Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Haziran 2011, 22:32
#9241
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar ve saygılar.
ismim Doğan, istanbul küçükçekmeceden aranıza katıldım. 40 yaşındayım çocukluk ve gençlik yıllarımda hep hayal ettiğim motor sevdama biraz ileri yaş olmakla beraber belkide böylesi daha hayırlı oldu 5 ay evveli bir scooter maceram ve 10 gündür keeway sl150 kullanıcısıyım epey uzun araştırmalar yaptım hatta burdaki 400 küsür sayfanın tamamını tek tek okudum aslında regalraptor alıcaktım ama gerek servis ustamın tavsiyeleri gerek burdaki yazılanlar beni biranda bu kara pantere yöneltti tabi olumsuz yazılar kafamda soru işaretleri oluşturdu ama gözümü kararttım ve aldım ve pişman değilim sanırım oldukça şanslı sayılırım çünkü 250 km oldu gerek kalkışlar gerek vites geçişleri olsun sorun yaşamıyorum ve vibrasyon olayı çokaz oda kadı kızında bile olur artık motorum sıfır ama 2006 model servis ustam bunlardan 8 adet almış ve bu zamana kadar bu küheylan tek kalmış oda bana nasip oldu geriye dönük sayfalarda ön dişlinin bir numara büyütülmesi konusu hakkında sorum olacak değişen arkadaşlar bu zamana kadar bir sorun yaşadımı özellikle yakıt üzerinde çünkü vites aralığı uzadığı için gaza daha çok yüklenme yapılacağı için buda fazla yakıta neden olabilirmi diye kafamda soru işareti oluştu bunu cevaplıyabilirseniz sevinirim şimdilik benden bu kadar ilk giriş için uzun bir yazı oldu artık kusura bakmayın
Reklamlar
-
29 Haziran 2011, 23:48
#9242
kumkapılı hoşgeldin.
İşin açıkcası ön dişliyi değiştirmen kalkışlarda biraz hız kazanmanı sağlayabilir. Ancak bu, hem zaten düşük olan hız limitini düşürür hemde dediğin gibi eskisi gibi gitmek için biraz daha fazla gaza abanmak zorunda kalacaksın. buda doğal olarak yakıt tüketimini artırır. Tabiki seçim senin. İstediğini yapabilirsin. Ama benim tavsiyem bu konuda bir değişiklik yapmaman.
Kolay gelsin.
-
30 Haziran 2011, 19:56
#9243
Kumkapılı bende Sefaköydeyim SL 150 ile 40.000 km lik bir geçmişim oldu. Dişli konusunda elimde bir adet vardı bulmaya çalışayım. Bende 2006 modelini kullandım vibrasyon 90 dan sonra başlar. Dişli malesef yokuşlarda ve iki kişi ile randuman vermiyor. Ayrıca yan kapakların içinede mutlaka silikon takviyesi yapmanı öneririm. Birde karbüratörü örten yuvarlak parçayı sık sık kontrol et 3-5 güne kalmaz kırılacak. İstersen görüşüp daha ayrıntılı bilgiler verebilirim. Nede olsa 40.000 km canım az sayılmaz. Özledim vallahi kara kaçanı.
-
30 Haziran 2011, 22:03
#9244
Ercument adlı üyeden alıntı
Kumkapılı bende Sefaköydeyim SL 150 ile 40.000 km lik bir geçmişim oldu. Dişli konusunda elimde bir adet vardı bulmaya çalışayım. Bende 2006 modelini kullandım vibrasyon 90 dan sonra başlar. Dişli malesef yokuşlarda ve iki kişi ile randuman vermiyor. Ayrıca yan kapakların içinede mutlaka silikon takviyesi yapmanı öneririm. Birde karbüratörü örten yuvarlak parçayı sık sık kontrol et 3-5 güne kalmaz kırılacak. İstersen görüşüp daha ayrıntılı bilgiler verebilirim. Nede olsa 40.000 km canım az sayılmaz. Özledim vallahi kara kaçanı.
Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Ercüment çok memnun olurum yardımlarını esirgemezsen. o kadar km az değil ilk işim dediğin kapakları halletmek olacak özellikle nelere dikkat etmem gerektiğini neler yapmam gerektiğini burdan veya özelden yazarsan memnun olurum
Güzeli güzel yapan edeptir,edep ise güzeli sevmeye sebeptir.
-
01 Temmuz 2011, 00:48
#9245
Ercument adlı üyeden alıntı
Kumkapılı bende Sefaköydeyim SL 150 ile 40.000 km lik bir geçmişim oldu. Dişli konusunda elimde bir adet vardı bulmaya çalışayım. Bende 2006 modelini kullandım vibrasyon 90 dan sonra başlar. Dişli malesef yokuşlarda ve iki kişi ile randuman vermiyor. Ayrıca yan kapakların içinede mutlaka silikon takviyesi yapmanı öneririm. Birde karbüratörü örten yuvarlak parçayı sık sık kontrol et 3-5 güne kalmaz kırılacak. İstersen görüşüp daha ayrıntılı bilgiler verebilirim. Nede olsa 40.000 km canım az sayılmaz. Özledim vallahi kara kaçanı.
hocam merhaba ben de yeni aldım karakaçanı 2.el ve sağ grenaj zaten sallanır aldım haftaya falan değiştirmeyi düşünüyorum yeni aldığımı da kırmayayım bari, şu slikon takviyesi işini ben de uygulayayım nasıl yaparız, nasıl ederiz açıklarsan çok sevinirim.
-
01 Temmuz 2011, 12:06
#9246
Kapağın iç tarafında 3 adet plastik saplama vardır. Saplamaların kafalarını örtmeden dibini ve etrafını komple silikon ile doldurun. Yine iç tarafta krom kaplı parçayla siyah parçanın birleştiği yerleride komple silikon ile doldurun ara sıra bakın silikon ön taraftan çıkmamalı 2-3 gün içinde silikonların yüzeyleri donar 10-15 gün içinde silikonun iç kısımlarıda donar taş gibi olur. Özellikle motoru geri geri götürmek istendiğinde mecburen kapaklardan güç almak gerekiyor ben 4 yıl bu şekilde kullandım sattığımda hala sapa sağlamdı.
rockandbeer zaten sallanır aldım demişsin sallanma 2 şekilde oluyor. Ya plastik saplama kırılmıştır yada plastiği motor gövdesine girdiği yerlerde lastikler vardır onlar düşmüştür.
Akü taşıyıcısınıda kontrol etmek te fayda var zamanla titreşimden taşıyıcı kırılıyor akü aşağı kayıyor zincirde aküyü bir güzel deliyor.
Motorlarınız hayırlı olsun SL 150 nin çıkarttığı problemler kafaya takılacak problemler değildir biraz ilgi isteyen bir alettir o kadar. Ben motoru bir anlık gaflet ve delalet içindeyken 1.250 TL. ye yok pahasına sattım. Gittim Cbf 150 aldım inanın SL 150 nin verdiği zevkin 10 da 1 ini vermiyor. Şimdi keşke 1.000 lira masraf ile motoru cillop gibi yapıp binseymişim diyorum ama iş işten geçti.
Doğan bey, 2006 modeli kaç TL. ye aldınız acaba.
-
01 Temmuz 2011, 12:24
#9247
Ercument adlı üyeden alıntı
Kapağın iç tarafında 3 adet plastik saplama vardır. Saplamaların kafalarını örtmeden dibini ve etrafını komple silikon ile doldurun. Yine iç tarafta krom kaplı parçayla siyah parçanın birleştiği yerleride komple silikon ile doldurun ara sıra bakın silikon ön taraftan çıkmamalı 2-3 gün içinde silikonların yüzeyleri donar 10-15 gün içinde silikonun iç kısımlarıda donar taş gibi olur. Özellikle motoru geri geri götürmek istendiğinde mecburen kapaklardan güç almak gerekiyor ben 4 yıl bu şekilde kullandım sattığımda hala sapa sağlamdı.
rockandbeer zaten sallanır aldım demişsin sallanma 2 şekilde oluyor. Ya plastik saplama kırılmıştır yada plastiği motor gövdesine girdiği yerlerde lastikler vardır onlar düşmüştür.
Akü taşıyıcısınıda kontrol etmek te fayda var zamanla titreşimden taşıyıcı kırılıyor akü aşağı kayıyor zincirde aküyü bir güzel deliyor.
Motorlarınız hayırlı olsun SL 150 nin çıkarttığı problemler kafaya takılacak problemler değildir biraz ilgi isteyen bir alettir o kadar. Ben motoru bir anlık gaflet ve delalet içindeyken 1.250 TL. ye yok pahasına sattım. Gittim Cbf 150 aldım inanın SL 150 nin verdiği zevkin 10 da 1 ini vermiyor. Şimdi keşke 1.000 lira masraf ile motoru cillop gibi yapıp binseymişim diyorum ama iş işten geçti.
Doğan bey, 2006 modeli kaç TL. ye aldınız acaba.
evet evet kırık o sebeple sallanıyor. çok teşekkür ederim hocam çok sağol. haftaya alır almaz silikon uygulayacağım dediğiniz şekilde, sonucun iyi olacağından şüphem yok. bu arada ben de 2006 model 2007 trafik çıkışlı aldım haziran 11 de. deniz subayı bi arkadaştan aldım genelde seferde olduğundan, araba sahibi de olduğundan çok fazla binememiş 9 bin küsür km de aldım. 1800 e. lastikler değişmiş (metzeller). sissy barı, çantaları brandası var. bi de trafikte daha çok fark edilmek için araba kornası var
-
01 Temmuz 2011, 21:57
#9248
ercüment bey, motorumu 4000 tl +plaka ruhsat masrafları ile 4350 tl aldım. ama gerçekten fazlasıyla hakediyor
Güzeli güzel yapan edeptir,edep ise güzeli sevmeye sebeptir.
-
01 Temmuz 2011, 23:39
#9249
Merhaba arkadaşlar bende izmirden aranıza katılıyorum.2006 model krem rengi sl150 aldım.Bence fiyatına göre güzel bir motosiklet tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
-
02 Temmuz 2011, 00:28
#9250
burayı okudukca aklımdaki şüpheler siliniyor sanırım bende bu motorun sahibi olacağım harika bir görüntüsü var
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
02 Temmuz 2011, 12:16
#9251
almayan ama bı ben kaldımmmmmmm yaaaaa
-
06 Temmuz 2011, 14:54
#9252
cosboy26 hadi o zaman.
ilk fırsatta sende Sl sahibi olursun inşallah.
-
07 Temmuz 2011, 01:25
#9253
cuma gunu alacagım buyuık ıhtımal bugun kayserıde bı motosıkletcıyle konustum kayserıde motosıkletcı deyınce akla o gelıyormus :D sıtelerden arastırdım bana keeway sl 150 yı hıc tavsıye etmedı hatta kurtuldum o lanet motordon dedı dedım neden ???? yedek parca sorunu var dedı cın malı motorların yedek parcaları sanırım uymuyormus ve bıraz pahalı dedı onu alacagıma mondıal 250 mct al dedı hem daha heybetlı hem daha gosterıslı dedı sımdı ben burdakı 464 sayfanın nerden baksnız 250-300 sayfasını okuudm ama hıc bı ole uçuk kötü bi yorum okumadım inşallah aklım cumaya kadar kaymaz ve motoru alırım .....
-
07 Temmuz 2011, 01:31
#9254
Arkadaşlar boy 1.78 kilo 56.Çok zayıfım ya.Rüzgarda uçacak gibi oluyorum.Bu motorda aslında ilgimi çekiyor.Aslında cbr 125 r istiyordum ama maddiyat malum.Sizce bu şirin motoru bu boy ve kiloyla zaptedebilir miyim
[B][COLOR="Sienna"]Cesaret korkmamak değildir.Aksine çok korkmak ama yine de ben varım diyebilmek ve harekete geçmektir...[/COLOR][/B]
-
07 Temmuz 2011, 01:43
#9255
Valla baya zayıfmışsın hocam Zn sanırım 97 kilo civarında, Sl 134 civarı ilk başta biraz zorlanırsın ama alışırsın bence problem olmaz.
-
07 Temmuz 2011, 02:04
#9256
ceplere çakıl doldururuz
bence sorun olmaz kilo
-
07 Temmuz 2011, 11:47
#9257
cosboy26
Bence senin gittiğin motorcu atmış tutmuş biraz dostum. Yedek parça sıkıntısı hiç yok diyemem. Ancak daha öncede yazdım. Önemli olan yürür aksam ve motor. bu konuda sıkıntı yok. Çünkü Honda CG 125 ile aynı herşeyi. İstersen internette görsel olarak tarattır. Bak motor bloğu aynı. Sadece birinde Keeway diğerinde Honda yazıyor. Karbiratör debriyaj vs.vs. herşey bolca mevcut. Fren balatası bulamıyorum dersen döverler adamı . Şaka bir yana. Yedek konusunda bir sıkıntın olmasın. Herşey farklı farklı yerlerde rahatlıkla bulunabiliyor.
Sen motorcuyu değil içinin sesini dinle.
Ayrıca birşey daha söylemek istiyorum. Kimse kusura bakmasın ama mondial Keewayın yanından bile geçemez. Mondialler döküntü mtorlar. Keeway bakımlarını aksatmazsan çiçek gibi motor. Ben biraz agresif motor kullanan biriyim. Kalkışlarda gazlamalarda frenlemelerde Racing makina gibi kullanıyorum. 2 senedir tık demedi. Frenlemeyi çoğu kişi pek bilmediğinden bu motorun fren sistemi zayıftı kötüydü deniyor. Ancak gerçek frenlemeyi bildiğin sürece bence çok çok iyi. Bu motorla iligili tek gerçek sıkıntı lastikler. Kışın dikkatli olman gerekiyor. Gene çenem düştü :D
mınçıka_35
Benim 1.65 ve 55 kilodaki eski kız arkadaşım çatır çatır kullanıyordu bu motoru. Evet ilk başlarda biraz yabancı gelebilir ancak motorun her türlü tepkisine alışınca üstünde oyun oynarsın bu makinanın. Kilo ve boyu sıkıntı etme.
-
07 Temmuz 2011, 15:16
#9258
Teşekkür ederim arkadaşlar kendime güvenmemi sağladığınız içinZaten düşündüm de,at yarışlarında jokeylere bakınca çöp gibi adamlar(en babası 52-53 kg) kaç yüz kg lik atları zaptediyorlar.Dediğiniz gibi ilk başlarda zorlanılır ama en geç 1 hafta içinde alışılırTekrar teşekkür ederim...
[B][COLOR="Sienna"]Cesaret korkmamak değildir.Aksine çok korkmak ama yine de ben varım diyebilmek ve harekete geçmektir...[/COLOR][/B]
-
07 Temmuz 2011, 15:20
#9259
O jokeyler bilerek yemeyip öyle kalıyorlar ama
-
07 Temmuz 2011, 20:02
#9260
echtsasori adlı üyeden alıntı
cosboy26
Bence senin gittiğin motorcu atmış tutmuş biraz dostum. Yedek parça sıkıntısı hiç yok diyemem. Ancak daha öncede yazdım. Önemli olan yürür aksam ve motor. bu konuda sıkıntı yok. Çünkü Honda CG 125 ile aynı herşeyi. İstersen internette görsel olarak tarattır. Bak motor bloğu aynı. Sadece birinde Keeway diğerinde Honda yazıyor. Karbiratör debriyaj vs.vs. herşey bolca mevcut. Fren balatası bulamıyorum dersen döverler adamı
. Şaka bir yana. Yedek konusunda bir sıkıntın olmasın. Herşey farklı farklı yerlerde rahatlıkla bulunabiliyor.
Sen motorcuyu değil içinin sesini dinle.
Ayrıca birşey daha söylemek istiyorum. Kimse kusura bakmasın ama mondial Keewayın yanından bile geçemez. Mondialler döküntü mtorlar. Keeway bakımlarını aksatmazsan çiçek gibi motor. Ben biraz agresif motor kullanan biriyim. Kalkışlarda gazlamalarda frenlemelerde Racing makina gibi kullanıyorum. 2 senedir tık demedi. Frenlemeyi çoğu kişi pek bilmediğinden bu motorun fren sistemi zayıftı kötüydü deniyor. Ancak gerçek frenlemeyi bildiğin sürece bence çok çok iyi. Bu motorla iligili tek gerçek sıkıntı lastikler. Kışın dikkatli olman gerekiyor. Gene çenem düştü :D
mınçıka_35
Benim 1.65 ve 55 kilodaki eski kız arkadaşım çatır çatır kullanıyordu bu motoru. Evet ilk başlarda biraz yabancı gelebilir ancak motorun her türlü tepkisine alışınca üstünde oyun oynarsın bu makinanın. Kilo ve boyu sıkıntı etme.
cok cok cok tesekkur ederım cok saol arkadaslar yarın ıstanbula gıdıyorum motosıkletı almak ıcın anlastım sayılrı 2 kısıyle gorusecegım hangısıne ıcım ısınırsa alıcam yarın aksam yazarım artık sıze motorumu ve en kısa zamanda p.tesı olur buda resmlrımı koyarım
---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:58 ----------
echtsasori abııı bana en kısa zamanda ulasabılır mısın yada ıstanbulda bı arkadas varsa bana ulasabılırmı cagrı atın ben ararım numaram 0544 599 91 44 mesaj atarsanızda motosıklet.netten diye anında gerı donus yaparım .....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler