Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Kasım 2010, 21:56
#9041
haykan92 adlı üyeden alıntı
Ben Hayatta Sıfırına Vermem Saten O kadar Para Gıder CBF 150 Alırım Daha ıyı ama Hem Ucuz Hem GUvenılır Vıbrasyonda onemlı dııl yanı dedım gıbı hız peısnde dıılm ha e-5 de 80 altınada ınemessın orasıda oyle saten 10 dk da gelırım k.yalıdan kartala o problem de dııl Yanı 1 bucuk 2 ay ıcerısınde kesın alırım bu hafta sonuda ehlıyet dıreksoyn sınavım var hocalar kesın aldın dıolar ole ehlıyette 1 ay'a kadar cıkartıcam ıns oyle yaz'a ıns keeway'ım le gırerım umarım çok tessekurler herkeze hala takıp edıcem bu arada yazmak ısteyen lutfen yazsın bırazcık poh poh lanmaya ıhtıyacım var
iyi akşamlar...
O zaman bu motor tam sana göre ben bir depo ile şehir içi 550 km rahat görüyorum bundan daha iyi ekonomide olmaz artık,hız olarak 100 e rahat çıkıyor ama vibrasyon artıyor haliyle ideali 80-90 dır.Madem sıfırına o parayı vermezsin o zaman bir yaşında benimki gibi temiz bir motor işini görür.Motor almakta şayet ciddi isen konuşalım bir orta yol buluruz.
Reklamlar
-
23 Kasım 2010, 22:13
#9042
eveeet beyler bana superlıght lazım bnde mondıal 250 mct var
takas dusunuorum kafa kafaya
not:bnm motorun muayene yok
05375835131 ılgılenenler buradan bana ulasabılır
-
24 Kasım 2010, 22:45
#9043
slm bende superlight dusunuyorum ancak kk kartina 10 12 taksitle alabilirim.bayi olarak nereyi tavsiye edersiniz yada temiz ikinci el onerileriniz varsa degerlendirebilirim.
-
25 Kasım 2010, 19:15
#9044
volkantuna adlı üyeden alıntı
O zaman bu motor tam sana göre ben bir depo ile şehir içi 550 km rahat görüyorum bundan daha iyi ekonomide olmaz artık,hız olarak 100 e rahat çıkıyor ama vibrasyon artıyor haliyle ideali 80-90 dır.Madem sıfırına o parayı vermezsin o zaman bir yaşında benimki gibi temiz bir motor işini görür.Motor almakta şayet ciddi isen konuşalım bir orta yol buluruz.
Olur haqan_tuning@hotmail.com Bu adrese fıyatını kac bınde oldunu ne zaman bıtıyor muaynesı borcu harcı varmı ataarmıssın ama ortak bısı bulalım yanı 2 bınlara fılan veremem ynı orta nokta bulalım alırım ıstedıgın zaman ynaı hıc fark etmes tm kendıne cok ıyı bak abııcm gorusmek uzere bılgıler ııcn sagol maılını beklıorm .....
-
26 Kasım 2010, 17:23
#9045
Selamlar
1.5 yıldır kullanıyorum keeway sl 150 .Motor tam bir gezi motorudur.Allaha şükür bu güne kadar motosikletin motoru ile hiç bir problem yaşamadım.3 aylık bakımlarını sürekli yaptırıyorum.Yedek parça problemi yok daha 3 hafta önce yan panel ve bir ayna 1 hafta içinde elime ulaştı.Yan paneli Denizlide bir motor tamir firması kırdı((MM) açılımını vermiyorum denizlideki arkdaşlar tahmin etsin ) Şimdi kendilerine gitmiyorum.Yan ayna uzun süre kullanım konusunda gevşedi o bakımdan değiştirmek zorunda kaldım.Motoru ilk aldığımda satan kişi motoru ilk 5-6 ay zorlamamı söyledi dediğini yaptım.motoru 90 km den fazla hıza çıkarmadım.Şimdi motor düz yolda 110 km hızla gidiyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm.Sarsıntı sallanma titreme çok çok az.tabi motor hava soğutmalı olduğu için 150 km den sonra motorun hızı düşüyor bende 70 km hıza düştü... 30 dakika motoru dinlendirdikden sonra tekrar yola devam edebilirsiniz. Genel olarak motoru yağmura maruz bırakmadım temizliğini hep sünger ile yaptım bu bakımdan motor ilk günkü gibi fırça kullanmayın derim ben çiziliyor.Yan çantalar yaptığım geziler sırasında içi dolu olduğu için yanlara gevşedi çantları değiştirebilirsiniz piyasada çok güzel çantlar var ama ben çantaları denizlide kale içinde bir çantacıya götürdüm harika yaptı çantaları.Motorun eksiği sisybar ama bence sade görüntüsü çok hoş duruyor ben taktırmadım sırt çantası işinizi görüyor. Büyük siyah bir sırt çantası alırsanız çok havalı gözüküyorsunuz .Uzun yolda sizi yormuyor koltuk çok rahat ve konforlu virajlara ortalama hız ile girdiğinizde bile virajı çok iyi alıyor.Frenlerde bir problem yaşamadım.Durma konusunda 150 cc lik bir motora göre çok iyi.Gerektiğinde yani hızlı sürüşlerde ön freni orta seviyede basarsanız çok çabuk duruyorsunuz.Bunu söyledim ben motora alıştığım için ..ön frene ilk zamanlar hiç basmadım ama daha sonra ufak ufak çabuk durmak için basmaya başladım. Motorun yakıtı çok iyi dediğim gibi tam bir gezi motoru bir depo ile 350 km yol yaptım ben, ama basmadım normal devrinde kullandım motoru bilginiz olsun.Şehir içi hele daha az yakıyor.Çok cimri bir motor avrupa standartlarında.Ayrıca lastikleri mutlaka dublex lastik ile değiştirin yoksa yolda kalırsınız.Benim arka lastik orjinaldi.Yolda giderken patladı ve motoru lastikçin önünde bırakmak zorunda kaldım biraz iteyim dedimde canım çıktı :D .. Almadan önce diğer arkdaşların yorumlarını okuyup da almıştım kendilerine çok teşekkür ediyorum iyiki almışım çok menmunum.Deneyimlerimi ufakda olsa paylaştım güzel yol hikayelerim var bu motorla.....Denizlide en iyi motor bakım yeri şahin motor biraz fazla para alıyolar ama ben hakketiklerini düşünüyorum iyi ilgileniyorlar motorla....Yardımcı olabileceğim bir konu olursa bana mesaj atabilirisiniz teşekkürler.
Denziliden sevgilerle....
-
26 Kasım 2010, 18:30
#9046
Titreşim çok cok az diyorsunuz. Kendi motorum dahil 4-5 SL 150 kullandım. Vibrasyonsuz olanını görmedim.
Bir depo ile basmadan 350 km. yaptım diyorsunuz. Bir depo ile basmadan en az 500 km. gidilir. Defalarca gittim.
-
27 Kasım 2010, 17:19
#9047
cihhan adlı üyeden alıntı
1.5 yıldır kullanıyorum keeway sl 150 .Motor tam bir gezi motorudur.Allaha şükür bu güne kadar motosikletin motoru ile hiç bir problem yaşamadım.3 aylık bakımlarını sürekli yaptırıyorum.Yedek parça problemi yok daha 3 hafta önce yan panel ve bir ayna 1 hafta içinde elime ulaştı.Yan paneli Denizlide bir motor tamir firması kırdı((MM) açılımını vermiyorum denizlideki arkdaşlar tahmin etsin ) Şimdi kendilerine gitmiyorum.Yan ayna uzun süre kullanım konusunda gevşedi o bakımdan değiştirmek zorunda kaldım.Motoru ilk aldığımda satan kişi motoru ilk 5-6 ay zorlamamı söyledi dediğini yaptım.motoru 90 km den fazla hıza çıkarmadım.Şimdi motor düz yolda 110 km hızla gidiyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm.Sarsıntı sallanma titreme çok çok az.tabi motor hava soğutmalı olduğu için 150 km den sonra motorun hızı düşüyor bende 70 km hıza düştü... 30 dakika motoru dinlendirdikden sonra tekrar yola devam edebilirsiniz. Genel olarak motoru yağmura maruz bırakmadım temizliğini hep sünger ile yaptım bu bakımdan motor ilk günkü gibi fırça kullanmayın derim ben
çiziliyor.Yan çantalar yaptığım geziler sırasında içi dolu olduğu için yanlara gevşedi çantları değiştirebilirsiniz piyasada çok güzel çantlar var ama ben çantaları denizlide kale içinde bir çantacıya götürdüm harika yaptı çantaları.Motorun eksiği sisybar ama bence sade görüntüsü çok hoş duruyor ben taktırmadım sırt çantası işinizi görüyor. Büyük siyah bir sırt çantası alırsanız çok havalı gözüküyorsunuz
.Uzun yolda sizi yormuyor koltuk çok rahat ve konforlu virajlara ortalama hız ile girdiğinizde bile virajı çok iyi alıyor.Frenlerde bir problem yaşamadım.Durma konusunda 150 cc lik bir motora göre çok iyi.Gerektiğinde yani hızlı sürüşlerde ön freni orta seviyede basarsanız çok çabuk duruyorsunuz.Bunu söyledim ben motora alıştığım için ..ön frene ilk zamanlar hiç basmadım ama daha sonra ufak ufak çabuk durmak için basmaya başladım. Motorun yakıtı çok iyi dediğim gibi tam bir gezi motoru bir depo ile 350 km yol yaptım ben, ama basmadım normal devrinde kullandım motoru bilginiz olsun.Şehir içi hele daha az yakıyor.Çok cimri bir motor avrupa standartlarında.Ayrıca lastikleri mutlaka dublex lastik ile değiştirin yoksa yolda kalırsınız.Benim arka lastik orjinaldi.Yolda giderken patladı ve motoru lastikçin önünde bırakmak zorunda kaldım biraz iteyim dedimde canım çıktı :D .. Almadan önce diğer arkdaşların yorumlarını okuyup da almıştım kendilerine çok teşekkür ediyorum iyiki almışım çok menmunum.Deneyimlerimi ufakda olsa paylaştım güzel yol hikayelerim var bu motorla.....Denizlide en iyi motor bakım yeri şahin motor biraz fazla para alıyolar ama ben hakketiklerini düşünüyorum iyi ilgileniyorlar motorla....Yardımcı olabileceğim bir konu olursa bana mesaj atabilirisiniz teşekkürler.
Denziliden sevgilerle....
Teşşekürler Cihan Bende Superlight Almayı Dusunuorum Alıcam Da Gıbı Ama BEnı En Cok Sıkan Calısıorm Bu Devır Islemlerı COk Uzun Surermı Yanı Sureklı Isten Izın Alırom Bı Ehlıyet Icın Sımıdde Motor alıcam Cok ugrascakmıyım o Konuı Hakkındada Yardım edersenız sevınırım.
-
02 Aralık 2010, 01:08
#9048
arkadaşlar herkese merhaba ben istanbul pendikten uğur birkaç yıldır bu siteye pek uğramıyordum şimdi yeni motorumu alınca topicin canlanmasına benımde bı katkım olsun dedim. herkese hayırlı akşamlar
buda oğlum
http://img249.imageshack.us/img249/7...7525387rcx.jpg
-
02 Aralık 2010, 05:55
#9049
abektas89 adlı üyeden alıntı
s.a. motorcu arkadaşlar. bende yeni bitane sl150 aldım şükürler olsun. motorum şu ana kadar büyük bi problem çıkarmadı. tek sorunum motorun önünden biyerden bi zırıltı geliyor ve bu beni son derece sinir ediyor. ha bide şu km göstergesi
çileden çıkıyorum. her halde dünyada tektir. 80 km den sonra ilerlemiyor aksine geri sayıyor. buna bi çare bulamadım. kime sorduysan bişey diyemedi. bilen arkadaşlar varsa ne olur yardım etsin. özellikle bu km göstergesine. çok teşekkür ederim.
Kilometre saati için birşey yapamassın zamanında kilometre saatleri ile ugrastım benim motorumda 80 de takılırdı önce yükselip sonra geri kayardı .seninki 80den geriyede düşüyorsa baya zor aslında içlerinde bir dişli var rakamları çeviriyor ve o dişliye paralel bir daire çember onun üzerine sürtünme ile hareket eden kilometre ibresi geliyor kilometre ibresi yayla 0 noktasına ayarlanmış hareket sürtünme ibrede hareket sabitleyiciden falan bahsetmek istemiyorum .Ama mantığı bu şekilde belki aradaki çemberin üstünü temizlersen düzelebilir belki yağ falan gelmiştir ucuz mal olunca böyle ufak tefek problemler olabiliyor zırıltılar için depoyu söküp silindir kapagının ustundeki nikelaj saclara bir bak daha bir çok yer olabilir zırıltı dedin diye orası aklıma geldi he birde karburatorun ustunde yuvarlak bir nikelaj var belki gözden kaçmıştır o bir civata ile sabitlenmiş kayma yapıyor ve depoya değiyor zırıltı yapıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:28 ----------
haykan92 adlı üyeden alıntı
S.a İsmim Hakan Yaz'dan Beridir Takip Ediyorum Forumu Tamamıyla Okudum 453 Sayfayı
Herkese Merhaba Bende Keeway Superlight 150 Peşinde Koşuyorum Fakat Etrafımdaki İnsanlar Pek Onermıyor Yanı Arıza Verır Sureklı Masraf Cıkartır Felan Fılan Ben Kucukyalıda Oturuoyurm Kartal'a Da İşe Gidiyorum Hergun Gıdıp Gelıcem Sızce Bı Sorun Olurmu Yanı Sureklı Bınıcem Kısaca Yanı Sızce Almaya Degermı Yanı Ne Biliyim Bir Şüphe Var Ama Herkes Memnun Herkes Uzun Yol Yapmış Herkes Memnun Bilmiyorum Ama Kafamda Hala Bir Soru İşareti Var Cevaplarınızı Beklıyorum Teşşekürler...
Mrhaba bende küçükyalıdayım . eskiden bu motosikleti kullanmış ve başka motosikletlerden az çok tecrübesi olan biriyim. Çinlilerin içinde en iyilerindendir birde regal raptor var boyun 1.70 üstü ise rahat etmen her santimetrede dahada azalacaktır .usturuplu sürersen Uzun yol gider ama sen dayanabilirmisin ona birşey diyemem ben dayanamadım belin bacakların çok yoruluyor çok az yakar hala 10 tl lik benzinle 100km yol yapacagına inanıyorum vibrasyon var ama vidaları gevsetecek kadar değil sadece seni yorar en güzel sürati 70 dir dahası çekilmez ağle bir ses çıkarırki herkesin sana baktıgını düşünürsün .lastikleri yagmurda berbat ötesi frenler tutuyor ama ani dozajlamada şasi esniyor tehlikeli oluyor .Normal kullanılacaksa mesala gezi amaçlı gibi racing gibi değil ve bakımlı kullanırsan .Sen yorulursun o yorulmaz ama evladiyelik değil...Maksimum hızı 125 belki 130 maksimum Düzde 9600rpm çeviriyordu benimki
Çıkarabileceği problemler
(Düzeltilmediyse Hatalıydı) Arka kampana kırılabilir
Ayaktan marş sakat dişlisi kırılabiliyor
debriyaj balataları kaçırabiliyor, garantide çogu değişti japon takıldı
lastikleri gerçekten çokkötü yagmurdada kullanılacaksa çıkma falan değiştirilmeli
yan plastik parçalar dandik çabuk kırılıyorlar
aynaların görüşü kısıtlı
Sık bakım ister yağını 2000 km den fazla kullanmamak gerek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:51 ----------
Parçaları cidden ucuz Uğur Bulut ta bulmak mümkün sahibinden.com da ilanları olacaktı
-
04 Aralık 2010, 17:22
#9050
ugur_clskn adlı üyeden alıntı
allah bağışlasın gule gule kullan kac bınde ne kadar aldın ogrene bılırmıyım ?
yolunuz her zaman acık olsun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:28 ----------
[/COLOR]
Mrhaba bende küçükyalıdayım . eskiden bu motosikleti kullanmış ve başka motosikletlerden az çok tecrübesi olan biriyim. Çinlilerin içinde en iyilerindendir birde regal raptor var boyun 1.70 üstü ise rahat etmen her santimetrede dahada azalacaktır .usturuplu sürersen Uzun yol gider ama sen dayanabilirmisin ona birşey diyemem ben dayanamadım belin bacakların çok yoruluyor çok az yakar hala 10 tl lik benzinle 100km yol yapacagına inanıyorum vibrasyon var ama vidaları gevsetecek kadar değil sadece seni yorar en güzel sürati 70 dir dahası çekilmez ağle bir ses çıkarırki herkesin sana baktıgını düşünürsün .lastikleri yagmurda berbat ötesi frenler tutuyor ama ani dozajlamada şasi esniyor tehlikeli oluyor .Normal kullanılacaksa mesala gezi amaçlı gibi racing gibi değil ve bakımlı kullanırsan .Sen yorulursun o yorulmaz ama evladiyelik değil...Maksimum hızı 125 belki 130 maksimum Düzde 9600rpm çeviriyordu benimki
Çıkarabileceği problemler
(Düzeltilmediyse Hatalıydı) Arka kampana kırılabilir
Ayaktan marş sakat dişlisi kırılabiliyor
debriyaj balataları kaçırabiliyor, garantide çogu değişti japon takıldı
lastikleri gerçekten çokkötü yagmurdada kullanılacaksa çıkma falan değiştirilmeli
yan plastik parçalar dandik çabuk kırılıyorlar
aynaların görüşü kısıtlı
Sık bakım ister yağını 2000 km den fazla kullanmamak gerek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:51 ----------
Parçaları cidden ucuz Uğur Bulut ta bulmak mümkün sahibinden.com da ilanları olacaktı[/QUOTE]
Çok saol bılgıler Iıcın Bılmıyorum yanı Halen Almadım Temız Bır Motor bulursam Alırım Yoksa Araba Dusunurom gende Cok Saolun verıdnız Bılgıler İcin Takipteyim ...
-
07 Aralık 2010, 22:59
#9051
Merhabalar,bende Keeway S.L.150 ile ilgileniyorum ve almayı düşünüyorum fakat bu işlerde çok anladığım söylenemez.2005 model 1400 KM olan bir motor buldum ama motor yaklaşık 5 yıl yatmış dış görünüşüde sıfır gibiydi ama uzun süre yatmış olması beni korkuttu arıza çıkarma olasılığı daha mı yüksektir?
teşekkürler
-
09 Aralık 2010, 01:07
#9052
Ercument adlı üyeden alıntı
Titreşim çok cok az diyorsunuz. Kendi motorum dahil 4-5 SL 150 kullandım. Vibrasyonsuz olanını görmedim.
Bir depo ile basmadan 350 km. yaptım diyorsunuz. Bir depo ile basmadan en az 500 km. gidilir. Defalarca gittim.
Titreşim çok az diyorum dostum titreşim yok diye bişey yazmadım iyi oku.Ayrıca senin depo baya iyi gitmiş ovada filanmı gezdin dostum biz dağ bayır gezdik motor banamısın demedi bu benim bir depo ile yaptığım yol hesabıydı. ha sen şehir içi kullanmışınsın ovada kullanmışsındır gider motor zaten az yakıyor.Sonuç itibari ile çok gezmek isteyen arkdaşlara tavsiyem bu motor çok sağlam yol yapıyor
-
09 Aralık 2010, 16:47
#9053
elımde 3000 de 2007 model 2012 ye kadar muayenelı yenı bakımdan cıkmıs keeway sl 150 var sıyah harley gıdon takılı ustune cantalarını cıkardım ama hepsı mevcut fıyatı 2200 olarak dusunuyorum ılgılenen olursa 5364653378 den ulasabılır
-
09 Aralık 2010, 19:44
#9054
cihhan adlı üyeden alıntı
Titreşim çok az diyorum dostum titreşim yok diye bişey yazmadım iyi oku.Ayrıca senin depo baya iyi gitmiş ovada filanmı gezdin
dostum biz dağ bayır gezdik motor banamısın demedi bu benim bir depo ile yaptığım yol hesabıydı. ha sen şehir içi kullanmışınsın ovada kullanmışsındır gider motor zaten az yakıyor.Sonuç itibari ile çok gezmek isteyen arkdaşlara tavsiyem bu motor çok sağlam yol yapıyor
Motorun en büyük özelliğinin aşırı vibrasyon olduğu belirttim. Sağlamlığı konusunda aynı fikirdeyim.
-
15 Aralık 2010, 13:23
#9055
cihhan adlı üyeden alıntı
1.5 yıldır kullanıyorum keeway sl 150 .Motor tam bir gezi motorudur.Allaha şükür bu güne kadar motosikletin motoru ile hiç bir problem yaşamadım.3 aylık bakımlarını sürekli yaptırıyorum.Yedek parça problemi yok daha 3 hafta önce yan panel ve bir ayna 1 hafta içinde elime ulaştı.Yan paneli Denizlide bir motor tamir firması kırdı((MM) açılımını vermiyorum denizlideki arkdaşlar tahmin etsin ) Şimdi kendilerine gitmiyorum.Yan ayna uzun süre kullanım konusunda gevşedi o bakımdan değiştirmek zorunda kaldım.Motoru ilk aldığımda satan kişi motoru ilk 5-6 ay zorlamamı söyledi dediğini yaptım.motoru 90 km den fazla hıza çıkarmadım.Şimdi motor düz yolda 110 km hızla gidiyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm.Sarsıntı sallanma titreme çok çok az.tabi motor hava soğutmalı olduğu için 150 km den sonra motorun hızı düşüyor bende 70 km hıza düştü... 30 dakika motoru dinlendirdikden sonra tekrar yola devam edebilirsiniz. Genel olarak motoru yağmura maruz bırakmadım temizliğini hep sünger ile yaptım bu bakımdan motor ilk günkü gibi fırça kullanmayın derim ben
çiziliyor.Yan çantalar yaptığım geziler sırasında içi dolu olduğu için yanlara gevşedi çantları değiştirebilirsiniz piyasada çok güzel çantlar var ama ben çantaları denizlide kale içinde bir çantacıya götürdüm harika yaptı çantaları.Motorun eksiği sisybar ama bence sade görüntüsü çok hoş duruyor ben taktırmadım sırt çantası işinizi görüyor. Büyük siyah bir sırt çantası alırsanız çok havalı gözüküyorsunuz
.Uzun yolda sizi yormuyor koltuk çok rahat ve konforlu virajlara ortalama hız ile girdiğinizde bile virajı çok iyi alıyor.Frenlerde bir problem yaşamadım.Durma konusunda 150 cc lik bir motora göre çok iyi.Gerektiğinde yani hızlı sürüşlerde ön freni orta seviyede basarsanız çok çabuk duruyorsunuz.Bunu söyledim ben motora alıştığım için ..ön frene ilk zamanlar hiç basmadım ama daha sonra ufak ufak çabuk durmak için basmaya başladım. Motorun yakıtı çok iyi dediğim gibi tam bir gezi motoru bir depo ile 350 km yol yaptım ben, ama basmadım normal devrinde kullandım motoru bilginiz olsun.Şehir içi hele daha az yakıyor.Çok cimri bir motor avrupa standartlarında.Ayrıca lastikleri mutlaka dublex lastik ile değiştirin yoksa yolda kalırsınız.Benim arka lastik orjinaldi.Yolda giderken patladı ve motoru lastikçin önünde bırakmak zorunda kaldım biraz iteyim dedimde canım çıktı :D .. Almadan önce diğer arkdaşların yorumlarını okuyup da almıştım kendilerine çok teşekkür ediyorum iyiki almışım çok menmunum.Deneyimlerimi ufakda olsa paylaştım güzel yol hikayelerim var bu motorla.....Denizlide en iyi motor bakım yeri şahin motor biraz fazla para alıyolar ama ben hakketiklerini düşünüyorum iyi ilgileniyorlar motorla....Yardımcı olabileceğim bir konu olursa bana mesaj atabilirisiniz teşekkürler.
Denziliden sevgilerle....
@cihhan hocam öncelikle merhaba, bende denizlidenim, çok yakın zaman önce bende motorumu sattım Mondial 125ZN ' em vardı. Hyosung GT250R alıcaktım bende ama bi kaç talihsizlikten ötürü maddi anlamda gücüm yetmedi ve alamadım. Şimdi ayağımı yerden kesmesi amacıyla ve hem yakıt tasarrufu hem sağlamlığı hem servis ve yedek parça ağı bakımından geniş olması açısından Keeway Superlight 150 lere bakıyorum. Daha önce yine bu motordan almayı düşünmüştüm ama vazgeçtim daha sonra. Denizliden bi ilan gördüm geçtiğimiz günlerde kafamda bu motor var ama tabii gidip görmek bakmak sahibiyle konuşmak tanışmak lazım. Fiyatta makul sayılır ama yine maddi anlamda sıkıntıda olduğum için nasıl bişey yaparım bilmiyorum benim gücüm 1500TL.ye yeticek durumda şuan.
İlan bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32345301/detay
ne diyosun hocam motora, sence iyi midir?
-
18 Aralık 2010, 12:21
#9056
Satılık Superlight
Merhaba Arkadaşlar,
2 yıllık kullanımdan sonra motorumu satmaya karar verdim. Hiçbir problemi yoktur. Model yükselticem. Kawawsaki Er-5 düşünüyorum.İzmir'de bildiğiniz satılık temiz er-5 varmı ? Şimdiden teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36470863/detay
-
19 Aralık 2010, 01:40
#9057
park halindeki motorum kendi kendine kaza yaptı !!!
herkese merhaba...motorumu oturduğumuz sitenin otoparkına bırakıyorum. hiç kullanılmayan hurda bir arabanın önüne park ediyorum. araba ile motor arasında neredeyse 2 karış mesafe oluyor. brandasını da örtüp bırakıyorum. geçenki rüzgarlı günde işten gelince motoru arabanın üzerine devrilmiş buldum. brandanın alttan bağlanan kayışı da kopmuş ve branda neredeyse tamamen açılmış. herhalde dedim rüzgara dayanamadı branda paraşüt gibi şişti, motor yan yattı ve kayışı kopardı .
motor devrilmeden önce orta sehpa üzerine duruyordu. motoru o pozisyonda değil devirmek, yerinden hareket ettirmek bile çok zor gerçekten. nasıl devrildi anlamadım. arabanın burun kısmına düşmüş. motorun benzin deposu içine çökmüş, çatlamış ve yere sızıntı yapmış. motoru o halini görünce içim gitti valla. ama bir yandan da kızdım. ne uyduruk malzeme kullanmışlar öyle. iki karış mesafeden motor yana devriliyor, arabaya çarpıyor, benzin deposu çatlıyor.
motorun pozisyonunu düzelttim. orta sehpadan alıp, yan ayağı açtım. herhalde bu şekilde rüzgara karşı daha dirençli olur. benim başıma geldi, sizin başınıza gelmesin. rüzgarlı havalara dikkat edin arkadaşlar.
herkese saygılar.
-
19 Aralık 2010, 20:55
#9058
duvpuduv adlı üyeden alıntı
park halindeki motorum kendi kendine kaza yaptı !!!
herkese merhaba...motorumu oturduğumuz sitenin otoparkına bırakıyorum. hiç kullanılmayan hurda bir arabanın önüne park ediyorum. araba ile motor arasında neredeyse 2 karış mesafe oluyor. brandasını da örtüp bırakıyorum. geçenki rüzgarlı günde işten gelince motoru arabanın üzerine devrilmiş buldum. brandanın alttan bağlanan kayışı da kopmuş ve branda neredeyse tamamen açılmış. herhalde dedim rüzgara dayanamadı branda paraşüt gibi şişti, motor yan yattı ve kayışı kopardı .
motor devrilmeden önce orta sehpa üzerine duruyordu. motoru o pozisyonda değil devirmek, yerinden hareket ettirmek bile çok zor gerçekten. nasıl devrildi anlamadım. arabanın burun kısmına düşmüş. motorun benzin deposu içine çökmüş, çatlamış ve yere sızıntı yapmış. motoru o halini görünce içim gitti valla. ama bir yandan da kızdım. ne uyduruk malzeme kullanmışlar öyle. iki karış mesafeden motor yana devriliyor, arabaya çarpıyor, benzin deposu çatlıyor.
motorun pozisyonunu düzelttim. orta sehpadan alıp, yan ayağı açtım. herhalde bu şekilde rüzgara karşı daha dirençli olur. benim başıma geldi, sizin başınıza gelmesin. rüzgarlı havalara dikkat edin arkadaşlar.
herkese saygılar.
Merhaba güzel paylaşım teşekkürler
Orta sehpada motosiklet pek emniyetli olmuyor en iyisi yan ayak ,orta sehpa sadece bakım için kullanılmalı rüzgar motoru iki kere öne arkaya sallasa düşer ayrıca çocuklugumda birisi mobylet ni park etmiş çocuklar sırasıyla ustune cıkıyor hesapta sürüyorlar öne arkaya sallarken en sonunda ayaktan kurtuldu yanda kaldırım vardı cocuk ve motor kaldırıma dustuler sanırım kolu kırıldı cocugun o zamandan beri aklımdadır yan ayak daha güvenli...
-
22 Aralık 2010, 09:22
#9059
evet dediğin gibi motor orta sehpadayken öne arkaya sallansa devrilebilir ama benim motor yan devrildi ! olay yeri incelemesini yaptım : ) branda hala motorun üzerindeydi, gidonu kapatıyordu. orta sehpa hala açıktı. birşey bu motora yan taraftan güç uygulamış ve devirmiş. rüzgardan vazgeçtim, otoparkta park manevrası yapan başka bir araçtan şüpheleniyorum artık.
-
22 Aralık 2010, 12:18
#9060
S.a
Uzun yolda işinizi görebilecek çok rahat geziler yapabileceğiniz bir motor hllrm kardeşim git motoru bi gör derim.Acep bende satsammı yahu piyasası yükseldi motorun benzinede zam geldi kerata azda yakıyor ama kışın binilmiyor çok soğuk oluyor :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler