Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Mayıs 2011, 13:00
#9141
Reklamlar
-
11 Mayıs 2011, 00:28
#9142
Yardımmmmm
arkadaşlar slm bana keeway markadan anlayan işinde usta saglam bi motorsikletçi gerek varmı bilen acill
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
arkadaşlar bana keeway markadan anlayan acil usta lazım İZMİR
-
11 Mayıs 2011, 11:03
#9143
Sıkıntın nedir metallica ? Yardımcı olmak isterdim ancak izmirdesin.
-
11 Mayıs 2011, 17:40
#9144
Muhtemelen paylaşılmıştır. Ancak ben yeniden güncellemek istedim.
Superlight üzerine bir site.
http://keewaysuperlight.blogspot.com/
-
11 Mayıs 2011, 17:57
#9145
izmir...
metallica adlı üyeden alıntı
arkadaşlar slm bana keeway markadan anlayan işinde usta saglam bi motorsikletçi gerek varmı bilen acill
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
arkadaşlar bana keeway markadan anlayan acil usta lazım İZMİR
İzmir de urla da sabri usta diye biri var internette bak... her motordan anlar... saat gibi yapar... keeway ona oyuncak gibi gelir .... danış istersen.
-
12 Mayıs 2011, 00:33
#9146
-
12 Mayıs 2011, 11:07
#9147
-
13 Mayıs 2011, 11:37
#9148
-
15 Mayıs 2011, 14:16
#9149
arkadaşlar bu motorun yabancı sitesinde superlight 125 limited diye bi modeli var mükemmel gözüküyor mat siyah ama türkiye de satış yapan birini bulama dım konu hakkında herangibi bir bilgisi olan varmı.http://www.keewaymotor.com/motor_superlight_lim.html site bu
-
16 Mayıs 2011, 20:19
#9150
echtsasori kardeş. benimde superlight motorum var ve ön teker çatalları tuzlanma yüzünden olsa gerek kapardı ve dökülme oldu. sizden gördüğüm kadarıyla tamiratı mümkün. nasıl olacağını sorucaktım ve orjinal rengini vermem mümkün müdür. teşekkürler. kolay gelsin
HAYATIN İÇİNDE ÖLÜMLE BİRLİKTEYİZ.
-
17 Mayıs 2011, 15:08
#9151
-
18 Mayıs 2011, 13:06
#9152
-
19 Mayıs 2011, 05:04
#9153
Eline sağlık, bencede çok hoş durmuş bu depo ayrıca metale kadar inip, herşeyi en baştan yapman, nut&bolt restorasyona girişmende, şimdiden çok düzgün bir iş ortaya çıkacağının göstergesi.
Şu şasenin (seleden gerisi) yukarı kıvrılan kısmınıda halledince çok daha güzel olucak sanırım. tabi kaç kişi gezmeyi planlıyosun? ne tip bi sele kullanacaksın bilmiyorum
Kolay gelsin
-
20 Mayıs 2011, 12:15
#9154
cafeole teşekkürler.
Elimden geldiğince düzgün ve evliyadelik olsun istiyorum. Tabi konu Keeway olunca nekadar evliyadelik olur orasıda tartışılır. Gerçi proje dahilinde, normalde hep sıkıntı yaratan herşey çıkmış ve takılmayacak durumda. o yüzden kafam rahat.
İşin aşıkcası üzerinden çıkan ve takılmayacaklar düşünülürse motor baya baya bir hafiflicek diyebilirim. O ayaklıklar, arka çamurluk, koruma demiri vs. inanılmaz ağır parçalar. Sanki tank yapmışlar :D
Depo kumlamacıya gidicek. Alt iç kısmı ulaşılması zor bir yer altı hala kırmızı. onlarda söküldümü, yeni ayaklıklar (veya orjinali modifiye edilmiş) kaynatılıp yerine takıldımı herşey boyaya hazır demektir. Önceden kuru bir toplama yaparmıyım (yapmalıyım) bilmiyorum, selenin yapımı yapımı var. Sele Solo olucak tek kişilik yani. İki kişilik yakışmaz diye düşünüyorum. Şasideki sele arkasında kalan boyunuzlar kesilecek. Amortisöre kadar olan kısım alınıp açık kalan yerler kapatılacak. Ardından çamurluk bakıcam. Nasıl halledicem bilmiyorum bu işi. Bakıcaz artık.
Şimdilik durumlar böyle. Hafta sonu umarım biraz ilerleyebilirz. Zira sadece akşam iş çıkışları çalışabiliyorum.
-
21 Mayıs 2011, 10:06
#9155
gerçekten heyecanla ve imrenerek takip ediyorum.. bir superlight sahibi olarak bende biseyler yapmak istiyorum fakat gözüm yemiyor.. merakla bekliyorum sonucu..
bu arada mat siyah gerçekten harikaymış.. yaptırtmak ne kadara patlar acaba?
-
24 Mayıs 2011, 03:04
#9156
Merhaba arkadaşlar SL 150 modeli çok iyi motosiklet.Bende 2.el bir motosiklet arıyorum.Bir kaç ilana baktım.Daha önce cbr 125 kullanmıştım kısa bir süreliğine sonra satmak zorunda kaldım.Uzun zamandır da motosiklet kullanmadım.Bu model hk bana artıları ve eskileri derleyecek olan bir arkadaş varsa yardımcı olur ise sevinirim.
