Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Aralık 2010, 06:54
#9061
duvpuduv adlı üyeden alıntı
evet dediğin gibi motor orta sehpadayken öne arkaya sallansa devrilebilir ama benim motor yan devrildi ! olay yeri incelemesini yaptım : ) branda hala motorun üzerindeydi, gidonu kapatıyordu. orta sehpa hala açıktı. birşey bu motora yan taraftan güç uygulamış ve devirmiş. rüzgardan vazgeçtim, otoparkta park manevrası yapan başka bir araçtan şüpheleniyorum artık.
doğru o şekilde kolay kolay devrilmez, rüzgarda deviremez .belkide birisi kasıtlı olarak devirdi hazımsız insan çok...allahtan parçaları belki kaliteli değil ama pahalıda değil bmw yeni gs modellerinde düştüğü belli değilken bile 1000 2000 tl lik masrafı oluyor sahibinden.com da görüyordum Sağlık olsun nazarı çıksın
Reklamlar
-
24 Aralık 2010, 22:56
#9062
bence en sağlam çinli arkadaşlar ne şehir içi nede uzun yol vız geliyor bu motora bir depo ile şehir içi 550 km yol yapabilen bir chopper varmı sizce arkadaşlar?
-
24 Aralık 2010, 23:10
#9063
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
30 Aralık 2010, 10:00
#9064
kamera kayıtlarını inceledim ve gördüm ki, motorum rüzgardan devrilmiş! inanılacak gibi değil ama olmuş. artık depoyu yaptıracaz. durduk yere masraf çıktı şimdi.
-
04 Ocak 2011, 03:34
#9065
duvpuduv adlı üyeden alıntı
kamera kayıtlarını inceledim ve gördüm ki, motorum rüzgardan devrilmiş! inanılacak gibi değil ama olmuş. artık depoyu yaptıracaz. durduk yere masraf çıktı şimdi.
cana gelmesin mala gelsin bence hiç tamire ugrasma sahibinden.com da ugur bulut diye biri keeway yedek parça ilanları koyuyordu onun elinde vardır toptancı gibi birşey eski motomax calısanı 100 lira boyaya vereceğine 150 lira depoya verirsin tabi yalan olmasın parça fiyatları baya uygundu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:30 ----------
firma adresi bu olsa gerek
http://yedekparca.sahibinden.com/
-
05 Ocak 2011, 18:40
#9066
titresimden dolayı motor dokuluyo dıolar dıger motorlar aynı deılmı pekı 150 lıkler anlayamadım yorumlarımdan baktım ca 150 ıcınde en saglamı bu bunun genel sorunları nedır alıcamda fıkır veırrsenız sevenırım saygılarımla
RüZgaRDa SEVisEnLER :cherry::cherry:
-
15 Ocak 2011, 23:39
#9067
selam arkadaşlar bodrum civarı SL 150 arıyorum bütcem en fazle 1500 tl ilgilenen olursa kerem__48@windowslive.com adresim ile facebook dan ulaşabilirler...
-
16 Ocak 2011, 02:37
#9068
arkadaşlar bilgilendirme açısından anlatıyorum, biri kendimin olmak üzere 3-4 tane SL sürmüşlüğüm var bugüne kadar.
bu motorun ilk sıkıntısı titreşim.. evet bu motorda titreşim var arkadaşlar. 150cc 160kg. chopper'ın yapacağı doğal titreşim var!
ben bu motorla Ankara-Eskişehir-Ankara(500km) hemen 15 gün ardından Ankara-Amasra-Ankara(750km) yol yaptım. tık bile demedi. en ufak bir sıkıntı yaşamadım. 90km/s hızla titreşerek gidip geldim.
haaaaaa... bir saniye... gelelim şehiriçine...
bu motoru yaklaşık 10.000km kullandım, sanırım deneyimlerim yardımcı olur.
elektrik arızası çıkartır.. az buçuk araştırırsınız herkeste aynı problem..
gösterge ve kontrollerinde sıkıntı çıkartır.. bir bakarsınız hepsinde aynı sıkıntı..
koruma kapaklarının pimlerini plastik yaptıkları için caanım kapaklar sallana sallana gider çoğu zaman..
nacizane benim görüşüm;
bu motor "ilk" motor olması açısından mükemmel denebilecek bir vitesli cruiser'dır. (biraz cüsseli olmanız gerekir yalnız)
çıkardığı basit ama sizi takım taklavat tutmaya zorlayan ucuz arızaları deneyim kazanmanıza yardımcı olur. cünkü gerektiğinde cebinizdeki 56153216545 TL para yerine keşke tornavida tutmayı bilseydim dediğiniz bir pozisyonda kalabilirsiniz motorsiklet hayatınızda.
çok hız yapamazsınız, titreşimli de olabilir, basit arızalar çıkarıyor olabilir ama yakıt grafiği ---ki km'de 9kr-10kr yakarsınız şehir içinde, fazlasını yakanın motoru arızalıdır---, görüntüsü, sesi, fiyatıyla, ikinci eldeki rahatlığıyla, aksesuar kabul edişiyle, eksilerini dengeleyip artıya geçen bir motordur.
saygılarımla efenim..
not: benim bu motorla alınacak satılacak bir durumum yok, bu sitedeki bir çok yazarın yaptığı gibi pohpohlayacak yada yerecek değilim haksız yere... bunlar benim 10.000km görüşlerimdir..
it's a long way to the top...
-
17 Ocak 2011, 02:53
#9069
arkadaslar benim motor zincir disli takimi degismek ister...sl ime uyan baska motorlarin zincir disli takimi varmidir bileniniz varmi acaba...bulundugum yer itibariyle keeway servisi yok...nerden temin edebilirim zincir disli takimini acaba..ayrica gecen hafta benim motorla yolda kaldim...rolman dagitmis motor simdi yapildi 100lira kadar para gitti ama bu rolman nedir nasil dagilir..arka tekeri komple kitledi namussuz hizli gidiyor olsaydim buyuk ihtimalle olmus olurdum..bu rolman ne zaman degisir nedir ne ise yarar ayrica rolman gibi baska degistirmem gereken parcalar varmi
birde ben motorumu 200cc yapmak istiyorum..burdaki ustalar 200cc yapariz diyor ama 200cc yapinca randuman alirmiyim nasil olur acaba sorun falan yasarmiyim ben bu son rolman olayindan sonra biraz tirsar gibi oldum..bilgisi olan arkadaslarin yardimini bekliyorum.simdiden tesekkurler...
-
18 Ocak 2011, 18:10
#9070
Geçen yıl SL satmadan önce arka teker rulmanını kendim değiştirmiştim. Rulmancıya en kaliteli rulmanı ver dedim. 8 TL. ye almıştım. 100 lira iyi para...
-
18 Ocak 2011, 21:37
#9071
Ercument adlı üyeden alıntı
Geçen yıl SL satmadan önce arka teker rulmanını kendim değiştirmiştim. Rulmancıya en kaliteli rulmanı ver dedim. 8 TL. ye almıştım. 100 lira iyi para...
ustam benim dedigim teker rulmanlari deil motor actik motor rulmanindan bahsediyorum..pistona mi disliyemi ne hareket veriyormus o rulmandan benim dedigim rulman rulman mi rolmanmi neyse artik
-
22 Ocak 2011, 15:44
#9072
Satılık keeway 1500 cc
Mrb arkadaşlar. 2008 yılında almış olduğum motorumu yükseltmek için satıyorum.
Keeway SL 150 cc
Motor çok temizdir ve orjinaldir.2 senelik olmasına rağmen pas kesinlikle yoktur.
Sadece yaşının verdiği ufak tefek ve göze görünmeyen kusurları vardır.
İsteyen olursa gelsin görsün ona göre site kullanıcılarına abartmamak şartıyla uygun şekilde bırakıcam. Beni 2 senede yolda bırakmadı alan hayrını görsün..
ilan şuan 14 kişi tarafından favori yapılmış ama arayanların birçoğu ölücü acelem yok zaten araba aldım. satıp para biriktirip 650cc touring yada benzeri bişey alıcam.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35175738/detay
CANER 544 8224025
[COLOR="Blue"][B]Caner ÇİMEN[/B][/COLOR]
[B][COLOR="DarkOrange"]Mechanical Designer[/COLOR][/B]
-
22 Ocak 2011, 22:14
#9073
arkadaşlar sıfırmı almalıyım ikinci el mi
-
28 Ocak 2011, 16:37
#9074
Buralara uğramayalı baya bir hareketlenmiş güzel de olmuş açıkcası.
Herkese selamlar. Sl kullanıcıları arttı mı yoksa yedek ihtiyacı mı patladı piyasada anlamadım.
Bilen kullanan ve deneyimli olan arkadaşlar, bilgilerini ve deneyimlerini paylaşmış. eğer müsade ederseniz bende bir iki tane kritik sorun ve çözümümü aktarmak sizlerle paylaşmak istiyorum.
Önce genel bir yorum yapmak istiyorum.
Öncelikle benim şu an kullandığım KSL 2005 model. Yani en fena baş ağrıtan modellerinden.
Ben aldığımda oldukça uzun süre yatmış ve her yeri paslanmış didon bilyeleri bile kaskatı kesilmiş bir haldeydi.
Şimdi bu modelde sıkıntı olan neydi ve neler yaşadım:
Öncelikle titreşim inanılmaz, özellikle de yüksek devirlerde, yani CBF 150 ile karşılaştırılınca. Yüksek hızlarda ayaklar eller uyuşur, arkada oturan varsa koltuk vibratör etkisi yapıyor o kesin :D (artçının vay haline)
Titreşim her şeye zarar veriyor bu kesin.Kırılan kopan çatlayan parça oldukça fazla oluyor. Hele benim gibi devirli ve seri kullanıyorsanız. En son ön sinyal ve korna bağlantılarım çatır çatır kaç defa koptu :D (inatlaşıyorum makineyle
Bu modelde sürekli konjektör sorunu yaşadım. 2 tane sıfır akü'mü yedi far sürekli kesti (sadece kısa olan) yan kapaklar (hem sarı hemde nikelaj olanlar) sürekli ayak kırdı koptu sallandı, en son yolda giderken sinirden yerinden koparılıp Frezbee şeklinde yol dışına atıldı :D Kurtuldum.
En önemlisi (kazaya sebep verir) arka lastikdeki kampana kırıldı. Bu durumda direkt cantı kilitliyor. Hızlıysanız çok kötü. yeni kalkmıştım 30 KM hızım vardı bu sayede kazadan yırttım.
Şimdi öncelikle Titreşim yeni versiyonlarda revize edilmiş. Çünkü yeni motorlarda motorun ön kısmında balancer var. yani titreşimi içerdeyken engelliyor. Artı lastik takozlar vs. oldukça konforlu hale getirmiş. Kız arkadaşıma almıştık yenisini benimkinden inip onunkine binince eşekten arabaya binmiş gibi oluyordum :D :D :D :D :D
Neyse en önemlisi arka kampana sorunu. Bu sorunu şu nedenden dolayı yapıyor.
Kampanayı tutan uzun bir kol var motorun altında. Kampananın vidalandığı yerde bu çubuktaki delik ya büyüyor yada orjinal öyle vidası gevşiyor. Fren yapıldığı zaman kampana kendiliğinden tık diye gidiş yönğnde hareket ediyor ve belli bir hızdayken bu tıklama frenlemeyle birlikte sıkışmasına ve şişmesine neden oluyorki buda alüminyum kapağın kırılmasına neden oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------
Bu linkte (sanırım ispanyol bir site) kampanası patlayan ve çekilen motor benimki.
http://keeway-superlight-mecanica.bl...rasero-de.html
Allahtan izmirde buldum bu parçayı hallettim.
Sorunu nasıl çözdüm:
Öncelikle o siyah kolu sökmeden önce motora bindim hafif kalkış yaptım ve sadece arka freni kullanıp durdum. Tıklama oldu tabiki, sonra kolun ve bağlandığı vidanın konumuna baktım. kolun arkaya bakan ucuna yakın yerde durdu doğal olarak bağlantı vidası.
Kolu söktüm. kapırtacıya gittim. Vidasınıda götürdüm içine yerleştirdim. Ustaya dedim ki usta bu vidanın haricindeki boşluğu doldur abicim. Doldurdu ve artık o tıklama ve doğal olarak kampananın sıkışması sorununu halletmiş oldum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------
Gelelim ikinci uygulamaya, YAN KAPAKLARIN SAĞLAMLAŞTIRILMASI
Şimdi SL kullanan herkez bilirki bu yan kapaklar başa beladır. En çokda nikelajlı olanlar kırılır yanlışmıyım. Şimdi,
Sanayide iş yapan herkezin usta olduğuna inanmayın öncelikle bunu söylim.
kime sorduysam ya plastik kaynak yapalım yada Japonla yapıştıralım teklifi geldi. Bunları ben zaten kendim yaptım ama hiç bir netice alamayıp kapakları frezbee şeklinde kullanmak sureti ile uçuşa nail etmiştim kendilerini :D
Fiberciye gittim Usta buna ne yapabiliriz kırılmasın kolları vida yerleri dedim (yeni kapaklarıma) Abi buna fiber yada polyester olmaz ben sana bir şekil yapıcam hiçbirşey olmaz dedi. Ok. Yaptı ikinci günü kapağın bir tanesinin kolu kuruluverdi (zaten çk zayıf) Usta ne yapmış, Japonla bilmemneyi karıştırıp dibine sürmüş Sonuç fiyasko.
Sinirlendim ve elimdeki Cam elyafı ve polyesteri (su depolarını yaptıkları malzemeler) aldım oturdum masaya. Diplerini birgüzelce Dremel ile yaraladım. Zemini iyice bozdum kırılan ayağı yalancıktan japonla tutturum, cam elyafını 5 er cm ince şeritler halinde kesip cam üzerinde karışım polyester ile ıslattım ve ayağın etrafına dibine doğru sardım sonra diklemesine şeritlerden sıraladım ama en ucunu kapatmamak şartı ile. Verdim sonra üstüne polyesteri. Bütün ayaklar için aynı şeyi yaptım.
Ertesi gün geldim ve malzemeler taş gibi olmuş. Götürdüm polyester ustasına gösterdim. usta hani olmazdı bu malzemeyle dedim, ses yok tabi. Nerdeyse bir yıldır aynı kapakları kullanıyorum ne kırılan nede çatlayan oldu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------
Ama titreşime tabiki pek bir çözüm bulamadım doğal olarak.
Titreşimden hemen emen her yanım zarar gördü. Tabiki benimki eski model, benden sonrakiler oldukça konforlu ve titreşimi çok az.
Birde bir uyarıda bulunmak istiyorum.
Eminönündeki Taraştan alışveriş yaparken lütfen ürünü en son dükkan sahibine gösretip fiyatı sorun. Farklar çıkıyor. Boşu Boşuna fazla ödeme yapmayın. dükkan sahibi daha iyi fiyat bilgisine sahip.
konjektör olayına gelelim. Taraştan orjinal haricinde Konjektör almayın alırsanız benimle irtibata geçiniz. Verdikleri konjektörlerin hepsinin bağlantı hataları var. Soketteki kabloların konumları her aldığınız üründe farklı (nasıl oluyorsa, ürün aynı yerler farklı) Doğrusunu yurtdışından bir sitede bulmuştum. ona göre düzelttim çok uzun zamandır aynı konjektörü kullanıyorum. Hatalı ürün veriyorlar.
Maksadım taraşı kötülemek değil, Ama bizde parayı sokaktan bulmuyoruz. Bir hizmet veriliyorsa adam gibi verilmeli.
Ustalık konusunda kimseye gitmedim, Bir karbiratör ayarı haricinde. onun dışında herşeyimi kendim dükkanımda yapıyorum.
Usta karbüratörle uynadıktan sonra makina accaip canlandı. 80-85 i geçmeyen motor düz yolda 100-110 görüyor yokuş aşağa 120 garanti zaten daha fazlasını da kabul etmiyor
Herkeze hayırlı sürüşler diliyorum arkadaşlar.
-
29 Ocak 2011, 14:34
#9075
Superlight sahipleri motorunuzun kıymetini bilin. 40.000 km. kullandıktan sonra sattım. Gözümde tütüyo kerata.
(Yan kapakların kırılmaması için motoru aldığım gün iç taraflarını komple silikonla doldurdum 5 yıl aynı kapakları kullandım.)
-
29 Ocak 2011, 18:44
#9076
ya ustalar benim sorun cozulmedi ama hala...ben sl'e uygun zincir disli takimi nerden bulurum...hangi markanin uyuyor...
-
30 Ocak 2011, 21:01
#9077
echtsasori arkadaşımız dahil herkese bir sorum olacak şimdi ben yaklaşık 1 hafta önce yeni bir akü taktırdım motoruma (2006 sl ) alet her neden se birtürlü aküyü şarj etmiyor .Yeni aküye 120 tl para verdim . 3. gününde yeni akü de bitti ve şarj olmuyor , kısa far'a bağlı 2 adet şık görünümlü sis farı bağlıydı acaba kısa devre filan mı yapıyo dedim aldım elime penseyi kökünden kestim kablolarını ertesi gün bıraktığım yerden davam tabi ... Şimdi ben bu motoru iş'e gidip gelirken kullanıyorum akşam karanlıkta bırakın aydınlatmayı kendini zor yakıyı farlar , motor park halindeyken yaklaşık 1 saat çalışır şekilde bekliyorum ama nafile , maşrş bile basmıyor . Kısacası kafayı yemek üzereyim . Sizlerden ricam ben bu sorunu en kısa sürede nasıl ve en az masrafle çözerim bi el atarsanız çok sevinirim . Yardımlarınız için şimdiden TEŞEKKÜR EDERİM
-
11 Şubat 2011, 19:49
#9078
Arkadaşlar bi konuda yardıma ihtiyacım var. ben keeway superlight 150 kullanıcısıyım. motorumdan memnunum ALLAH'a şükür. ikinci sahibiyim. aldığımda 2300 km idi. 6 ay oldu şu anda 5800 kmde. benm sorunum motorum 100 km hızı geçmiyor hatta zorlanıyor bile oraya gelene kadar. işimle evim arasıda 7 km. günde 15 km yol yapıyorum. ve arazi gereği pek basma gibi bi fırsatım olmuyor. ustalara sordum bu neden böyle yapıyor diye. motor sağır kalmış dediler. bilen arkadaş varsa bu motoru nasıl açarım söylebilir mi. şimdiden teşekkür ederim. yardımlarınız bekliyorum.
HAYATIN İÇİNDE ÖLÜMLE BİRLİKTEYİZ.
-
15 Şubat 2011, 16:23
#9079
Dostum sana bunu söyleyen ustaların ustalıklarını birdaha bir düşünmek gerek. Bu motorlar zaten taş çatlasın 110 yapıyorki buda çok gereksiz. benimki yapıyormu yapıyor. Gözünün yaşına bakmıyorum. Ama zaten bunlarda genelde 70-80-90- aralığında kullanmak gerek.
Neden dersen. Bu motorlar öncelikle hız motoru değil. Keyif motoru biliyorsunuz. kaldıki bu motorum mekanik gücüde öyle çokda güvenilecek cinsden değil. Ha bu hızı yapan yapıyor benim gibi. Ama titreşim sorunu yüzünden sürekli kırılanla dökülenle uğraşmak zorunda kalıyorsun buda hiç hoş değil. Titreşim motoru mahvediyor. Düşün benim arka çamurluğum çatlamaya ve kırılmaya başladı titreşim yüzünden :D :D :D :D
Bence fazla hızı düşünme. kıvamında kullanılırsa çok keyifli ve zevkli bir motor.
-
15 Şubat 2011, 17:16
#9080
aynen kardeş bu motorlar max. hızı 100km.hatta ben ona bile risk taşıyan bi hız derim..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler