Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Nisan 2012, 23:26
#9461
merhabalar
omaTR dostum eger kaydırıyorsa arka tekerlegın yanında ayar vıdası var orada fırenın kaymamasını engelleyebılırsın kabakta olsa kayma rıskını dusurebılırsın ben daha dun lastık degıstırdım cunku orjınal lastıklerı ıc lastık var dun gittim dubleks lastık aldım arkaya 110 tl ye guzel lastık ve ıkı gundur performansından cok cok memnunum yeni lastıklerın :D viteste marş almama konusuna gelınce bı tamırceye goturup sorabılırsınız bu konuda cok fazla bıldım yok ne yazıkki :(
BurakTas dostum motor çok hoş duruyor ilandaki ama o fiyatı boşa verme derim ben normal bı motor bulup aynısını yaptırabılırsın çok daha ucuz maliyete önemli olan motorsiklette motorun iyi durumda olması dış görünüşe aldanma ciğeri sağlam olsun :D
Reklamlar
-
18 Nisan 2012, 01:53
#9462
cosby sağolasın ayar vidası tam olarak nerede tarif edersen yarın oynarım biraz daha havalarını ayarlamaya vaktim olmadı gerçi onları ayarlıyım ayarlarını yapayım düzelir sanırım kayma işi böyle çok tehlikeli.
ben ön frenden dolayı yan yattım birkere o yüzden korkuyorum ön fren kullanmaya hep arka kullanıyorum yavaşlamak için. Arkanın da kaydırması hoş olmuyor
-
18 Nisan 2012, 02:27
#9463
Super Moderator
Şuradan pedala vereceği tepkiye göre ayarlayabilirsin ama, arka fren kullanmak zaten yanlış ve güvensiz bir seçimdir. Kampananın ne kadar hassas ayarlasan da kaydırma ihtimali bir yana, yeterli fren performansı da sadece arka frenla sağlanamaz.
-
18 Nisan 2012, 13:46
#9464
Cümleten Selamün Aleyküm Keeway SL 150 Kullanıcıları. Geçen Hafta Aldığım motorum ile artık aranızda olacak etkinlik oluşuracağız inşallah. İstanbul fatih de i.b.b. de çaışıyorum. yakınlar da olanlar varsa buyursun gelsin tanışalım çay içelim. İlk motorum göz ağrım oldu Keeway. Neyi nedir ne değildir çok fazla bilmiyorum. Tek bildiğim motorum 2006 model ve orjinal 2400 Km de. sisy bar-havalı korna-far kaşları-deri yan çantalar felan çok güzel bir motorum var. Herkes 15-20 milyar vardır kesin bu motor dedikleri motorumu daha 1 kaç sefer sürdüm. motoru aldım - kaskı aldım- sıra ehliyet ve mont a geldi. gurub oluşturmak sosyal bişeyler yapmak isteyen arkadaşları beklerim. Hepiniz Allah'a Emanet olun. Selamün Aleyküm.
-
18 Nisan 2012, 19:38
#9465
Merhaba arkadaslar. Motoru daha yeni aldim ve yeni yeni cozmeye basliyorum bazi ozelliklerini. Benim motor ikinci el ve soyle bir sorunum var bilmem sizdede oluyormu aynisi. Motor redline giriyor yerli yersiz ve cok bagiriyor yolda ama gitmiyor? Bunu 3 ile 4. Viteste yapiyor
-
18 Nisan 2012, 20:03
#9466
arka fren
arkadaşlar arka teker kitledi sanırım frenden; arka teker kampanın oradaki yayla oynadım tekrar saldı kendini lastik sorun ne olabilir fren telini değiştirmem mi gerekli?
-
18 Nisan 2012, 22:36
#9467
goko dostum sanırım vıdayla cok oynadıgın ıcın frene basmasanda fren yapıyor :D açıklaması o vidayı gevset duzelır :D
---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:34 ----------
omaTR dostum olcan138 arkadaşımız göstermiş saolsun yerini :D bencede arkayı ben çok kaydırmayacak şekilde ayarladım zaten sacede hız kesmek amaçlı kullanıyorum genelde ön frenle yavaşlamayı tercih ediyorum ama dikkat et eğer acemiysen birden o heyecanla ön frene deli gibi asılma direk kaydırır ve yatırırsın motoru özellikle hızlı gidiyorsan tecrübe kazanbdıkça zaten refleks haline gelir ön fren kullanımın ....
-
18 Nisan 2012, 23:53
#9468
arkaadaslar bnm problemım cook buyuk aıle nasıl ıkna edılır motor almaya ben bı turlu onu beceremıyorum....)
-
19 Nisan 2012, 14:31
#9469
Viteste marş almama konusunu cozdum arkadaslar. Problem ne yazikki uretim sirasinda maliyetten kacilmasi. Debriyaj kolunda musur yok ! Bu hernekadar sacmaligin daniskasi olsa da cozulrbilecek bir problem. Debriyaj musuru olan bir kol problemi cozecektir. Ben orninalligini bozmak istemedigim icin kubanin 250 lik chopper modelinin (fatboy a benzoyenin) debriyajiyla cozmeyi umuyorum.. Suanda bir ustaya 20 tl verip yaptirdigim kucuk modifikasyonla mitorumda bos lambasi surekli yaniyor ancak trafikte istop edersem de debriyaja basip motoru calistirabiliyorum. Gelisme olursa size de bildiririm.
Ayrica sesin daha tok cikmasi icin susturucunun sadece son asamasini cikarttim. Yani gozle egzoza bakilinca ufak bi delikten hava cikmasini sagliyan parcayi. Seste toklasma oldu ancak komple acik 150 cc tek silindir motorlardaki gibi rahatsiz edici bir ses yaratmadi.birazdaha tok ve yuksek ses isteyen arkadaslara oneririm.
Birde acik hava filtresi takmayi denedik ancak havayi icine cekerken cikardigi ses rahatsiz ettigi icin geri cikarttik. Nitekim minimal de olsa motorda performans artisi olmustu.
Henuz motor rodanini tamamlamamis olsada hizi pek yeterli gelmedi bana. Belki ilerde 200 cc ye yukseltme islemini de deniyebilirim. Hafif ve guclu bir motor fikri kulaga guzel gelsede ruzgarli havalarda veya uzun yolda hizli bir kamyonla yan yana gelince neler olur bilemem. Bu konuda fikirlerinizi ve nasil yapilabilecegiyle ilgili bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.
Herkese iyigunler.
-
19 Nisan 2012, 14:36
#9470
cosby26 kardeşim ve tüm Sl kullanıcıları selamlar.
Malesef kolumun sakatlığı düzelmediğinden ağır işlere giremiyorum. Zira kaldıki motorumun yatırılıp kaynak kesim vs işleri var. O yüzden üzüntüyle motoruma bakıyorum ama hiç bir şey yapamıyorum :(
Sl'lerdeki vitesteyken marş almama durumu bir arıza değildir. Bu motorun orjinal halidir. Evet olsa iyi olurdu ama maalesef o şekilde üretilmiş. illaki bunu halletmenin bir yolu vardır. Ama ilgilenmedim araştırmadım. Bu yüzden nasıl yapılır anlatamicam.
Motorunuza ve kendinize iyi bakın.
-
19 Nisan 2012, 18:54
#9471
echtsasori adlı üyeden alıntı
Sl'lerdeki vitesteyken marş almama durumu bir arıza değildir. Bu motorun orjinal halidir. Evet olsa iyi olurdu ama maalesef o şekilde üretilmiş. illaki bunu halletmenin bir yolu vardır. Ama ilgilenmedim araştırmadım.
Daha oncede bahsettigim gibi problemin sebebi parcadan kacilmasi.. Debriyajda musur yokmus. Musurlu bir debriyajla problemi cozebiliriz. Yada makineyi bosta gosteren kablo kasaya baglanarak bos lambasinin surekli yanmasi saglanabilir benim suanda yaptirdigim gibi. Eger isteyen olursa nasil yapildiginin fotografini paylasabilirim burda. Ayni sekilde yan ayaklik acildiginda motorun kapanmamasi icin hangi kabloyu kisadevre yapmaniz gerektiginin fotografini da paylasabilirim
-
19 Nisan 2012, 23:45
#9472
Bu arada arkadaslar 4luler nasil yakiliyor bu motorda ?
-
20 Nisan 2012, 01:09
#9473
Estargeus adlı üyeden alıntı
Bu arada arkadaslar 4luler nasil yakiliyor bu motorda ?
Her iki sinyal düğmesine de aynı anda basarak diye bir şeyler yazıyor ilk sayfalarda.
-
20 Nisan 2012, 05:23
#9474
Denedim ancak olmuyor. 2006 üretimlerinde sanırım hani bastıktn bi süre sonra otomatik kapananlarda başka şekilde kapatılamayanlarda..
Bu arada motorum hernekadar 0 ve 2 yıl garantili de olsa cc yükseltme işlemlerini araştırıyorum. Bilgisi olan varmı? ankarada yapabilecek yer ve nekadara malolacağını bilen birisi?
Bu arada forumlarda gezinirken birisi yamaha rx 135 in motorunu 150 cc lik makineye takmaktan bahsetmiş. Çok rahat 160 yapar diyorlar. Ne dersiniz bu şekilde bir motor bulup motoru değiştirmek mantıklı bir hareket mi olur? Olursa sonuçları hız dışında nelerdir bu şekilde işlemlerin + larını ve - lerini kim söyliyebilir? Ayrıca elimde bir jawa 350 ts var 91 model bunun motorunu yeni superlight ıma monte edebilirmiyim, edersem neler olur ?
-
20 Nisan 2012, 13:04
#9475
Selamün Aleyküm Arkadaşlar...
Ben motoru yeni aldım. 2006 model 2400 km de bir motor. herşeyi orjinal. Sormak istediğim bi kaç bişey var. ilgilenen arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
1-) Motor rolantide çalışırken motor kısmından ufaktan bi tıkır tıkır ses geliyor. sanki otomobillerdeki sibop sesine benziyormuş gibi. bu normal midir ?
2-) motor ilk çalıştırırken mutlaka ciklesini ortaya alarak çalıştırmak zorunda kalıyorum. cikle kapalı iken çalışmıyor. ama ortaya alınca tek marş da alıyor. sonrasında cikleyi kapatmayı unutuyorum yola cıkıyorum motor tıkanıyor. anlıyorum ki cikle açık. kapatıyorum cikleyi canavar oluyor. bu normal midir ?
3-) Motorumun üzerinde fabrika orjinal lastikleri var. Üzerinden 6 yıl geçmiş. Lastiklerin görünür durumu çok iyi. Eminönündeki özen motora kask almak için gitmiştim. Ordaki arkadaş mutlaka lastiklerini değiştir çok dandik lastik bunlar ve üzerinden 6 yıl geçmiş dedi. Sizce ne yapmalıyım. ?
4-) Ön - Arka Lastik havaları ideali kaç olmalı ?
5-) Motora geçenler de 2 kişi binmiştik. Daha önce duymadığım bi gıcırtı sesi gelmeye başladı. neresinden geliyor bulamıyorum. Ne yapmam lazım ?
Emeği geçenlere çok çok Teşekkür ederim. Allah'a Emener Olasınız...
-
22 Nisan 2012, 10:53
#9476
hacım öncelikle şunu belirtmek isterimki bu motorun cc sini yükselteceğine dah a yüksek cc li motor al derim çunkü bu motor hız yapmak için tasarlanmamış zaten 100 km hızın ustune çıktığında titreşim oldukça çoğalıyor sen 160 bastırırsan bu motora o titreşimden motordaki parçaların ve vidaların çekeceği acıyı düşünemiyorum bir süre sonra arıza verir :D o yüzden bence sl150 cc olarak kalmalı sen yüksek cc istiyorsan başka motor al derim ......
---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:46 ----------
recepsahin adlı üyeden alıntı
Selamün Aleyküm Arkadaşlar...
Ben motoru yeni aldım. 2006 model 2400 km de bir motor. herşeyi orjinal. Sormak istediğim bi kaç bişey var. ilgilenen arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
1-) Motor rolantide çalışırken motor kısmından ufaktan bi tıkır tıkır ses geliyor. sanki otomobillerdeki sibop sesine benziyormuş gibi. bu normal midir ?
2-) motor ilk çalıştırırken mutlaka ciklesini ortaya alarak çalıştırmak zorunda kalıyorum. cikle kapalı iken çalışmıyor. ama ortaya alınca tek marş da alıyor. sonrasında cikleyi kapatmayı unutuyorum yola cıkıyorum motor tıkanıyor. anlıyorum ki cikle açık. kapatıyorum cikleyi canavar oluyor. bu normal midir ?
3-) Motorumun üzerinde fabrika orjinal lastikleri var. Üzerinden 6 yıl geçmiş. Lastiklerin görünür durumu çok iyi. Eminönündeki özen motora kask almak için gitmiştim. Ordaki arkadaş mutlaka lastiklerini değiştir çok dandik lastik bunlar ve üzerinden 6 yıl geçmiş dedi. Sizce ne yapmalıyım. ?
4-) Ön - Arka Lastik havaları ideali kaç olmalı ?
5-) Motora geçenler de 2 kişi binmiştik. Daha önce duymadığım bi gıcırtı sesi gelmeye başladı. neresinden geliyor bulamıyorum. Ne yapmam lazım ?
2006 model ve 2400 km bana biraz garip geldi olmayacak şey deil ama umarım öyledir.
1. sorundaki tıkırtı sesi motorun içinden geliyorsa krank yada pistondan olabilir diye düşünüyorum ama motor ustasına dinletmen lazım ...
2. sorunun cevabı ise cikle 3 konumda en soguk havalarda en üst konumda çalışır normal havalarda ortada çalışır sıcak havada ise zaten altta çalışır yada motor sıcakken hep altta çalışır zaten diğer iki konumda çalıştırsanda motor ısındıktan sonra en alt konuma alman gerekir seninkinde anormallik var ama cikleyi kapatmayı unutma yoksa gazı yemez son gazda....
3. sorunun cevabı lastikler motor eğer orjinal km ise sıkıntı yaratmaz ama ben derimki sağlam bi şekilde motora binmek istiyorsan dubleks lastik al çunkü orjinal lastik iç lastikli ben 1 hafta oldu değiştireli dubleks lastikle sürüş inan daha keyifli 100 tl ye aldım
4. sonun cevabını bende bilmiyorum D:
5. sonun cevabına gelince iki kişi normal yolda gidince mi ses geliyor kasislerden geçince4mi? ve önden mi geliyor arkadan mı ?
Emeği geçenlere çok çok Teşekkür ederim. Allah'a Emener Olasınız...
-
22 Nisan 2012, 15:41
#9477
---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:46 ----------
[/COLOR]
2006 model ve 2400 km bana biraz garip geldi olmayacak şey deil ama umarım öyledir.
1. sorundaki tıkırtı sesi motorun içinden geliyorsa krank yada pistondan olabilir diye düşünüyorum ama motor ustasına dinletmen lazım ...
2. sorunun cevabı ise cikle 3 konumda en soguk havalarda en üst konumda çalışır normal havalarda ortada çalışır sıcak havada ise zaten altta çalışır yada motor sıcakken hep altta çalışır zaten diğer iki konumda çalıştırsanda motor ısındıktan sonra en alt konuma alman gerekir seninkinde anormallik var ama cikleyi kapatmayı unutma yoksa gazı yemez son gazda....
3. sorunun cevabı lastikler motor eğer orjinal km ise sıkıntı yaratmaz ama ben derimki sağlam bi şekilde motora binmek istiyorsan dubleks lastik al çunkü orjinal lastik iç lastikli ben 1 hafta oldu değiştireli dubleks lastikle sürüş inan daha keyifli 100 tl ye aldım
4. sonun cevabını bende bilmiyorum D:
5. sonun cevabına gelince iki kişi normal yolda gidince mi ses geliyor kasislerden geçince4mi? ve önden mi geliyor arkadan mı ?
Emeği geçenlere çok Teşekkür ederim. Allah'a Emenet Olasınız...[/QUOTE]
Cosby Kardeş ilgin için çok teşekkür ederim. Yardımların gerçekten çok faydalı bilgiler içeriyor.
Motorum gerçekten 2006 model ve 2400 km de orjinal. Hiç şüphen olmasın. İlk sahibinden aldım.
1. sorudaki sıkıntım aynen senin dediğin gibi sibop sesiymiş. Ustasına gösterdim. Çok acil bir müdahaleye gerek yok dedi.
2. sorudaki cikle ile ilgili söylediklerini deneme yanılma yöntemiyle öğrendim. Gerçekten çok doğru söylediklerin. Anlıyorum ki bnm motorda da bi sıkıntı yok. AYnen senin dediğin gibi
" 2. sorunun cevabı ise cikle 3 konumda en soguk havalarda en üst konumda çalışır normal havalarda ortada çalışır sıcak havada ise zaten altta çalışır yada motor sıcakken hep altta çalışır zaten diğer iki konumda çalıştırsanda motor ısındıktan sonra en alt konuma alman gerekir " kural buysa bende bu konuda bir sıkıntı yokmuş. Çok sağolasın rahatlattın beni.
3. Dubleks lastik ön arka ikisimi 100 lira kardeş. bana 260 tl felan demişlerdi. 2 adet sıfır lastiğe. Dubleks yaptırmak için yeni lastik almak gerekiyor değilmi. yoksa motorun üzerindeki lastiğin içini boşaltıp dubleks e mi çeviriyorlar.
4. soru içinde bi yolunu bul derim kardeş. Bence çok önemli gibi. Bu sıkıntımızı da sen çöz. Allah'ın İzniyle...
5. soru içinde hem düz yolda hem kasislerde geliyo kardeşim. sanırım arka taraftan geliyor gibi.
-
22 Nisan 2012, 20:08
#9478
bu motorla hergün 200 km yol yapsam bakımlarını da geciktirmesem ne kadar dayanır :?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Aleyküm selam motorunu almana çok sevindim kardeşim ((:
-
22 Nisan 2012, 20:08
#9479
Symnira adlı üyeden alıntı
bu motorla hergün 200 km yol yapsam bakımlarını da geciktirmesem ne kadar dayanır :?
Bu motorla her gün 200km yapsan titreşimden uyuşup kafa olursun
-
22 Nisan 2012, 20:16
#9480
bu motor çok mu titriyor yada 80-90 da titriyor mu desem :D cidden korktum şimdi saol cevabın için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler