ben dışarıda sordum 100 tl aşağı fiyat vermediler
ben dışarıda sordum 100 tl aşağı fiyat vermediler
annem beni öldürecek
sanırım eskisi kadar takılan kalmamış bu başlıkta
annem beni öldürecek
Merhabalar superlight ve motosiklet.net dostları.Forum'a yeni üye olan ve motosikletle yeni tanışacak biri olarak sizleri saygıyla selamlıyorum.Yardımınıza ihtiyacım var.2006 model 11500 km de sl150 almayı düşünmekteyim.Neredeyse forumdaki tüm yorumları okudum ama kafamda net birşey oluşmadı.Bu modelde kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.Ayrıca bu model motorlarda almadan önce neye dikkat etmek gerekir.Şimdiden teşekkürler.Hayırlı günler.Kazasız sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6346067/detay/
2006 modellerine 3000 tl fiyat isteyen var o yıllarda 2750ytl değilmiymiş sıfırı. insaf yani..
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
2006 modellerine 3000 tl fiyat isteyen var o yıllarda 2750ytl değilmiymiş sıfırı. insaf yani..
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1JfrZDtJv
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
kardeşim motor güzel kronik belli problemleri var ör: yan kapak kırılması, konjektör gibi. ama ufak tefek şeyler bunlar bence
annem beni öldürecek
Teşekkürler...bugün itibarıyla 2006 model 11300km de sl 150 sahibiyim...İnşallah pişman olmam.Fatih-Fevzipaşada oturuyorum ve buralara yakın iyi bir tamirciye,sağlam bir kilite ve 2 adet kaska ihtiyacım var...Ne yapmalıyım nerelerden temin edebirim.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim..Şimdiden teşekkürler.Saygılar.
hayırlı olsun tamircilere dikkat etmeni tavsiye ederim
annem beni öldürecek
Arkadaşlar herkese selamlar. Yakında bende keeway 150 sahibi olucam inşallah aranıza katılacağım. İkinci el başlangıç için az bütçede birşeyler arıyorum önerilerinizi bekliyorum.
Merhaba Arkadaşlar,ikinci motorumu aldığım için çok sevdiğim sl 150 mi satacağım.Çok temiz ve bakımlıdır,çalışmıyan eksik hiçbir şeyi yoktur.AYVALIK ta oturuyorum.Bütün KEEWAY cilere selamlar.
NO PLAN NO MAP!
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-foto/?photo=1
linkteki motor nasıldır alınabilirmi
Selam bkemer.
İlandaki motor fena görünmüyor Fazla KM si de yok. Ancak fiyatta biraz daha pazarlık yap derim. Neden dersen modeli 2006. Yani Motomax ın getirdiği eski versiyonlardan diye biliyorum. Bu modellerde balancer yok. Titreşimi biraz hissettiriyor.
Tabiki tercih senin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------
Bu başlık artık pek takip edilmiyor.
Bu sezonun tam açılmamış olmasından da kaynaklanıyor olabilir elbet.
Ancak ben Sl 150 ile ilgili yeni birşeyler paylaşmak istiyorum. Belki bazı arkadaşlarımıza yardımcı olacak şeyler çıkabilir aradan
Benim sl 150 2005 model. motomax ın getirdiklerinden. Ben kullanmadan önce 2 yıl açık havada yatmış. Elimden geldiğince toparladım ve bugüne kadar kullandım.
Ancak yavaştan bir komple elden geçirme zamanı geldi. Bununla ilgili planım veya planlarımda şunlar.
Plan olmaktan çıktı gerçi. Parçaların çoğu spariş edildi bile :D
KEEWAY SUPERLIGHT BAKIM VE ONARIM LİSTESİ
Motorsiklet komple sökülecek.
Motor Bloğu contaları değişecek (Yağ kaçırıyor)
Zincir Değişecek (O-Ring)
Lastikler Değişecek (Michelin)
"Ön Lastik 120/80-16 60P
Michelin City Grip"
"Arka Lastik 140/90-15 76H
Michelin Commander"
Benzin deposunda çatlak var kaynak yapılacak
Şasi Elden geçecek (gerekiyorsa boyanacak)
Arka yolcu Basamakları Kromajları yenilenecek
Egzost ön kapağı Kromajlanacak
Elektrik Tesisatı Elden geçicek
Korna Alınacak
Çamurlukların çatlayan yerleri fiberle tamir edilecek
Çamurluklar- Depo- yan kapaklar Boyanacak
Jantlar Polisaj yapılacak
Benzin Filtresi takılacak
Ön Amortisör keçeleri değişecek
Debriyaj balataları değişecek
Stop içi led yapılacak
Ön ve Arka Zincir dişlileri değişecek
Arka çamurluk içindeki şasi demiri Stopa kadar uzatılacak (kuyruktaki titreşimi engellemek için)
Yakıt şamandırası değişecek
Furç takımı değişecek
Manetler değişecek
Manifolt contası değişecek
Manifolt çıkışı kumaşla sarılacak.
Fara Bi-xenon Hella lensli D2S X-enon takılacak.
Far Bağlantı kolu uzatılacak (xenon mercek takılınca far biraz uzuyor arkasından, modeifiye edilecek)
Elimden geldiğince kare kare fotoğraflarla paylaşmaya çalışıcam.
Herkese kolay gelsin.
bunun maliyeti kaça olacak ,nerdeyse sıfır motor kadar tutar herhalde
bkemer. Biraz maliyet çıkıyor tabiki. Ancak senin düşündüğün gibi motor fiyatına çıkmicak. Burda en çok parayı tutacak olan lastikler. 390 TL tutuyor buz motorda. Yapılacak işlerin çoğu el emeği olacak. Dükkanımız Atatürk sanayide olduğu için yer ve toplama sıkıntım olmayacak. Eh boyaydı kromajdı polisajdı, piyasaya göre daha uygun fiyata yapılacak elbet. E sökme toplama işi desen bunu zaten ben yapıcam. O yüzden maliyet çok fazla çıkmicak.
Kapakları komple mi istiyorsun, yani kromajlı kısımlarıda almak istiyormusun ?
Sana tavsiyem Tekay Motoru araman. Yani keeway Türkiye'yi. Sparişini ver kargoyla gönderiyorlar. Böyle bir uygulamaya başlamışlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------
Evet Motorumuzu sökmeye başladık. hatta söktük bitti bile. Motor bloğu yerinde ancak bağlantıları açıldı. Bu akşam onuda indirip geri kalan işlere bakıcaz.
Şimdi dün birden bire dostumun ani teklifi üstüne biraz kafam karıştı.
Dostum motoru cafe race yapmamızı önerdi ! İstemedim. Neden derseniz, arka lastiğin açıkta olması görsel olarak beni pek sarmıyor.
Ama gelin görünki, ben şimdi aklını alıcam dedi ve çok eski CG125 deposunu getirdi ve yerine koydu, ardından elektrik süpürgesi sapını açıp didon niyetine yerleştirdi ve al dedi. Benim aklım hakkatten gitti Çok değişik ve güzel olmuştu. Bu haliyle bile. Şimdi neyapsam ne etsem diye düşünüyorum. Cafe race ye mi çevirsem yoksa orjinal halinde farklı bir renkte mi toplasam bilemiyorum.
Buyrun bir kaç fotoğraf.
Buda olurmu düşüncesi ile denediğimiz depo vs.
Gelişmeleri elimden geldiğince paylaşırım.
Herkeze kazasız günler diliyorum.
Selamlar,
Öncelikle düzenli ve temiz giriştiğiniz bu güzel iş için tebrik ederim.Keeway i olduğundan daha kaba gösteren o grenajlardan ve çamurluktan kurtulmanız güzel olmuş, eski tip cg deposuna bayılmama rağmen söylemeliyimki bu model bir motordan cafe racer olmaz. Düz gidonlu bir cafe racer? oda olmaz.
Sebebine gelince. cafe racer lar genelde daha yüksek ve şase tipleri, üstleri düz olan motorlardan olur. Yani depo alt çizgisi ile devam eden sele (arkası konik olan malum sele) aynı hat üzerinde paralel gider. Honda CB, triumph, norton, ducati monster ve moto guzzi en güzel örnekleri.
Fakat SL de şasenin yapısı sebebiyle bu mümkün değil. Gidon zaten cafelerde geriye yada aşağıya doğru açılı olur asla dümdüz olmaz. Son olarakda cafelerde ayaklar geriye doğru olur. yani chopper ve bobberdaki gibi ileriye değil, bu motordaki gibi merkezde değil geriye doğru olması gerekir. tabi bunlar bazı aparatlar ile ayarlanabilir fakat şu motorda pek mümkün gözükmüyor.
Nacizane fikrim bu motordan şahane bir japon tarzı brat, yada tracker olabilir.
Çok güzel başlayan bu işiniz umarım aynı güzellikte ve dengede biterde sticker, led, püskül takmayı modifiye sanan insanımız biraz gerçek tarz görür
burda bikaç tracker ve brat örneği var, kıyaslama için cafe koymadım, arama yapıp fotoğrafları yan yana koyunca zaten fark bariz şekilde ortada oluyor.
http://www.bikeexif.com/wp-content/u...rs_tracker.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Cus...%20Tracker.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_hHW_S5_x60...2B6%2Bbrat.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_cLr5JjnwJi...400/brat+1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_1MwqlCPmQ8...tyle-xs650.jpg
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)