süperlight fiyatı su anda pazarlıksız 3.300 sanırım sıkı bir pazarlıkla 3.000 olur.
http://www.feyizoglu.com/keewaysup150.html
süperlight fiyatı su anda pazarlıksız 3.300 sanırım sıkı bir pazarlıkla 3.000 olur.
http://www.feyizoglu.com/keewaysup150.html
mrb arkadaşlar motorumu süleyman'a az önce satmış bulunmaktayım. Ben yine SL cilerin forumunda olacağım buluşmalara geleceğim fakat artık biraz geç kalabilirim malum toplu taşıma araçlarıyla ancak. 2006 model SL imi 3100 km iken 2000 e sattım.
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
feyizoglunda 3290 ytl sıfır km. sanırım sıkı pazarlıla 3000e ruhsat dahil biter...
hayırlısı olsun barıs artık bır sonrakı motorun artcınla rahat edebılecegın transalp gıbı bır funduro olur herhalde
benimde niyetim var ama hem forumdan hemde yenı baslayacak bırıne gıtmesını ısterım o yuzden sahibinden e falan ilan vermiyorum hos hemen satamam cunku yerıne yenısını almam bu aralar bıraz zor
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
Selam arkadaşlar,
Forumu sayfa sayfa okuyorum. Farklı düşünceler ve tecrübeler insanı geliştiriyor. Ben de kendime bir SL 150 almıştım ve şu ana kadar gayet memnunum. En çok hoşuma giden tarafı; hala ve hala baktığımda motorun görüntüsünün ilk günkü gibi hoşuma gitmesi. hiç 150 lik gibi durmuyor. Almayı düşünen arkadaşlara şunu önerebilirim ki, bu paraya böyle bir görüntü ve psikolojiyi satın almak çok fazla motora has birşey değil. O bakımdan nefis. Zaten bu fikri sizi yolda görenler de fazlasıyla destekliyor. Koklama benzin sarfiyatıyla da cebinizin dostu olması cabası..
ilk defa ve bu motorsikleti kullanacak arkadaşlar için aklıma gelen bazı tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Sonuçta fiyatının 3000 YTL olduğunu göz önünde bulundurmak gerek. Harley performansı beklemeyin. Harleyde de 20 milyona bakım yaptırma fikrini denemeyin
- Rodaj öncesi çalışma ve aksam problemleri olabilir. Bu normaldir. Herşey güzel olacak. Birçok SL 150 rolantisi düşük geliyor. O yüzden cikle ile bile çalıştırsanız stop ettirme gibi bir problemle karşılaşabilirsiniz. Ufak bir rolanti ayarıyla bu halloluyor. Dert etmeyin.
- Zaten 150 lik, rodaj öncesi çok zorlamayın. Sağında solundan ses gelebilir, zincir muhtemelen boldur ve biraz daha bollaşacaktır. Vitesler geçişlerde, özellikle durduğunuzda daha sıkıntılı olabilir, İstediğiniz oranda çekiş vermeyebilir. Zira ilk yağ değişiminden ve sağının solunun elden geçmesinden sonra farkedilir bir oranda sürüş rahatlığı ve performans hissedeceksiniz. Acele etmeyin. 500 km dediğiniz nedir ki?
- Alet dengeli. Ama lastikler hem kendi kalitesi açısından hem de yeni olması nedeniyle rodaja kadar daha tehlikeli. Hava çiselemeye başlarsa lütfen yola çıkmayın. 50 km hızla bile şehir içinde gayet temiz kaydığını biliyorum. Acele etmeyin.
çok uzun olmaya başladı devam edeceğim. saygılarımlar.
Teşekkürler.. Farkındayım. Yapmaya çalıştığım öncelikle forum etkileşimini arttırmak. Bazen daha önceki sayfalarda yazılan bir yazıya paralel yazılmış diğer bir yazı yararlı olabiliyor. Bu motorsikleti almak için karar vermeye çalışan bir arkadaş benzer konularda fikir birliği yaşandığını görünce, daha çok güveni geliyor. Çok sayıda benzer tecrübe etkili oluyor. En azından ben alırken bu böyle olmuştu. 200 sayfayı takip etmek de zor. Aralarda hatırlatma yapmış oluyoruz.
Mesela bir örnek vereyim. İlk aldığımda adam bana "abi motor yeni şöyle yap böyle yap" diyordu. satıcı ağzı. Meğer akü de ve rölantide bir problem varmış. Yandan çalıştırma ayağından aleti çalıştıracağım diye yan plastiği kırdım. 3 gün kalf ağrısı çektim. Sonra adam "aaa akü de problem varmış, rölantisi de çok düşükmüş" dedi. 15 dk lık tedavi için kendimi 3 gün sıkıntıya soktum
Bunları paylaşırsak bu motorsikleti alan ya da almaya niyetli arkadaşlara da sıkıntıyı daha az oranda yaşatmış oluruz. Abuk subuk problemler olabiliyor bazen. Yazmaya devam
Buluşma günleri falan olsa keewayciler falan... diyorum..
Kanuninin tüm modelleri çok benzin yakar. mesela bu model SL e göre aynı HP de olmasına rağmen eminim minimum 5 litre yakıyordur. Tigerı olan arkadaşlar vardı ok görünüş güzel ama bir depo ile yaklaşık sl ile aynı 200km zor gidiyorlardı SL bir depo minimum 400 maximum 600km gidebiliyor... durumlar ortada
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
Kaan,gözden kaçırmaman gereken bir hususta keeway'in macar sertifikalı olupta çinde montajlanan bir motor olduğudur. Belli bir kalite standartı var dolayısı ile. Sen çin-japon-kore muhabbetlerinin döndüğü ve seviyenin ve gerçeklerin kaçırıldığı noktalardan sakın yanlış deneyimler kazanma dostum. Ben sl derim. Ama paran varsa 4000 ytl ye düşünmeden super shadow al derim.
Unutmadan yoğurt dedinde bizim sayfada övgüde var yergide. Kimse kendini dev aynasında görmüyor.AİLE ÇOK SAMİMİ VE GERÇEKÇİ EMİN OL. söylediklerimi ingilizce yazılan verilerde destekliyor.
Research & Development
"Integrating resources from all around the globe" has been the motto of KEEWAY'S business development. Appreciating the value of superior European product design, KEEWAY insists that all models are designed by professional and experienced firms in Italy and Germany.
The most up-to-date design concepts are ensured to be demonstrative in KEEWAY models. To further consolidate the design expertise, KEEWAY established its R&D center in Italy, where creative and skilled designers from some of the best motorcycle manufacturers or design firms are hired to contribute.
GENERAL INFORMATION
KEEWAY is the European-registered brand of Qianjiang Group of China. KEEWAY has become a multinational organization incorporating R&D, design, sale, and service of motorcycle and other mechanical products. Under the corporate umbrella, there are Qianjiang-Keeway Europe (Hungary), Keeway Poland, Keeway Spain, Keeway Finland, Keeway France, Keeway Italy, Keeway Croatia, Keeway America (USA), among others.
Keeway, as the brand name of high-end Qianjiang products, has accomplished high awareness and won over so many customers in Europe, thanks to its reliable quality, appealing looks, competitive price and always-ready post-sale service. Benefited from its solid brand image in Europe, KEEWAY has been introduced with great success to North America, South America, and West Asia. Products of KEEWAY brand are now available in more than 50 countries around the world.
KEEWAY's product line covers scooters, motorcycles, CUBs, ATVs, mini dirt bikes, pocket bikes, etc. A wide range of displacements are available, from 50cc, 90cc, 100cc, 110cc, 125cc, 150cc, up to 250cc. Keeway is currently in the process of developing products with larger displacement in order to serve the diversified global marketplace.
Born and growing under the backdrop of globalization, KEEWAY is a torch, ignited in Europe and on its way to light the world. It represents the confidence of its creators and workers to provide the world consumers with the best value assembled with excellence from around the globe!
shadow tip olarak hosuma gitmedi aslında tek takıldığım konu motor kanunın bu yenı motoru 200 lük sl 150 lik ben canakkeye felan gitmeyi düsünüyorum bide 350 ytl fark vererek 200 lük motor almak mantıklı olur diye düsünüyorum
ama sl modeli tipide cok hosuma gidiyor
bu arada 2. el piyasası iyimidir sl nin.
bide ben 1500-2000 . el sl buldum sence sıfır mı almalıyım 3000 ytl ye yok sa 2000 2. el daha mı mantıklı
km azsa ve bakımları düzgün yapılmış,garantisi devam eden bir sl bulursan 2. elde alırsın. zararın olmaz bu durumda.
COBALT sen bir aralar Titan balatasını araştırıyordun o iş ne oldu acaba bir sonuç elde edebildin mi?
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
prenskaan, viceroy un dediği gibi övgü yergi durumu doğru. Bu iş iki tekerlek. araba gibi olsa bi nebze diyeceğim. O nedenle bile bile olmadık bişeyi övgüye tabi tutmak vicdanlı bir motorsiklet kullanıcısı için canilik olur. bu yüzden arazlı olduğunu düşündüğümüz bir konuda çatır çatır yerin dibine sokmalıyız. Öyle de yapıldığını düşünüyorum okuduğum kadarıyla.
150 lik 200 lük aldatmasın seni. zaten tek silindir. Çift silindir olsa ok diyeceğim. Caracal 200 ün ürettiği güçte sl 150 ile kafakafaya. Sadece daha düşük devirde aynı torku üretecek. SL 150 nin yakıt kapasitesi 3lt fazla, kanuni nin buna karşılık yakıt sarfiyatı da fazla, bu da zorlasan dahi 200 km den fazla gidersin demek. 200 lük olması extra bir avantaj getirse fazla yaksın diyeceğim ama sanki öyle gözükmüyor. 200 lük de değil. 193 cc. SL ise harbici 150cc hatta önemli olmasa da 151cc. Ve hala SL in görüntüde caracal dan daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşımın kanunisi var ve sl i begeniyor. Bazen ikimiz çıkıyoruz gezmeye. Ufak da olsa bir görüş, beğeniş. Aktarayım dedim.
Ayrıca shadow güzel. Bak işte o 250 lik yani. Onda farkedersin olayın değiştiğini. 2. el SL de temizse gayet mantıklı. Rodaj sıkıntısını da bonus geçmiş olursun hem.
şu kanuniyi soran arkadaş, motoru inceledim benim çok yakın arkadaşım seyhan 150-c kullanıyo oda çok ii bir motor ama 150 cc olmasına rağmen senin söylediğin motordan daha iyi, görüntü seni yanıltmasın
illede 200-250 cc alacam diyosan regal raptor al su soğutmalı
ama ben bu yaz sl ile 1.000 kmye yakın uzun yol yaptım hiç beni üzmedi tık demedi maaşallah
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
balayyusuf sen okumamısın heralde benım yazıları ben debrıaj balatsını degıstırdım motor cok tatlı oldu kacırma olayıda yok tayvan malı aldım
cobaltın balatasıda mendereste duruyor
kanunı mı yoksa sl mı demısınızde ben ınceledım bızım motorla hıcbır farkı yok sen alıcaksan kanunıyı onu almayıp ustune 500 daha verırsın arkın dedıgı gıbı super shadow u alırsın hem v motor daha ne ıstıyorsun hem macar serrfıtıkalı amarıcan patentlı ayrıca motorun markasını sorduklarında kanunı dedıgındeı cınden aman bısey degılmıs derler ama keeway dedıklerınde hem bılmezler ne malı fln dıye sorarlar bılenler olsa bıle aa bumu keeway cok duydum cogu kısı memnun fln olurlar olay bu yanı
cobalt alemsın yaa yapma gözunu seveyım cok basıt yer aslında ferıbotlan gelıceksen belkı az cok kafam karısabılır ama kopruden gelırsem cok basıt dumduz gıdıceksın kadıköy sapaıgına sapıcaksın ordan hemen bı U dönusu yapıcaksın az yukarı dogru gıdıp ordanda sola sapıcaksın-sola sapıs yok ama sen genede sap ters serıt ama motor ıcın farketmıyor bu kadar basıt ıste baba yusuflan gıdım hem ne gusel yol arklıgı yaparsınız bırırınıze banada ugrarsınız hem yaw cok yakın. bu arada ne demek cnm ama bu cumartesı gıt senı beklıyor
sola saptınmı yokus assaga dogru ınıceksın sokak arasından yol bıttımı sag sapıcaksın ordan hemen sola yapıp ve bır daha sol yapıcaksın az ılerde solunda kalıyor zaten mendereste ok hadı iisin gene
Cobalt çok sağol giderken haberim olursa çok sevinirim gelmek isterim ben yeri az çok kestirebiliyorum Marmara üniversitesinde okudum oraları az çok tanırım.Bende tanıyayım şu Menderes ustayı benim iyi bir kontrole ihtiyacım var zaten ama bendede zaman problemi var bir hafta sonu seninde uygun olduğum zaman banada uyar ama bu hafta sonu A2 ehliyet sınavım var artık alsam iyi olacak.
Geniş bir zamanda ayarlarsak GECE'ye de uğrarız super olur valla
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
aklıma geldikçe devam..
- Motorsikleti hafiften yatırmış ya da yatıracak arkadaşlar. Yerde ıslaklık görürseniz endişelenmeyin çok azıcık benzin atmıştır. Yan yatınca şamandıra azıcık saçmalar. Merak etmeyin devamında akmaz, yolda bırakmaz
- Rodaj öncesi, vitesler durduğunuz yerde iyi geçmediği için, siz boşta zannedip yeşil ışığa güvenipte çalıştırdığınızda, bazen 1. viteste kalmış oluyor. yanıltabiliyor. çok yakın park ettiyseniz, marşa bastığınızda öne fırlayabilir. Dikkat ediniz.
... devam edecek..
bosta gösterırken 1. vıteste olmasının en gusel kurtulma sansı marş yaparken debrıaja basılı tutmaktır ben cogu zaman böle yapaıyorum cunku bende de oluyor ara sıra
Benim motor vites boşta olmadığı taktirde marş basmıyor yani viteste iken zaten motoru çalıştırma şansım yok
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)