Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Kasım 2006, 00:55
#3801
nexagon dostum daha öncede yazdım ist.-Zonguldak yaptım 380 km 2 mola verdim 5 er dk. lık popom uyuştuğu için 80-105 arası gittim genelde 80 km yi geçmedim çünkü titreşim olmuyo 80 de sınır orası ve bu tip motorlar için en ideal hız zevk alarak gidiyosun düzceye kadar olan kısmı yani 200 km otoban hiç sıkıntım olmadı
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
Reklamlar
-
10 Kasım 2006, 01:17
#3802
-
10 Kasım 2006, 11:54
#3803
merhabalar arkadaşlar bi soru sormak istiyorum superlight kullanıcısıyım. motorun rezerv anahtarının olduğu yerde bi ayar daha var yaz kış için diye biliyorum o ne tarafta olmalı. çünki bu ara motorum 1 - 2 gün kullanmayınca zor çalışmaya başladı. cevaplarınızı bekliyorm
-
10 Kasım 2006, 12:51
#3804
bisiklet adlı üyeden alıntı
merhabalar arkadaşlar bi soru sormak istiyorum superlight kullanıcısıyım. motorun rezerv anahtarının olduğu yerde bi ayar daha var yaz kış için diye biliyorum o ne tarafta olmalı. çünki bu ara motorum 1 - 2 gün kullanmayınca zor çalışmaya başladı. cevaplarınızı bekliyorm
Dostum benzin musluğunun 3 konumu var ANADEPO - KAPALI - YEDEK .... Yaz, kış ayarı diye birşey yok sana kim söylediyse onu bayaa bi sallamış ... Zor çalışması yağın iyice süzülmesi bloğun buz gibi olması ve orjinal bujisi duruyorsa o...
Benzin deposunda değil daha geride siyah bir mandal var yani Jigle o en alttayken kapalı ortada yarım açık üstte tam açıktır... soğuk havalarda helede bu şekilde 2 gün felam kullanmamışsan jigleyi en azından ortaya getir motor daha kolay çalışacaktır ... kısa bir süre çalıştırdıktan sonra jigleyi kapalı konuma getir ve öyle devam et yoksa zengin karışım yakmaktan bujin vs kurum olur, sarfiyatının 3 katına çıkması ve 4bin devri gecememende jigleyi açık unuttuğunun işaretidir ayrıca ...
-
10 Kasım 2006, 16:34
#3805
-
10 Kasım 2006, 16:55
#3806
Benim bildiğim rezerv 1.5Lt felam 3 kesinlikle değil.. yani yaklaşık40-60km arası bir menzili var... mesela bugün motor rezerve düştü üstüne 8 km yol gittikten sonra benzin aldım ve 13.8 LT benzin aldı... buda geride yaklaşık 1.2LT kalmış demektir... 8km de 1.8lt yakmadıysa tabii...
-
10 Kasım 2006, 17:02
#3807
Arkadaslar, sağ sinyalim yanmiyordu, servis flasorun arizali oldugunu soyledi. Flasor 2 ayda ancak geldi servise, motomaxın elinde yokmuş. flasoru değiştirirken eski flaşörün bağlantı kablosunu söküp takınca eski flaşör düzeldi. ama ne olur ne olmaz diye yinede değiştirdik flaşörü. Aklınızda olsun.sinyalinizde problem çıktığında, önce bi kurcalayın, kendi kendine düzelebilir. flaşör selenin altında, alarm kutusunun yanında.
-
10 Kasım 2006, 17:08
#3808
kimyacı arkadaşım :D acaba mümkünse kaça aldığını nerde yaptırdığını detayını verebilirmisin :D
nette sl in klübünü kurabiliriz eğer isterseniz? Bende hosting var. Şimdi en büyük sorun şu...
Ad... baktım şu an slclub.org boş bunun dışında slclub.infoda boş bunuda alabiliriz... ona uygun bir türkçe ortam oluşturuz? ne dersiniz gerek varmıdır yokmudur?
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
-
10 Kasım 2006, 18:56
#3809
slm herkese,bu sabah motoru kumandadan çalıştırdım ama 2 saat sonra tekrar denedim kumandadan çalışmadı sadece sinyaller yanıp söndü,bu konu hakkında bilgisi olan varsa,paylaşırsa sevinirim
-
10 Kasım 2006, 20:45
#3810
Ezelden ebede yaşayacak olan büyük Türk milletinin en seçkin kahramanı Mustafa Kemal Atatürk, düşünceleri ve uygulamaları ile “benim en büyük eserim” dediği Cumhuriyetimiz içinde, onu yürekten takip edenler için 68 yıldır rehber olmayı sürdürmüştür. Türk milleti var oldukça, bağımsızlık ve özgürlüğe, medeniyete giden yolda aziz milletimize sonsuza kadar rehber ve ışık olmaya devam edecektir.
Bu düşüncelerle ulu önder Atatürk’ü, aziz şehit ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükran duygularımla anıyorum.
-
10 Kasım 2006, 22:51
#3811
kimyacı
ya kardeş bu direksiyonu nasıl yaptırdın bu olayı detaylı bir şekilde anlatırmısın lütfen ben çok begendim haa birde kullanışlımı kendine iyi bak
-
11 Kasım 2006, 03:13
#3812
herkese selamlar arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır yazamıyodum nete umarım herkesin keyfi yerindedir. şu aralar yüksek lisans tezimle uğraştıım için başka hiç bişeye vakit ayıramıyorum nerdeyse. motoruma gelince nerdeyse bir aydır yatıyo garibim malum kütahyada kış erken geliyo ve iç anadolu iklimi etkin olduğu için kuru ayaz oluyo acayip bu ayazdada motora binmek biraz yürek istiyo. ama meterolojiden edinilen son bilgilere göre bu hafta sonu hava fena olmayacak gibi bende motorumla şşöyle bi geziim son kez kış bakımını yapiiim kaldıriym diyorum. sizlere danışmak istediim konu ise şu bakımı yaptırıp kaldırıcaam için bujiyi falan değiştiricem bujiyi iridyum buji almak istiyorum okuduğum kadarıyla performansı bayaa etkiliyomuş ama kış bakımı için kaldırırken bujiyi falan sökeceğim için bujinin öyle durması sakıncalı olurmu veya saklama koşulu falan varmı yada bujiyi motoru yazın çıkarırken değiştirsem daha mı iyi olur birde bizim motorlara takılması gereken bujinin numarasını falan bilen arkadaşlar bi hatırlatırlaersa sevinirim herkese saygılar kazasız sürüşler.......
bu arada kimyacı kardeş gidon güzel olmuş bende gidonu değiştirme isteği taşıyan bir sl kullanıcısıyım bu konu hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilirsen sevinirim hangi markanın kaça aldın sorun yarattımı vesaire saygılar sevgiler
.................::hakem1::.....
-
11 Kasım 2006, 13:35
#3813
-
11 Kasım 2006, 14:32
#3814
-
11 Kasım 2006, 19:13
#3815
aracı resimle süslemektense, deri kıyafetler giydirmek
daha güzel bir hava veriyor bence.
Arkadaşlar trafikte sıkıştırılan motorsiklet sürücüsü arkadaşlara
önem kazandırmak adına fahri trafik müfettişi olmaya karar verdim.
özellikle emniyet şeridini işgal edenlerin çekeceği var benden diyorum.
şartlarını araştırmaktayım.
-
12 Kasım 2006, 00:16
#3816
merhaba arkadaslar gidon gercekten güzel öncelikle oturuşun geğişiyo motor biraz daha büyümüş geliyo aynaların görüş açısı cok değişiyo boylelikle aynalardan tam randıman alabiliyorum. ayrıca virajlarda daha rahat girebiliyorum.kltukda ufak bi oynama yaptım biraz daha geri oturulabiliyo bu sayede scooter havasında azda olsa kurtuldum.
truva 2500cc curiserın gidonunu taktım.bizimkinden biraz küçük uydurmak için bağlantı yerlerine biraz deri sarmak zorunda kaldım.bide gidona 2 delik açmak zorunda kaldım kablolar için.gidon 35 ytl.ben tavsiye ederim.başka sorusu olan varsa gidon hakkında yardımcı olurum.
-
12 Kasım 2006, 00:59
#3817
-
12 Kasım 2006, 14:43
#3818
SoD, vites zaten boştayken deniyorum olmuyo.Kumandadan arada canı isterse çalışıyo sanırım bi servise gitmem gerekicek:(
-
12 Kasım 2006, 18:49
#3819
arkadaşlar herkese selam bu gün motorumla gezerken sol sinyal anahtarı meftaa ilk önce takılı kaldı sonra bir iki denemeden sonra kapandı ama bu seferde basınca takılı kalmıyo sanırım tırnağı kırırldı yanlış hatırlamıyorsam bu sorunu daha önce yaşayan arkadaşlar vardı bu parça garantiye giriyomu bide anahtarın olduğu bölüm tek parça değişiyomu yooksa komplemi değiştirmek gerekiyo
.................::hakem1::.....
-
12 Kasım 2006, 22:41
#3820
değerli arkadaşlar hyosung gv250 kullanıcısıyım gidonu değiştirmek istiyorum.keeway superlight gidonuna nasıl sahip olabileceğim konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var.simdiden teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler