Buji için bilgi veren arkadaşlara çok teşekkürler.
Buji için bilgi veren arkadaşlara çok teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
vıceroy buji konusunda daha önce bilgisi olanlar burya bilgilerini aktardılar benim pek bilgim yok olsa elimden geleni yapardım ama acele etme muhakkak yardımcı olacaklar çıkar derim dostum.
obkavi akşam jameikanın yanındaydım senin gidon uçların bende sinan usta vermiş jameikada bana verdi bi ara buluşup dertleşelim hemde ben sana bu parçaları takdim edeyim..
bu dişli 15 ytl tutuyor. Motorda zincirin ön tarafındaki dişli (çarktan) bahsediyoruz. Takan kişiler motordaki vibrasyonun hissedilir derecede azaldığını iddaa ediyor.
bende bu yüzden aldım. Motorumda bazen rahatsız edebilcek seviyede titreşim vardı. Taktıktan sonra görüşlerimi sunacağım. Umarım bu iddaalara bende katılırım . Hızın biraz azalacağını söylüyorlar dişlinin 16 dişten 18 dişe çıkmasından dolayım. Artık vibrasyon gidecekse hızdanda biraz azalmaya ses etmemk lazım.
dostum 150 lik keeway gerçekten çok güzel. YEni başlayanlar için çok güzel bir motor. 250 lik hakkında aşırı bilgim yok ama 125 lik motor kullanmışsın belki 150 lik seni tatmin etmeyebilir keyif açısından tek kanım budur bu konuda. 100-120 arasında max. bi hıza ulaşır bizim motorlar, ki onu göremeyenlerde mevcutmuş. Bunun dışında bi eksiği olduğunu da düşünmüyorum. 250 lik motor hakkında o motor sahibi insanlar anlatsa daha doğru olur kanımca...
Son bir mevzuda dostlar bu dişliyi değişirkene , benim aklıma zinciri arkadan iyice vidalarla gevşetip zinciri dişliden boşa çıkarıp sonra dişliyi takıp zinciri tekrar germek geliyor. Dikkat etmem gereken bir husus varmı başka? siz bi sakatlık yaşadınızmı bişeyleri unutup?
viceroy bilmiyorum dostum, sanırım müdürüm gece bi ara fiyatları topic de yazmıştı diye hatırlıyorum da mürür bugün yok işe gelmedi kesecem yövmiyesini
swort ok dostum, özelden yazdım sana, emr 550 teşekkür ederim
cüneyt kardeşim alacaksan 250 cc al derim ben ama keeway ss 250 ile ilgili bende biara almayı düşündüm ama artık Türkiye'ye gelmiyormuş yani motomax getiremiyormuş bence almanın bi espirisi yok bu saatten sonra zaten bu motomax nenen firma tam bi tırt çıktı, bence 250cc regal raptor veya sl150
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
beyler ben şu üsküdarda tamirci var dediniz neresinde tarif etsenize.
gece taıwan malı debriyaj teli yayı felan nekadar tutuyo.
bunu nereden alıp nereden değistirebilirim?
Sioux teşekkür ederim ilgilendiğin için çok sağol.
Cüneyt günay kardeş bende İstanbul'da yaşıyorum ama Aydın Nazilli'liyim ve her yaz aksatmasız Didimdeyim haftanın en az iki günüde söke'ye gelirim alırsan bir Sl 150 şimdiden
bir arkadaşın oldu yani bu yaz motoruda getireceğim ama imkanın varsa ben sana 250 cc lik bir motor tavsiye ederim zaten 125 lik bir makinen varmış 150 seni kesmez bence,yinede sen bilirsin tabiki.
Tunç 83 debriyaj balatası honda titan 20 ytl yaylar honda titan tanesi 2.5*4 adet= 10 ytl debriyaj teli orjinal süperlight 15 ytl işçilik 40 ytl civarıdır toplayıver bakalım)
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
yusuf hocam ın dedıklerıne bır ekleme balata degısınce yag da degısecegınden 1lt 10/40 yag
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
Tunç 83 debriyaj balatası honda titan 20 ytl yaylar honda titan tanesi 2.5*4 adet= 10 ytl debriyaj teli orjinal süperlight 15 ytl işçilik 40 ytl civarıdır toplayıver bakalım)[/QUOTE]
abicim bide nerden aldını ve nerede yaptırdını da yollıya bilirmisin? benim sorduklarım daha pahalıda
arkadaşlar site çalışması için daha önceden üyesi olduğum www.zenscooclub.com vardı tasarım açısından bir bakın isterseniz oldukca kullanışlı bir siteydi (bilgiler ulaşması oldukca kolaydı)
Tunç 83 kardeş Tabiki İstoçu bilirmisin iki telliye doğru giderken sağ tarafta kalıyor toptancılar çarşısı diye geçer parçacılar falanda var orada honda Özen (0 212 6594142) gitmeden önce ara eğer anadolu yakasında oturuyorsan oradada kızıltoprakta Honda Özen (0 216 5506501) yayları mutlaka al debriyajın süper yumuşak olacak bizim makinanın kendi yayları çok sert çünkü.Montajıda Menderes usta Kadıköy-Ziverbey'de (0 216 550 72 72 ) yaptı
Debriyaj telinide orjinal süperlight Sirkeciden TARAŞ (0 212 527 65 56 ) aldım yalnız benim balatayı bana Gece nikli kardeşimiz sayın müdürümüz temin etti nereden aldı bilemiyorum ama aradığın herşey bu telefonlarda var birde Cobaltın dediğini unutma 10/40 yağ 1 litre olacak.kolay gelsin
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
ÜSKÜDAR vergi dairesinin karşısında motosiklet tamircisi var servis değil ama ustalar iyi gece, swort,ben,jameika oraya gidiyoruz.
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
beyler selamınaleykum
müdür dıyen arklara oncelıkle cok tsk edıyorum ama aynı zamanda da estafurallah dıyorum ne haddımıze yardımcı olmaya calısıyoruz sonucta bugun brıaz yogundum dısarlardaydım motorla kas kolunda fln öle takıldım
hangı ark sordu bılemıcem ama debrıaj balatasının yayları degısmesıne gerek yok eyer kacıma var bende dıyorsan alıcaksın balata o kadar taiwan malı 5-10-20 ytl fıyatlar ama 5 ytl olan çin malı
bazen 25 tasarım fena degıl sıtenın keske bır arada olsakta su ıse adam akıllı el koysak neyse sız calısın ama
can sıkıntı ıste ..............
Arkadaşlar aranızda aynı sorunu yaşayan varmı bilmiyorum.Benim motorumda 5. viteste yüksek devirde giderken bir anlık gaz kesiliyor 1-2 saniye sonra tekrar normale dönüyor.Bunun neden olabileceği hakkında bilgisi olan varmı? Ben karbüratörde pislik olabileceğinden şüpheleniyorum.Süper benzin kullanıyorum.Birde motor sıcak yada birkaç günden sonra ilk çalıştırma olsun jikle belli bir yerde durmadığı sürece ve diğer seviyelere getirdğim zaman stop ediyor.Bunun da neden olabileceği hakkında da bir fikri olan varmı?
Motosiklet.net'in birbirine bağlı ve saygıdeğer kardeşlerim selam.
Hepimiz motomax'ın sattığı ürünlerinin sağlam ve kaliteli olduğunu biliyoruz. Bunuda her fırsatta savunuyoruz.Motomax Türkiyede en çok ARN ve chooper olarakta sl ve ss modellerini satmıştır. sl modelinin satışının iştahları kabartan sayısıda biz kullanıcılarının memnuniyeti ve piyasada kopyasının veya benzerinin olmaması olmuştur. Nede olsa macar keeway çinde bu malları kendi standart kalite anlayışına uygun ürettirmiştir. Bu vesileyle motorlar birçok markadan daha sağlam olduğunu kanıtlama şansı bulmuştur.(Hondanın cbf 150 yi ve yamahanın ybr 125 modellerini ucuz işçilikle her kesimin satın alabilmesi için çinde ürettirdiği gibi...) Basit bir örnek ybr 125 ile keeway speed aynı fabrikadan çıkıyor!(Arçelik-Beko örneği gibi.) Kalite eşit.
Edindiğim net bilgi doğrultusunda, Motomax artık keeway ürünlerini satmayacakmış. Akıllıca bir yaklaşım ile sl fiyatı 4000 ytl açıklanıp eldeki stok 3250-3500 ytl arası tutturulduğu oranda zaten satılarak eritildi. Ya sonrası? Anlattığım gibi chooper satışındaki ciddi ciro motomax'ın kendi montaj fabrikasını kurmasına sebeb oldu,bu çok güzel birşey fakat sl ve ss yok artık! Yerine Regal-raptor 150cc-250cc motomax montajı olarak,Regaldeki karbürator ve 3. vites problemlerinden arındırılmış bir kalitede üretilecekmiş. Bu motomax ve bu ürünlerin tüketicileri için müthiş bir fırsattır. (parça sorunu yaşamamak adına) Asıl sorun benzeri ve emsali olmayan,günümüzde çamurluk,flaşör,.. sorunları yaşayan sl kullanıcılarının ilerleyen zamanda yaşayacağı parça sorunları olacak endişesindeyim. ss de aynı sorunu yaşayabilir (bisan getirmeyi keserse bu modeli) Bu ikinci eli çok fena düşürebilir! Obkavi Regal düşünüyorsan acele et derim! Şunu dikkate almalı,regalin artısı hava soğutmalı olmaması ama mondial mct gibi motoru var,v motor olmadığından 80 ve üstünde titreşim var. Burdaki Regal kullanıcıları ss denediğinde hayran kaldıkları halde bu Regal geçişini anlayabilmiş değilim. Kurdukları ciddi fan clupleri sayesinde iyi konumlara geldiler. Bence motomax regalin satışlarını etkiler,ayakta kalan motomax olacaktır. Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
jamaika 34 sagoldostum yenileri gelince haber ver.gidon çapı 25 mm dimi?
emr550m
vaga
dostlarım önemli degil nedemek.
obkavi
dostum gidonun degişik açıdan resimlerini koyarsan cok memnun olurum.vede bu gidon hangi motorun gidonu?
Viceroy kardeşim, bujiyle henüz bir işim olmadığından bir şeyler yazamadım, mesaiden zaten sanayi vb. yerlerde araştırma yapmak mümkün değil, yoksa ne demek...
*Karbüratör yüksek hız memesinde pislik olması muhtemel.Benim motorumda 5. viteste yüksek devirde giderken bir anlık gaz kesiliyor 1-2 saniye sonra tekrar normale dönüyor.Bunun neden olabileceği hakkında bilgisi olan varmı? Ben karbüratörde pislik olabileceğinden şüpheleniyorum.Süper benzin kullanıyorum.Birde motor sıcak yada birkaç günden sonra ilk çalıştırma olsun jikle belli bir yerde durmadığı sürece ve diğer seviyelere getirdğim zaman stop ediyor.Bunun da neden olabileceği hakkında da bir fikri olan varmı
*Stop etme: rölanti ayarı ve hava karışım ayarının yapılmasını gerektiriyor gibi ama değil... Yazdıklarımı uygulayın olmazsa sevise gösrerin,
Bizim motorlar jikleylede olsa ilk çalıştırmada az biraz gaz vermeyi gerektirir, ısınıncaya kadar o şekilde tutmazsanız stop eder. onun için; ilk çalıştırdığınızda 2-3 dakika az gaz verip bekleyin, bilahare, yarım jikle pozisyonuna alın(Bu arada sağ eliniz halâ yarım gaz pozisyonunda), devir bir an yükselecektir, biraz gazı vermeyi azaltın. o durumda da 2-3 dakika bekleyin. Motorun ısındığından emin olduğunuzda yavaş yavaş gazı bırakın. Artık ''TIN TIN'' diye motorunuz saymaya başlayacaktır. Kısaca motor ısınıncaya kadar tüm durumlarda, yarım gazzzzz. Hadi kolay gelsin.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
Dostum yağını kontrol et eğer yanlış yağ koyduysan hava filtresine akmış tıkamıştır. bu da yüksek devirlerde devri düşürür. Havalar ısındı jikleyle çalıştır ara gaz ver sonra jikleyi indir .
Sevgili Cüneyt meslektaşız seni aramızda görmek isterim ama kesinlikle 250 cc al. Herkese selamlar...Web sitesini merakla bekliyorum...
Hız tutku olmamalı...
ya sen neden motor ustasıolmuyorsun boğaçhan gelmığım oraya
benım bujının tırnaklarında herhangı bı pıslık vs. bulamadım ama aküye daha bakmadım.bu sabahta aynı seyı yaptı bıraz gec calıstı 5 dk sonra fln.jıgleyı en uste alıyorum ama gec calısıyor nedense
Cüneyt kardeşim, daha önce yazan arkadaşlar gerekli bilgiyi vermişler, Bir iki Ukalalık da ben yapayım...
V twin motorlar sarsıntısız çalışmaları nedeniyle tercih nedenidir.
Tercihinizde ekonomik durumunuz etkili olacak.
Daha önce yazıldığı üzere; 125 cc den 150 cc'ye terfiden hoşnut kalmayabilirsiniz.
Ayrıca SS, Yamaha virago'nun birebir aynısıdır. Bisan ve hatırlayamadığım bir markanın da Türkiye'de benzer modeli var.
SL ise; Chopper keyfi için en ekonomik tercihtir. Az yakar, çok gider, yakışıklılığı ise cabası. Parça bakımından ise, şu an aksesuar ve küçük parça anlamında sorun çıksa bile halledilebiliyor.
Kendi motorunu kendin yap anlayışı için ideal bir motor. çünkü basit ve müdahale edilebilir bir yapıya sahip.
Karar sizin.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
yeni motor aldım diye benden kurtuldunuz sanmayın ha
ben hep buralardayım
işlerim çok yoğun olduğu için motor mevzuna fazla vakit ayıramıyorum
ama ileriki günlerde sl yerine tercih edebileceğiniz bu yeni motoruma modifiye yapacağım
tercih edebileceğiniz diyorum çünkü bu motor sl 150 den cok güçlü ve ucuz ve VİBRASYON YOK ve ayrıca yedek parçaları da cok ucuz tek sorunu çirkin olması
sl150 ilk keşfedenlerden biri olarak benım zevkime güvenin şu motoru bi modifiim ye edeyim hele
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)