada ufak bi tel varmış vites kolunu yukarıda tutan oraya birşey uydurdu ve biraz daha yukarı çıktı.

    Artık ayağımı aşağı sokmuyorum yani düz sokunca atıyor.
    tel tam olarak nerede ? vites kolunun bağlandığı yerde mi yoksa vites kolu ile şanzıman arasında kalan telden mi bahsediyorsunuz ? vites koluyla şanzıman arasında kalan telde civatalı sistem olduğunu fark ettim acaba o civatalardan ayar yapıp uzatırsam kolu da yukarı kaldırır mı ? bulunduğum şehirde bu işlerden anlayan usta yok desem yeridir, o yüzden kendim yapmam gerekiyor

  3. #9603

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Alıntı ufk000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tel tam olarak nerede ? vites kolunun bağlandığı yerde mi yoksa vites kolu ile şanzıman arasında kalan telden mi bahsediyorsunuz ? vites koluyla şanzıman arasında kalan telde civatalı sistem olduğunu fark ettim acaba o civatalardan ayar yapıp uzatırsam kolu da yukarı kaldırır mı ? bulunduğum şehirde bu işlerden anlayan usta yok desem yeridir, o yüzden kendim yapmam gerekiyor
    hocam motorun başında değilim hatırladığım kadarıyla o vites kolunu pedalın ucundan köke kadar takip et, elinle pedalı aşağı yukarı oynattığında orada ufak bir delik göreceksin oraya tel gibi bir şey takmıştı usta. Motorun yanında değilim olsam fotoğraf atarım netten baktım göremedim.

  4. #9604

    Üyelik
    04 Eylül 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Arkadaşlar öncelikle merhabalar..

    Size bi sorum var öncelikle kullananlar olarak.. Önümüzdeki günlerde bir superlight almayı planlıyorum ancak bi kaç çekincem var.. Alacağım motor Ankara'da ve ben İzmir'de ikamet etmekteyim. Yapılıcak en mantıklı şey olmadığının farkındayım sürerek getirmenin.. Özellikle ilk motorum olacağını düşünürsem.. Ancak bilinçli bir kullanıcıyımdır ve Afyon'a kadar sürüp orada bir gece geçirerek yoluma devam edeceğim. Yani temkinli ve dikkatli.. Benim korktuğum şey yolda kalır mıyım.. Almadan önce zaten mutlaka servise göstericem ancak sizinde önerilerinizi almak istedim..

    İyi forumlar..

  5. #9605

    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 Zn
    Selamlar herkese..Maşallah süper paylaşımlar olmuş göz gezdirdiğim kadarıyla..
    Arkadaşlar bu superlightlar benim çok hoşuma gitti açıkcası..Önümüzdeki sezona girmeden motoru yükseltmek istiyorum.
    Hali hazırda 125 zn kullanıcısıyım,motorumdanda çok memnunum açıkcası..Fakat uzun yol yapamaması ve tekerlek boyutunun 10'' olmasından dolayı biraz güvensiz geliyor bana..Sonuçta 97 kg bir scooter..
    Sizler bu motoru tavsiye edermisiniz?Tamamen kendi ayakları üzerinde duran bir öğrenci bütçesiyle bu motordan zevk alabilirmiyim..Yoksa illaki bana saçma sapan masraflar açma potansiyeline sahip bir motormudur?
    Bakımı vs kendimiz yapabilirmiyiz?125zn benim ilk motorum ve açıkcası gayet basit bir şekilde bakımını öğrendim ve devamlı uyguluyorum..Ve alacağım motorda da aynısının olmasını beklerim açıkcası..
    100 kmde ortalama yakıt tüketimi ne kadardır?
    Dediğim gibi müthiş performanslar beklemiyorum,benim amacım uzun yol yapmak,rüzgarı hissede hissede max 80 km hızla gitmek,beklentilerimi karşılar mı?
    Piyasada 2006dan beri epey motor birikmiş sanırım fakat hangisi temiz,nerelere bakmak/baktırmak lazım alırken nelere dikkat etmek lazım?
    Bi el atın şu kardeşinizin işine
    Herkese kazasız belasız sürüşler..

  6. #9606

    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Superlight almak isteyenlere naçizane öneriler;

    1- Nedense bu motosiklete sahip olanlar motoru hor kullanmış oluyor, kozmetik olarak zarar görüyor.
    2- Parçaları düşmeye,kaybolmaya ve paslanmaya müsait olduğu için genelikle benzerleriyle değiştirilmiş oluyor, tam orjinallik beklemeyin.
    3- Yaygın servis ağı yok. Keeway Türkiye sitesinden servis ağlarına bakıp motosikleti alın.
    4- 90 km nin üzerine çıkınca (ibre 140 fakat 120 görünce seviniyorsun) motosiklet kararsızlaşıyor ibreler boşluk yapıyor.
    5- Yakıtta kesinlikle cimri yokuş inip çıkmıyorsanız
    6- Orijinal lastikleri çok sert, allahtan süspansiyonlar iyi çukurları hissettirmiyor fakat sert lastikle yola tutunmak zorlaşıyor.
    7- Hava biraz esintili olsun, uzun süre çalıştırmadıysanız ilk çalıştırmada stop ediyor korkmayın.
    8- Alırken gösterge ışıklarının yanmasına dikkat edin, hepsinin yandığından emin olun.
    9- EN ÖNEMLİSİ MOTOSİKLET YAN YATTI MI ? BU motosikletler eğer çok yüksek hızda yan yatmadıysa koruma demirleri motosikletin yere değmesini engelliyor. Yan yattığını anlamak için ; koruma demirinin şasiye bağlandığı noktada kaynak kesin olur, dikiz aynalarının kenarlarında çizik olur, sağa yattıysa egzos çizik ya da ortalarından kaynaklanmış olur son olarak da ayak desteklerinin dış taraflarında yukarı eğilme olur. Ama deneyimlerime dayanarak yan yatmış olması (yüksek hızlar haricinde) çok önemli değil.
    10- BİRAZ DA İYİ YANLARINDAN SÖZ EDEYİM: Benzini, yağı koy gez yokuş köy kasaba demiyor çıkıyor.
    11- Görüntüsü cidden güzel hatta 150cc lik bir motosiklete göre kaslı bir görüntüsü var.
    12- Süspansiyon gayet sağlıklı.
    13- Kesinlikle keyif motosikleti, hızlı gitmese de sürmesi eğlenceli.
    14- Biraz ağır kas gücünüze güvenmelisiniz özellikle sıkışık trafikte.
    15- 55-60 tl ye 1 depo doluyor 100 km yi yaklaşık 15 tl ye gidebiliyorsunuz.
    16- Yedek parçası online satılıyor. 170 tl 'ye silindiri kapağa kadar değiştirebiliyorsunuz
    17- Egzosunuz delik değilse çok bir ses beklemeyin. Zaten gerek de yok.
    18- Orj çantaları çok kötü genellikle olmuyor
    19- Kromaj vidaları paslanmıyor paslı vida görürseniz kesin değişmiştir.
    20- Zincir çabuk gevşiyor sıkmasını herkes yapabilir.
    21- Ayakları deforme olabiliyor alırken inceleyin.
    22- Sinyalleri cidden kalitesiz dala gelse kırılır dikkat edeceksiniz.
    23- Akıllı telefon fiyatına güzel bir araç pişman olmazsınız ıncığına cıncığına çok takılmadan alın binin derim. Kaskınız hep kafanızda olsun gerisi bir şekilde halledilir. Şimdiden iyi sürüşler.
    not: 1.5 aylık bir tecrübeyle bu yazıyı yazıyorum. Daha deneyimli dostlar da bizi bilgilendirirse sevinirim

  7. #9607
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Uffie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese..Maşallah süper paylaşımlar olmuş göz gezdirdiğim kadarıyla..
    Arkadaşlar bu superlightlar benim çok hoşuma gitti açıkcası..Önümüzdeki sezona girmeden motoru yükseltmek istiyorum.
    Hali hazırda 125 zn kullanıcısıyım,motorumdanda çok memnunum açıkcası..Fakat uzun yol yapamaması ve tekerlek boyutunun 10'' olmasından dolayı biraz güvensiz geliyor bana..Sonuçta 97 kg bir scooter..
    Sizler bu motoru tavsiye edermisiniz?Tamamen kendi ayakları üzerinde duran bir öğrenci bütçesiyle bu motordan zevk alabilirmiyim..Yoksa illaki bana saçma sapan masraflar açma potansiyeline sahip bir motormudur?
    Bakımı vs kendimiz yapabilirmiyiz?125zn benim ilk motorum ve açıkcası gayet basit bir şekilde bakımını öğrendim ve devamlı uyguluyorum..Ve alacağım motorda da aynısının olmasını beklerim açıkcası..
    100 kmde ortalama yakıt tüketimi ne kadardır?
    Dediğim gibi müthiş performanslar beklemiyorum,benim amacım uzun yol yapmak,rüzgarı hissede hissede max 80 km hızla gitmek,beklentilerimi karşılar mı?
    Piyasada 2006dan beri epey motor birikmiş sanırım fakat hangisi temiz,nerelere bakmak/baktırmak lazım alırken nelere dikkat etmek lazım?
    Bi el atın şu kardeşinizin işine
    Herkese kazasız belasız sürüşler..
    2006 model motorumu 3. el olarak 4 ay kadar önce aldım. Alırken dikkat etmen gerekenler özellikle şunlar:
    - Motorun durumu
    - Süspansiyonlar
    - Frenler (özellikle arka fren, fazla aşınmışsa kesinlikle değiştirt)
    - Sinyaller ve farlar
    - Motorun yan yatıp yatmadığı, yatmışsa hasar durumu

    4 aylık tecrübeme dayanarak tavsiye edebileceğim bir başka dikkat etmen gereken parça da vites pedalı. Özellikle de pedalı vites kutusuna bağlayan metal çubuğun bağlantı noktaları. Trafiğe çıktığım ilk gün bahsettiğim çubuğun motor tarafındaki bağlantısı koptu ve yolda kaldım. Şanslıyım ki GPS'e bakmak için sağa çekerken koptu, yolda seyir halindeyken kopsaydı aşağı sarkan pedal bir yere takılıp kazaya sebep olabilirdi.

  8. #9608
    blueberry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir/Akçay
    Motosikleti
    BMW R-26 1954+Keeway SL 150
    Daha yumuşak amortisör değiştiren var mı, hangi amortisörler uyumlu.
    Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel

  9. #9609

    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 Zn
    Tekrar selamlar..
    @ufk000 ve@hyce
    Öncelikle önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler..
    Anlamadığım (acemiliğimden) bir noktayı sormak istiyorum..
    Diyelim alacağımız motor yan yatmış..Koruma demirlerinin şaseye bağlandığı yerden şasinin rijitliğini mi bozuyor acaba?
    Birde bu motoru alırsak güvenip uzun yola çıkabilirmiyim gerçekten..Çünkü vakit ve nakit konusunda sıkıntı çekmezsem seneye ege-akdeniz turu yapmak istiyorum artçımla beraber..

  10. #9610

    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    artçın ve sen 130 kiloyu geçiyorsanız zevkli bir yolculuk olmaz, uzun yola çıkabilirsiniz tabi fakat motosikleti kapasitesinin üzerine zorlamazsan. ege akdeniz turunu ortalama 55-60 km ile yapabilirim diyorsan bakımlarını yaptır, lastik havan yerinde olsun turuna çık. koruma demiri meselesi ise koruma demirinin şasi ye bağlandığı noktada sadece somunun gireceği kadar bir kulakçık var zaten ağır bir kaza geçirildiyse demir kırılır. şasiyi etkileyeceğini sanmam malzemesi o kadar sağlam değil.
    Alıntı Uffie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar selamlar..
    @ufk000 ve@hyce
    Öncelikle önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler..
    Anlamadığım (acemiliğimden) bir noktayı sormak istiyorum..
    Diyelim alacağımız motor yan yatmış..Koruma demirlerinin şaseye bağlandığı yerden şasinin rijitliğini mi bozuyor acaba?
    Birde bu motoru alırsak güvenip uzun yola çıkabilirmiyim gerçekten..Çünkü vakit ve nakit konusunda sıkıntı çekmezsem seneye ege-akdeniz turu yapmak istiyorum artçımla beraber..

  11. #9611
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Vites pedalının çubuğu koptuktan sonra değiştirmiştim, bugün aynı yerden tekrar koparmayı başardım. Neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum, vites yükseltirken demir çubuk yerinden kurtuldu yine. Akşam mesai bitiminden sonra olduğu için usta da bulamadım, 2 saat motoru eve kadar çekebilecek arkadaşın gelmesini bekledim. Olumlu tarafından bakarsak yeni bir çekme halatım oldu

  12. #9612
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites pedalının çubuğu koptuktan sonra değiştirmiştim, bugün aynı yerden tekrar koparmayı başardım. Neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum, vites yükseltirken demir çubuk yerinden kurtuldu yine. Akşam mesai bitiminden sonra olduğu için usta da bulamadım, 2 saat motoru eve kadar çekebilecek arkadaşın gelmesini bekledim. Olumlu tarafından bakarsak yeni bir çekme halatım oldu
    Yıllar önce SL150 kullanırken benimde vites pedalında kopma olmuştu sanırım aynı yerden bahsediyoruz. Koptuğu yerde tesadüfen bir egzos tamircisine girdim ne yapabiliriz diye usta 2 dakikada sarı kaynak yaptı orjinalinden sağlam olmuştu.

  13. #9613
    password48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Mondial MCT 250 - Hyosung GV 250
    bana egsoz lazım arkadaşlar elinde olan varsa ulaşabilirse sevinirim . kesilmiş halde tüpler varsa onlarda uyar bana 05052496446
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.

  14. #9614

    Üyelik
    07 Ekim 2012
    MERHABALAR ARKADAŞLAR BEN ARANIZA SADECE FORMUNUZA ÜYE OLARAK KATILDIM HENÜZ BİR MOTORUM YOK AMA ARAŞTIRMALARIM DEVAM EDİYOR EN KISA ZAMANDA ALACAĞIM İNŞALLAH SİZİNDE YAZILARINIZDAN OKUDUĞUM KADARIYLA KEEWAY 150 Yİ YÜZDE DOKSAN ORANINDA ALMAYA KARAR VERDİM. BENİMDE SİZE BİR SORUM OLACAK: BU MOTORUM SIFIR FİYATI NEDİR, İKİNCİ EL ALMAK İSTERSEM MAKUL FİYAT NEDİR SAHİBİNDEN DE AYNI MODEL MOTORA FARKLI FARKLI FİYATLAR YAZIYORLAR BANA FİYAT KONUSUNDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  15. #9615

    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    merabalar... Yakında ehliyetimi alıp motor almayı planlıyorum. Keeway superlıght 150 kafama yatan bir motor 2. el düşünmediğimden sıfır alıcam. herkes parçalarının kalitesizliğinden titreşimden vs vs .. sorunlarından bahsetmiş
    ama anlatılan motorlarda 2008 modelden yukarısı yok.Şu anda bu motorlarda bildiğim kadarıyla balancer var titreşim pek yoktur heralde. Fakat parçaları gerçekten okadar da kalitesizmi ve motora baksanda çabuk mu dökülüyor şimdiden teşekkür ederim.

  16. #9616

    Üyelik
    09 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Beyler bende bu motoru almaya karar verdim. Asıl soracağım soru şu : Mat siyah boyatma işlemini nereden yapabiliriz? Bu işin bize günahı ne kadar olur? Ruhsata işletme ne kadar? Ayrıca ikinci el alacağım için iyi bir tamirci veya güvenilir bir satıcı aramaktayım bunları nereden bulabilirim

  17. #9617

    Üyelik
    09 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Ayrıca temiz motoru olanlardan ö.m bekliyorum. Sıkıntısız motorlarınız için nakit parada anlaşabiliriz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:13 ----------

    Ayrıca temiz motoru olanlardan ö.m bekliyorum. Sıkıntısız motorlarınız için nakit parada anlaşabiliriz

  18. #9618
    doganugursen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway superlight ve keeway supershadow
    arkadaşlar yeni motor aldığım için benim
    motoru satıyorum ilgilenen arkadaşlar burdan veya faceden ulaşabilir bana
    facebooktan ulaşmak için arama kısmına
    reggae@windowslive.com
    yazarsanız uğur şen olarak beni görebilirsiniz
    tel numaram
    0538 331 19 95
    veya
    0534 765 61 09

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2920830/detay#

  19. #9619

    Üyelik
    04 Eylül 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Arkadaşlar öncelikle merhabalar tekrardan ;

    Yaklaşık bir ay önce buradan fikir aldıktan sonra bende bir superlight almaya karar verdim ve geçtiğimiz ayyın sonlarına doğru yaklaşık 1 buçuk yıldır hayalim olan kendi motoruma kavuştum. Açıkçası gezip tozmaktan buraya da bişey yazamadım Herkese fikirlerini söylediği ve bilgileriyle yardım ettikleri için teşekkür ederim. Bu geçen süre içinde yaklaşık 2500 km yaptım ki buna İzmir-Denizli, Denizli-İzmir uzun yol şekliden değerlendirebileceğim gezim de dahil. Motorumdan çok memnunum ve sağolsun hiç bir şekilde üzmedi beni. Yalnız merak ettiğim birşey var. Daha önceki yorumları okuduğumda 100 km sabit hızla gidebilen arkadaşlar olduğunu gördüm. Ancak ben düz yolda 80 85 km den daha yukarı çıkamadım. Sadece bir kere 90 gördüm o kadar yani. Eğer bu bir sorunsa neden kaynaklanıyor olabilir veya ben bunu nasıl çözebilirim. Bu arada belirtmekte fayda var aldığım zaman debriyaj balatasının bitik olduğunu bilerek aldım ve değiştirdim. Son olarak ta İzmir de nereden yedek parçaları temin edebilirim. Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok teşekkür ederim. İyi forumlar.

  20. #9620

    Üyelik
    04 Eylül 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Yardım edebilecek yok mu arkadaşlar :/


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler