Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #701

    Üyelik
    16 Mart 2006
    arkadaşlar, keeway servisinden (bir arkadaş aracılığıyla) ögrendiğim bir bilgiye göre bu motorlarda elektrik aksamlarında sürekli problem çıkıyormuş.servis elemanı, birsürü motor geliyor bu nedenden diyormuş.
    Böyle bir problemi olan varmı aramızda biraz bilgi alabilirmiyiz.
    (almaya niyetlenmiştim ama şimdi askıya aldım beklemedeyim)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Dostlar alin size tecrube yazisi: Haftasonu Karacaoren barajina gidiyim dedik kiz arkadasim ile balik yemek icin. Depo yariya kadar dolu idi ve 270 km/h yapmistim fulledigim andan itibaren. Yola ciktim vardigimda yarinin az bir altina dusmustu yaklasik bir 70 km/h yol yaptim. Hizim 90 km/h gecmedi. Donuste kucuk bir unutkanlik sonucu jikleyi yarida unutmusum calistirir iken. 70 km/h donus zamaninda surekli motor niye tikanmis gibi gidiyor diye dusundum ee tabi hic aklima gelmedi jikleyi acik unutmusum.Antalya ya vardigimda depomda benzin kalmadigini gordum. 10 ytl balik 20 ytl benzin harcadik. Ne ise o hata ile bile 450 km/h full depo yaptim ve egzozum acik ve performans hava filtresi olmasina ragmen. Son hiz su anda 100 km/h zor goruyor acikcasi. Bende biraz ayar sorunu var biliyorum.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #703
    Forumdan Uzaklaştırıldı ginger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf150
    Alıntı kamde adlı üyeden alıntı
    bence kalkışta bütün arabaların eline verirsin ama 200 metreden sonra çok fazla yarışılmıyo genede kuvvetli.
    Lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim.Motoru kullanmasam ışıklarda arabalarla kalkma yarışına girmeye çalışmasam nerdeyse inanacağım söylediklerine.Böyle birşeye imkan yok keweey sp 150 böle ani hızlanmalara draglara hiçmi hiç uygun değil yuttuğun tozla kalırsın.
    Keweey SL 150 keyifli ekonomik ve sakin yolculuklar ve acemilik gidermek için ideal (profesyonellerde kullanabilir)
    Ama trafikte arabaların arasında kıvark haraketler (bakınız motor koruma demiri,bakınız çantalar vb) arabayla kalkış yarışları için idealin "i" si bile değil.

    Hayallere kapılmayalım.Zaten alabileceğinizin en iyisini en ucuza alıyorsunuz...

  4. #704
    jarmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Keeway-Superlight

    Elektrik sorunu

    [QUOTE=e.t.34]arkadaşlar, keeway servisinden (bir arkadaş aracılığıyla) ögrendiğim bir bilgiye göre bu motorlarda elektrik aksamlarında sürekli problem çıkıyormuş.servis elemanı, birsürü motor geliyor bu nedenden diyormuş.
    Böyle bir problemi olan varmı aramızda biraz bilgi alabilirmiyiz.

    Bence var. 4 sinyal lambam yandı değiştirdim. Şimdide arka parkım yanmıyor. Belki de sadece bana denk gelmiştir.

  5. #705
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    BENZİN HESABI- motoru aldığımda depoyu fuledim 32 milyonluk benzin aldı bu gün 415 km oldu motor rezerveye düştü yolda kalmamak icin benzin aldım ama rezervede de aşağı yukarı 50 km rahat yapar bu hesaba göre 465km yol 32 miyon kilometrede 68 yakıyor bence cok ii.
    elektrik sorunu yaşıyan arkadaşlar bu güne kadar hic elektrikte bir sorun yaşamadım.fazladan lamba bile ilave etim şimdi de 2 sis bir stop ilave edicem .
    para da ayarlarsam bide havalı korna yakışır.

  6. #706
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    şu yan sehbadan rahatsız olan varsa kendiliğinden kapanıyor diye cok basit bir işlemi var kendiliğinden kapanmaması icin .

  7. #707
    kamde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    keeway
    istanbulda ki sürücler hızlı şöför o zaman ginger kardeşim ankarada yapıyoruz oluyo kalkıp da bmw z3 le ve ya corvetle yarışmıyoruz motor seri kalkıyo arabaya göre vites degiştirme araları kısa bu nedenlede ilk 150 metrede geçiyorsun

  8. #708
    frezeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    SYM gts 250İ evo

    buda benden


  9. #709
    kamde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    keeway
    halil kardeş ben 2 ayda 2000 km yapıyorum yaklaşık, ilk bakım garantiden sadece yag parası veriyosun 15 ytl sonrası 40-50ytl arasında degişiyor her 2000-2500 de bi gidiyosun bakıma yanlış bilmiyosam

  10. #710
    kamde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    keeway
    mesut tarz belirle spor istiyosan cbr al ama chopper istiyosan sl 150 iyidir performans farkı pek yok hatta cbr biraz daha atak olmalı ama onunda fiyatı 4000 ytl civarında idi arada 1500 ytl fark o noktada da sl 150 yi tavsiye edrim hata 2. elini bile düşünebilirsin

  11. #711
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Dostlar ne bu muhabet yaa ona verir buna verir.Lutfen bozmayalim duzeyli konusmamizi. Ben tarafsiz soyleyim belkide aranizda bu makina ile en cok oynayan benim bu motor hizli mizli degil.1.viteste 9000 devire cikacak deliligi gosteriyor iseniz o motorun silindiri 1 seneye kalmaz asinir biter.Motorlarin arabalara gore kalkislarinin daha hizli olmasi gayet dogaldir. Cunku bizim ivmemiz cok dusuk ve iki tekerden dolayi surtunme kat sayimiz da ufak. Ama 1400 cc ve uzeri tum otomobiller biraz gaza asilarak kalkista da bizi gecerler.Bu gezi motoru ben bile hiz istemiyorum tek istegim guc olsun cekis olsun. 110 km/h fazlasi kime lazim. Sonuc bu motor kendi sinifinda iyidir.Isciligi saglam ve sorunsuz.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  12. #712
    Forumdan Uzaklaştırıldı ginger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf150
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı
    Dostlar ne bu muhabet yaa ona verir buna verir.Lutfen bozmayalim duzeyli konusmamizi. Ben tarafsiz soyleyim belkide aranizda bu makina ile en cok oynayan benim bu motor hizli mizli degil.1.viteste 9000 devire cikacak deliligi gosteriyor iseniz o motorun silindiri 1 seneye kalmaz asinir biter.Motorlarin arabalara gore kalkislarinin daha hizli olmasi gayet dogaldir. Cunku bizim ivmemiz cok dusuk ve iki tekerden dolayi surtunme kat sayimiz da ufak. Ama 1400 cc ve uzeri tum otomobiller biraz gaza asilarak kalkista da bizi gecerler.Bu gezi motoru ben bile hiz istemiyorum tek istegim guc olsun cekis olsun. 110 km/h fazlasi kime lazim. Sonuc bu motor kendi sinifinda iyidir.Isciligi saglam ve sorunsuz.
    Aynılarını söledik ama 2.biri söyleyince desteklenmiş olur sanırım !...


    Bence parası olan ve choper istemeyen acemi varsa aramızda cbr125i tercih etmeli.
    Şu an 95 model Honda kullanıyorum duruşu gidişi kalkışı olsun her türlü en kral çin motorundan iyi olduğunu bizzat keşfediyorum.

  13. #713
    zipir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    beşiktaş
    Motosikleti
    fz6

































    KARTAL GOL GOL GOL

  14. #714
    alicihan1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    selam arkadaşlar.
    birkaç haftadır bu formu takip ediyorum, daha 35. inci sayfaya yeni yeni ulaştım ama artık yazma sırasının bana geldiğini düşünüyorum
    buarada hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, deneyimlerinizi paylaştığınız ve gösterdiğiniz iyi niyetlerden ötürü. motorumu alırken çıkabilecek her türlü soruna, oluşabilecek problemlere karşı önceden donanımlı olmak gibisi yok gerçekten.
    neyse lafı uzatmayayım, en sonunda bende 17 martta sl150'mi aldım aslında supershadow'u bekliyordum ama dayanamadım bunu aldım
    neyse bir haftalık deneyimlerimi kısaca anlatmak istiyorum, tabi okursanız
    17 mart cuma sabahı, Ankara 4.44 motordan aldığım belgelerle birlikte 8:15'de emniyetten içeri girdim. komisyoncu kullanmadım, kendi işlerimi kendim hallettim ve toplamda 105 ytl'ye ruhsat işlerini hallettim. plakayı aldım ve saat ikide emniyetten ayrıldım. aslında öğleden önce işim biterdi ama nevruz kutlamalarından dolayı personel sıkıntısı varmış öğleden sonraya sarktı ve saat ikide ruhsatımı alıp bayide soluğu aldım
    ben gittiğimde motor henüz kolisinden çıkmamıştı.(motoru birlikte monte etmek için daha önceden bayiyle kararlaştırmıştık)
    Ankara Emek 4.ncü caddedeki 4.44 motorun sahibi sempatik, içten ve alakalı iki kardeş, Tolga ve Bora. Bora(büyük olan) ile birlikte motoru toplamaya başladık(ne kadar güzel bir duygu anlatamam). ilk motorum olduğu halde, motorumun montajına eşlik etmemin büyük şans olduğunu söyleyenler var
    bu işlemi kısaca özetlemek gerekirse, önce koliyi açtık, birleşecek parçaları bir kenara ayırdık, motorun üstüne oturtulduğu demir kafesi söktük, motoru orta sehpasına diktik, ön lastiği, ön freni, gidon kolunu, ayaklıkları, koruma demirini, aynaları, ön camı, yan çantaları ve bilumum bütün parçalarını taktık, aküye asit doldurup şarj ettik
    yan sehpanın cıvatasını kısalttık. Arada da Tolga sağ olsun bize yemek söyledi birlikte oturup dürüm yedik.
    eğer imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim motorunuz bileştirilirken sizde eşlik edin.
    neyse montaj kısmını fazla uzatmayayım, saat 18:30 gibi bayiden motorla çıktım. çıktım ama nasıl çıktığımı bir ben birde Allah bilir daha öncede toplasan 500mt vitesli motorla yol yapmamış biri olaraktan, tam akşam trafiğinin göbeğine giren beni varın siz düşünün gördüğüm ilk ara sokağa daldım ve kendimi tandoğandaki(Ankara) petrole zor attım. birkaç km.lik bir yolculuk oldu ama inip kaskımı çıkardığımda kan ter içinde kalmıştımhayatımda o kadar korktuğumu hatırlamıyorum
    daha sonra anıtkabirin bahçeliyle arasında kalan geniş caddede(ismini hatırlayamadım) dur kalk dur kalk (6-7 kez stop ettirdim) motora alışmaya çalıştım. Birkaç kez mola verdim ve daha sonra tekrar denedim. Hatta bir ara yanımdan geçen bir aracın şoförü penceresini açmış bana bir şeyler söylüyordu, ne dediğini anlamasam da durdum ve motora şöyle bir göz gezdirdim, birde ne göreyim yan sehpayı açık unutmuşum acaba cıvatayı kestirtmese miydim? Neyse 25km yaptıktan sonra daha fazla dayanamadım ve eve girdim. Buz tutan ellerimin uyuşukluğu, 3 saat sonra yatağa girerken bile devam ediyordu o gece hayatımın iki ENini yaşadım, birincisi trafikten en çok korktuğum geceydi, ikincisi en çok donduğum gece. Cumartesi sabah uyandığımda bile ellerimin kırmızılığı geçmemişti
    cumartesi ve Pazar günü hernekadar motoruma korkarak binmiş olsam da, 80 km’den sonra korkum yavaş yavaş geçmeye başladı. Bugün ibreye baktım ve 210 km olduğunu gördüm. Havalar biraz ısınsın ilk işim Eskişehir’e kaçmak olacak bakalım uzun yolda nasıl?
    lafı biraz uzattım ama ilk deneyim artık yadırgamayın söylemek istediğim birkaç şey daha var. Onarlıda söyleyip hemen bitireceğim
    1. bazı arkadaşlar yazmışlar arka çamurlu eğri diye; ön çamurluk koliden çıkarken arka çamurluk ile arka teker arasından çıkıyor. Bu sebepten ön yada arka çamurluğun eğilmiş olması muhtemeldir.
    2. birinci vitese takma sıkıntısını bende yaşadım. Özellikle orta şeritte durduğum bir kırmızı ışıkta, stop ettirdiğim motorumu yeşil ışık yanıp sönesiye kadar boşa alıp çalıştıramadığım için işittiğim korna sesini size anlatamam bu sorunu şöyle çözdüm, motoru kamyon gibi kullanıyorum yavaşlarken vites düşürerek yavaşlıyorum, durduğumda ise birinci viteste oluyor. Yavaşlarken vites düşürünce hiçbir sorun yaşamıyorum.
    3. motor çabuk soğuyor, akşamdan bırakınca sabah çalıştırması zor oluyor. Bunada şöyle bir çözüm buldum, motorumun alarmını açtıktan sonra ilk iş olarak jigleyi yukarı kaldırıyorum ve marşa 5-6 saniye basıyorum, ardından ön kilidi çıkarıyorum, 5-6 saniye daha basıyorum, sonra yan çantalara eşyalarımı koyuyorum ve tekrar denediğimde motorum çalışmış oluyor. 25-30 saniye kadar motorumun ısınmasını bekliyorum ve buarada eldivenlerimi ve kaskımı giyiyorum. Sonra jikleyi aşağı indirip yoluma devam ediyorum. Marş basmama problemi gün be gün azalıyor. Buarada söylemeyi unuttum, Bora karburatördeki bir vidayı 15 derece kadar döndürmüştü. Muhtemelen rölanti ayarını yükseltti… rölantideyken 1500-2000 devir arası çalışıyor çokmu yüksek acaba?
    4. yan aynalar çok sıkıntılı, yarın Ankara sanayisini dolaşacağım bakalım mevlam neyler, ne neylerse güzel eyler birde motora çadır gibi bir şey yaptırmayı düşünüyorum.
    Dahada uzatmayayım, acemi olan bir insan için ideal bir motor bence. Eğer motor deneyiminiz azsa ve motor almak için yanıp tutuşuyorsanız, düşünmeyin alın derim ben. 1.80cm boyundayım ve 110 kg ağırlındayım, motorumun üstüne bindiğimde motorum gözüme gerçekten çok büyük görünüyor rampada falan çekişi de gayet iyi bence. Rodajın bitmesine 290 km kadar kaldığı için daha 5000 deviri geçmedim. Ama ilk günlerde 5000 devirde 59-60km/s hızı görürken 120 km.den sonra 5000 devirde 62-63 km/s hız görmeye başladım. Rodaj bitsin bakalım maksimum kaç basacağız.
    Neyse hepinizin motorlarınızla birlikte güzel bir haftasonu geçirmenizi diliyorum… bol güneşli, kazasız belasız sürüşler
    NO PAIN NO GAIN..............

  15. #715
    Forumdan Uzaklaştırıldı ginger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf150
    Sölediğim gibi 5-10 kaliteli motor var onlarıda zıpır çekip bize göndermiş.Gitmeni önermem alt kat full çin malı üst kattakilerinde zaten resimleri yukarıda.Elbise olayına sakın ordan girme (bence) kask eldiven dizlik bellik full korumalı giysi fiyatları normalda sirkeciden pahalı .İş yerime 50-100 mt olmasına rağmen oraya gittiğime üzüldüm gereksiz bir vakit kaybıydı.Öteki fuardan ümitliyim hem yeni şeyler görme hemde alış veriş amaçlı.Özellikle en son gün kritik gün (iş yerlerine ürünleri geri taşımak istemeyen firmalar maksimum indirimler yapacaklar)

  16. #716
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    arkadaşlar ilk önce özür diliyorum fakat yazmadan edemicem o kadar usta bir motorcu sayılmam fakat trafikte gördüğüm bir şeyi hatırlatim dedim yeni motora başlıyan arkadaşlar trafikte giderken önünüzdeki arabayı ortalamayın onun teker izinden gidin önünüzdeki araba cukurları ortalar sizde hop cukura bide araba durur ben de dururum hesabı yapmayın her zaman icin motor araba gibi durmaz aniden önünüzdeki durursa neresinden sıyırır devam ederim hesabını yapın motoru arka fıren yavaşlatır motor komprösörü yavaşlatırr ön fren durdurur bu 3 birden kulanmaya alışın uzun yola cıkan arkadaşlar yine tekerlek izlerinden gidin uzun yolda otobüs kamyon motorundan yağ akar hepsi ortada olur farkına varmadan lastil kaparsa aman hep tekerlek izinden kusura bakmayın benim tafsiyelerim biraz öğrendim de kulanmasını dikatimi ceken konular sadece motorun kaliteli olması değil bizler de kendimizi düşünelim.



    rüzgarınız bol olsun.

  17. #717
    leventkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    x9 500
    selam arkadaslar benım butun vıdalar yavas yavas dusmeye basladı vede devırı bıraz arttırınca lambalar kendı kendıne yanıp sonmeye baslıyor sızdede boyle seyler oluyormu ne yapmam lazım
    Dünyanın her yerinden herkesin yenileceği bir yer vardır. Kimilerini yenilgi yıkar , kimileriyse zaferle küçülür, bayağılaşırlar. Büyüklük, hem yenilgiyi, hem de zaferi kabullenebilen kişilerde yaşar.
    Asiller idare eder. Acizler şikayet eder. Basitler ise iftira eder...

  18. #718
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Arkadaşlar kalkışlarda zincirden çatır çutur diye ses geliyordu aynı zamanda 2. vitese atarkende servise götürdüm zinciri sonuna kadar sıktı ama yine ses geliyor şu an motor 250 km.de servisteki arkadaş 500 de düzeltiriz dedi böyle bir şeyle karşılaşan varmı yada 500 km,ye kadar bu sesi çekmek mantıklımı sizce bana pek mantıklı gelmedi fikri yada bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirm.

  19. #719
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar kalkışlarda zincirden çatır çutur diye ses geliyordu aynı zamanda 2. vitese atarkende servise götürdüm zinciri sonuna kadar sıktı ama yine ses geliyor şu an motor 250 km.de servisteki arkadaş 500 de düzeltiriz dedi böyle bir şeyle karşılaşan varmı yada 500 km,ye kadar bu sesi çekmek mantıklımı sizce bana pek mantıklı gelmedi fikri yada bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirm.
    arkadaşım eğer zincirin iyi ayarlanmışa boşluğu alınmışsa ii yağlanmısa ve de mn dişli ale arka dişli tam karşılıklıysa ses gelmez onda başka bişe var ya da ayarsız.

  20. #720
    fatih81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway SL 150 cc
    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar kalkışlarda zincirden çatır çutur diye ses geliyordu aynı zamanda 2. vitese atarkende servise götürdüm zinciri sonuna kadar sıktı ama yine ses geliyor şu an motor 250 km.de servisteki arkadaş 500 de düzeltiriz dedi böyle bir şeyle karşılaşan varmı yada 500 km,ye kadar bu sesi çekmek mantıklımı sizce bana pek mantıklı gelmedi fikri yada bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirm.

    Dostum bendede oluyordu bazen. Ama şimdi olmuyor. Bence sen devirsiz kullanıyorsun ondanda olabilir. debriyaj ayarına baktır bence debriyajda oluyor o ses. Kalkışlarda debriyajı iyi ayarlayamazsan değil 500 - 1500'e de gelsen o ses gitmez...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler