Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Ağustos 2005, 17:20
#21
motorunda sorun olan varmı?
bu motor ne zaman açılacak bilen varmi?
şu anda 500 km nin üzerinde ama 80 km/h geçmiyor.
uzaktan kumanda ile çalıştıgı zaman durmuyor sebebini bilen varmı?
hata yapmış olmayalım beyler, gerekli bilgileri alacağımız alacagımız
bir yer varsa lütfen yazın teknik olarak
Reklamlar
-
26 Ağustos 2005, 09:45
#22
benimkinde suan en ufak bi sorun yok..suan 250 kmde..uzaktan calıstırmayı fazla kullanmıyorum ama kullandıgım zamanda bi sorun cıkarmadı..senin kumanda sisteminde bi sorun var sanırım.diger anahtarlada denedin mi????arkadasım ben sana 100 km cıktıgımı söylemiştim.hatta sen beni tiye bile almıstın..devirli bir sekilde 5,vitese kadar cık sende görursun..servise sorunlarını bildir o da olmazsa motomax amail at..şikayetını soyle..her ne kadar bunlar hız motoru olmasada adamlar 140 tablo koymus..en azından 120 yapsın..km yaptıkca motorun dahada acılır gibi geliyor hoş rodaj 500 km ye kadar sende 500 gecmişin..belkide motru fazla zorlamamısındr bu yuzden rodaj km uzamıstır..bence artık bas ve zorla..tabiki kendini guvende hissetigin yollarda..
-
26 Ağustos 2005, 17:35
#23
anahraların ikiside aynı problem, devirli şekilde kullandığımda 80km/h kadar çıkıyor zaten yoksa neerdee..motomaxa yazdım bakalım ne zaman cevap verirler
hafta ya servise gideceğim biraz daha beklerim hala açılmazsa eski yöntemleri denemekten başka çare kalmaz(dinamit ileaçarım)
-
27 Ağustos 2005, 17:14
#24
asırı bir sarsıntı yok..insanı etkilemiyor..benim suan 280 kmde heralde birazdaha acılır gibi geliyor.abi sen biraz sıkıstır..bide öyle dene..her nekadar rodajda olsakta motor suskunda kalsında istemem..bi sekilde bu motoru acmak lazım
-
27 Ağustos 2005, 17:42
#25
sıkstırınca sarsıntı oluyor sanki benzin biter ya arabalarda aynen öyl sonrada hız kendiliğinde düşüyor. bazıları da diyor fazla sıkıştırma ne yapacağımı bende bilmiyorum perşembeye kadar birazdaha deneyecegim sonra servise giderim herhalde
-
27 Ağustos 2005, 17:47
#26
jikleyi kontrol ettin mi acık unutma????
-
27 Ağustos 2005, 21:30
#27
-
27 Ağustos 2005, 22:01
#28
eger bu jikleyi çalıştırıp haraket ettikten sonra kapatmk gerekiyorsa işim var demektir ben en iyisi hemen bi tel bağlayayım zeten sağ tarafı çökerttik bi de jikle yüzünden sol taraftan olmayalım
-
28 Ağustos 2005, 02:35
#29
ben bilmiyorum ama jikleyi kapatmak gerekmez mi? arabada öyle yani en azından
hocam bu konuyu sürekli takip ediyorum benimde aklımda var bunu almak genel olarak karşılaştığın problemlerini iyi yönlerini kötü yönlerini yazarsan çok sevinirim iyi günler..
-
28 Ağustos 2005, 03:09
#30
[color=blue][b]Hocam rodajdan sonra 100-110 yapıyosa, vibrasyon azsa ki hemen hemen hepsinde var vibrasyon, bide malzemede dökülme ses falan olmuyosa düşünülür derim. Bide hava sogutmalı makina, uzun yolda ne kadarda bi mola vermek lazım, uzun yola gelirmi ki
-
28 Ağustos 2005, 04:01
#31
arkadaşlar foruma yeni katıldım,2 hafta önce 150 süperlight aldım.(kuruçeşme daytona ist.)kredi kartına 12 ay vade ile peşin fiyatına taksit yapıyorlar.garanti bonus kart a ise 24 ay vade ile vade farklı olabiliyo ( ben öyle aldım)2.500 ytl vadelendirildi.200 ytl plaka ve ruhsat için peşin ödendi.aylık taksitler ise 24 ay için 133 ytl ye geldi bana. hani bi tabir vardır -almayanı dövüyolar.
bu arada yaşadığım sorun şu oldu.ben daytonaya gelen ilk motoru aldım.rölantisi düşüktü.jikle nin hangi konumda açık ya da kapalı olduğunu anlamakta güçlük çektim.bu sebeplede jikle açık gitmişim.sonuç olarak motorun hava filtresine benzin kaçtı ve makina yolda kaldı.5 saat boyunca taksim tarlabaşında servis bekledim.bu arada tel.ile destek aldım.takım çantamın bile nerede olduğunu o zaman öğrendim.hava filtresi temizlenip kuruduktan sonra makina ayıla bayıla kendine geldi ancak 1. vitese her düşüşümde gaz vermediğim anda makina stopladı.ertesi gün servise götürdüm.sorunun benim jikleyi açık unutmamdan kaynaklandığı söylendi ve 1 saatten fazla bir süre en ince ayarına kadar makina elden geçti ve teslim edildi.(1 müsibet bin nasihatten iyidir) böylece hem makinayı tanımış hemde jikle ile gitmenin beni yarı yolda bırakcağını öğrenmiş oldum.usta jikle mandalının en aşağı kademede olması gerektiğini söyledi,ancak bu akşam makinayı park ettiğimde hava hortumundan yine benzin aktığını fark ettim.arkadaşlar uzun uzun yazdım çünkü kafayı yemek üzereyim. ya usta yanlış biliyor yada ben birşeyi yanlış anladım.şu jikle mereti hangi kademede olmalı bu makinada? jikle nasıl kullanılır biri bana yol gösterirse çok sevinirim.bunun dışında makina kız gibi.kullanıcı sorunlarını giderirsek herkese tafsiye olunur.bu gün motordan anlamayan bir eleman -abi bu makina 20.000 usd vardır her halde diye bir soru sordu.bende hayır canım tipi öyle gösteriyo dedim...siz ne dersiniz?
aklıma gelmişken! bu makinalarda katalizör olmadığından süper benzin kullanmak daha doğru olurmuş.yani kurşunsuz benzin durumu keeway ler için geçerli değil...
-
28 Ağustos 2005, 19:14
#32
arkadaslar siz jikleyle baya sorunlar yasıyormusunuz demek..ben artık motorumu tanıdıgım ıcın mekanik acıdan bi problemim yok.jikleyi sabah calıstırırken en alta getirin marsla beraber gaz verin elinizi gazdan cekmeyin zaten gazı cektiginiz anda motor stop eder.bu sekilde calıstırdıktan sonra 20 sn sonra jikleyi orta kademeye getirin.gaz vermeden motor rolantide calıstırın.rolantınız dusuk deilse motor saat gibi calısır.istersiniz bu sekilde suruse gecebilirsiniz.yada beklemek istersiniz 2 dk kadar bekleyın..daha sonra jikleyi en ust kademeye getirin..yani suan jikle kapanmıs oldu..ortada acık kalırsa motor yuksek devirde tekleme yapar..gun içindede motor sogugunca calıstırmak ıcın orta kademeye alın calıstırdıktan 1yada2 dk sonra tekrar ust kademeye alın..özetle en alt kademe motor cok sogudugunda..orta kademe gun ıcınde uzun sure calıstırmadıgınızda..ust kademe jikle devre dısı..umarım faydalı olmusumdur..bu arada bugun izmite körfeze yarıslara gittim iki kişi..adapazarında.suan motor 480 km de.masallah yolda beni hiç uzmedi..iki kişibile 100 yapıyorum..hatta bi ara 110 bile gördum.. benim rodaj bitti sayılır.ben makınandan suan gercekten memnunum..bide benim tablo 70 km yi gösterirken yamaha majestic in tablo 75 gösteriyor..sanırım bizim tablolar arabalara falan görede 5 km kadar dusuk gösteriyor..herkese keyifli sürüsler
-
28 Ağustos 2005, 21:21
#33
arkadaşlar benim problemimin jikle olmadığı anlaşılmıştır.jikle konumu mandal en aşağıda olacak şekildedir.problem karbüratör şamandrasının görevini yapmaması ve benzini tahliye hortumundan atması şeklindedir.bu sebepledirki,fazla benzin karbüratörden atılamayarak motur boğulmaktadır.benzin musluğunu kapatıp kalan benzin yakılınca makina tekrar kendine geldi ancak aynı sorun şamandra ayarı yapılmadığı(yada parça arızalıysa değişmediği için)tekrar nüksetmekte... ve yarın bu sorun servise bildirile şeklindedir.dolayısıyla makinanın 100 lt de ne yaktığından çok bu ve benzeri sorunların yaşanıp yaşanmayacağı konusunda araştırmalar yapmak daha sağlıklıdır.ben çektim siz çekmeyin...herkeze saygılar
-
31 Ağustos 2005, 12:23
#34
Selam arkadaşlar ;
Şu bahsedilen gaz kesme sorununu ben de yaşıyorum , alet 80-90 'ı geçince sanki benzin bitiyor gibi hareketleniyor . Bakalım 500 bakımına götürücem derdimi anlatıcam ne diycekler . Bu sorunu yaşayan ve aşan arkadaşlar var mı ? Bir de 500 bakımında ne yapılıyor yağ değişiminden başka ve ne tutar yazarsanız sevinirim . . .
Sissy bar için de biryerle görüşüyorum bilgi vericem . . .
-
31 Ağustos 2005, 14:30
#35
gehgeh, az ÖNCE 500 bakımından geldim.yag degişiyor.zincir gerilip yaglandı,tutarı 15,00 ytl.senin sorun bende yok.ama yagı degiştirince motor baya bi rahatladı.ben ayna sorunu oldugunu dile getirdim.hiç göstermiyor.bi formul bulacak serwis.sinyalleride düzelttirdim biri asagı biri yukarı bakıyodu..bizim motorlarda dörtlu yok sanırım.o işaretler hikayeden.benimkinde kalkıslarda hafif zincir vurma yapıyor.onuda gösterdim.dedigim gibi zincirdenmiş.ama önemli deil dedi.zincir bi yere surtuyor ilk asamada..sizin motorlar böyle kalkısta ses yapıyor mu arkadaslar???gehgeh, senin karburatörde bi ayarsızlık war heralde bakımda bi ayar yaparlar..olmazsa bujinede bi baktır
bu arada bugun mondialin sisibarına baktım fena deil,gehgeh, sende ve diger arkadaslar dabi bu modele baksın.
-
Ben 40 kaat verdim bakıma ama gerçekten full bakım yapıldı , İstanbul olunca işin rengi değişiyor sanırım . Bahsettiğim sorun jikleden olabilir diye düşünüyorum ama halen jikle nasıl işliyor anlamadımen üstte motor stop ediyor ortada ve altta seste bir değişiklik yok , sen çözebildin mi ? kullanma klavuzu daha türkçeleştirilmediği için gelmedi olmadı yurtdışına yazıcam . şimdi motoru açıcaz mı artık ? Bana biraz bilgi verirmisin nasıl yapacağıma dair . Sissy bar için acık daha beklicez çok iyi bir firma buldum ama yapacak usta izindeymiş , adamlar tekne aksesuarı yapıyor ve gerçekten profesyonel , ve eğer çıkma sissy bar bulursanız sizin alete uyarlarız dediler
-
beyler jikle en altta olacak ona göre kullanın motor rahatlıyor ve hız yapıyor
iyi sürüşler
-
-
motor çok sağlam beyler ben hergün düşüyom hiçbişey olmuyor
-
arkadaşlar ben hala cikle olayını bilmiyorum cikle bende hep ortada açık iken koltuğa yakın mı yoksa aşağı doğrumu anlatırsanız sevinirim ve rodaj kaç km de biter ben 180 km yaptım artık basıyorum yanlış mı herkese selam izmirden bilgehan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler