Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
hayırlı olsun
1- jigle olayına dikkat et en yukarda çalıştır 1-2dk sonra ortaya al tam ısındımı da aşağıya al..
2-motor ısınmadan farları yakma stop eder
3-tazzikli suyla yıkatma kapakların boyalaı dökülür
4-binmesen bile günde 15dk falan çalıştır
5-lastiklere dikkat et yapısından dolayı kaymaya çok müsait en ince çatlakta bile bazen götü oynuyo
6-vidaları iyice sık vibrasyon yaparsa çok ses çıkar
7-fazla silip yıkatma bence kış aylarında boyayı çizer incede olsa
8-aynaları deiştir bence çözüm bulanlar oldu ama bence çok yapay duruyo
9-bence çantaları çıkar...tamamen benim fikrim
10-egzoza delik açtır daha iyi ses verir biraz yakıt artar ama değer
11-yan kapaklardaki parlak bölümlere dikkat et malzemesi adi kırılmaya müsait
12-zincirde bollaşma olursa km ye hiç bakma git servise sıktır
13-egzozun iç kısmına sprey siyah boya sık sarılaşıyo zamanla
14-ayaklığa dikkat et aniden kapanır düşersin malum yaylı
15-üstündeki yapıştırmaları çıkar sade daha güzel gözüküyo
16-koltuğun arkasındaki beyaz yazıları çıkar
17-katkı maddesi al bitane depoyu doldurduğunda ekle hem performans hem depoyu temizler
şimdilik bu kadar geldi aklıma arkadaşlardan ekliyecek olanlarda vardır
Reklamlar
-
Zipir kardeşim.Zahmet edip bu güzel tecrübelerini ve fikirlerini yazdığın için çok teşşekkür ederim.Hakikaten faydalı olacak şeyler yazmışsın.İnşallah doğru bir karar vermişimdir.Özellikle forumdaki senin fikir ve yorumların çok etkili oldu.
-
inşallah kazasız belasız günlerde kullanırsın en önemliyi unuttum galiba yoksa hemen ehliyet al yolunma polis amcalara zamanla bindikce üstünden inmek istemiyeceksin çünkü şubattaki sınavı kaçırma
-
Acemimotorcu motorun hayırlı olsun
Zipir zaten çok güzel şekilde özetlemiş ben sadece birkaç küçük ekleme yapmak istiyorum
-motoru yan ayaklığa alırken ayaklığın yere değen kısmını mümkün olduğunca (yani gittiği yere kadar) ayağının ucuyla ileri doğru ittirerek ayaklığa al bu
şekilde yaptıktan sonra hiç çekinme düşmez
- Hiçbir zaman frenlere güvenme arka frene aniden sonuna kadar yüklenme kilitleniyor ve kayma yapıyo ön fren de hidrolik olmadığı için aşırı yüklenmede sorun yaratıyor
evet vlad şaka olan ne?
ZİPİR KARDEŞİMİNDE DEDİĞİ GİBİ KARTAL GOL GOL GOL
-
acemi motorcu hayırlı olsun yan ayagı tutan vidayı kesip kapanma problemini halleden yerler var yaptırırsan rahat edersin.
-
DEMGAH, ön frenin hidrolik olmadığına eminmisin yada ben yanlışmı biliyorum. fren elciğinin yanındaki küçük kutunun içinde yağ gibi birşeyler var peki o ne kutusu birde ön freni sıkınca diske inen borunun içinde yağ varmış gibi geldi bana ayrıca diskin orda bir şeylerin havasını almak için yapılmiş musluk gibi birşey var
-
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.bu gün hava azıcık açınca binip bir kaç tur attım.Oldukça keyif aldım.Şu an için ihtiyaçlarımı karşılıyor gibi.Arka fren biraz zayıf gibi ama sanırım balatalar daha yerlerine alışmadılar.fiyat kalite karşılaştırılmasında motor ederinin karşlığını ödüyor gibi.motor yeni olmasına rağmen biraz gaza asıldım ve 7- 8 bin gibi devire kısa bir süre için çıktım bayağı bir vibrasyon var umarım ileride azalır.süspansiyon biraz sert .Ama değim gibi fiyat kalite karşılaştırması yapıldığında hakkını ödüyor.Ben bahçelievler motovizyondan aldım oradakilerle biraz samimi olduk montajı iyi yaptıklarını söylediler.Motor için bu güne kadar pek kötü konuşanı görmedim ama yukarıdaki siz önce alan ustaların zaman içindeki izlenimleri bizlere çok şey kazandıracaktır.Lütfen bütün tecrübelerinizi aktarın. Bu arada yanlışlıkla bizim ufaklığın ismiyle girmişim.BEN ACEMİMOTORCU
-
Bu arada motorun ön freni hidrolik fren çünkü hem disk hemde yukarada fren kolunun yanında hidrolik yağı haznesi var.Arka frenin kapma yapması arka fren kampanasının içine yağ kaçmasından olabilir.Eğer oraya yağ kaçarsa kapma yapıp kilitleyebilir.Acemi olmamla birlikte çok eskilere dayalı teknik bilgim fena değildir.
-
bilgiler için çok eşekkür ederim çok yardımcı oldunuz.baştan sona okudum nerdeyse yazılanları..arn 125 düşünüyordum ama aklımı çeldiniz sanırım.SL 150 alacağım mart gibi..1 sorum olacak vites değiştirme nasıl bu SL 150 de..ybr 125 gibimi yoksa ayağımızla basılan viteste, her basışta 1 vitres yükseliyormu? ilginize şimdiden teşekkür ederim..kazasız belasız sürüşler tüm dostlara..yakında aranızdayım ankaradayım ama..
motorla yaşa, hayatı yaşa...
-
Merhaba arkadaşlar,
Ercüment, acemimotorcu frenler konusunda çok bilgim yok ama ben de Srad 750 de var onun freniyle yaptığım karşılaştırmadan dolayı böyle bir kanıya sahip oldum yanılıyo da olabilirim
Vlad1462 aslında sana o soruyu sorarken neyi kastettiğini aşağı yukarı anlamıştım ama artniyetli olmayayım dedim zaten acemimotorcu kendiside izah etti durumu
Taraa vites boş konumunda iken aşağı doğru bastırdığında 1 e geçer, 2. vitese geçirmek için ayağının üstü ile vites pedalını kaldırırsın (tabiiki ikisinin arasıda haliyle boştur) daha üst viteslere de bu şekilde ayağının üstüyle pedalı kaldırırarak geçirirsin (her tık bir vitesdir)
şöyle demek lazım herhalde her pedala basış bir vites düşürür, her pedalı kaldırışında vitesi büyütür (1. vites istisna ona bastırıyosun vites büyütmek için diğerlerinde kaldırıyosun) bildiğim kadarıyla motorların yüzde 90 ıda bu şekilde eski motorlarda farklı sistemler olduğunu duymuştum bilmem yardımcı olabildim mi sana?
-
taraa anladığım kadarıyla pek vitesli motosiklet kulanmamışsın.Ancak demgah gayet güzel anlatmış vites değiştirmeyi aslında motosiklet otomobilden daha zordur.Ama alışınca bir başkadır vitesli motosiklet kullanmak SL başlangıç için çok iyi en azından senin kontrolün altında kalabilecek bir motor.
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
SL150 Fren
Arada arkadaşın Honda CBX 250 sine atlıyorum.Frene asıldığım gibi asfaltı kazıyor.Zınk diye duruyor.SL150 frenlerine gövenmiyorum şahsım adına.Ani frende önü arkası ayrı dağılabiliyor (belkide benim acemiliğimden).
Ercüment Arakdaşımızın Motoru Satın Aldığı Bayi
Açıkcası adamları sevmedim uyuzda oldum.Ben 2,5 milyarlık alış veriş yapmışım eve götürme kaygıları içerisindeyim motoru .(Ercümentin sölediğine göre) kaza vs. olur ben sorumluluk kabul edemem diye bir laf sölüyor bayi.Ulan ben ettimmi sorumluluk attım arkaya arkadaşımızı ufaktan ufaktan geldik.Drag yarışına girmedikki.Motorun montajını vs. beyenmedim.Benim aldığım yere perşembe günü vermiştim parayı cumartesi öğlen alırsın demiştim.Almaya gittiğimde firmanın sahibi (2.ortak) giymiş montu kaskı full halde montajını yaptığı motorları test ediyor kullanıyordu.Ercümentin arka fren pedalını debriyaj elciğini vb. gibi kısımlardaki bolluklardan hoşlanmadım.İlgisizlik ticari kaygılar sezdim.Benimki 200-300 km yapıp servise gidecek durumdaydı.Ercümentinki ise direkt servise gidecek kadar durumdaydı.Neyse hayırlı uğurlu kazasız belasız olsun.Bunlar sorun değil yapılır halledilir ama ben kaprisli,zor beyenen,mükemmelitçi bir insanım pire için yorgan yakarım Allah tan aldığım yer bana tahammül edip güzel bir dialog içinde alış veriş yaptık.
Keşif
Çok ukala ve çok bilmiş olduğumdan motorun montaj aşamasında gidonun bıraz kalkık olmasını rica ettim.Boynumun ağrılarının sebebi buymuş sanıyorum.Ercümentin motorunu kullandığımda standart halde olmasının daha rahatolduğunu gördüm.
-
acemimotorcu adlı üyeden alıntı
lespaul 84 baba oğul kasklarımızı aldık düştük yollara.Aslında bu motor aramızdaki bağların güçlenmesi bakından çok iyi oldu.Motor ikimiz içinde çok güzel bir merak inşallah derslerden geri kalmaz bizim ufaklık eeee nede olsa usta motorcu.
acemimotorcu, kazasız belasız binersiniz inşallah motorunuza. allah kaza bela vermesin. baba-oğulların ortak bir uğraş bulmasından daha güzel birşey yok bence. keşke benim babam da bana motor alsa da berber binsek. gerçi ben babamın binmesine fırsat vermezdim ben de baharda bir keeway alıcam inşallah.
güle güle kullanın motorunuzu
-
Selam dostlar ben Alper adana`dan bu siteye bir suredir uyeyim ama bu attigim ilk mesaj olacak , yaklasik 3-4 aydir motosiklet almak niyetindeydim ve uzun bir arastirma yaptim Adanadaki hemen her yeri gezdim ve cevre yolu civarinda bir bayii de keeway 150 lik gordum bundan once hic vitesli motor kullanmamis olmama ragmen ne olursa olsun bu motor benim olmali dedim nette bir arastirma gezisi sirasinda bu siteyi buldum saten karar vermeme tek sebepte bu sitedeki arkadaslarin yorumlari oldu . sonuc olarak keeway 150 yi kaptim su an bende rodajdayim ama 500 km olmak uzere birkac gun icinde bakima goturecegim yeni alan arkadaslara tavsiyem motorunuzu alip eve geldikten sonra gozle gorulur tum vida ve civatalari bi elden gecirin benim ilk yaptigim is bu oldu bazi vida ve civatalarin SIKILMAMIS oldugunu gordum birde nedendir bilinmez bana trafikte biraz problem cikardilar benim tavsiyem islemleri yapmak isteyen ayakcilara masraflariniz haric 10 ytl verin plakaniz ayaginiza gelsin , vitesli motor kullanmayi bilmeyen arkadaslarda tereddut etmesinler ben 10 dakikada ogrendim . Birde Adana ve civarindan uye varsa birebir gorusmek ve gezmek herhalde hos olur . Herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.... ALPER
-
acemimotorcu ve demgah bilgiler için teşekkür ederim.ben kısa bir süre önce az da olsa ybr kullanmıştım.vites geçişleri sizlerin anlattığı gibiydi.(en alt 1. vites yukarı doğru 2-3-4 artıyor) bi yerde duymuştum belki yanıldım bilemiyorum ama vites pedalına 1 kez basıldığında vitesi 1 kez artıran motorlar varmış.(bana daha kolay geldi) sl150 deki sistem nasıl merak ettim de.bu vites olayı beni beni biraz sıkıyordu o yüzden arn 125 düşünüyordum.ama anlattıklarınıza inanarak SL 150 yi alacağım tekrar teşekkürler anlaşılır bilgileriniz için.
motorla yaşa, hayatı yaşa...
-
arkadaşlar tüm yorumları okudum forumdan
bende bu motoru almayı düşünüyorum.
motordan iyi anlayan bi tanıdığımız motorun diğer çin motorlarına göre çok daha kaliteli olduğunu söyledi.
şunu öğrenmek istiryorum motor çin malımı yoksa sadece parçaları ordan montaj mı macaristanda.
ayrıca bide motorun nereleri plastik
ön çamurluk metal mi plastik mi öğrenebilirmiyim
bende en yakın zamanda gidip görücem inşallah bu motoru
-
Selam Arkadaşlar,
After Sea, motorun hayırlı olsun kazasız, belasız kullanmanı temmeni ederim
Sumutlu, motor Macaristan menşeeli yani keeway Macaristan markası ama üretildiği yer Çin (ama parçalar Macaristan'dan mı gidip montaj Çin'demi yapılıyor veya tamamen her şey Çin'demi üretiliyor bilgim yok açıkcası) bilgisi olan arkadaşta bizimle paylaşşsın, ön çamurluk metal, açıkcası çok incelemedim ama plastiğin kullanılacağı yerde plastik, metalin kullanılacağı yerde metal kullanılmış
Ginger ben de bir tane de racing olmasına rağmen ben de seninle aynı fikirdeyim ben eğer motor işini çok seversem uzun yola gitmek istiyorum (motorları sadece hafta sonu hobby amaçlı kullandiğımı da belirtmek istiyorum) arkasına atacaksın bir top case çıkacaksın yola, insanı fazla yormaz, racingle uzun yola gidilmiyor, chopperin yoracağı kanaatindeyim
en güzel motorlar turing ve veya naked motorlar kawanın ER 5 i var peşin 8.400 fiatı ama biraz daha iyi olsun diyorsan ER 6 ları var 10.800 den başlıyor bence çok hoş motorlar honda, yamahanında var ama biraz daha pahalı bunlar
9-10 ay bu motorlara binecem sonrası Allah kerim
-
arkadaşlar bu motora 150 cc az değil mi bende düşünüorum almayı ilk motorum olucak ama...ne dersiniz?
-
Arkadaşlar anamdan emdiğim süt burnumdan geldi niyemi
Motoru alalı daha 5 gün oldu 1 km. yol yaptım 3 km. ittim.
bugün çalışmadı bas allah bas akü bitti tabi ayaklada olmadı 2 kere GİNGER'ı aradım bütün taktikleri verdi vurdur dedi o da olmadı sonra yağmur altında 3 km. ittim Zeytinburnu Karizma motora gittim ordan almamama rağmen. Meğer buji yağlanmış değiştirince hemen çalıştı. Bu nasıl iş durduğu yerde nasıl yağlanır motorcuya sordum yeni motor yapar dedi. Bakalım daha neler göreceğiz bu arada mahallede motorun bütün karizma dağıldı tabi benimkide.
-
taraa adlı üyeden alıntı
acemimotorcu ve demgah bilgiler için teşekkür ederim.ben kısa bir süre önce az da olsa ybr kullanmıştım.vites geçişleri sizlerin anlattığı gibiydi.(en alt 1. vites yukarı doğru 2-3-4 artıyor) bi yerde duymuştum belki yanıldım bilemiyorum ama vites pedalına 1 kez basıldığında vitesi 1 kez artıran motorlar varmış.(bana daha kolay geldi) sl150 deki sistem nasıl merak ettim de.bu vites olayı beni beni biraz sıkıyordu o yüzden arn 125 düşünüyordum.ama anlattıklarınıza inanarak SL 150 yi alacağım
tekrar teşekkürler anlaşılır bilgileriniz için.
dostum sl 150 nin vitesleri standart tiptir.yani 1 aşağı 2,3,4,5 yukarı doğrudur.her basışta 1 artan vites sisitemi çok eski jawa larda ve şimdide 100 (110) cup modellerde vardır. 4 vitestir ve yarı ototmatiktir debriyaj yoktur. fakat emin ol kullanımı hiç rahat değildir.vites kolu daha büyük ve çift taraflıdır.on tarafa basınca vites büyür arka tarafına basınca küçülür. arkaya basmak için topuğunu kullanmak zorunda kalırsın.yani kullanımı biraz garip ve müşkülatlıdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler