Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Nisan 2007, 15:08
#5381
kabuto adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ler-burda.html
konu burda abi kaza bu bu arada motor ters duruyo carpan arkadas motoru oldugu yerde 180 derece ters cevirdi
bide bu motoru en ucuz nerde yaptirabilirim . benzin deposunda iceri gocukluk war . on direksiyonun oldugu aksaam tamamen degisicek
Dostum öncelikle büyük geçmiş olsun en büyük kazan bu olsun ... Hıyarın biri yüzünden motora küsme ama bi daa emin olmadanda yol kesişimlerinden gecme derim...
Ayrıca açtığın başlıkta kaskoda yok yazmışsın ama trafik sigortan var, elindeki resimlerle trafik sigortasından kolayca hasarını karşılayabilirsin. Nedense motorcu arkadaşların çoğu motorlorını aldıkları ilk gün ruhsatlarının icinde yer alan bu poliçeden bir haber yaşamaya devam ediyor ve kullanmıyor böylesi durumlarda. Sende poliçendeki numarayı ara resimlerle beraber talepte bulun sanmıyorum ki sorun çıksın. Trafik sigortası fonunda inanılmaz büyüklükte bir para birikmiş kullanılmamaktan...
Reklamlar
-
05 Nisan 2007, 16:13
#5382
balayyusuf çok teşekkür ederim sanada lastiği aldık diyelim taktırması da bir meseleymiş
-
05 Nisan 2007, 18:17
#5383
Super Moderator
SoD adlı üyeden alıntı
Ayrıca açtığın başlıkta kaskoda yok yazmışsın ama trafik sigortan var, elindeki resimlerle trafik sigortasından kolayca hasarını karşılayabilirsin. Nedense motorcu arkadaşların çoğu motorlorını aldıkları ilk gün ruhsatlarının icinde yer alan bu poliçeden bir haber yaşamaya devam ediyor ve kullanmıyor böylesi durumlarda. Sende poliçendeki numarayı ara resimlerle beraber talepte bulun sanmıyorum ki sorun çıksın. Trafik sigortası fonunda inanılmaz büyüklükte bir para birikmiş kullanılmamaktan...
SoD, bahsettiğin zorunlu mali sorumluluk sigortası kaza durumunda karşı tarafın masraflarını karşılıyor, kendi masraflarını değil.
-
05 Nisan 2007, 21:33
#5384
ERGESER Kardeşim, Dişli için; Adresimi, Özelden ve Cep telefonuna mesajla attım.
Yani; 18'lik ön Dişliyi bende istiyorum. Bir Aksilikte olmazsa yarın dişli bedelini de Havele ediyorum. İlgilenirsen memnun olurum.
Önümüzdeki Pazertesi günü elimdeki alçı da çıkacak, Yapmışken Bayramı tam yapalım. Motorun da, benimde keyfim yerine gelsin...
olcan138 adlı üyeden alıntı
SoD, bahsettiğin zorunlu mali sorumluluk sigortası kaza durumunda karşı tarafın masraflarını karşılıyor, kendi masraflarını değil.
KABUTO, Yukarıda olcan138'in dediklerine, ben de bir ilavede bulunayım.
Kaza anında tutulan ''Olay Yeri Tespit Tutanağı'' vardır. Eğer Jandarma/Trafik Polisi vaka mahalline geldiyse... ki gelmişler. Kaza raporunda Senin ve karşı tarafın kusur oranları nedir? Raporu tutan Jandarma Karokolundan, bir suret ''Olay Yeri Tespit Tutanağı''nı almak senin kanuni hakkın. Kusur oranına göre; kamyonetin Mecburi Trafik Sigortası da senin hasarını karşılamaktan mükellef.
Nerden Biliyorsun deme! Başımıza gelmese bizde bilmezdik.
http://www.motoaktuel.com/07/04/index.asp
Bu Link'i denemenizi tavsiye ederim, Motosikletle ilgili fuar, eğitim ve pek çok konuda güzel bilgi ve resimler var.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
05 Nisan 2007, 22:29
#5385
tanzimo geçmiş olsun. bonzai castrol 1 4T 10-40 alıcam bende bizim motor için en iyisi bu diyorlar bilgine..
-
05 Nisan 2007, 23:08
#5386
Ben de hep castrol gtx magnatec 10-40 kullanıyorum..
-
05 Nisan 2007, 23:29
#5387
bogachan ustam bisi sorcam sana jınlun un makinalarin on takim bizim motosiklete uyum saglarmi acaba.
imzam yok parmak bassam olurmu
-
05 Nisan 2007, 23:30
#5388
Herkese merhaba arkadaşlar. Ben de yakın zaman önce bir sl150 sahibi oldum. Önce maceramı kısaca size anlatayım:
Çok yakın bir arkadaşım uzun zamandır bir keeway kullanıcısı. Onun bir scooterı var. Epey de yol yapıp sorun yaşamayınca değerlendirilebilecek bir marka olduğunu düşünerek bu alete yöneldim.
Motorumu ilk aldığımda gaza basmamla beraber stop eden bir motordu. Bu sorunu önemsememiştim, rolantı, subap vs. ayarla düzelebilir diye düşünmüştüm. Bir de aküsü kışın yatınca bitmiş, onu da sorunsuzca değiştirebilirim diye düşündüm. Neyse motorumu 5350 kmde Mecidiyeköyden teslim aldım, bindim oturduğum yer olan Beylikdüzüne doğru yollandım. Bu arada bu benim ilk vitesli motorum ve nasıl kullanıldığını teslim alırken anlattılar, o şekilde bindim. Bir müddet yol aldıktan sonra, henüz e-5'e çıkamamışken (benzinliğe falan uğradım) motor durkalklardan birinde stop etti. Marş akü nedeniyle basmadığı için pedalla çalıştırmaya çalıştım. Bir türlü olmadı. Benim canhıraş uğraşılarımı gören bir motorcu arkadaşın yardımıyla motoru vurdurarak falan çalıştırmayı başardık. Neyse ben o moral bozukluğuyla bindim eve kadar geldim ama gel bana sor nasıl geldim Motor stop etmesin diye sürekli gazlayarak, merter trafiğinde debriyajla akraba olarak, yol boyunca bütün acemiliğimi attım ama o akşam aynı zamanda 3 kilo da der attım Neyse gelir gelmez eve yakın bir motorcuya bıraktım aleti, ayar falan ne gerekiyorsa yap dedim, akşam saat 8'i geçiyordu sanırım, sabah bakarız dedi arkadaş. Sabah ben de gittim beraber ne var ne yok incelemeye başladık. İnceledikçe stop etme sorununun rolanti veya subaplardan olmadığını anladık. Açtık motoru bir güzel dağıttık, sorun piston ve gömleklerde hararet sonucu oluşan deformasyondanmış, silindirdeki çizikleri, piston kafasındaki aşınmaları görünce moralim bayağı bozuldu. Motorun sahibini arayıp durumu anlatıp bir miktar fiyat indirimi talebi ve bir miktar cebelleşme sonunda anlaştık ve giriştik motoru tamire. Motorcunun tavsiyesiyle honda titan pistonu ve silindiri takmaya karar verdik, ancak parçacıda yalnızca piston bulunduğundan pistonu yeniledik, silindiri de pistona göre güzelce tornalattık. Ivır zıvır bir sürü işi de aradan çıkarttım, akü değişti, şarj rölesinde problem vardı o halloldu, yeni yağ koyuldu falan filan hepsi 250 ytl masrafa mal oldu ama motoru teslim aldığımda sesi bile kendini belli ediyordu.
Bu şekilde rodaj döneminde oldukça dikkatli kullanarak motorumu 1000 km kadar yol yaparak açtım (2 hafta içinde).
Biraz uzun oldu sanırım. Neyse içimi dökmüş oldum bari. Şu anda motorumun durumundan son derece memnunum. Ancak ön dişliyi ben de değiştirmek istiyorum. En azından 90 km hızla gideren titreşimi biraz daha hafifletmek adına buna ihtiyaç duyuyorum. Motorumu sürekli de uzun yolda kullanacağım. Motorcunun dediğine göre yalnızca ön dişli tek başına değişmezmiş. Zincir ve arka dişliyi de değiştirmek gerekiyormuş. Bu parçalar birlikte alışacaklarmış falan filan. Yoksa takılan yeni dişliyi zincir bozarmış. Böyle birşey var mı yoksa motorcu sallamış mı biraz?
Yazılarınızı ne zamandır takip ediyordum, aha bu da benim ilk yazım olsun, hepinize tekrar merhabalar.
Özgür GÖKALP...
Bu arada ben de magnatec kullanıyorum. Motorun üzerinde 10-40 yazıyordu. Bu yağlar içinde de magnatec güvendiğim bir yağ olduğu için bunu aldım, rodajdan sonraki ilk yağ değişiminde bunu kullandım...
-
06 Nisan 2007, 00:40
#5389
yeni gelen arkadaşlar hoş geldiniz,
kardeş sana da geçmiş olsun böbrek ağrısı doğum sancısından beterdir derler
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
06 Nisan 2007, 00:53
#5390
Kabuta. Ha gayret Başaracaksın!
kabuto adlı üyeden alıntı
bogachan ustam bisi sorcam sana jınlun un makinalarin on takim bizim motosiklete uyum saglarmi acaba.
Kabuto, sorun olacağını zannetmiyorum, yeterki toplamayı yaptıracağın usta, iyi olsun. Motorunu modifiye ettirdiğini düşün, baksana bizim arkadaşların yaptırdıklarına...! Orjinal motorla aralarında dünya kadar fark oldu. Ne yapsan olur bizim motorlara. Aynen Hacı Murat gibi Daha öncede demiştim; Bir Supersport, racing, Büyük Motor cc.lerine sahip bir enduro'da öyle kafana göre değişiklik yapamazsın,
Bizim motorlara gelince;Zaten motor cc.'si küçük, hız düşük. o kadar teknoloji harikası aletler değiller, hatta ateşleme sistemi ve ön disk frenin haricinde teknolojilerinin yüksek olduğu söylenemez,
Kısaca; Keyfine göre takıl, çıkan sonuca sen bile şaşıracaksın, Yalnız dediğim gibi; İstanbul'un Motosiklet ustası eski topraklarından birine bu işi yaptırt. Onlar ne yaptığını bilir. Her ben servisim diyenin eğitimi/tecrübesi nedir...!
Onçünnnnn USTA USTA USTA.
Benim motorun garantisi bittiğinde ben biliyorum ona ne yapacağımı...!
TANZİMO KARDEŞİM BU ARADA LAFA DALDIK SANA GEÇMİŞ OLSUN DEMEYE GEÇ KALDIK, KUSURA KALMA.
GEÇMİŞ OLSUN, ALLAH TEKRARINI VERMESİN
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
06 Nisan 2007, 01:50
#5391
tanzimo gerçekten çok geçmiş olsun böbrek sancısı beterdir bide motor üzerinde herhalde bin beterdir, valla tekrar takrar geçmiş olsun.
arkadaşlar yağ konusundaki görüşleriniz için sağolun, bende genelde castrolden gayet memnun kalındığını biliyorum ancak repsolünde çok iyi olduğunu duydum hiç kullanan oldumu acaba?
yeni gelen arkadaşlarada merhabalar...
-
06 Nisan 2007, 02:35
#5392
-
06 Nisan 2007, 03:44
#5393
-
06 Nisan 2007, 04:07
#5394
Tanzimo çok geçmiş olsun Motor üzerinde birdaha yaşamazsın ihşallah.
Özgür gökalp hoş geldin aramıza paylaşımların için teşekkürler...
Hayattan umduklarım Hep Arkamda, Önüm Uçurum Arkam Boşluk, Ne Kaybım Var Ne Zararım.Amaçlar İçinde Yaşam, Amaçsızlar İçin KAVGAM!
-
06 Nisan 2007, 04:23
#5395
-
06 Nisan 2007, 10:12
#5396
oldwolf
mct 250 dedigin nemarka oluyor anlıyamadım.yazar vede resmini koyarisen sevinirim bende gidonu degiştirmek istiyorum.
birde arka camurlugu kısaltmanın yollarını arıyom. senin ki hazır kırık ken kesilip stopları monte edemezmisin. bence camurluk biraz daha kısa olsa cok daha güzel olacak arka görüntü.
-
06 Nisan 2007, 10:28
#5397
hastalanan ve kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsunnn
yeni motor alanlara da hayırlı olsun
benim sinyal düğmesi bozulmuştu .. sipraişi vereli 1 hafta oldu hala gelmedi parçası. ve 35 lira + işçilik hem bu kadar pahalı hemde gelmiyor..
can sıkıcı bi durum. usta dio ki başka motordan çıkarım takıyım.. yav o zaman neden 35 lira verdikkkkk...
neyse , herkez dikkatli sürsün ama cana geleceğine mala gelsin fazla üzülmeyelim
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
06 Nisan 2007, 10:56
#5398
balayyusuf adlı üyeden alıntı
balayusuf, olmazmı yağ filtresi var tabiki, servirsin yorumu ilginç, kötü niyeti olmayabilir ama umursamazlık ya da bilgisizlik daha kötü sonuçlar doğurabiliyor.
edit: yukarıda yazdıklarımdan cobaltın uyası sonunda tam emin olamadım, ama benim de bildigim, kılavuzda yazıyor yag filtresini degistirin diye,
-
06 Nisan 2007, 12:12
#5399
zatoichi adlı üyeden alıntı
balayusuf, olmazmı yağ filtresi var tabiki, servirsin yorumu ilginç, kötü niyeti olmayabilir ama umursamazlık ya da bilgisizlik daha kötü sonuçlar doğurabiliyor.
nassı yaaa ben oyle bı fıltre falan gormedım her bı yerını gozumun onunde actılar motorun 2 kere baskı balata degıstırdım ne fıltresı dıyosunuz hava fıltresı dıye gecen ıncecık sunger parcası nı dıyodunuz sanırım yag fıltresı yok bızım motorlarda
zatoichi yusuf hocamı gaza getırıyon sende
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
06 Nisan 2007, 12:21
#5400
cobalt adlı üyeden alıntı
nassı yaaa ben oyle bı fıltre falan gormedım her bı yerını gozumun onunde actılar motorun 2 kere baskı balata degıstırdım ne fıltresı dıyosunuz
hava fıltresı dıye gecen ıncecık sunger parcası nı dıyodunuz sanırım yag fıltresı yok bızım motorlarda
zatoichi yusuf hocamı gaza getırıyon sende
cobalt, hakkaten gaza geliyorum herhangi bir servis mevzusu açıldığında, benim hatırladığım filtre benzin filtreside olabilir bak tam emin olamadım şimdi, dur diğer postumu editliyim,
edit: internette manual ararken şöyle bir şeye rastladım, servis manueli olabilir, superlight 150 parça dökümü, işe yarar sanırım,
http://rapidshare.com/files/24579772...light.zip.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler