Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Şubat 2006, 20:50
#581
selülozik mi ne öle bi tiner var o çıkarıyo kesin sonuç yazılar için lastikçilerdeki basınç tablolarına bak orda yazar 130-90-15 lastik için kaç basman gerektiği
kocaday kardeş valla almadıysan keewayi boşver hyosong un 250 liği dehşet makina kaçırma hasta oldum ya bi kullandım fena gidiyo 140 falan rahat zorlanmadan gidiyo ses desen şahane hele benim arkadaş performans egzos takmış feci hiç düşünme en az 5 sene rahat kullanırsın işçilik falan çok kaliteli fuarda görcen zaten
tahminim sen herhalde direk hyosong standına gitcen
Reklamlar
-
21 Şubat 2006, 01:40
#582
Fatih 81, 100-150 km yapınca şanzıman düzene giriyor...
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
-
21 Şubat 2006, 20:39
#583
Arkadaşlar benimde çantam kırıldı hayırlara vesile olsun :(
-
22 Şubat 2006, 02:43
#584
Shamyl adlı üyeden alıntı
Fatih 81, 100-150 km yapınca şanzıman düzene giriyor...
sağol dostum. şu anda yavaş yavaş düzeldiğini hissediyorum zaten. baya alışmaya başladı vitesler.Cevap için teşekkürler...
-
22 Şubat 2006, 10:36
#585
Jarmen benim cantalarda kirildi cunku bakalit turu bir seyden yapilmislar sert olmasindan dolayi dayanmadi. Acikcasi gittim kunduraciya ve kalin siyah PVC ile kaplattim bu esnek ve asla catlamayan bir madde. Yenisi gibi oldu. Masrafim iki canta icin 20 ytl olmustu sanirim. Tavsiye ederim.Yanliz dikkat eski cantada somun var baglandigi yerde onlari atinca sorun olur , o yuzden brandacilarda press li somun taktir yanlis hatirlamiyor isem olcusu 8mm olmasi lazim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
22 Şubat 2006, 22:43
#586
-
23 Şubat 2006, 18:51
#587
kilic_mtr adlı üyeden alıntı
Bende motoru aldıktan sonra, 1 ay arkadaşın garajında kaldı, o sürede evin kenaına motor garajı yaptım..
bu motor garaji nasil bisey. ne kadara maloldu bi de ne kadar yer kapliyor?
Tc
-
23 Şubat 2006, 19:24
#588
Arkadaşlar , superlightın arka çamurluğunda düşündüğüm bir modifikasyon var , konuyla ilgili topic açtım görüşlerinizi oraya yazmanızı istiyorum. Burayı şişirmiş olmayalım..
Eklenti 371
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9159
-
23 Şubat 2006, 23:02
#589
taraa senın garaj nası bısey ayıptır sorması evın altında kapalı garaj mı yoksa apartmanın arkasında fln apartman sakınlerının araba koydugu bı yer mı? bızım garaj acık garaj da alsam oraya koysam ıı cene baglasam guvenlı olur mu karar veremıyorum
Tc
-
24 Şubat 2006, 01:18
#590
Merhabalar
Bu akşam Beşiktaş motodinamik // motomax'dan ilk motorsikletim oalcak olan superlight 150 cc yi aldım henüz teslim alamadım ancak önümüzdeki haftalarda alacağım özellikle bunu istedim çünkü daha ehliyetim dahi yok sadece liseden beri hayatta yapmak istediğim güzel bir hedefti. Sanırım buna çok az kaldı. Özellikle rüzgar kesiciyi arka çantayı kaldırarak teslim alcağım umarım yakında sizlerle oaylaşırım resimleri.
Aslında bayağıda çekiniyor insan ilk motorum oalcak ve henüz acemi olmak zor bilmediğim bir alan ancak bu forumda okuduklarımla bir kez daha başlangıç için bütçem dahilinde doğru karar verdim.
Hepinize teşekkürler
Saygılarımla
-
24 Şubat 2006, 17:19
#591
Baska bir forumdada yazmıstım buradada yazayım dedim dostlar.
------------------------------------------------------------
Şoyle bi dusundumde bu Keeway in on çatalı biraz uzatsak ve koltuğuda çukurlaştırsak nasıl durur diye
eminim biraz ufak olan motor daha heybetli oturaklı gorunurdu...
model olarak basaro' nun motor ustundeki bi fotosunu aldım ve 15 dakikalık az bucuk biraz calısmadan sonra guzel bisey cıktı sanırım ortaya.. ben begendim yani
ilk hali :
buda ön çatal uzatılmış ve koltuk çukurlaştırılmış hali :
-
24 Şubat 2006, 18:35
#592
Arkadaslar bilmem yardım edebilecek kimse var mı ama su gidonu daha uzunca bir gidonla degistirmek istesek? (mesela mct 250'de bulunan gidon gibi) acaba teknik olarak ne gibi problemlerle karsılasırız (fren telinin boyunun yetmemesi veya kontrolun zorlasması olabilir mi?) Bunu merak ediyorum cunku boyumun 1.85 ve bacak boyumunda o oranda uzunca olması nedeniyle donuslerde elcikler dizlerime degiyor. Bu problemi cozebilirsem bende mart basında sl150 sevenler ve koruyanlar arasına katılacagım...Var mı teknik olarak acıklayabilecek??? Veya alternatif olarak ayak koyma yerlerinin biraz asagıya alınmasıda dusunulebilir ama bu durumda vites kolu ve fren kolu problem yaratacagından daha karmasık islemler gerekecektir kanısındayım.
-
24 Şubat 2006, 21:16
#593
bunun gidon gibi olsun yeter valla fena makina
-
24 Şubat 2006, 21:54
#594
-
24 Şubat 2006, 22:12
#595
-
25 Şubat 2006, 21:17
#596
benim fikrimi sorarsanz arkadaşlar catalı uzatmak ii olur sele icin far ketmez olmasa da olur bide boyayı işlemk bence güzel olabilir ben şahsen başka değişiklik düşünmem benim de yapacaklarım bunlar .biraz masraflı bir olay var yapa bilirsem tapıcam onu da komple motorun her yeri kromaj ama kromajın üstü bilirsiniz şu kuyumcaların kulandığı titreşim kalemini onunla komple motoru işlemek bunu seneler evel ABD gelen birinde görmüştüm resmi yok olsa sizle paylaşırdım harika görünüyor .
-
26 Şubat 2006, 23:53
#597
çözüm bulamadım..
öcelikle herkese teşekkür ederim..darısı isteyen herkesin başına ...
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var..anahtarı takıp on konumuna getiriyorum. herhangi bi ışık yanmıyor. vitesi boşa alıyorum.boşta sinyali yanmıyor..boşa alıp tekerleri döndürmeye çalıştım sanki vites 1 takılı kalmış gibi yaptı..hareket etmedi tekerler..1 yerde sorun var ama umarım o sorun bendedir. uzaktan kumandayla ışık yanıyor..sanırım akü bitmemiştir..ama bi kilitleme falan mı yaptım bilmeden acaba diye düşünüyorum.şimdiden sağolun..
arkadaşlar sanırım sorunu buldum..vites boşa geçmiyor..en alt kademe 1.vites onun üstü boş..öyle yaptığım halde arka teker dönmüyor..1.vitesten den boşa kaldırıyorum vitesi,boş ta iken olması gereken yere geliyor ama teker dönmüyor..boşta olmadığı içinde çalıştıramıyorum..nerde hata yapıyorum acaba?
motorla yaşa, hayatı yaşa...
-
27 Şubat 2006, 11:05
#598
Motora bin ve yavasca hareket ettir ve elini debreyaj dan cek sanirim vites kolu birde takildi , 2 tak ve tekrar 1 tak ve sonra bosa almayi dene. Zaten ayagin la hiserdersin boslugu. Isik yanmiyor ise bi dene calistirmayi belki ariza sadece isiktadir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
27 Şubat 2006, 11:25
#599
-
27 Şubat 2006, 15:28
#600
Herkese Tekrar Selam!
Bundan Once Sadece Gİrİs Yazİmİ Yazmİs
Superlİght Almak İstedİgİmden Bahsetmİstİm
Sanirim....
Evet Gun Geldİ Devran Dondu
Arkadaslar Benİm De Artİk Bİ Superlİght Im Var
Cumartesİ Aldİm. Henuz Gelmedİ Ama Onumuzdekİ
Cumartesİ Sanirim Teslİm Alicam Havalarin
Bİraz Kuru Olmasini Beklİyorum
Bakalim Bu Bahar Ve Bu Yaz Bana Neler Getİrİcek
İstanbul Da Motor Kullanmak Bİraz Cesaret İstİyo
Hele Kİ Bİr De Bayansaniz... O Yuzden Bİraz Dusunduruyo Bu
Durumlar Benİ. Ama Gunes İ Ve Parlayan Motor U Gorunce
İnsan Herseyİ Unutuyor.
Hepİnİze Tekrar Merhaba...
Ve Son Olarak Benİ Hep Destekleyen
Hatta Deyİm Yerİndeyse Gaza Getİren
Dost .. Dostum Zeda! Tesekkurler.
[FONT="Comic Sans MS"]8-) [/FONT]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler