Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2007, 11:10
#5461
arkadaşlar geçen maslak sanayide bi sl 150 görmüş abim fotolarını çekmişşş
bizim motor gitmiş yerine böle klasik eski tarzda acaip bi motor gelmişş .. fotolarını koymak istemiyorum... ama bende aynısını yapmaya çalışıcam..
sisy bar yok. koltuk çift renkli yanar dönerli gibi kahveremginsi bir reng .. çantalar yok ... aynalar değişmiş.. gıcır gıcır yapmış yapan kişi...
bende 2*3 hafta sonra aynısını yaptırcam ... kısmetse... satmaktan vazgeçtim motoru öyle görünce.. bekleyin beniiii ))
koluna taktığın kask kafanı korumaz
Reklamlar
-
09 Nisan 2007, 11:23
#5462
Arkadaşlar motorda ilk 500 km içinde kaç bin devire kadar gitmem doğrudur önerileriniz neler? 6 bin felan diyolarda alet açıldı 6 binde banamısın demiyor. Bide motorun acemiyim diye devirini yuksek ayarlatmıştı satan bayi. Ben dur kalk sorunlarımı çözdüm şu an gayet rahat ve konforlu sürüyorum. Deviri küçültmek istiyorum onun içinde bayiye gitmek istemiyorum. Elimiz anahtar tutuyor, devir ayarını tam olarak nerden yaparım bileniniz varmıdır?
-
09 Nisan 2007, 11:24
#5463
Foto nie koymuosun,çalarız die mi
-
09 Nisan 2007, 11:36
#5464
snrtrt adlı üyeden alıntı
arkadaşlar geçen maslak sanayide bi sl 150 görmüş abim fotolarını çekmişşş
bizim motor gitmiş yerine böle klasik eski tarzda acaip bi motor gelmişş .. fotolarını koymak istemiyorum... ama bende aynısını yapmaya çalışıcam..
sisy bar yok. koltuk çift renkli yanar dönerli gibi kahveremginsi bir reng .. çantalar yok ... aynalar değişmiş.. gıcır gıcır yapmış yapan kişi...
bende 2*3 hafta sonra aynısını yaptırcam ... kısmetse... satmaktan vazgeçtim motoru öyle görünce.. bekleyin beniiii
))
abi hem meraklandırıyosun..hem resimleri koymuyosun...
bi görseydik biz de...
-
09 Nisan 2007, 11:42
#5465
ergeser, dişli değişiminden sonra vibrasyon çok çok azaldı , evet çekiş belli belirsiz düştü ama, kullanım keyfi arttı, sana tekrar teşekkür ediyorum
bu değişimi düşünen arkadaşı tekrar kutluyorum,
kendi başına değiştirecek arkadaşlar, biraz zahmetli bir iş, zinciri bollaştırıp tekrar ayarlamanız gerekiyor, hiç tecrübeniz yoksa bir ustaya yaptırırsınız
gece, yeni avatar resmi daha iyi olmuş hava filtresini uyguladın mı, sonuç nedir, fiyat nedir
-
09 Nisan 2007, 16:01
#5466
Ergeser, bir özel mesaj atmıştım size dişli konusunda, aldınız mı acaba? Dişli konusunda yardıma ihtiyacım vardı.
-
09 Nisan 2007, 17:18
#5467
zatoichi saol dostum
yok daha takamadım ama takınca haber verıcem. fıyatı 10 ytl hava fıltresının
-
09 Nisan 2007, 17:45
#5468
arkadaşlar motorun resmi abimin cepte .. ve plakasınıda kapamam lazım .. kolay bir iş ama bekliceksiniz. tabi aslında sahibine ayıp olmasın die koymak istemedim de.. neyse zararı olmaz herhalde dimi
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
09 Nisan 2007, 17:52
#5469
snrtrt sahibine niye ayıp olsun adam motoru görünsün dikkat çeksin diye o hale getirmiyormu zaten bilakis memnun olacağına eminim benim motorun resmini koysalar ben sevinirim doğrusu
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
-
09 Nisan 2007, 18:39
#5470
gece hava filitresinin fiyatını 10 ytl diyosunda ben cumartesi sordum buyuk olan 15 ytl işçilik dahil 30 ytl fiyatları dolaşıyodu ortalıkta sen nasıl yapcan kendinmi takcan???
-
09 Nisan 2007, 18:55
#5471
swort adlı üyeden alıntı
gece hava filitresinin fiyatını 10 ytl diyosunda ben cumartesi sordum buyuk olan 15 ytl işçilik dahil 30 ytl fiyatları dolaşıyodu ortalıkta sen nasıl yapcan kendinmi takcan???
yerine uyuyorsa, servise götürmeden takılabilir gibime geliyor, gerçi boğaçhan, pek bir katkısı olmaz demiş, yanlış anlamadıysam.
trafikte süratten daha tehlikeli şeyler de var, pazar günü eskişehirden ankaraya geliyorum 70km falan kalmış, önüm arkam bomboş, zaten üç şerit yol, sağdan gidiyorum efendi efendi, birden arkamda bir korna sesi, aynadan baktım mavi bir 131 şahin ya da doğan üstüme geliyor hızla, vuracak kafaya koymuş hiç sola falan açılmadı, devam etti, emniyet şeridine attım kendimi, mıcır falan olsa gelicem sakata, Allaha şükür temizdi yol, adamın ne derdi vardı bilmiyorum, hemen sadist, pisikopat demek istemiyorum ama bir sorunu/derdi olduğu açık, yaklaşık bir 10-15 dak. sonra karşıdan yanıp sönen sellektörler ile kendime geldim, ana yolda adamın biri (yeşil bir araba idi) bana doğru en sağdan, yani emniyet şeridine yanaşmış ters yönde geliyor, az önceki olayın etkisiyle hafiften sağa yakınım, adam geçti gitti yanımdan, ne yalan söyliyeyim çok korktum, mutlaka vardı onunda bir derdi, bu bana ülkemiz koşullarında insan hayatına verilen değeri bir kere daha hatırlattı, ve çoğu insanın sadece kendini, kendi dertlerini düşündüğünü.
yazmıyacaktım korku ögesi olmasın diye ama aman trafikte dikkat.
-
09 Nisan 2007, 21:31
#5472
ozgurgokalp adlı üyeden alıntı
Ergeser, bir özel mesaj atmıştım size dişli konusunda, aldınız mı acaba? Dişli konusunda yardıma ihtiyacım vardı.
dostum yeni okudum gerekli bilgileri özelden yolladım. istediginde dişlini yollarım.
-
09 Nisan 2007, 21:46
#5473
Arkadaşlar bu akşam bizim ustaya uğradım beylikdüzünde. Israrla diyor ki sadece ön dişliyi tek başına değiştirirsen ön dişlin, zincirin ve arka dişlin çok kısa sürede bozulur. Bunu önlemek için hepsini birden değiştirmek gerekir.
Bu konuda siz ne diyorsunuz? Daha önce ön dişli değiştirip uzun yol yapmış, böyle epey takılmış kimse var mı aramızda? Ben de değiştirmek istiyorum bu ön dişliyi ama kafama takıldı bu mesele.
-
09 Nisan 2007, 22:48
#5474
Keeway 150 cc Dostlarıma
zatoichi adlı üyeden alıntı
gerçi boğaçhan, pek bir katkısı olmaz demiş, yanlış anlamadıysam.
Dinamometre ile ölçüm yaptırılabilir ama... lüzumsuz masraf.
Zatoichi, Direkt (performans) hava filtresiyle yazdıklarımda yanlış anlaşılma olmuş galiba. Söylemek istediğim Dinamometre ölçümü.
*Direkt (performans) hava filtresi, birim zamanda silindire daha fazla oksijen girmesini sağladığı için faydalıdır.
* Yanma olayının daha iyi gerçekleşebilmesi için, tüm motorlu araç üreticileri ''Nasıl bu problemi çözebilirim '' arayışıyla; Turbo, kompresör, subab sayısını arttırma vb. yöntemler üzerinde çalışırlar. YANİ NE KADAR FAZLA HAVA... O KADAR İYİ/İDEAL YANMA. Dolayısıyla; Direkt (performans) hava filtre uygulamasının, artısı vardır, eksisi yoktur.
* İdeal yanma sonucu; Motor Beygir gücünde de artma olur. bu atma 1400-1600 cm3 bir araçta 5 ila 10 HP civarındadır (daha önce de yazmıştım)ama bizim motorların Cm3'ü küçük olduğundan, bu artış da o nispetde olur. ama olur.
Montaj aşamasında bir hususa dikkat etmek gerekiyor...! Motorun üstünü yalayarak gelen, ISINMIŞ soğutma havasını filtrenin almaması gerekiyor. Aksi takdirde yapılan işlemden randıman alınamaz. Yani; Direkt hava filtresinden giren hava soğuk olacak. Bunun için gerekli önlemi alırsanız sorun yok.
ERGESER KARDEŞİM, buğün saat 19.00'da dişliyi aldım. Çok sağol. Daha önce yazdığın gibi, herhangi bir torna/tesviye işlemi yapmadan montaj işlemini yapacağımı biliyorum. Yanlışım varsa düzelt. Unutmadan buğün elimdeki alçı da çıkarıldı, tabii yeni istirahat da söz konusu olmayınca! aynen mesaiye başladık. anlıyacağınız; operasyonu ancak cumartesi-pazar günü yapabileceğim.
Arkadaşlar motorda ilk 500 km içinde kaç bin devire kadar gitmem doğrudur önerileriniz neler?
EMR 550m, Mototsikletinizle birlikte verilen kullanım klavuzunda ne yapmanız gerektiğine ilişkin gerekli bilgi vardır. yazılanlara uyun yeter. Gazı verdinmi motor gider, gitmem demez, ama sorun bu değil. Dönen ve sürtünen parçalar arasında uyumun sağlanabilmesi için Rodaj kuralları konmuştur.
İki günde motorunuzun elden çıkmaması ve uzun yıl ve kilometreler katedebilmeniz için, kullanma klavuzunuzdaki rodaj aralıklarına uyun. Başınız ağrımaz.
Arkadaşlar bu akşam bizim ustaya uğradım beylikdüzünde. Israrla diyor ki sadece ön dişliyi tek başına değiştirirsen ön dişlin, zincirin ve arka dişlin çok kısa sürede bozulur. Bunu önlemek için hepsini birden değiştirmek gerekir.
ozgurgokalp, Ustanın söylediği doğru olmasına doğru da...! sen daha kaç Km. yaptın ki motorunla...! Bildiğim kadarıyla; yaptığın kilometre az. yani dişli ve zincirinde henüz İZ oluştuğunu zannetmiyorum. Biraz ticari bir söylem gibi geldi... ama Ustalara saygım sonsuz, karalamak da istemem. Karar cebinin şişkinliğiyle ilgili.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
09 Nisan 2007, 23:41
#5475
ya arkadaşlar şu mtc gidonu taktırmış bi dost vardı nası durum bende taktıracağım sorun varmı kablolar yetiğşiyomu biraz ayrıntı bilgi verirsen bende niyeti bozdum
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
09 Nisan 2007, 23:50
#5476
Ustanın söylediği doğru olmasına doğru da...! sen daha kaç Km. yaptın ki motorunla...! Bildiğim kadarıyla; yaptığın kilometre az. yani dişli ve zincirinde henüz İZ oluştuğunu zannetmiyorum.
Boğaçhan; motorum 6500 kmde. İz oluşmuş mudur bilmiyorum. Dişliyi ergeser yollayacak bu aralar. Bozulursa da bozulsun artık ne yapalım, o zaman bakarız çaresine, cebim o kadar şişkin değil ne de olsa ;)
-
10 Nisan 2007, 01:46
#5477
Kaza yapan arkadaşımız vardı,motoru çok hasar görmüştü.. metroliste.com'da biri hasarlı çin malı motor arıomuş,mail adresi vermiş.. İlgilenen varse die veriorum.. hakan_gokmen@hotmail.com
-
10 Nisan 2007, 10:04
#5478
Boğaçhan
aynen dedigin gibi hiçbir operasyona ihtiyaç yok dişli tam yerine oturuyor.
hayırlı olsun allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin.
-
10 Nisan 2007, 12:12
#5479
Arkadaşlar motoru yeni aldım, haliyle ilk gereken şeyi yok Sisybarı yani. Eskişehirde bulabileceğim yada internetten satın alabileceğim bi yer biliyormusunuz? Bi adres vardı bu konuda ama bulamadım şimdi. Keeway üzerine aksesuar satan bi site vardı. Hatırlayan varsa adresi yazabilirmi acaba?
-
10 Nisan 2007, 13:03
#5480
boğaçhan, bilgilendirme için sağol, bu işin erbabı olduğun üslubundan belli, bu gibi bilgilerin devamını bekliyoruz.
bizim motorlara iridyum buji, takılabiliyor mu? (belki geçmişte kunuşuldu ama arama fonksiyonu ile bir sonuca ulaşamadım maalesef),
bizim klavuzda takılabilecek bujilerin listesi var bunlardan biri NGK/D7EA, NGK/D8EA bulabildim, onu taktım deneme için 20-25 km yaptım bir sorun yaşamadım ilerde sorun yapar mı?
not:buji değişimiden sonra makinanın gaza verdigi yanıt arttı, aynı performansı bujiyi degistirmek yerine temizleseydim de elde eder miydim?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler