Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Aralık 2006, 21:06
#4141
Ben rodajı gayet iyi tamamladığıma inanıyorum. Motorumu hiçbir zaman sağır kullanmadım. Ya aslında 90'ı geçmeyişine o kadar takmıyorum, takıldığım konu son zamanlardaki titreşim. Acaba yağdan olabilir mi 20-50 koymuşlar.???
Dostum paraya kıy hyosung AL! Çok paran yoksa da regal raptor al, 2 silindir 250 cc. ile başla. Daha fazla tatmin eder,
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Reklamlar
-
18 Aralık 2006, 21:11
#4142
-
18 Aralık 2006, 21:35
#4143
arkadaslar 8-17 arası anahtar varsa lokma takımımızı alıyoruz 3-8 arası alyan anahtarlarıda , baslıyoruz demır kısraklarımızın gordugumuz erısebıldıgımız butun vidalarını sıkmaya gevseyen bır somunun nekadar zırıltı yapabılecegını tahmın edersınız ve zamanla gevsıyolar emın olun becerebılırsem motoru tutan butun baglantılara o-ring takmaya calısıcam bı ara bakalım zaman meselesı
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
18 Aralık 2006, 22:47
#4144
fear_factor adlı üyeden alıntı
balayyusuf sana sormak istediğim 2 soru var ;
1- kaç senedir motosiklet kullanıyorsun ?
2- SL senin kaçıncı motorun ve nezamandır SL'in tepesindesin ?
merak ettim de...
sevgiler saygılar
Merhaba fear_factor sorularını cevaplandırayım
1.1987 den bu yana belli aralıklarla kullanıyorum (Ben öğretmenim sadece hafta sonları motora biniyorum yani sürekli üzerinde değilim.)
2.-Ben 37 yaşındayım ilk motorum pejo yıl 1987 de almıştım
-Sonra bir moblett
-Daha sonra üçüncü motorumu 1992 de aldım yamaha fj 1200 cc onunla fena bir kaza yaptım ailem sattırdı zorla. ben 4-5 sene motorsuz kaldım ardından dayanamadım hiç olmazsa motor kullanma zevkimi arada bir tatmin eder diye ---1994 de 125 cc lik bir Mz aldım bu motor bende 1999 a kadar kaldı
-sonra uzun bir ara verdim ve 2 ay önce sl superlight aldım sırf tipi yüzünden ve mennunum herkese tavsiye ederim iyi sükse yapıyor ama kabul etmek lazım harbi bir motor kullanınca fark gayet güzel anlaşılıyor ama sl 150 mizi seviyoruz tabi piyasadaki çogu motordan üstün
saygılar sunuyorum.
Bu gün Cobaltla karşılaştık paşa meydanda Motoruna iyi bakmış kendisini tebrik ediyorum SL 150 arayanlar cobalt motorunu satarsa kaçırmayın ben beğendim.
-
18 Aralık 2006, 23:02
#4145
regal raptor muhabbeti geçti bugün kafam karıştı. kalite yönünden daha mı kalitelidir acaba? su soğutmalı olması uzun yola dayanır manasına mı gelir?
-
19 Aralık 2006, 00:41
#4146
Ben SL 150 ile başladım. Bu motorla başladığım için gayet memnunum. Herkese tavsiye ederim neden?
1- Göze hitap ediyor
2- İlgi uyandırıyor
3- Hatalarınızı çok büyük oranla telafi ediyor
4- Bakımı kolay (unuttuğunuzda hemen hatırlatıyor)
5- Parçası ucuz
6- 1 silindir olduğundan motor bakımı ucuz + kolay
7- Titreşim aynı zamanda size masaj olarak geri dönüyor (extrası )
İkinci motorum CBF 500 olacak neden? Çünkü SL imi satmış olacağım aynı zamanda artık cruiserın temizliğinden bıktım SL için konuşmuyorum genel. Çok parçası var alınması takılması gereken. Her benzincide her ışıkda durduğumda birilerinin bana motorla ilgili soru sormasından bıkmamda cabası.
SL deyip geçmeyin kaç kere ışıklarda altında 4X4 olmasına rağmen hem imrenerek bakıp hemde soru soranla tanıştım ki artık bıkma noktasına geldim. Sizede tavsiyem göz temasından kaçının özellikle bayanlardan çok soru geliyor.
Ben SL imi seviyorum peki neden değiştiriyorum hacmini büyütmek istiyorum?
Arkadaşın dediği gibi 2 kişi bindiğinde Ben(75) + Artçı maximum(130) SL 85 i zor geçiyor.
Neyse bu akşamlık bu kadar herkesin rüzgarı az olsun bizim SL rüzgarı sevmiyor
Ayrıca kar geliyor diyorlar ben sistemde göremedim ama yinede dikkatli olun. Dikkatsiz 1 cm bile gitmeyin. Geç kalın ama sağlam varın.
ahriman adlı üyeden alıntı
regal raptor muhabbeti geçti bugün kafam karıştı. kalite yönünden daha mı kalitelidir acaba? su soğutmalı olması uzun yola dayanır manasına mı gelir?
Regal raptordan uzak dur bence. Kaliteli olabilir sıvı soğutmalıda güzel bir olgu olarak lanse edilebilir ama bu motorda bu kışın radyatörün delinmesinden tut radyatör sorunlarıyla uğraşmak istemezsin. 150CC yetmez deme regal kadar güçlü. Hem daha az yakıyor hemde plastik görüntüsü daha az. Regal raptorun plastiği çok kolay çiziliyor...
Carlitoturco adlı üyeden alıntı
Ben rodajı gayet iyi tamamladığıma inanıyorum. Motorumu hiçbir zaman sağır kullanmadım. Ya aslında 90'ı geçmeyişine o kadar takmıyorum, takıldığım konu son zamanlardaki titreşim. Acaba yağdan olabilir mi 20-50 koymuşlar.???
Dostum paraya kıy hyosung AL! Çok paran yoksa da regal raptor al, 2 silindir 250 cc. ile başla. Daha fazla tatmin eder,
90 ı geçmemesini şööle anlatayım. Benim motorum 0-1000 de rodajı tamamladı 1000-2000 arasında 100 ü gördü.2000+ giderek hem devir hemde hız artıyor. 90 a çıkış hızım yaklaşık bir broadway ile aynı. ama 90dan sonra zaman alıyor. Lastiklerin havası yağın kalitesi buji ve yakıtta önemli. Ben bir şey gördüm sanki zincir bir yere değiyor gibi onu ilk fırsatta ustaya soracağım ama ilk önce bitirmem gereken bir program var kendinize ii bakın motorunuzada
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
-
19 Aralık 2006, 10:59
#4147
slm arkadaşlar..ne zamandır mesajlarınızı takip ederek karar vermeye çalışıyorum.ve şöyle bi sonuç çıkardım kendimce kendinize nası bakıyosanız motorunuza da kendinize baktığınız gibi özen göstericeksiniz..bakmazsan dağ bakarsan bağ olur..değil mi ama?bu arada bi soru sormak istiyorum sizlere acaba bi bayan bu motoru başlangıç motoru olarak kullanabilir mi?hatta hiç birşey bilmediğini düşünürseniz bu açıdan tavsiye eder misiniz?scooter kullandım çok fazla denge sorunu yaşamadım.ders almayı da düşünüyorum.başlayım artık yaaa..yardım edinnn..
[FONT="Arial Black"]Emeklemeden yürüyebilsem hatta ve hatta koşabilseemmm..:salut:[/FONT]
-
19 Aralık 2006, 11:18
#4148
dilhan arkadasım ben amcamın mopedını saymazsam sadece bisiklet kullanmıstım eger genlerınde ıkıteker ın uzerınde olma yetenegı varsa zorluk cekmezsın bu arada umarım otomobıl kullanmayı bılıyorsundur vıteslı motosıkletlerde bısıklet ve otomobıl karısımı bır mantık hakım ama motorlu bısıklet olarak bakma sakın sıtede dd nin motosıklet teorısı kıtabından alıntılar var yaklasık 40 sayfa kadar once bunları bı hatım et sonra egıtım veren bır ehlıyet kursuna kaydol ve motosıklet egıtımı ıcın vakıt ayır, gıdebılıyorsan profesyonel bır sekılde egıtım veren yerler e gıt . daha basından dogrusunu ogrenmek en ıyısı yanlıs ogrendıgını duzeltmek ınan daha zor unutmadan once korumalarını al , butun paranı motora yatırıp korumasız kalma motor 1-2 sezon sonra tecrube arttıkca degısır zaten
afedersin bayan kelimesini sonradan farkettim sele yuksekliği cok fazla degıl boyun 160 olsa bıle fazla zorlanmazsın ( ayaklar yere deger) ama 140 kılo agırlık donuslerde yada manevra yaparken bacaklarını zorlayabılır bıkacgun agrı cekebılırsın bir de dıkkatlı olunacak konu , cok rahat olan ayak peglerı devrılme anında yerekoymaya calıstıgın ayagını ezmeye bayılır
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
19 Aralık 2006, 12:17
#4149
Kamyon bile kullanıom hiç zorlanmadan valla arkadaşım da truva scooter var direksiyonu biraz chopper a benziyo motor kaç kilo bilmiom ama ilk kullandığımda nerdeyse 3-4 dk lık bi denge sorunundan sora çözdüm olayı..yetenek var yaniii teşekkür ederim uyarıların için de..özellikle koruma konusunda ben pek bakmamıştım açıkçası..malum senin de dediğin gibi bütçeyi de ona göre ayarlamak lazım.ilk dersimi almış oldum bu arada senden..umarım en kısa zamanda sizinle motor maceralarımı paylaşırım..tekrar sağol
[FONT="Arial Black"]Emeklemeden yürüyebilsem hatta ve hatta koşabilseemmm..:salut:[/FONT]
-
19 Aralık 2006, 13:18
#4150
Chopper kullanmak bence diğerlerine göre çok kolay bir chopperci olarak scooter verseniz belki güçlük çekerim kullanmakta hem ayaklar yere daha yakın hem yanda denge sorunuda yok denecek kadar az
-
19 Aralık 2006, 14:47
#4151
dılhan vala ılk motor tecruben sanırım scoter la sakın ama sakın vıteslı motoru bır tutma tutanlar ıcın söyluyorum cok yanlıs! neyse kendınde kabılıyet var dıyorsun o zaman pek sorun yasıcagını sanmam amam sl 135 kılo senın bındıgım motor en fazla 100 kılo.eyer vıteslı kullanmasını hıc bılmıyorsan bence bıraz zorlanırsın ama yetegının varsa bıkere bınmem bıle yeterlı olur.korumalarda cok cok önemlı cobalt arkımızın dedıgı gıbı.
bu arada ben yarın aksam 11de pasadayım ısteyen varsa görusebılırım
gaziemir demek hımmm alanya güzell
-
19 Aralık 2006, 17:45
#4152
gece_? o saatte ben cıkamayabılırım dostum bakalım bızım küçük cadı uyursa belkı
alanya<-> gaziemir ?? yaf gaziemir izmirde değilmiydi?
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
19 Aralık 2006, 19:32
#4153
Motoruma yeni gerçek deriden kıyafet ve sisibar siparişi verdim cumaya hazır olacak becerebilirsem resmini yayınlarım. Bir arkadaşta görmüştüm aksesuar çok yakışıyor bu alete.
scooter ne marka, ne malı olursa olsun plastik aksam bolluğundan her servis işleminde sök-tak derken vida yatakları laşka oluyor sonrası malum takıtı-tukurtu. buda kullanım hatasına giriyor ve garanti dışı kalıyor. motor kullanıcı koltuğunun gerisinde olduğundan alette denge yok, hele viraja 40 km ve üstü girerseniz acayip kayıyor.sonuçta teker çapıda küçük. Bendeki mondiali yarı fiyatına bile satamadım pazar,market motoru olarak kullanıyorum sakın yanlışlıkla almayı düşünmeyin diyorum.
-
19 Aralık 2006, 20:47
#4154
dilhan adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar..ne zamandır mesajlarınızı takip ederek karar vermeye çalışıyorum.ve şöyle bi sonuç çıkardım kendimce kendinize nası bakıyosanız motorunuza da kendinize baktığınız gibi özen göstericeksiniz..bakmazsan dağ bakarsan bağ olur..değil mi ama?bu arada bi soru sormak istiyorum sizlere acaba bi bayan bu motoru başlangıç motoru olarak kullanabilir mi?hatta hiç birşey bilmediğini düşünürseniz bu açıdan tavsiye eder misiniz?scooter kullandım çok fazla denge sorunu yaşamadım.ders almayı da düşünüyorum.başlayım artık yaaa..yardım edinnn..
Merhaba dilhan ben bugüne kadar hep aksini savundum başlangıç için Keewayin iyi bir motor olmadığını düşünüyorum(Önceki sayfalarda yazmıştım)ama herkes aksini savunuyor o halde onları dinle ve hemen gidip kendine bir keeway al bir bayan için super harika bir motordur keeway 150 çok pratik bir motor heryere girer çıkar itmek zorunda kalırsanda hafiftir sadece 140 kg üzerine falanda düşmez ayaklar yere yetişiyorsa sorun yok zaten sl 150 de yere yakın.
GeCe__ adlı üyeden alıntı
dılhan vala ılk motor tecruben sanırım scoter la sakın ama sakın vıteslı motoru bır tutma tutanlar ıcın söyluyorum cok yanlıs! neyse kendınde kabılıyet var dıyorsun o zaman pek sorun yasıcagını sanmam amam sl 135 kılo senın bındıgım motor en fazla 100 kılo.eyer vıteslı kullanmasını hıc bılmıyorsan bence bıraz zorlanırsın ama yetegının varsa bıkere bınmem bıle yeterlı olur.korumalarda cok cok önemlı cobalt arkımızın dedıgı gıbı.
bu arada ben yarın aksam 11de pasadayım ısteyen varsa görusebılırım
gaziemir demek hımmm alanya güzell
Gece merhaba ben senle tanışmak isterim bende paşada oturuyorum bir ara beraber bir çay içer laflarız ama bu akşam mümkün değil başka bir semtte olacağım çünkü daha sonraki bir gün ayarlayalım bir buluşma çok sevinirim
-
20 Aralık 2006, 00:14
#4155
balayyusuf kardes ben zaten bu aksam demedım yarın aksam ordayım kız arkımı bırakıcam eve saat 10.50 fln oluyor sana uyarsa ararım senıçbende tanısmak ısterım memnun kalırım.
cobalt senıde ararsım ıstersen
-
20 Aralık 2006, 01:21
#4156
bu motoru çok beğendim ama şu anda almktan vazgeçtim. çünkü çok acemiyim , bayanım ve vitesliymiş.gerçekten ühü ühüe.
-
20 Aralık 2006, 09:52
#4157
kiraz adlı üyeden alıntı
bu motoru çok beğendim ama şu anda almktan vazgeçtim. çünkü çok acemiyim , bayanım ve vitesliymiş.gerçekten ühü ühüe.
Motosiklet kullanmaya SL ile başlayan geçen toplantımıza gelen bir bayan tanıdım. Bunun dışında vitesli olması bir problem değil alışınca aklınıza bile gelmiyor eller ayaklar otomatik kendisi işliyor. Belli bir süre trafiğe kapalı bir mekan ve iyi bir havada kullanımı çok kolay öğrenilir.
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
-
20 Aralık 2006, 11:16
#4158
abi takılmıyoruz birkaç gündür karışmış ortalık ya
Dostlar sl benim ilk sahip olduğum motor, 2006 Mart ayında almıştım
ama ondan önce hiç motosiklet kullanmayı bilmezken Ehliyet kursunda 2000 yılında rus planet kullanmıştım 2 kez 30 ar dakika, birde bi arkadaşımın Kavasaki motoru vardı modelini hatırlamıyorum 1980-82 model falandı 1000 cc 4 silindir 4 karburatör (veyab buna benzer bişeydi) 385 kg idi motor ve 280 kadranı vardı 30-35 dk kadar falan düz yolda onu kullanmıştım, sonra yıllar geçtı 6 yıl ve sl aldım ve hiç zorlanmadan bindim yani vitesli motor zordur veya sl150 başlangıç motoru değildir sözlerine katılmıyorum, ayrıca dostlar bilir ben uzun yolda yaptım 80-100 arası gittim hiç te zorlanmadım otobanda keyşif bile aldım bu yaz yine gideceğim
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
20 Aralık 2006, 11:19
#4159
kiraz sakın alma aman haa motor 140 kılo hemde vıteslı mumkun degıl kullanamazsın bırde dustugunu dusunsene o agırlıkla allah korusun sen vıtes motor kullanmazsın asla.yazından o anlasılıyor..
pasada oturulanlar sabah yagmur var dıye motoru almadım.bı dahakı motorla gelısımde tekrar sölıcem görusmek ısterım yanı
obkavi 385 kg demısın abı cok fazla degılmı o yaw 285 olmasın sakın
-
20 Aralık 2006, 11:28
#4160
dostum inan 385 kg çünkü 1980-82 li yıllardan daha plastik aksam kullanılmıyodu
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler