Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Eylül 2011, 21:25
#9381
arkadaşlar selam,
bugün başıma gelen bir olayı anlatma isterim;
-işten çıktım, atladım keeway'ime 100'ü sabitledim temde gidiyorum, hasdal viyadüğünde trafik sıkıştı öndeki fren yapınca kendimi emniyet şeridine attım, e eds olan yerlerden falan gidiyoruz problem olmuyordu, emniyet şeridinden kaptırdım gidiyorum, hop polis lambası, dedim birşey olmaz, o kadar kurye var emniyet şeridinde motor durdurmazlar dedim içimden, sonra polis yavaşla yavaşla diye hareket yaptı, tabi üstüme alınmadım arkama baktım araba yok, sonra durdum ehliyet ruhsat...
66 tl cezayı yedik.
kıssadan hisse, polis varken emniyet şeridinden gitmeyin, ama EDS de bir problem olmuyor, bakalım onun cezası eve geliyor, birgün gelirse bana onu da iletirim size.
bugün de bana ayrılan sürenin sonuna geldim.
güç sizinle olsun.
Reklamlar
-
13 Ekim 2011, 06:07
#9382
öncelikle herkese çok selamlar arkadaşlar.günlerdir karar veremedim kanuni bora 125 ile keeway sl 150 arasında bi seçim yapamadım.çanakkale çan ilçesinden yazıyorum size ve çanda bir tane keeway yok.motoru genellikle şehir içinde kullanıcam yapıcağım uzun yol en fazla 100 km olur.keeway görünüş olarak çok hoşuma gitti fakar şehir içinde zorlanırmıyım diye düşünüyorum ve büyük bi yerde oturmadığım için parça konusunda sıkıntılar yaşarmıyım diye düşünüyorum fakat kanuni hem bizim orası için bilindik bi marka eğer satmayı düşünürsem kolaylık olması bakımından hemde keeway e göre şehir içinde daha rahat kullanırım gibi geliyo.bunlara rağmen bi karar veremedim lütfen bana yardımcı olurmusunuz.
-
14 Ekim 2011, 00:06
#9383
sirmen_17 adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese çok selamlar arkadaşlar.günlerdir karar veremedim kanuni bora 125 ile keeway sl 150 arasında bi seçim yapamadım.çanakkale çan ilçesinden yazıyorum size ve çanda bir tane keeway yok.motoru genellikle şehir içinde kullanıcam yapıcağım uzun yol en fazla 100 km olur.keeway görünüş olarak çok hoşuma gitti fakar şehir içinde zorlanırmıyım diye düşünüyorum ve büyük bi yerde oturmadığım için parça konusunda sıkıntılar yaşarmıyım diye düşünüyorum fakat kanuni hem bizim orası için bilindik bi marka eğer satmayı düşünürsem kolaylık olması bakımından hemde keeway e göre şehir içinde daha rahat kullanırım gibi geliyo.bunlara rağmen bi karar veremedim lütfen bana yardımcı olurmusunuz.
superlight kanuniden çak daha iyi bir motosiklettir fakat senin de dediğin sebeplerden kanuni alman mantıklı ha temiz bir superlight alırsın tamirciye muhyaç olmazsın o başka ama olurda bir sorunun olursa parçasını şehir dışından temin etsen bile ustan motoru tanımıyorsa heba olur gider motor...zaten kanımca motoru en fazla bozan kişilerdir ustalar 2 aydır motorumdan uzağım bu sebepten...
sen kanuni al kardeşim
Yaratan rabbinin ismi ile oku!
-
14 Ekim 2011, 00:27
#9384
motor aksamı olarak kanuni ile keeway arasında fark var mı bilmiyorum bunu hiç düşünmemiştim yorumun için teşekürler kardeşim hangini alırsam alayım sıfır alıcam ama motor bu durduk yerde de yan yatabilir bi sinyalini aynasını dahi şehir dışından temin etmek zorunda kalıcam yedek parça fiyatlarında ikisi arasında ne kadar fark var bilmiyorum şehir dışından parça de ne şekilde ne kadar temin edilir ki yani elinin altında olan bişey çok farklı olur her zaman ama keewayden vazgeçmem zor olucak gibi beni en çok düşündüren motoru satmaya kalktığımda satabilirmiyim sitelerde satılık keeway çok. ikincisi şehir içinde kullanmakta ne kadar zorluk çekerim bilmiyorum.
-
16 Ekim 2011, 18:23
#9385
slm arkadaşlar bayadır foruma giremedim echtsasori üstat motorun çok hoş oluyor öncelikle bunu belirtmek isterim ellerine emeğine sağlık inş en kısa zamanda bititirisin.geleyim benim sorunlara benim ss i agustosta almıştım çok memlundum motordan gecenlerde muğladan marmarise gittim dolaşmaya dönüş yolunda sanzuman 4 de takıldı kaldı ne yukarı ne asa ınıyor gecenın korunde kaldım dık yokusta 2 kısıydık cektım motoru akyakaya dıye bır ılce wardı burda atladım dolmusa dondum muglaya .naklıye tuttum ertesı gun goturdum tamırcıye ılk aldıgım zamanda aynen bole kalmıstı vıteste takılı. neyse tamırcı baktı yaptı vıteslerı duzelttı bu seferde ewe dondum cektım motoru kapının onune tekrar bınıcem tık demeden calısan marşda ses yok :( ama aku dolu farlar yanıo ama marş basmıyor . tekrar goturdum geri tamırcıye vurdurarak bısey olmaz dede elını bıle surmedı motora ıyıce sınır oldum. bu sanzumanı yaparken sanzuman grenajının altında bı kabloyla falan oynamıstı dedım abı oraya bı bak falan bakmadı dahada sınır oldum 1 haftadır bınesım gelmıyor motora mılletın onunde 140 kglık motoru vurdurarak calıstırmayı gozum yemıyor. dıyor mars motorunda bı sıkıntı falan vardır dıye tamıre gıtmeden tıkır tıkır calısan motor çalısmaz oldu valla. bıde sanzumana guvenemıyorum yıne yolda bırakacak taklılacak dıye uzun yola cıkmıyorum.motoru almadan once o kadar okudum forumu hıc kıımseden sanzumanla ılgılı bı sıkıayet duymadım taklıyor falan dıye ama benım basıma geldı ustatlar sızın basınıza geldımı sanzuman takılması gıbı sorunlar bunu ogrenmek ıstıyorum vede marş için ne yapabılırım yardımcı olursanız çok sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
-
23 Ekim 2011, 19:49
#9386
arkadaşlar başka fikir verebilicek yardımcı olucak kimse yok mu ?
-
28 Ekim 2011, 14:08
#9387
echtsasori
sl150'yi brat tarzı yaparak ıyı secım yapmıssın.hardtail benzeri uygulamalarda şasi yapısından ötürü bıraz ugrastırabılırdı
bratstyle'in oturus acısı oldukca farklı. http://www.xs650chopper.com/wp-conte...03-587x438.jpg http://www.xs650chopper.com/wp-conte...11-587x415.jpg
motorun kuyruk kısmı oldukca benzer.hatta dahada kavis verebilir vede amortisörleri biraz daha(şasiye) yaklastırabılırıp,arkayı alcaltırsan daha guzel gorunecegını dusunuyorum
çamurluk ve benzer parcaları sıfırdanmı ımal edeceksın.halihazırdakı parcalarımı kullancaksın?
devamını beklıyoruz kolay gelsın
-
31 Ekim 2011, 12:18
#9388
Kerkese selam. Yoğunluktan bayadır giremiyorum.
Bir kaç arkadaşın sorusu olmuş. Önce onları bir cevaplayalım bakalım
Öncelikle;
sirmen_17 Tabiki son seçim kararı sana ait. Ancak sana yedek parça konusunda şöyle birşey söylim. evet haklısın yedekleri bulmak yada tamirciyi bulmak zor olabiliyor. Ancak yedek parça konusunda şunu söylim.
Ben bugüne kadar balata vs haricinde gidip yedek parça almış değilim. Çok nadirdir. Zira İstanbul gibi bir şehirde dört bir yana dağılmış olan parçacıların her birine gitmek yada birine dahi gitmek külfet halini aldı. İstanbul çok büyük ve herşey birbirinden çok uzak. Yakındaysan şanslısın demektir. Yani ben İstanbul'da yaşıyorum ama ben bile yedeklerimi internet üzerinden veya telefonla alıyorum. Burda olsan bile sende gidemiceksin ve netten spariş edeceksin. O yüzden yedek parça konusunda çok bir karamsar olma. Her halükarda uzaktan spariş vereceksin.
Sen bir motoru satıcam diye alıyorssan hata yapıyorsun demektir. Motoru sıfır alacağını söylemişsin. Sıfır alıp bakarsan her türlü satarsın motoru. Temiz motorun alıcısı herzaman olur. Benim şahsi görüşümdür. Şehir içi veya şehirler arası hiç farketmez Keeway her türlü içini rahatlıkla görür. Ama çok da fazla bir şey bekleme. Sonuçta keyif motoru bu. Hız motoru değil !
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
greyhorse selam.
Değişiklik konusunda daha ileriye gitmicem işin açıkcası. Bu duruş ve stil ilk çalışma için yeterlidir (şasi için diyorum)
Ama geri kala bazı şeyler değişiklik gösterebilir.
Çamurluk konusu biraz muamma.Yurt dışından getirtsem çok pahalı. 1.500 TL lik bir motora 250 $ dan iki adet çamurluk alıp motor fiyatına getirmeye gerek yok. Ön çamurluğu Cg 125'in kiyle halletmeyi düşünüyorum. Arka için yapılabilecek çok fazla bir şey yok. Ya kendi orjinali kesip biçip kullanıcam yada başka bir formül aricam.
-
02 Kasım 2011, 18:38
#9389
Cüneyt abım bende senden bırsey ıstıcem merkezyedekparca ve altay motorda bulamadım yanı ınternetten bualmadım sımdı koltugun altında bı sınyal flasoru yada far flasoru dıye bı kutucuk var bu frene bastıgında fren lambasının ve sınyallerın yanmasını saglıyor benım o arızalandıgı ıcın su anda sınyallerın 4 ude (on-Arka) full yanmakta bunu nereden bulabılrıım abı yada baska bı cozum yolu bulabılır mıyız ??? ve yan kapaklar altay motorda 90 tl cekıo sadece bı yan kapaga :D
-
04 Kasım 2011, 11:51
#9390
cosby26
Bu konuyu bir araştırıp dönücem sana burdan. Normalde flaşör değişimi ile düzelmesi gerek ama genede bir araştırıp cevap vermek daha doğru olacaktır.
Kapak konusunda fazla birşey diyemiyorum. Ama sanırım sana verilen fiyat iç nikelajlı parçalı fiyatı.İşin aslı bu parçaların geliş fiyatlarıda inanılmaz pahalı. Ben galiba bu yan kapak üretimine giricem. Başka çaresi kalmadı :D
-
05 Kasım 2011, 13:55
#9391
Aynen nikelajlı fıyatıyla beraber abı:D benım konjektor yanmıstı onu degıstırdım bu arada sınyal flasorude yanmıs yanı su anda ben fren lambası ve 4 tane sınyal acık gezıyorum abı anlayacagın:D
-
24 Kasım 2011, 11:41
#9392
Selamlar,
Dün akşam Bostancıda Superlight 150 motosikletimin marş motorunu değiştirttim. Orjinal keeway marş motoruna 175 TL dediler. Muadilini işçilik dahil 120 TL'ye değiştirdiler. Fiyatı bana biraz pahalı geldi. Bu konuda yardımcı olur musunuz? Başka yerlerdeki fiyatlarını bilenleriniz varsa yazarsanız çok iyi olur.
-
25 Kasım 2011, 22:54
#9393
abilerim ben motora yeni başlamayı düşünüyorum. bacağımdan bir ameliyatım var sonra ehliyet alıcam. 75 kg 180 boyundayım. bursa da şehir içinde kullanmak için 2. el bu tip bir motor almayı düşünüyorum. iyi bi elektronikçiyim ve mekatronik mezunuyum söker takar parçalarınıda kendim değiştiririm. asıl sorum çok arıza çıkartır mı parçası kolay bulunur mu? veya parçaları pahalı mı. gördüğüm üzere çok iyi ustalar var forum da yardımlaşmada harika bana da bi destek olursanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.
-
25 Kasım 2011, 23:08
#9394
hocam merhaba sen azcık kilo al bence boy iyi bacağın sakatsa sana hafif bişe gelir.vitesli olarak baslangıc motoru için ybr 125 ,tvs apache yada honda cbf 150 olur. ama scooter istersen onda da en az mondial 150 zat derim ben bunlar ufak butcelı makınalar.
-
25 Kasım 2011, 23:19
#9395
hocam bacağım sakat değilde bi kitle var onu aldırcam sadece basit bişey yani. scooter düşünmüyorum, hem dengesiz, hemde ufak geliyor gözüme. bu daha oturaklı bir motora benziyor. ikinci el 10000 km de olan bir motor alınırmı yani bunların ömrü nerelerdedir?
-
25 Kasım 2011, 23:32
#9396
10000 km bişe değil ama motorun kriterleri olmalı şimdi öncelıkle temız motor olmalı bakımlı olmalı yağı en fazla 2000de 1 değişmiş olmalı, kumando kolları sağlam olmalı sinyaller flan sıkıntısız olursa ii olur? motorun sesinden anlamalısın gsl kullanıldıgını flan dilan almadan once bı motorcuya baktır derim:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
abi internetten baktın mı sen ?
-
25 Kasım 2011, 23:32
#9397
elektrik aksamı hiç sorun değil onu hallederim motoru kontrol ettirmek için önce bursada motorcu ustasıyla tanışmalıyım sanırım. teşekkürler
-
16 Aralık 2011, 16:45
#9398
Echtsasori hoca kolay gelsin, çalışmalara geri döndüğünü görmek çok güzel. Nasıl başladıysanız o şekilde tertemiz, özenerek ve belirlediğiniz stilden şaşmadan gidiyorsunuz. Bi süredir nete giremememe arada girdiğimde hep başlığa bakıyordum, bi ara özelden mesaj bile atacaktım, hocam proje noldu diye velhasıl sabırsızlıkla bekliyorum bratın bitmesini. Çok güzel olacağına şüphe yok, birde önerim var, arka tekerin üzerinde, sele ile lastik arasında kalan boşluğa güzel dekoratif bir kuyruk, içinede gömme bir stop lambası olabilirmi? Bu bahsettiğim kuyruk şu cafe racerlardaki gibi deponun alt çizgisi ile paralel gidecek ufak birşey?
-
25 Aralık 2011, 02:45
#9399
Selamlar,
Öncelikle bu paylaşımdan dolayı teşekkür etmek isterim. Okulum ile evim arasında artık üst sınıf oldukça zaman sıkıntısından dolayı yürümekten üşenmiş durumdayım. Motor almaya karar verdim. Önce scooter düşündüm, sonra sl150 yi gördüm.
Siz de takdir edersiniz ki sl150 görüntüsüyle gönüllerde taht kuruyor. Sonuç olarak İkinci el olarak bütçeme göre almak istediğim motor. Forumda son paylaştıklarınızı okudum; şanzuman, egzoz, akü sorunu gibi sorunlar dikkatimi çekti. Özellikle maliyetinden dolayı egzoz sorunu. Tabi ki herkesin motorunda böyle problemler çıkacak değil. Ancak Aldıktan sonra bakım gibi durumlar çok maliyet çıkartacak gibi mi? Ayrıca Ankara'da bu motor ile ilgilenen ustaların adresleri varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.
-
29 Aralık 2011, 03:34
#9400
Merhaba Arkadaşlar Ben SL Kullanıcısıyım 1,5 Senedir Servisten Kaynaklanan Sorunlar Harici Beni Allah' a Şükür Hiç Yolda Bırakmadı Ve Sıklıkla Tekirdağ, İstanbul Arası Yol Yapmaktayım...Yalnız Şu Servis Olayını Tam Çözmüş Değilim...Genelde Avrupa Yakasında Şehremini Bölgesindeki Hüner Motor' a Gidiyorum Ama Pek Sallamıyolar Açıkçası...Yine Avrupa Yakasında, Şöyle Güler Yüzlü Adam Yerine Koyan Ve İşçiliği İyi Olan Servislerle İlgili Bilgisi Olan Varsa Ve Paylaşırsa Çok Sevinirim...Şimdiden Teşekkür Ederim...
[B][/B]YAVAŞ VE ALÇAKTAN[B][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler