Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Mayıs 2007, 19:22
#6081
Beyler,
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL
Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.
Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)
Selamlar,
Keeway Superlight 150 :cherry:
34 ED 0798 (namı-diğer "vın vın")
Reklamlar
-
09 Mayıs 2007, 20:19
#6082
arkadaslar kimsenin rolantiyi nasil arttiracagim konusunda bilgisi yokmu???
-
09 Mayıs 2007, 20:28
#6083
resssan adlı üyeden alıntı
Beyler,
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL
Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.
Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)
Selamlar,
Ya ben de öyle bişey hatırlar gibi oldum.
Dediğin doğru ben de şarj aleti aldım kışın aküyü bağlı unutursanız şase aküyü emer ve çürütür bi daha şarj tutmaz hale gelir.Bi şarj aleti bulundurmak iyidir.Ben kendi motorumun aküsünü her ay çalışsada söküp önce deşarj edip sonra full şarj ediyorum.Akünüz böyle bakım görürse hiç bişeycik olmaz
Mabad rolantiyikarbüratör üstündeki vidadan arttırabilirsin
-
09 Mayıs 2007, 20:40
#6084
mabad adlı üyeden alıntı
arkadaslar kimsenin rolantiyi nasil arttiracagim konusunda bilgisi yokmu???
rolantı kapagı var arkadasım yuvarlak bısey onu sokuyorsun hemen arkasında sarı vı vıda var yukarı dogru cevırırsen devır yukselır ok yanlız 1500 devırde olsun yaz geldı nede olsa kısın 2000 e yakın derım
-
09 Mayıs 2007, 20:54
#6085
jameika34 adlı üyeden alıntı
Kardeşim istediğin modeli bana yada Gece kardeşime bildirebilirsin. Altunizade'den yani benden bunları teslim alacaksın.Geleceğin gün önceden haber ver yalnız ona göre istedeceğim hangi modelden istiyorsan. Hoşçakal dostum.
Cep no. 05359271141 (Hakan)
Not. Bu model çantalar'ın devamı yok bitene kadar herbirinden 10-15 takım kadar var.İhtiyacı olan varsa kaçırmasın.
tamam hocam o zaman, ehliyeti bir alayim yanindayim insaallah
-
09 Mayıs 2007, 21:40
#6086
-
09 Mayıs 2007, 23:46
#6087
250 cc V Tvin İstermisiniz
[IMG][/IMG]
Technical specifications
Engine Type ZS2V49FMM
Engine Name V250
Engine Model “V”-form 2 double cylinder,4 strokes,air-cooling
Displacement(ml) 248
Dimension(mm x mm x mm) 408x360.5x500
Net Weight(kg) 42
Max Power(kw/r/min) 13.2/(8000±5%)
Bore and Stroke(mm x mm) 49x66
Max Torque 15.5/(6000±5%)
Compression Ratio 10:1
Ignition CDI
Lubrication Pressure splash
Fuel consumption(g/Kw.h) 354
Started by electronics
Clutch method Wet friction plate
Gearshift method 5-speed gearshift
Applicable motorcycle model Prince motorcycles
Siz bu motoru şimdi tanıyorum dersiniz...dersinizzzzzz
Nasıl begendinizmi? Hediyesi 610 $ Yetişen alıyor, elimde 3 tane var.
Şaka, şaka Ben sizin böyle bir istekte bulunacağınızı biliyordum, Zongsen Fabrikasıyla yaptığım mail trafiği sonucu, bu motorun fiyat ve özelliklerini gönderdiler. hakikaten fiyatı bu. hatta Çinli kardeşim der ki; bu motor için karbüratör ve ensilasyon donanımıda lazım, isterseniz onlarıda gönderebiliriz diyor!
[IMG][/IMG]
Bu nasıl? bu da 250 cc Tek silindir. Hediyesi: 330 $
JAMEİKA kardeş, sen bu işleri bilirsin mutlak... Çinli amcaya he.. desem, hemen gönderecek motoru, ama bu işin gümrük vb. mevzuatı var. Sizin çevrenizde vardır bu işlerden anlıyanlar, bir çözersek herkese bayram var demektir.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
10 Mayıs 2007, 00:24
#6088
motoru niye değiştiriyoruz canım Anadola niye bmw motoru takalım zaten 80 km hızla giderken üzerinde son derece titrer vaziyetteyiz birde takarız 250 yi hadi hayırlısı gidip 250 lik motor almak daha ucuza gelir.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
-
10 Mayıs 2007, 00:28
#6089
-
10 Mayıs 2007, 00:48
#6090
GURAY adlı üyeden alıntı
öncelikle herkeze merhabalar arkadaşlar benim motor bursada yazlıkta olduğu için biraz geç yazabiliyorum öncelikle arkadaşlar ben bursadan yuasanın yetkili bayisinden 12 v 9amp akü aldım şak diye oturdu fiyatı ise 123 ytl vede çok güzel bir aydınlatma sağlıyor ve bakımsız 2 yıl garantili ayrıca bu bizim motorla ilgili deri aksesuarlarını bizim bayrampaşadaki selim ustada bir kaç parça yaptırdım gayet çok güzel oldu herkese tavsiye ederim bence resimleride ekliyorum arkadaşlar ustalar çok temiz ve güzel çalışıyorlar bence hee birde arkadaşlar STEBEL DAR TİP FERRARİ KORNA taktım çok güzel oldu takmanızı tavsiye ederim
[IMG]
[/IMG][IMG]
[/IMG][IMG]
[/IMG][IMG]
[/IMG][IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
valla ne diyim super yapmissiniz motoru. benimkinin daha yan cantalari bile yok
-
10 Mayıs 2007, 00:49
#6091
GURAY adlı üyeden alıntı
öncelikle herkeze merhabalar arkadaşlar benim motor bursada yazlıkta olduğu için biraz geç yazabiliyorum öncelikle arkadaşlar ben bursadan yuasanın yetkili bayisinden 12 v 9amp akü aldım şak diye oturdu fiyatı ise 123 ytl vede çok güzel bir aydınlatma sağlıyor ve bakımsız 2 yıl garantili ayrıca bu bizim motorla ilgili deri aksesuarlarını bizim bayrampaşadaki selim ustada bir kaç parça yaptırdım gayet çok güzel oldu herkese tavsiye ederim bence resimleride ekliyorum arkadaşlar ustalar çok temiz ve güzel çalışıyorlar bence hee birde arkadaşlar STEBEL DAR TİP FERRARİ KORNA taktım çok güzel oldu takmanızı tavsiye ederim
Tebrik ederim çok güzel olmuş.Gerçek yuasa almışsın.Dünden beri söylüyorum fiyatlar yüksek diye de anlayan yok.
Şu sağ ayak pedalın altındakiler egsozta değmiyor değilmi
-
10 Mayıs 2007, 00:53
#6092
araştıran yok arkadaşım üstünden çıkan yusanla orjinal YUASA yı karıştırılıyor onlar değmiyor akü çok güzel oldu ama diğer malzemelerde motoru iyice bir güzele sokunca daha bir tatlı oldu arka çantada abartı değil şu anda ise bayrampaşadaki usta benim diğer sosis çantayı yaptı çok güzel omuştu oda
-
10 Mayıs 2007, 00:59
#6093
-
10 Mayıs 2007, 01:01
#6094
kardeş söylemiştim ama egzosa değmiyor onlar ona göre ölçü almıştım ben
teşekkürler flying arkadaşım
-
10 Mayıs 2007, 01:05
#6095
Cümlenin arasında görmemişim ya kusura baka.Bi de son soru olarak plaka çerçevesi ile gidon vidası üstündeki deri parça ne kadar mal oldu sana
-
10 Mayıs 2007, 01:08
#6096
GURAY adlı üyeden alıntı
kardeş söylemiştim ama egzosa değmiyor onlar ona göre ölçü almıştım ben
teşekkürler flying arkadaşım
ne kadar a mal oldu size bu aksesuarlar acaba?
-
10 Mayıs 2007, 01:10
#6097
-
10 Mayıs 2007, 10:24
#6098
Boğaçhan adlı üyeden alıntı
Technical specifications
Engine Type ZS2V49FMM
Engine Name V250
Engine Model “V”-form 2 double cylinder,4 strokes,air-cooling
Displacement(ml) 248
Dimension(mm x mm x mm) 408x360.5x500
Net Weight(kg) 42
Max Power(kw/r/min) 13.2/(8000±5%)
Bore and Stroke(mm x mm) 49x66
Max Torque 15.5/(6000±5%)
Compression Ratio 10:1
Ignition CDI
Lubrication Pressure splash
Fuel consumption(g/Kw.h) 354
Started by electronics
Clutch method Wet friction plate
Gearshift method 5-speed gearshift
Applicable motorcycle model Prince motorcycles
bu motor şimdi bizimkine uyuyo yani? Gerçi fiyata bakınca 1 milyar ediyor. bizim motorun üstüne 1 milyar koyunca zaten 250 lik motor parası yapıyor. Motoru değişmeden performans artırmanın başka yolları yokmuki acep? Dişli olsun buji olsun bu gibim ucuz şeyleri değiştirsek bize 2-3 beygir bi performans getiririmi dostlar ne dersiniz? Eskişehirde modifiye olsun bakım olsun bi nane yok. Çok şanslısınız gidip servise her şeyi yaptırabiliyosunuz. Ben burdaki bayiden bi parça sipariş ettim 10 günde getirdi üstelik eksik parça getirdi. Bide fiyattada ...ti beni resmen.1 tane kapağa(elciklerin ucundaki kapak.) 8 milyon para verdim. a.g. böyle işin oldum.
-
10 Mayıs 2007, 11:01
#6099
[QUOTE=GURAY;665009]araştıran yok arkadaşım üstünden çıkan yusanla orjinal YUASA yı karıştırılıyor onlar değmiyor akü çok güzel oldu ama diğer malzemelerde motoru iyice bir güzele sokunca daha bir tatlı oldu arka çantada abartı değil şu anda ise bayrampaşadaki usta benim diğer sosis çantayı yaptı çok güzel omuştu oda[/QUOT
Bak kardeşim birdaha söyleyeyim. Bidefa birinci yanlışın üzerinden Yusan diye bir akü çıkmıyor. Onu bi defa anla yada tekrar bak olmadı tekrar bak iyice oku.Üzerinden çıkan YUASA aküüü. Ayrıca Ben Yusan (Böyle bir marka görmedim duymadım) yazısı ile YUASA yazısını ayıramayacak kadar cahilde değilim. YUASA marka iç pazarda satılan akülerin tamamına yakını yerli üretim ve kaliteli. İthal olanlarıda yine kaliteli olmak kaydıyla Çin'de üretilmiştir. Evet Amerikan patentli olup dünyanın birçok ülkelerinde üretilmektedir.Derseniz kardeşim bizim paramız çook illaki biz pahalıya alcaz tabiki ona kimse birşey diyemez. Bunları bilgi olsun diye yazıyorum...
-
10 Mayıs 2007, 11:22
#6100
hakan abi yusan diye bir akü var hatta benim motorun üzerinden orjinali olarak çıktı akşam sana 5 gibi resmini çekip göndereceğim birde estafurullah ama bizde yalan söylemiyoruz ve bizde cahil değiliz onun için sana resmini yollayacağım tekrar kusura bakma abi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler