Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8261

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway sl150 , hyosung gt250r
    Alıntı accursedking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır dostum oturuken değil genelde kırılma olayı ışıklarda falan oluo..yani bacakların yerdeyken...hani gümüş görünümlü plastik kısıma basınç uyguluosun direk kırlıo tabi ilk zamanlar öyle 1-2 kapak enilemek zorunda kaldım ama çözümüde var içerden basıyorsun silikonu taş gibi oluo.
    6000 de 85 gibi bişe oluo 8 binde 100 oluo artık...benimkinin rodajı baya iyi,ciğerleri iyi açılmış 130 gösterdi kadran...tabi denemelik yaptım bikere oda...yoksa normalde sıkıştırmıyorum makinayı.cruiser bu sonuçta itinalı kullanmak lazım hemde motor ömrünü uzatmak için tabiki
    hocam ne cigermis o yahu.. peki degisen parca varmı yoksa orjinal halimi boyle? yanlis anlama hiz yapmak istedigimden sormuyorum ztn bu motorla hiz yapilmaz ama asiri bi fark var seninkiyle benimki arasinda ondan merak ettim..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8262
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Eski bir SL kullanıcısı, bu konuyu taa ilk sayfalardan beri takipçisi ve eski müdavimi biri olarak, Hiç bir parçasıyla oynanmamış bir SL 130 basıyor diyen yalan söylüyordur yada kilometre göstergesi bozuktur..
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #8263

    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Motosikleti
    yamaha wildstar 1600
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski bir SL kullanıcısı, bu konuyu taa ilk sayfalardan beri takipçisi ve eski müdavimi biri olarak, Hiç bir parçasıyla oynanmamış bir SL 130 basıyor diyen yalan söylüyordur yada kilometre göstergesi bozuktur..
    ah lucasım niye yalan söliyeyim.150 lik motorla kime neyi ispat edeyimki yada neden böyle bişeyle kendimi tatmin etmeye çalışayım.yapıyor işte.ilk aldığım zamanlarda yapmıştı modifiyesiz...sonradan debriyaj falan değiştirdim egzos takımını değiştirdim ama denemedim hiç..göstergede bi problem olabilirmi bilmiyorum ama gördüğümü söylüyorum.bende şaşırıyorum aslında ama olan bu.çok rahat bi makina gerçekten...heralde bana denk geldi diye düşünüyorum.birçok sl i olan arkadaşım var hepside sizlerin dediği performans oranlarından bahsediyor.benimkinde var bi problem ama 150 lik motor 130 görmez diye birşeyde yok,başka modellerin 150 lik makinalarıda bu hızlara çıkabiliyor.ama ztn amaç 130 görmek falan değil sl in hızı 90-100 dür fazlası hem rahatsız edici hemde tehlikeli

  4. #8264

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway sl150 , hyosung gt250r
    Alıntı accursedking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ah lucasım niye yalan söliyeyim.150 lik motorla kime neyi ispat edeyimki yada neden böyle bişeyle kendimi tatmin etmeye çalışayım.yapıyor işte.ilk aldığım zamanlarda yapmıştı modifiyesiz...sonradan debriyaj falan değiştirdim egzos takımını değiştirdim ama denemedim hiç..göstergede bi problem olabilirmi bilmiyorum ama gördüğümü söylüyorum.bende şaşırıyorum aslında ama olan bu.çok rahat bi makina gerçekten...heralde bana denk geldi diye düşünüyorum.birçok sl i olan arkadaşım var hepside sizlerin dediği performans oranlarından bahsediyor.benimkinde var bi problem ama 150 lik motor 130 görmez diye birşeyde yok,başka modellerin 150 lik makinalarıda bu hızlara çıkabiliyor.ama ztn amaç 130 görmek falan değil sl in hızı 90-100 dür fazlası hem rahatsız edici hemde tehlikeli
    amac kesinlikle 130 gormek diil katiliyorum sonuna kadar.. 150lik bi motor tabiki 130 gorebilir hatta 125lik bazı motorlarda gorebiliyo ama burda sl den bahsediyoruz ve 130 gormesi bi sl in cok sasırttı beni.. benimki 100 dedigi zaman bi tarafindan soluyo seninki 6000de 85 yapiyo.. cok fark var dedigim gibi ona sasirdim.. bnm motorda her bin devir 10 km degistiriyo.. mesela 5.viteste 6000de 70 km 7000de 80km 8000de 90 km gibi artiyo.. seninkide boyleyse 130 icin sonuna kadar dondurdun sanirim motoru.. bnmki 5. viteste 9000 uzerine cıkmıyo.. sanirim benimki cok tembel.. tekrar ediyorum ztn boyle bi amacim yok 1-2 kere motor nereye kadar gidiyor diye bakmak icin denedim.. genelde en fazla 80 ile seyrederim ama bu kadar buyuk fark olmasi merak ettirdi bana bunlari..

  5. #8265

    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Motosikleti
    yamaha wildstar 1600
    ersinpolat 9 bin üzerine çıkmıosa bi ilginçlik var...10 bi deviri rahat görmesi,red line orda başlıyo ztn...ilginç arkadaşlar vala...dediğim gibi kimseyi inandıramıyorum ztn...kendimden şüphe etmeye başlıcam

  6. #8266

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/Tuzla
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    valla benimkide 9000in üzerine bu zamana kadar çıktığını görmedim.. birde zaten bu motorlarda 7000devir en fazla çıkılabilecek devirdir bence.. çünkü 7000den sonra motor saçma sapan hareketler yapıyor.. bu arada mantıken konuşuyorum: motor hafiflerse daha hızlanır kanısındayım.. bizim motorlar cruiser olduğu için 140kg gibi bişey. bende 75 kiloyum.. 215 kilo toplamda en fazla 95 gördüm.. oda sınırları zorlayım dedim.. 50kilo bi kişi sürse bence o sürat 110 rahat olabilir ))

  7. #8267
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı accursedking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ah lucasım niye yalan söliyeyim.150 lik motorla kime neyi ispat edeyimki yada neden böyle bişeyle kendimi tatmin etmeye çalışayım.yapıyor işte.ilk aldığım zamanlarda yapmıştı modifiyesiz...sonradan debriyaj falan değiştirdim egzos takımını değiştirdim ama denemedim hiç..göstergede bi problem olabilirmi bilmiyorum ama gördüğümü söylüyorum.bende şaşırıyorum aslında ama olan bu.çok rahat bi makina gerçekten...heralde bana denk geldi diye düşünüyorum.birçok sl i olan arkadaşım var hepside sizlerin dediği performans oranlarından bahsediyor.benimkinde var bi problem ama 150 lik motor 130 görmez diye birşeyde yok,başka modellerin 150 lik makinalarıda bu hızlara çıkabiliyor.ama ztn amaç 130 görmek falan değil sl in hızı 90-100 dür fazlası hem rahatsız edici hemde tehlikeli
    150'lik motor 130 görmez demedim ki.. Bir zamanlar Gilera GFR 125 sahibiydim, 180 gördüm.. Benim iddiam SL'in 130 göremeyeceği (Herhangi bir modifiye yapmadan). Ayrıca kimseyi yalancılıkla itham etmedim. Seçeneklerde gösterge bozuktur diye bir ibare vardı, sizinkini de o şıkka dahil ederek yazdım yazdıklarımı. Evet senin motorunda problem var hocam Gösterge problemi..
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  8. #8268

    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Motosikleti
    yamaha wildstar 1600
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik motor 130 görmez demedim ki.. Bir zamanlar Gilera GFR 125 sahibiydim, 180 gördüm.. Benim iddiam SL'in 130 göremeyeceği (Herhangi bir modifiye yapmadan). Ayrıca kimseyi yalancılıkla itham etmedim. Seçeneklerde gösterge bozuktur diye bir ibare vardı, sizinkini de o şıkka dahil ederek yazdım yazdıklarımı. Evet senin motorunda problem var hocam Gösterge problemi..
    aslına bakarsak çin motorlarının çoğunda gösterge problemi var fazla gösteriyorlar doğru.belki benimki biraz işin suyunuda çıkarmıştır ama devir saatidede aynı şey olabilirmi bilmiyorum 10 bin deviri çeviriyor çünkü.sadece elimdeki bilgiyi paylaşmak istedim,sl 130 basarmı gibi anlamsız bi tartışmada yapıyoruz aslında (tartışmanın sebebide benimde çaktırmayın) bassa nolur basmasa.kalitesi diğer çinlerden iyi olabilir ama asla çok iyi diyemeyiz.9 bin- 10 bin devirde gitmek gerçekten çok manasız oluyor sl de hem bizim can güvenliğimiz açısından hemde motorun ömrü açısından...paşa paşa gidelim 6-7 bin devirde...herkese kazasız sürüşler

  9. #8269
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı accursedking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslına bakarsak çin motorlarının çoğunda gösterge problemi var fazla gösteriyorlar doğru.belki benimki biraz işin suyunuda çıkarmıştır ama devir saatidede aynı şey olabilirmi bilmiyorum 10 bin deviri çeviriyor çünkü.sadece elimdeki bilgiyi paylaşmak istedim,sl 130 basarmı gibi anlamsız bi tartışmada yapıyoruz aslında (tartışmanın sebebide benimde çaktırmayın) bassa nolur basmasa.kalitesi diğer çinlerden iyi olabilir ama asla çok iyi diyemeyiz.9 bin- 10 bin devirde gitmek gerçekten çok manasız oluyor sl de hem bizim can güvenliğimiz açısından hemde motorun ömrü açısından...paşa paşa gidelim 6-7 bin devirde...herkese kazasız sürüşler
    10 kere gülücük
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  10. #8270

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    arkadaşlar sırf bu konu yüzünden motorumla cewre yoluna çıktım,babamı da arabaya bindirdim,rahat bi 10 km gidiş 10 km geliş yaptık motorun hızını ölçmek için,düz yolda motorum 115yi gösterdi hemde sürekli bi şekilde yani gidişde de gelişte de 115-120 arası gitti,babam da benle paralel arabayla yanımda gidiyodu gerçek hızını ölçmek amacıyla yaptım bunu,arada büyük battı çıktılar girdik inerken 120iyi az da olsa geçmeye başladı ama çıktıktan sınra tekrar 115-120 arasında devam etti,indikten sonra sorduğumda 110ile giittin en yüksek dedi battı çıktıya inerken 115i az geçtin dedi. gerçeği budur yani gerisi yalan(az çok 5km/h lık bir fark oluşmuş yani) ha devir işine de gelince,5. vitesle 9 buçuk devire yaklaşıyodu en hızlı hallerimde. aydınlattıysam eyw sizler de deneyin,ama sadece deneyin gerçeği görmek için

  11. #8271
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı facia42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sırf bu konu yüzünden motorumla cewre yoluna çıktım,babamı da arabaya bindirdim,rahat bi 10 km gidiş 10 km geliş yaptık motorun hızını ölçmek için,düz yolda motorum 115yi gösterdi hemde sürekli bi şekilde yani gidişde de gelişte de 115-120 arası gitti,babam da benle paralel arabayla yanımda gidiyodu gerçek hızını ölçmek amacıyla yaptım bunu,arada büyük battı çıktılar girdik inerken 120iyi az da olsa geçmeye başladı ama çıktıktan sınra tekrar 115-120 arasında devam etti,indikten sonra sorduğumda 110ile giittin en yüksek dedi battı çıktıya inerken 115i az geçtin dedi. gerçeği budur yani gerisi yalan(az çok 5km/h lık bir fark oluşmuş yani) ha devir işine de gelince,5. vitesle 9 buçuk devire yaklaşıyodu en hızlı hallerimde. aydınlattıysam eyw sizler de deneyin,ama sadece deneyin gerçeği görmek için
    Bende iddia ederken, denemiş olmamın, bu sayfalarda (eskilere dönersiniz, onlarca kez tartışıldı son hız meselesi) yazılıp çizilenleri bilmememin rahatlığıyla yazmıştım.. Yinede sende bizleri aydınlattığın için teşekkürler
    Ben niye girdim ki bu sayfaya tekrar, banane sizin SL'lerinizin son hızından
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  12. #8272

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    arkadaşlar slm,deponun sağ ve sol tarafında ki superlight yazısı kaldırılabiliyo mu yani sökülebiliyo mu arkadaşlar?

  13. #8273
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı facia42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar slm,deponun sağ ve sol tarafında ki superlight yazısı kaldırılabiliyo mu yani sökülebiliyo mu arkadaşlar?
    Evet sökülebiliyor.. Depoyu çizmeyecek birşeyle bir köşesinden biraz kaldır ve sonra kargaburun gibi bişeyle çek.. Yanlız söktükten sonra yapıştırıcı izi kalıyor.. Ben zamanında tükürüklü bezle temizlemiştim fakat sen uğraşma biraz benzin damlatarak bezle kolayca çıkarabilirsin
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  14. #8274

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet sökülebiliyor.. Depoyu çizmeyecek birşeyle bir köşesinden biraz kaldır ve sonra kargaburun gibi bişeyle çek.. Yanlız söktükten sonra yapıştırıcı izi kalıyor.. Ben zamanında tükürüklü bezle temizlemiştim fakat sen uğraşma biraz benzin damlatarak bezle kolayca çıkarabilirsin
    saol kardeş güzel bi amblem buldum da onun stickerını çıkarıp yapıştırcam

  15. #8275
    mertyagci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Dink-R 150
    arkadaşlar bende yaza doğru bu motordan almayı düşünüyorum.İnceledim biraz ve fiyatı bunun sınıfında olanlara nazaran gayet iyi geldi bana.Kullanalara şunu sormak istiyorum uzun yola dayanıklı mı?Seriliği,hızı nasıl?Birde uzun kullanımlarda motor hararet ve yahutta motorda şişme gibi sorunlar oluyor mu?Bilgi verirseniz sevinirm.

  16. #8276

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    Alıntı mertyagci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende yaza doğru bu motordan almayı düşünüyorum.İnceledim biraz ve fiyatı bunun sınıfında olanlara nazaran gayet iyi geldi bana.Kullanalara şunu sormak istiyorum uzun yola dayanıklı mı?Seriliği,hızı nasıl?Birde uzun kullanımlarda motor hararet ve yahutta motorda şişme gibi sorunlar oluyor mu?Bilgi verirseniz sevinirm.
    slm arkadaşım,iyi bakarsan taş gibi motor,performansı 150cc bi motordan alabileceğin en iyi performansı sunar sana,zaten ilk başlıycaksın motora senlik tam,hız olarak benimki 120 kmhıza kadar geldi ibre,yanlız bi araba ile gerçek hızını ölçtüm 115 kmhız olarak gördüm yani gerçeği 115km/h diyeyim sana,tabi bu benim motorum,95-100e zor gelenler bile varmış topicde baya duymuştum, devirli kullanırsan motoru gereksiz sıkıştırmazsan paşa paşa binersin motoruna,bence al iyi tercih eyw

  17. #8277

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Şehir
    Istanbul-Turkey
    Motosikleti
    İki Teker
    Merhaba arkadaşlar bende uzun zaman önce keeway ile ilgileniyordum ama bi türlü almak nasip olmadı sağlık olsun
    KingRider And GhostRider

  18. #8278
    mertyagci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Dink-R 150
    Bilgiler ,için saol kardeşim.

  19. #8279

    Üyelik
    03 Ocak 2009

    keeway superlıght 150

    merhaba arkadaslar bende bu motoru gordugumden berı hastası olmus durumdayım ve almayı planlıyorum ama bırıncısı boyum 1:84 ve genıs bır yapıya sahıbım kılolu degılım ama ırıyım ıste ve sızce ustune bındıgımde kotumu durur yada yakısmazmı cok teredute gırıyorum bırde ılk defa bu motorla baslayacagım ıcın sızce nasıl basarabılırmıyım daha once reacıng kullanıcısı ıdım kaza gecırdım ondan bu tarz motorlara gecmeyı planladım ustadlarım yorumlarınızı beklıyorum saygılar..

  20. #8280
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Bizim grubumuzda da senin boyutlarinda biri var idi, motor biraz ufak kaliyordu, ama oyle problem yaratacak kadar ya da kotu gozukecek kadar degil. Kendisi sonra 250 GV aldi. Tabii arada iyi bir fiyat farki var.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)

Bu Konudaki Etiketler