Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2012, 00:41
#9481
motorunu yeni alan arkadaşlara toptan hayırlı olsun diyorum bir kaç haftadır girmiyordum canlanmış baya forum sevindim, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim trafikte dikkatli olalım malum arabalar fazla önemsemiyor belkide farkedemiyorlar motorcuları...
''Şüphesiz En Son Varış RABBİNE'dir.!" Necm/42. AYET
Reklamlar
-
23 Nisan 2012, 09:06
#9482
Symnira adlı üyeden alıntı
bu motorla hergün 200 km yol yapsam bakımlarını da geciktirmesem ne kadar dayanır :?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Aleyküm selam motorunu almana çok sevindim kardeşim ((:
ben 17 gün içerisinde 5000 km yol yaptım biraz yorucu sadece motorun ciğeri sağlam bakımları tamsa arkana bakma sadece yağını normalde 2000 km bır değiştirilmesi gerekir ama ben her 1000 km de bir kendim değiştiriyorum 15 tl ye mal oluyor sende oyle yap derim ....
---------- Post added at 08:06 ---------- Previous post was at 08:01 ----------
recepşahin kardeşim ben sadece arka lastiği 110 tl ye aldım ön aynı duruyor dişleri sağlam olduğu için değiştirmedim ama senin imkanın varsa değiştir bence
bu forumda bilgileri paylaştıkça çok şey öğreniriz o yüzden tabikide yardımcı olucam sizleri sizlerdende çok şey öğreneceğim yardımcı olduysam ne mutlu diğer sorularına gelince bugun nobetcıyım ama yarın gece muhakkak cevaplama çalışırıım
arkadan ses gelmesi olayına gelirsek tek kişide anladığım kadarıyla ses gelmiyor iki kişi binince geliyorsa ağırlıkla ilgili problem var demektir ya yan heybelerin vidaları uzundur çamurluğun içerisinde lastiğe sürtüyor olabilir bu zayıf ihtimaldi yada amartsörlerle alakalı bi problem olduğunu düşünüyorum ama sen yinede bi arka tarafın bağlantı vidalaraını tekerliğin falan bi kontrol et derim ....
-
24 Nisan 2012, 12:06
#9483
Cosby 26 Kardeşim...
Engin bilgilerin için çok teşekkür ederim. Söylediklerini bizzat inceleyip uygulayacağım. Lastikler biraz beklesin diyorum. Önce ehliyeti bi alayım
-
24 Nisan 2012, 14:43
#9484
Arkadaşlar öncelikle merhaba bende mondial 125 zn mi sattım artık bu motordan istiyorum hatta bu gün
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81460791/detay bunu görmeye gidicem siz ne düşünürsünüz yan kapakları yokmuş arka sinyalden bir tanesi kırıkmış bir de yeni sinyal kutusu gerekli dedi satan bu şekilde 1,500 olacak ama km si ilgimi çekti açıkçası lütfen acillll cevap verin bana da akşam için fikir olsun...
---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:23 ----------
Ayrıca bu kapakları falan nereden bulabilirim??
-
24 Nisan 2012, 22:18
#9485
arkadaşlar eskiden 80 de falan yapan titreşim şimdi 70 te yapıyor sanki bugün titreşim atti gibi motorda kafama takıldı sorun ne olabilir?
-
24 Nisan 2012, 22:38
#9486
black_black adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle merhaba bende mondial 125 zn mi sattım artık bu motordan istiyorum hatta bu gün
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81460791/detay bunu görmeye gidicem siz ne düşünürsünüz yan kapakları yokmuş arka sinyalden bir tanesi kırıkmış bir de yeni sinyal kutusu gerekli dedi satan bu şekilde 1,500 olacak ama km si ilgimi çekti açıkçası lütfen acillll cevap verin bana da akşam için fikir olsun...
---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:23 ----------
Ayrıca bu kapakları falan nereden bulabilirim??
kardeşim öncelikle motoru gör ve motorun sesini dinle eğer anlıyorsan motor rolantide çalışırken piston veya supaplardan ses geliyorsa alma o motoru ama ben anlamam dıyorsan muhakkak bı ustaya goster derim ben kapaklara gelince şu anda hiçbir yerde yok ben bugun tum istanbulu aradım fiyatına gelince çift taraflı kapak 180 tl sinyal kutusu dediğin flaşör yan sanayi var 40 tl bilgin olsun ama bence biraz daha pazarlık yap o fiyata .....
---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:32 ----------
goko789 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar eskiden 80 de falan yapan titreşim şimdi 70 te yapıyor sanki bugün titreşim atti gibi motorda kafama takıldı sorun ne olabilir?
motorun yani motor bloğunun vidalaraını kontrol et motorun yağını en son ne zaman değiştirdin ve genel bir vida kontrolü yap hocam
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:34 ----------
son olarak bu akşam bir şey paylaşacağım sizlerle bazı arkadaşlarımız hava basıncı ile ilgili forumda sorular sormuştu bayağı araştırmadan sonra bazı bilgiler edindim paylaşmak istedim
öncelikle hava basıncımız ön teker 25 arka teker 32 olucak bu ortalama basınc değeerleri ama tam verim ve tam değer almak istiyorsanız şu adımları uygulayın
%10/20 kuralı, önce lastik soğukken hava basıncını ölçün. Sonra 30-40 dakika sürüş yapın ve durup hava basınçlarınızı tekrar ölçün. Ön tekerde ki basınç artışı %10 dan az ve arka tekerin havası %20 den az yükselmişse lastiklerden bir miktar hava tahliyesi gerekir. Isı yeterince artmamıştır. Mesela ön lastik soğukken 32.5psi ve sıcakken 36psi ise bu ölçü tamamdır. Hava basıncı farkı 3.5psidir ve %10dan çok az bir miktar daha fazla artmıştır. Yolun yüzey ısısı, sürücünün kullanım şekli, motor ve lastik tipi, taban şekli gibi şartların bileşimi burada direk etkendir. Şartlar değiştikçe kontroller yenilenmelidir.
Arka lastik ön tekere göre daha fazla bir ısı ile döner. Bu sebeple arka tekerin soğuk sıcak farkı fazladır. Bu oran %20 olarak normal kabul edilmiştir. Mesela arka lastik soğuk 36psi sıcak 43psi ise hava basıncı farkı 7psidir ve %20 civarıdır. Bu durumda hava tahliyesi ya da hava basma gerekmemektedir.
Dış hava sıcaklığı düştükçe lastik basınçları da düşer.
umarım yardımcı olmuşumdur kazasız sürüşler arkadaşlar.....
-
25 Nisan 2012, 11:08
#9487
çok teşekkürler yardımın için ben daha burada çok başınızı ağrıtım evet anlamıyorum motordan ama artık anlamak istiyorum. En azından ufak tefek şeylerini yapabilmem lazım İzmirde güvenebileceğim bir motor tamircisi yok malesef :( Birde malum bayan olunca daha bir kazıklamaya falan çalışıyorlar anlamıyorum ya :(
Bir Keeway Superlight 150 2,500 TL. , Kask 250 TL. , Çantalar 99 TL. KEYFİİİİİİ PAHA BİÇİLEMEZ :cat:
-
25 Nisan 2012, 20:07
#9488
black_black adlı üyeden alıntı
çok teşekkürler yardımın için ben daha burada çok başınızı ağrıtım evet anlamıyorum motordan ama artık anlamak istiyorum. En azından ufak tefek şeylerini yapabilmem lazım İzmirde güvenebileceğim bir motor tamircisi yok malesef :( Birde malum bayan olunca daha bir kazıklamaya falan çalışıyorlar anlamıyorum ya :(
önemli değil elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım bende çoğu seyi burada cüneyt abimden ve diğer arkadaşlardan sonrada yaşayarak tecrübe edinerek öğrendim geçmiş mesajlarıma bakarsan 17 günde 5000 beşbin km yolk yaptım :D yani öyle yabana atılacak ve korkulacak motor değil sl 150 eğer bakarsan motora hiçbir zaman yarı yolda bırakmaz ... :D
-
26 Nisan 2012, 16:56
#9489
cosby26 kardeş; o ayaklarımı koyduğum yerler mesela titriyor yani çok uzun yolda ayaklarımın altı karıncalanıyor gibi;
eskiden böyle yapmaz dı ;yarın motorcuya gideceğim bakalım senin tecrübelrine dayanark bir tarif edermisin;
birde benim motor susturucu sökük eski sahibi tarafından ben onu geri taktırabilirmiyim motorcuda parça varmıdır;
-
27 Nisan 2012, 19:45
#9490
valla egzoz konusunu motorcuda anlayabılır ama direk egzozcuya da götürtebilirsin oda anlar ayaklarının titremesi 80 90 cıvarı gıdıyorsan yanı 8000 devırde az tıtreme normal ama asırı tıtrıyorsa anormallık vardır sonucta 150 cc motor ve balancer yok 2008 model aşağısında titreme az biraz normal...
-
28 Nisan 2012, 04:47
#9491
Debriyaj tasın çatlak olabilir
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
28 Nisan 2012, 18:46
#9492
4000-5000 devir arasında ince bir titreme başlıyor sanki bende anlayamadım ;herhangibir sorun gözükmüyor aslında
-
29 Nisan 2012, 02:06
#9493
Bu motorların içinde o kadar çok parça yok ustten tek egzantirik krank ta da salgı var desem bu her zaman olur sonradan çogalmaz piston silindir hararetten sıkışmışsa vibrasyon olur ama çalışırken tıkırtı yapar bence debriyaj kapağını açıp debrijay tasının durumuna bakmak lazım bu arada tavsiye eğer uğraşırsanız bildigim kadarı ile bunların krangı titan cgl 125 ile aynı değiştirin çinliler üretilen krankları iyi test ettiklerini sanmıyorum örnegin salgı varsa gene motorun üzerine takıyorlardır zaten hepsinde vibrasyon var muhtemelen krankları düz olmadığı için benim motorumda da vardı hepsi aynı
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
30 Nisan 2012, 14:51
#9494
Arkadaşlar bu makinayla motora başlangıç yapmam ne denli uygun olur sizce? İlk motorum olacak kısmetse. Bi 2. el tvs falan mı dedim, bi mondial mr 150 vulture mı dedim, bi yok boşver gönlüm chopper tarzı makinalara çok yatkın direkt keeway 150 2.el mi dedim. Zaten mondial hariç diğer ikisini 2.el almayı düşünüyorum ama.. Ne dersiniz? Motora alıştıktan sonra beni hergün E-5'e çıkaracak işe götürecek kadar seri bir motor mu bilemedim.. Geçmiş sayfalara atlayarak göz gezdirdim kimi 80-90'ı geçemedim diyor, kimi 100'e kadar normal ama sonrası hızlar ağır diyor (hatırlamıyorum belki de konun en başlarında olabilir, şuan ki performans hakkında bilgim yok). E-5'te yolun durumuna bağlı hızlanmam gerekirse, yada bir otobüs sollamam gerekirse falan ne kadar seridir.. Yoksa dediğim gibi diğer iki alternatifimde yoğunlaşacağım..
-
01 Mayıs 2012, 00:22
#9495
ben e-5 de kullandım motoru hocam gayet seri motor gönlün rahat olsun tabiki 150 lık makıne cok 80-90 dan sonra bır anda hızlansın bekleme ama yınede gayet alınabılecek ve gıdebılecek bi makina....
-
01 Mayıs 2012, 04:57
#9496
altaygncasln adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu makinayla motora başlangıç yapmam ne denli uygun olur sizce? İlk motorum olacak kısmetse. Bi 2. el tvs falan mı dedim, bi mondial mr 150 vulture mı dedim, bi yok boşver gönlüm chopper tarzı makinalara çok yatkın direkt keeway 150 2.el mi dedim. Zaten mondial hariç diğer ikisini 2.el almayı düşünüyorum ama.. Ne dersiniz? Motora alıştıktan sonra beni hergün E-5'e çıkaracak işe götürecek kadar seri bir motor mu bilemedim.. Geçmiş sayfalara atlayarak göz gezdirdim kimi 80-90'ı geçemedim diyor, kimi 100'e kadar normal ama sonrası hızlar ağır diyor (hatırlamıyorum belki de konun en başlarında olabilir, şuan ki performans hakkında bilgim yok). E-5'te yolun durumuna bağlı hızlanmam gerekirse, yada bir otobüs sollamam gerekirse falan ne kadar seridir.. Yoksa dediğim gibi diğer iki alternatifimde yoğunlaşacağım..
Açıkcası Tvs Apache daha mantıklı duruyor zamanında kuryeler falan cok aldı yedek parça derdi yoksa Keeway superlight dan daha kaliteli oldugunu dusunuyorum superlight kısa boylu arkadasların daha dogrusu 170cm den kısa olan arkadasların daha rahat edebilecegi bir motor benim boyum 178 cm bel agrısı diz agrısı aynalardan arkayı gorememe ve motorun basık olmasından dolayı giyindikten sonraki garip goruntuyu iyi biliyorum kullandım ama tavsiye konusunda emin degilim diğer arkadaslar ne der bilmem ama bana kalsa honda alın ne olursa olsun honda olsun parçası bulunur servisi bol ikinci eli rahat cbf 150 yada cbf 250 başlangıc olarak tavsiye ederim
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
02 Mayıs 2012, 17:26
#9497
Merhaba arkadaşlar bende bu ay sonu almayı düşünüyorum superlight 150. Umarım pişmam olmam ki araştırdığım kadarıyla olmayacağımı düşünüyorum.
[B]Seninle aynı düşünene değil, senden farklı düşünene saygı duyduğun sürece insansın.[/B]
-
02 Mayıs 2012, 18:00
#9498
madcenter adlı üyeden alıntı
Açıkcası Tvs Apache daha mantıklı duruyor zamanında kuryeler falan cok aldı yedek parça derdi yoksa Keeway superlight dan daha kaliteli oldugunu dusunuyorum superlight kısa boylu arkadasların daha dogrusu 170cm den kısa olan arkadasların daha rahat edebilecegi bir motor benim boyum 178 cm bel agrısı diz agrısı aynalardan arkayı gorememe ve motorun basık olmasından dolayı giyindikten sonraki garip goruntuyu iyi biliyorum kullandım ama tavsiye konusunda emin degilim diğer arkadaslar ne der bilmem ama bana kalsa honda alın ne olursa olsun honda olsun parçası bulunur servisi bol ikinci eli rahat cbf 150 yada cbf 250 başlangıc olarak tavsiye ederim
Benim boyum da 173 cm. Honda'nın tipi beğenmiyorum yoksa düşünmedim değil. Aslında ilk motor olacağından bilemiyorum da seçimin direkt bir chopper olmasıne denli mantıklı yada mantıksız olur.. O yüzden Apache halen 1 adım önde. Ayrıca apache cbf'den daha atak deniliyor, cbf'den daha ciks duruyor ve dijital göstergesi hoşuma gidiyor. Büyük ihtimalle Apache olacak ama ehliyete var daha.. O zamana kadar yerine oturur iyice düşüncelerim.. Yorum için teşekkür ederim.
-
03 Mayıs 2012, 11:31
#9499
sl 150 6 yıldır kullanıyorum 3 kez ege-akdeniz turu yapyım. Hiçbir parçası değişmedi. Birtek dün kornanın biri kısa devre yaptı elektrik sistemi çöktü. Depoyu çıkardım yanan yeri buldum onardım, kornanın birisini iptal ettim. Sorun kalmadı. Bakarsanız her geziden sonra sağını solunu kontrol ederseniz, seri kullanmaya kalkmazsanız uzun süre kullanırsınız.
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
-
07 Mayıs 2012, 09:28
#9500
cosby26, kardeşim lastiği nereden aldın? adres verebilirsen sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler