Yani prelli daha pahalı o halde biraz para biriktirip işi kökten çözmek kaldı...
Yani prelli daha pahalı o halde biraz para biriktirip işi kökten çözmek kaldı...
beyler havalar iyi sayılır benim motor jigleyi 1 ci kademeye aldıgım halde 3-4 marşta anca çalışıyor buji orjinal acaba degiştirmemmi lazım yoksa normalmi bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
şimdiden teşekkürler
zzr 250 li nin sıfırı varmı benim bildigim kadarıyla baya eski motor anlar
reysinkten bahsediyon herhalde
evet racıng den bahsedıyorum 2004 modelı var daha yuksegı varmı bılmıyorum. bakıyorum sımdılık acelem yok ama onu almayı dusunuyorum 93-94 model farketmez. bu arada sen jıgleyı bı yukarı ıtıp 3-4 marsta calısıyrosa bence normaldır kendı bujısıyse zaten öle kalıtelı bısey degıl.bende suan ngk normal var.hıc ugrasmadan hemen en ustte getırıp gaz verıyorum sonra ortaya getırıp bıraz daha gaz verıp kalkıyorum 10-15 sn sonra kapatıyorum.
GeCe dostum bunlar için ngk eniyisimi iyi diyorsan alayım hangi cinsini almam lazım acaba yardımcı olursan sevinirim
Ergeser ngk iyidir en azından platin taksan rahat ateşler.
Daha detaylı bilgi için: http://www.ngk.com.tr/Bujiler.1869.0.html
2 aydan çok olmuş SL imi satalı.Özlüyor insan.
Bu motora iyi bakarsanız ve elinizde biraz anahtar-tornavida tutuyorsa gayet güzel binersiniz.
Benim ilk göz ağrımdı.Hatta erken satmışım daha da binermişim ben ona.Off of.
"Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Hoop atladım sizin forumaa =)
Şaka bir yana bi ss'ci olarak bu motor gayet hoş duruyor ya. Yanıma parkediyorlar hep Beşiktaşta... Ama bence tek eksiği jantları. Bunlara tel jant takılabiliyormu? Takılıyorsa işte o zaman mükemmel olur... Ben gidim artık
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
250 güzel motor ama yinede 500 ün altına inme
benimki pahalı olmasının sebebi ön lastiği takım olarak almamdan sadece arkayıda değiştirebilirsiniz. Tercih sizin. Ön arka olduğunda sadece 2 firma uyuyor oda dunlop metzeler. Ama sadece arka olarak çeşitli firmalar mevcut.
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
evet gece_ cbf 500 olsun hatta ama madem race istiyosun cbr600f yada r6 benim begendiğim makinalar seni bilemem ama ben daha sakin makinalarla 50.000 km yapmadan r6 gibi bir makinaya oturmayı düşünmüyorum
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
arkadaşlar bende hep chopper motorlara aşıktım özellikle yamaha dragstar 650 benim gözdemdi ama şimdi bakıyorum atak hızlı spor kullanıma uygun ve sağlam naked medeller daha çok ilgimi çekiyor, chopper biraz sakin bir motor benimle bağdaşmıyor sanırım "karadenizliyim ya"
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
Ya arkadaşlar ben defalarca yazdım gerek Lastikler konusunda gerekse buji,ampul ve balatalar konusunda.
örneğin SL'lerin balataları ön, arka ve debriyaj olmak üzere toplam fiyatı 10 ytl. gibi.
eğer birlikte hareket edebilirsek bu fiyatlardan almak mümkün. ithalatçı firmalardan tanıdıklarım olduğu için anca 10'a adet gibi alırsak bu fiyatlardan temin edebilirim. Her konuda çıkar gözetmeksizin tüm arkadaşlarıma yardımcı olurum herzaman.Tüm arkadaşlarımın bilgilerine
jameıka öle dıyorsun guzel hos ama kımsenın bırlık olucagını sanmıyorum
thunder79 sen o begendıgın motoru al bende zzr250 alayım kapısalım ıstersen kım gecıcek
cobalt abı ben 250 den bahsettım ama o bakarsan benımde begendım gsx 600-750 yada srad dır
SL Kullanıcıların dikkatine... Motorumuzun Sağ ve Sol taraflarında 3 ayaklı plastikten dökülme nikelaj kaplama ve motorun gövde rengi (siyah yada bej )olan kapakların genelde ayakları kırılıyor.(Tabiki Kullanmayada bağlı) Sakın bu ayaklar kırıldı diye sorun yapmayın. sizlere çook kolay ve eskisinden daha sağlam bir formül vereceğim bu formülü herşeyde rahatlıkla kullanabilir ve eskisinden daha sağlam olacağını bilmenizi isterim.
1- Kırılan ayağı sakın atmayın (yada kırılan parçayı) Önce kırılan parçanın bir ve karşılığının üzerine bildiğimiz Japon yapıştırıcıyı sürün ve parçaları birleştirin.
2- Japon yapıştırıcı kurumadan hemen üzerine kırılan yerleri kapatacak şekilde
bildiğimiz yani annelerimizin kullandığı kabartma tozundan serpiştirin (tamamen kırılan yer kapanacak şekilde) sonrada üzerine yaklaşık 1 tane yada 2 tane (kırıklığın büyüklüğüne göre, döktüğünüz kabartma tozunu kapatacak şekilde olmalı) sıkın ve biraz bekleyin. Göreceksiniz eskisinden daha sağlam olacaktır. Bilgilerinize....
Jameika kardeşim, farzetki orjinal lastikle ortalama 70km hızla seyir halindeyken oldu ya.. lastik patladı dubless olmayınca olayın sonu nasıl biter sence?
Valla dostum inşallah söylediğin şekilde patlamaz. Patladığını düşünürsek (Allah korusun) Çok fazla birşey olacağını düşünmüyorum yalpa yapar ve zaten hızı kendiliğinden düşer. Yeterki motora hakimiyetini kaybetme ve soğukkanlı olmalıyız. Ben zaten lastiklerin kalitesiz olduğu için temkinli gidiyorum.Ayrıca Lastikleri Tubeless'e çevirdim. Tanesini 10 ytl verdim. jantların sibop deliklerini genişletmek gerekiyor.Tubeless çevirmek isteyen arkadaşlar ve hatta mümkünse lastikleri değiştirmek çook mantıklı. Eğer birkaç arkadaş birleşirse ben toptan fiyatına lastik Metzeler yada başka bir marka temin edebilirim isteyen arkadaşlara.
Ya Birde Dip Not: Özellikle Tubeless olmayan lastiklerde patladığı zaman (Dua edin patlamasın) birde otobanda isen yandın. 4 seçeneğin var!
1- Motora sinirlenip orada bırakacaksın,
2- Motorun patlayan lastiğini kendin sökeceksin ve en yakın lastikçiye götürüp tamir ettirip tekrar kendin takacaksın,
3- Yada motoru sırtına alıp evin yolunu tutacaksın
4- Veya bir kamyonet çevirip yüklüce para verip birdaha motoru kullanmamaya geçici bir yemin edeceksin
Bence öncelikle lastikleri Tubeless lastiğe çevirmek daha mantıklı.
olayın sonunu hıc dusunme bence
jameika dostum bende bu olasılıktan çekindiğimden daha 750 km deki lastikleri çıkartmayı düşünüyorum zaten sağolasın.
sevgili SL150 dostlarım. Artık buluşma zamanı geldi. Motorlu motorsuz bir iki dakikada olsun görüşelim tanışalım. öyle uzaktan uzaktan muhabbet edip olmuyor birde canlı kanlı yüz yüze konuşalım. Benim fikrim. Kadiköy modada bulunan Bomonti Cafe motorlar içinde park yeri mevcut. Geniş bir ortamı var. Siz sevgili dostlarım ne dersiniz? Bu sefer yapalım bunu gerçekleştirelim... Artık tanışalım
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
thunder bende gelirim ama anadolu yakasını pek bilmiyorum bilinen bi yerden beni alırsınız ( kadıkoy rıhtım gibi )
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)