Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3701
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Günaydın Cruiserların ve kaldırımların kralı SL in değerli binicileri
    Bu lastiklerin havası ne olmalı? Durup dururken rüzgarla kaymaya başladı. 29 demekki fazla
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3702
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    thunder dostum bence 29 altına indirme
    LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon

    "Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"

  3. #3703
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı obkavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    thunder dostum bence 29 altına indirme
    şööle diyim düz yolda yağmur yağarken belki 5 ile giderken bir rüzgar esti benim arka teker yaklaşık 10 cm kaydı yüreğim ağzıma geldi kaydı derken frenden değil oturuş posizyonuna göre sola önceden 22 idi arasında bayağı fark var
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  4. #3704

    Üyelik
    10 Ekim 2006
    Motosikleti
    MOTORSİKLETİM YOK AMA EN KISA ZAMANDA ALMAK İSTİYORUM MOTORSİKLETLERİ ÇOK SEVİYORUM
    bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.

  5. #3705
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı DERYA. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.
    Amin :D bende güzel bir enduro alayım. Dünya cennet olsun :D
    Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  6. #3706
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    bence yokturr.. yağmurda binmiyorum ben güven meselesi
    koluna taktığın kask kafanı korumaz

  7. #3707
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
    LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon

    "Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"

  8. #3708
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı obkavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
    Ön lastik hava bas›nc› 1,8 Bar
    Arka lastik hava bas›nc› 1,8 Bar diyo 1 bar yaklaşık 14,5 psi buna göre arka ve ön 26 psi olmalı...

    istanbulun kışı yağmur binmezsem olmaz :D ama benim ew iş arası 2,7 km o sebeple pek fazla ıslanmıyorum.
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  9. #3709
    SoD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı Thunder79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?
    Ben varım ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...

    lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...

  10. #3710
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı SoD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben varım ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...

    lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
    hjm benimkide metzeler 29 da benimki . ewden çıktıktan 50 mt sonra kaydı hızım 3 mü 5 mi ööle birşeydi. kullanım kılavuzunda 26 olmasını söylüyor. birde 26 denemeye karar verdim ben
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  11. #3711
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..

    koluna taktığın kask kafanı korumaz

  12. #3712
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı snrtrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..

    şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  13. #3713
    SoD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı Thunder79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?
    bazı lastik hamuru ve desenleri suda daha az kaymak ile beraber helede ilk çiselediği anlarda, lastik tam ıslanmadan hangi motorun tepesinde hangi lastikle gidiyor olursan ol kayıyor.... yada kuru asfaltta giderken virajda ıslak zeminle hızlı karşılaştın mı hich şansın yok denedim şahsen biliyorum tavsiye etmem ... 26 yı nerede okudun merak ettim ben hich bir yerde rastlamadım? servisler 29 diyor... yük varsa arkayı daha yüksek kullanın diyorlar vs...

  14. #3714
    Starwars-14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Motosikleti
    KEEWAY Superlight 150
    Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi

  15. #3715
    Carlitoturco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Acıbadem
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250 (sattı)
    Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
    [FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]

  16. #3716
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem

  17. #3717
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem
    evet istersen dubleks hale getırebılırsın

    Alıntı Carlitoturco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
    akuyle degıl elektırk sıtemıyle ılgılı gotur hemen bakarlar yaparlar

    Alıntı Starwars-14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi
    arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilginize

  18. #3718
    chimeraby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız

  19. #3719
    Starwars-14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Motosikleti
    KEEWAY Superlight 150
    arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilgini

    AİDİKURT; herkes başka birşey deyince lastik havasıyla ilgili bocalıyoruz hangisidir hangisi değildir diye, o zaman 30 yapayımda bakiim nasıl olucakk

  20. #3720
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    Alıntı chimeraby adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız
    kesinlikle haklısın arkadaşım ben yarın kesin servise gidiyorum alarmım için
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler