s.a arkadaşlar ben sl 150almak istiyorum motor kullanmaya yeni başlıyorum bu konuda k görüşlerinzi söylermisinz görünüşü cok hoş fakat teknk özelliklernden anlamıyorum yardmcı olursanız sevinirim. . .
egem1194 hocam. Konumuz devir saati. Ön tekerlekle ve kablo ile ne alakası var anlayamadım. Sistem elektronik çalıştığı için motorun içerisinden alıyor devir bilgizini. Sizin dediğinizin devir saati ile bir alakası yok bence.
ramazank79,
İnternetten taraş diye arattır. Telini al görüş derim. Onlarda bulma ihtimalin yüksek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Ugur hocam. Eyvallah. Bilgi paylaşımı için buradayız unutmayalım. Paylaşmiyacaksak burada işimiz ne
plsbkr hocam. Bubaşlığı biraz karıştırırsan bu soruyu nerden baksan 100 kişiden fazla insan sormuş ve cevap verilmiş. Bence bir göz at inan istediğinden daha fazla bilgi edineceksin.
Kolay gelsin.
Cüneyt hocam dediğinize ben de katılıyorum. Devir saati ile ön tekerlek arasında bir ilişki kuramadım açıkcası. Hız göstergesiyle alakalı o kısım tamamen. Ancak devir saati işi kafamı kurcalıyor. Bazen normale yakın hassasiyette çalışıyor bazense yerinden bile kımıldamıyor, nedenini gerçekten merak ediyorum. Servise bir götüreyim bakalım ne çıkacak.
Birde şunu sormak istiyorum küçük çukurlarda bile arka taraftan tak tuk sesler geliyor süspansiyondan diye düşünüyorum ama servis çantalardan geliyor dedi pek inandırıcı gelmedi. Sizde de benzer bir sorun var mıdır ?
evet devir saatini topiği ben hızlı okuduğumdan yada topiğin orasını burasını okuyacam diye belki kafam karıştı, km saati olarak algılamışım. kusura bakmayın. Devir saati kranka bağlı, yanlız elektirk aksamı hepsinde sorun çıkarmışmı, buna inanmıyorum ya. kullanıcı motoru yıkamış olabilir yada su bi yerlere girmiş olabilir ve bu yüzden arıza çıkarmış olabilir. veya kablolardan biri bi yerlere kısıp kısa şase yapmış olabilir.
metehen__ hocam. Sorununun ne olduğunu anlamak için bir kullanmak ve kontrol etmek gerekiyor. Buradan ne söylesem yalan olur. Bende öyle bir sorun yoktu.
egem1194 10 tanesinden 6 sında ben bu sorunu duydum. Bu başlığı komple bir okuma fırsatın olursa belki gözüne çarpabilir. En güzeli devir saatinden kurtulmak. Ben öyle yaptım
Arkadaşlar Keeway superlight 150 motorun herşeyi bitti son olarak sadece ateşleme çok az geldiği için motor marş almıyor.statör,beyin,konjektör,elektrik tesisatı kabloları ve bujiyi komple sıfır aldım.ama bir türlü ateşleme yaptıramadık.statörde herhangi bi sıkıntı yok elektrik sağlam çıkıyo ama buji kablosuna gelene kadar düşüyo wolt.bi fikri olan var mı?
Bu arada beylikdüzü avcılar büyükçekmece bu civarda superlightı olan bi arkadaş varsa sistemine bakarak benim motoru yapabilirsem çok sevinirim.
tekrar bu arada Cüneyt kardeşim sana da yardımların için çok teşekkür ederim.çok emeğin geçti.bi çok ustadan çok daha iyi anlıyosun ;)
Hocam estafurullah da çok bir yardımım olmadı.
Biliyorsun bir koşuşturmam var o yüzden sana da gelemedim. Kusura bakma.
olur mu abi ya sen söyledin sıralamaları filan...
bu arada çok şükür motor tamir oldu marş bobininde problem var mış onu değiştirdik hal oldu olay ama işin entrasan tarafı çalışmayan marş almayan motor şimdide stop etmio ahahaha gaza geldi motor :D
neyseki bu fazla büyük bi sorun değil marş kablo bağlantısınıda yaptıktan sonra o da biticek çok şükür...
Hadi hayırlısı hocam.
Bencede motorun gaza gelmiş hakkatten
merhaba arkadaşlar. SL' mi alalı 3 gün oldu güzelce geziyorum fakat jikle problemi yaşamaktayım. Jikle'yi en aşağıda ve ortada kullanırken problem yaşamıyorum fakat mandalı en yukarı çektiğimde motosikletim stop ediyor. Normalde çalıştırılırken jiklenin en yukarı konumda olmasının gerektiğini duydum. Ben hep mandalı en aşağıda kullanmışım satan arkadaş da söylemedi. Sizce mandal en yukarı pozisyondayken motosikletim neden stop ediyor?
Yanlış duymuşsun mandal motor ısındıktan sonra en altta olacak bu mevsimde en üste almaya gerek bile olmaz.
En üst konum zaten yüksek rölanti sağlar, düzenli ve gereğinde gaz veriliyormuş durumunu simüle eder; motoru biraz daha tanıdıkça zaten gaz vermeye gerek kalmadığını görecek, inanılmaz soğuk bir iklimde değilseniz en üste almaya gerek bile duymayacağınızı farkedeceksiniz.
İyi sürüşler...
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
gezi dediğin böyle olur abi yaa
http://www.youtube.com/watch?v=j3gGQXsM8IQ
merabalar.ben keeway SUPERlight 150 almayı düşünüyorum 2012 sıfır. size bir sorum olucak herkes titreşimden yakınmış bu motor için.Fakat bu motorun 2012 modelinde balansör varmı yani titreşim olayı nasıl ? kafamı en çok kurcalıyan bu. şimdiden teşekkürler..
Kaan 20212 modeller balancer li. Rahatlıkla alabilirsin.
Merhaba arkadaşlar bu konuda yeni sayılırım. 2 el temiz bir super light almak istiyorum. Şehir içinde gezeceğim sürat meraklısı biri değilim. Ayrıca asvalt ve otoyolda 80 km civarı yolculuğum olacak çok çok nadir yılda 1 kez. Daha önce bir arkadaşımın 250 lik super shadowunu kullandım. Nedendir bilmiyorum gaz kolu takılı kalıyordu. Motosikler sanki dökülecekmiş gibi gidiyordu. Temiz super light almak için nelere dikkat etmeliyim? Üretim yıllarına göre farklılıkları var mı acaba ? Hangi yılların üretimlerini tavsiye edersiniz ve bütçem 2.500- 3000 arası çok temiz bişey bulabilir miyim ? Artçı selesi sökülüyor mu? Şimdiden teşekkür ederim.
the A.G.Z
teşekkür ederim cüneyt
merhaba arkadaşlar keewayimi alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat diğer superlightlar ile karşılaştırdığımda vites kolu normalden biraz daha önde ve aşağıda olduğunu fark ettim. ayaklıklara ayağımı koyduğumda vites kolu tam parmak hizamda kalıyor ve vites atmak için ayağımı baya bir aşağı sokmam gerekiyor. vites kolu bağlantısından ayar yapabilirmiyim yoksa vites kolunun üst kısmını herhangi bir ustada yukarı kaldırmam mı gerekiyor? şimdiden teşekkürler keyifli sürüşler
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)