Saygılarımla
Regal Raptor 150 5.000KM - Regal Raptor Daytona 350 10.000KM - Yamaha MT-07 20.000KM
-
24 Mayıs 2011, 15:15
#9157
hellfever
istersen bu başlığı bir gözden geçir. Oz aman sorunun cevabını bulmuş olursun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------
ersinpolat
bu işi yaptırmak pek akıl karı değil bence. Yani işçilik çok fazla. maliyet yüksek çıkar. motorun değeri ne ki zaten. 1.500 TL ye ikinci elini alabiliyorsun. Şimdi buna 500 tl boya masrafı yaparmısın ?
-
24 Mayıs 2011, 16:11
#9158
echtsasori adlı üyeden alıntı
hellfever
istersen bu başlığı bir gözden geçir. Oz aman sorunun cevabını bulmuş olursun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------
ersinpolat
bu işi yaptırmak pek akıl karı değil bence. Yani işçilik çok fazla. maliyet yüksek çıkar. motorun değeri ne ki zaten. 1.500 TL ye ikinci elini alabiliyorsun. Şimdi buna 500 tl boya masrafı yaparmısın ?
Üstad fazla zamanım olmadığı için hepsini gözden geçirme fırsatım yok ama.
bir üstad artı-eksi üç beş madde yazarsa sevinirim .
Birde bu altda görünen ilandaki motor nasıldır.Sahibini aradım.Motorun orjinalinde değişen bişiy olmadıgını söylüyor.Vergi borcu yok.Muayene 2012 sonuna kadar var.Sadece motor bir kere sağa yatmış.Sağ depo da hafif çizikler ve ezik varmış.Sizce ne yapmalyım.0 mı yoksa 2 el mi almalıyım.Çok kararsız kaldım.3000 TL'ye kadar ödeyebilirim
Önerileriniz ve eleştirileriniz benim için çok önemli.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8523406/detay/
Teşekkürler
Regal Raptor 150 5.000KM - Regal Raptor Daytona 350 10.000KM - Yamaha MT-07 20.000KM
-
26 Mayıs 2011, 02:08
#9159
Motor hakkında görüş veya önerisi olan yok mu ?
Regal Raptor 150 5.000KM - Regal Raptor Daytona 350 10.000KM - Yamaha MT-07 20.000KM
-
26 Mayıs 2011, 16:49
#9160
hellfever,
hocam iyi güzelde bu soruyu kaç yüz kişi soruyor biliyormusun. Her birine tekrar tekrar aynı cevabı vermek nekada mantıklıca sence. Toplumumuz artık okadar hazırlopa alıştıki hiç araştırma ve okuma zahmetine girmiyor.
İlandaki motora gelince. Güzel ve temiz görünüyor. Pas veya korozyon göremedim. Egzost manifoltu bile pırıl pırıl.Eğer ciddi bir arızası veya sıkıntısı yoksa bence alınır. Sıfır almaya kalkarsan 4.300 civarı sanırım şu an fiyatlar. Gerek yok.
Eğer alırsan bir iki bakım ve değişimden sonra uzunca bir süre kullanabilirsin bence.
Nedir bunlar,
Ön fren, arka fren ve debriyaj balatalarını değiştir. Ön fren hidroliğini boşalt ve temiz yepyeni Hidrolik sıvı koy. 2006 model olunca içindeki hidrolik çamur gibi oluyor. kendi motorumdan biliyorum.
Eğer yeni bir kullanıcıysan Koruma demirini taktır. Düşmelerde yatmalarda hiçbirşey olmuyor motora. Çok koruyucu.
Gelelim artılara eksilere.kısaca yazıcam.
Eksiler.
Titreşim çok fazla (belli bir süre sonra alışıyorsun)
Orjinal lastikler çok kötü. Kuru havada iyi ıslak zeminde fazla yatırmaya yada ani frenlemeye gelmiyor.
Nikelaj parçaları olduğu için iyi bakım istiyor.
Bu 2006 modelde balancer yok. Yenilerde var. balancer olmadığından titreşim var zaten.
Devir saati çoğunlukla bozuluyor (genel olarak)
Konjektör arızası ve buna mutakib akü şişmesi ve pert olması çok yaşanan bir durum.
Aradabir civataları vs kontrol etmek gerekiyor. Titreşim yüzünden gevşiyor.
Artılar.
Kullanıcı için rahat.
14 Lt benzinle 380 KM yaptım. Yani tüketim iyi. 500 KM yaptık diyenler de var !!!!!
Performans olarak şehir içinde çok yeterli.
Motora göre değişir; 100 KM hızı pek geçmiyor. Yani ölüme çok yakın değilsin.
Şekil itibari ile göze hoş geliyor.
Yedek parça konusu biraz sıkıntılı. Ama sürekli değişim isteyen parçalar, Balatalar, fren debriyaj gaz teli vs gibi. piyasada bolca mevcut. Çoğu parçası YBR 125 ile aynı. Zaten motor bloğu YBR 125 in kopyası. Birebir aynı.
İlanı okudum. Xenon kit varmış. Bu bol bol küfür yemene hatta kaza yaptırmana sebep verebilir. Lens olmadan xenon kullanmak doğru değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler