Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8221

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/Tuzla
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    heh işte bende böle bişey duydum.. ) indeng arkadaşım o balansörden bizimkilerede oluyoyor mu acaba..?? bi bilgin varmı?? birde hiç mi titreşim gelmiyor..?? benimki öyle bi durumdaki, uzaun yollarda düşük devirlerde bile hissediyorum titreşimi..

    ekleme:
    arkadaşlar bizim motorlarda yağ kaç kmde değişiyor ve ne kadar konuyor bilginiz var mı???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8222
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Alıntı cobalt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hellfish , yolun sonu enduro dedin sende ha
    Abicim nerelerdesiniz, ozledik valla?

    Valla motor kullanmak cok keyifli ama Enduro kullanmanin keyfi x2. Yolun sonu hakkikaten endurodur

  3. #8223

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway sl150 , hyosung gt250r
    Alıntı flying hellfish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bence 90 uzeri motoru zorlamayin derim, sonucta hersey o maksimum surate gore yapilmis (frenler, somunlar vs), daha uzerisine cikmak tehlikeli olabilir, kendinize dikkat edin.
    peki o zaman neden 140 kadran var bunu anlayamıyorum

  4. #8224
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Kadran a 140 koydular diye o makine o sürate çıkacak diye bir mantık hiçbir araçta yok zaten. Birçok araç araba, motor, kadran da ki limitleri göremezler. Benim şu anki motorumda da 200 var kadran da, ama maks sürati 140 km örnek olarak.

  5. #8225

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway sl150 , hyosung gt250r
    slmlar.. sanirim dunku yagmurda anahtarim islandigi icin calismiyor. alarmi acip kapatamiyorum.. anahtarin tamiri mumkunmu?

  6. #8226

    Üyelik
    25 Kasım 2008
    herkese merhaba

    bu motoru test edebilceğim herhangi bir yer varmıdır acaba
    yada ben bakırköyde oturuyorum bu taraflarda bu motora sahip bir arkadaş varsa motoru deneme imkanımız olabilirmi

  7. #8227

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    arkadaşlar bu ara kimsenin sohbet edesi yokmu

  8. #8228

    Üyelik
    28 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Arkadaşlar benim egzosda bi proplem var heralde. Şıkırtı gibi bi ses geliyo. Değiştirmek gerekebilir. Fiyatı hakkında yada nereden temin edebileceğim hakkında bilgisi olan varmıdır? Ayrıyetten yüksek devirde 7bin üzerinde sanki biri arkadan motoru geriye çekiyomuş gibi bi hareket oluyo zincirden olabilir mi?

  9. #8229
    northern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Rks Titanic 150 S
    o ses zincirden geliyor olabilir zincir çok mu boşta ona bak
    annem beni öldürecek

  10. #8230

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    Alıntı nedd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim egzosda bi proplem var heralde. Şıkırtı gibi bi ses geliyo. Değiştirmek gerekebilir. Fiyatı hakkında yada nereden temin edebileceğim hakkında bilgisi olan varmıdır? Ayrıyetten yüksek devirde 7bin üzerinde sanki biri arkadan motoru geriye çekiyomuş gibi bi hareket oluyo zincirden olabilir mi?
    arkadaşım inanırmısın benim egsozda da ole şıngır şıngır sesler vardı,deiştirmek istedim o zamanlar dolar 1.350lerdeydi yanlız 135ytl falan çıktı fiyatı. şimdi daha fazladır muhakkak. sordum servise içi salmıştır onun dedi fiyatı yüzünden vazgeçtim. ama sonradan sesler çok azaldı yani minimuma indi kendiliğinden ve egsoz sesi iyice kalınlaştı,şu an pek memnunum neye niyet neye kısmet

  11. #8231
    yavuz selçuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2008
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    mct
    2008 modellerde balansör varmış peki olmayanlarda titreşim çok rahatsız edicimi ne diyorsunuz 2008 2. elinimi bekleyim yoksa. . .?

  12. #8232

    Üyelik
    19 Kasım 2008
    merhaba arkadaşlar ben gökhan bende aranıza katılmak ıstıyorum keeway sl 150 almayı dusunuyorum bu ılk tecrubem olucak. fakat ramzey QM250 de aklımda ıkısı arasında kararsızım ramzeyın motor gucu ve tıpı hosuma gıttı fakat keaweyınde pek fazla sorun cıkardıgını forumlarda gormedım. ben bıraz tecrube edındıkden sonra uzun yol yapmak ıstıyorum keewaylarda bu mumkunmu sımdıden tesekur ederım.

  13. #8233
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    selam arkadaslar yaklasık bir aydır takip edemiyorum siteyide topigide, aramıza yeni arkadaslr katılmıs, öncelikle onlara topluca hosgeldiniz diorum

    bende bugün bi kaza yaptım, harbi ucuz atlattım yani hiç yapmadıgım seyi yaparak akılsızca kullanmam dolayısıyla yaklasık 100 ile giderken belediye otobusune arkadan gireyazdım ALLAH tan düşmedim dengeyi sagladım ama bunu galiba üzerimde ki hayır dualar sayesinde başardım yoksa o süratle o mesafeden carpmada düşmemeyi bn mucize olarak görüyorum... neyse uzatmıyayım arkadaslar sakın bu motoru accık atik die, hafif ve basınca 100 leri görüo die zorlamayın bn bugun yaptım, makas attım, bastımda bastım bastımda bastım yaklasık 40-45 metrelik bir fren izinin ardından otobüsün arka tamponda aldım solugu kazanın anatomisini anlatmayacagım burda ama demek istedigim su sehir içinde hızlı kullanmayın ve frenlere güvenmeyin
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  14. #8234

    Üyelik
    28 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Geçmiş olsun kardeş. İnşallah başka kaza görmezsin.

  15. #8235

    Üyelik
    16 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı gkhn_100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben gökhan bende aranıza katılmak ıstıyorum keeway sl 150 almayı dusunuyorum bu ılk tecrubem olucak. fakat ramzey QM250 de aklımda ıkısı arasında kararsızım ramzeyın motor gucu ve tıpı hosuma gıttı fakat keaweyınde pek fazla sorun cıkardıgını forumlarda gormedım. ben bıraz tecrube edındıkden sonra uzun yol yapmak ıstıyorum keewaylarda bu mumkunmu sımdıden tesekur ederım.
    hoşgeldin öncelikle uzun yoldan kastın ne kadar bilmiyorum ama geçen yaz ben bursa-akçay arası gidip geldim...

  16. #8236

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/Tuzla
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    çok geçmiş olsun nahzuvay kardeş.. bu aralar çok kişi forumda kaza yaptı yaa.. çok üzücü bir durum gerçektende.. çok çok geçmiş olsun tekrardan..

  17. #8237

    Üyelik
    05 Aralık 2008
    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bayramdan sonra keeway 150 cc alıyorum bende 2000 liraya 1700 km de 2007 model pahalı mı sizce ucuz mu? bu kilometrede sorunlarla karşılaşılıyor mu ne diyorsunuz? yardımlarınızı bekliyorum. kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun allah kaza bela göstermesin. sevgiyle kalın...

  18. #8238
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    eski bir sl150 kullanıcısı olarak o motora 2000 ytl vermem, motorunun ileriki muhtemel sorunlarında yapacağın masraflar nedeni ile 2000 ytl çok para.Söyle bir durum var 20000 km yol yapmış ama "tık" dememiş sl de var,2000 km gitmiş ama; elektirik tesisatı yanmış (3000 Km de),mafsal mili kopmuş,far tası titreşimden kırılmış,zırt pırt vidaları düşen motorda var.Kısaca şans işi.Keeway SL 150 nin kronik sorunu varmı dersen, sinyal flaşörü titreşimden bozuluyor.Bu motoru alacak arkadaşlara tavsiyem
    1-Bu motoru otoban gibi yerlerde fazla kullanmamaya çalışın,hızı az olduğundan kamyonlarla sürekli mücadele içinde bulunulacağından max hız artacak ve getirdiği vibrasyon nedeni ile bişeyler sürekli kırılacak düşecek.
    2-90 km nin üzerinde çıkmaya çalışmayın
    3-Hızı arttırmak için dişli ölçülerinde değişiklik yapmayın,daha büyük masraflar çıkabilir.
    4-her 1000 kmde yağı değiştirin,2 yağ değişiminde bujiyi ve hava filtresini kontrol edin veya bujiyi değiştirin.
    5-Yanınızda mutlaka orjinal debriyaj teli bulundurun,Yada debriyaj kolunu her yerde bulunabilecek (bisikletciler dahil) şekilde modifiye edin çünkü debriyaj teli koptuğunda her yerde bulunabilecek türden değil ve hiçbir markanınki uymamakta.
    6-Yan kapaklar çok kolay kırılmakta bu nedenle söküp takarken dikkatli olmak gerekiyor.Söktüğünüzde mümkünse kapağın geçtiği yerleri gres yağı ile yağlayın,söküp takmak daha kolay oluyor.yaz aylarında hava filtresinin önündeki metal 3 delikli bir panel var onu çıkartın,kışın tekrar takın yazın sıcak olan havanın dahada ısınmasına neden oluyor.
    bu motorun hiçmi iyi tarafı yok diyenlere bundaki görüntü hiçbir 150 cc lik cruiserde yok.Sinyal ve kontrol butonları,fren debriyaj manetleri aynalar stop lambası 1e1 harley den kopya, ve motoruna yi bakarsanız motor arızası nedeni ile yolda kalmazsınız.Çinli değil macar deme şansınız var.

  19. #8239
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Bazen arkadasima kesinlikle katiliyorum

    Alıntı tugraan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba

    bu motoru test edebilceğim herhangi bir yer varmıdır acaba
    yada ben bakırköyde oturuyorum bu taraflarda bu motora sahip bir arkadaş varsa motoru deneme imkanımız olabilirmi
    Yolun Atasehir'den gecer ise istersen benim motoru deneyebilirsin.

  20. #8240

    Üyelik
    05 Aralık 2008
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski bir sl150 kullanıcısı olarak o motora 2000 ytl vermem, motorunun ileriki muhtemel sorunlarında yapacağın masraflar nedeni ile 2000 ytl çok para.Söyle bir durum var 20000 km yol yapmış ama "tık" dememiş sl de var,2000 km gitmiş ama; elektirik tesisatı yanmış (3000 Km de),mafsal mili kopmuş,far tası titreşimden kırılmış,zırt pırt vidaları düşen motorda var.Kısaca şans işi.Keeway SL 150 nin kronik sorunu varmı dersen, sinyal flaşörü titreşimden bozuluyor.Bu motoru alacak arkadaşlara tavsiyem
    1-Bu motoru otoban gibi yerlerde fazla kullanmamaya çalışın,hızı az olduğundan kamyonlarla sürekli mücadele içinde bulunulacağından max hız artacak ve getirdiği vibrasyon nedeni ile bişeyler sürekli kırılacak düşecek.
    2-90 km nin üzerinde çıkmaya çalışmayın
    3-Hızı arttırmak için dişli ölçülerinde değişiklik yapmayın,daha büyük masraflar çıkabilir.
    4-her 1000 kmde yağı değiştirin,2 yağ değişiminde bujiyi ve hava filtresini kontrol edin veya bujiyi değiştirin.
    5-Yanınızda mutlaka orjinal debriyaj teli bulundurun,Yada debriyaj kolunu her yerde bulunabilecek (bisikletciler dahil) şekilde modifiye edin çünkü debriyaj teli koptuğunda her yerde bulunabilecek türden değil ve hiçbir markanınki uymamakta.
    6-Yan kapaklar çok kolay kırılmakta bu nedenle söküp takarken dikkatli olmak gerekiyor.Söktüğünüzde mümkünse kapağın geçtiği yerleri gres yağı ile yağlayın,söküp takmak daha kolay oluyor.yaz aylarında hava filtresinin önündeki metal 3 delikli bir panel var onu çıkartın,kışın tekrar takın yazın sıcak olan havanın dahada ısınmasına neden oluyor.
    bu motorun hiçmi iyi tarafı yok diyenlere bundaki görüntü hiçbir 150 cc lik cruiserde yok.Sinyal ve kontrol butonları,fren debriyaj manetleri aynalar stop lambası 1e1 harley den kopya, ve motoruna yi bakarsanız motor arızası nedeni ile yolda kalmazsınız.Çinli değil macar deme şansınız var.
    bazen25 verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim titreşimi bende farkettim gerçekten vidalar için özellikle sorun yaratabilir diye düşünmüştüm. başlangıç için bu tarzda önerebileceğiniz motor var mı?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler