Cam işini detay motodan halledebilirsiniz.
30 YTL / Orjinal cam ölçülerinde.
iletişim:
www.motohobi.com veya 0216 4893938
Cam işini detay motodan halledebilirsiniz.
30 YTL / Orjinal cam ölçülerinde.
iletişim:
www.motohobi.com veya 0216 4893938
Şimdi motor 3000 den 4100 e çıkmış aradaki fark 1100 ytl
motomax fiyat kurunu 1,54 ten hesaplıyor fiyat listesinde var 1100/1,54= 714 dolar
(714/118)*100=605 dolar bu işemle kdv yi çıkardık
(605/122)*100= 495 dolar bu işlemle ötv yi çıkardık
yani 300 dolarlık farkı motomax 495 olarak yansıtmış buradan da motomaxın 300 dolar maliyete 195 dolar kar koyduğu anlaşılıyor bu da %65 yapar bunda tabi ki motomaxın ve bayilerinin karı dahildir ve daha bu karlardan gelir vergileri ödenecektir.
diğer ithal mallarla kıyaslarsanız bu oranın çok düşük olduğunu göreceksiniz zaten ben de motomaxın normalde kar marjının bu kadar düşük olduğunu zannetmiyorum yani devletin yaptığı bu farka normal kar marjlarını ilave etmemişler benim anladığım.
bu arada madem anlamıyorsun bari rüzgar yapma diyorum çıkıyorum işin içinden
ya arkadaşlar konuya balıklama dalmış oluyorum ama izninizle bir şey soracağım:
bu bizim sl'lerin yan kapaklarına bir çare bulanınız oldu mu? öyle bir şekilde dizayn etmişler ki, geri geri giderken hep kırılıyor bu kapaklar. benimkinin sağ kapağının yapıştıra yapıştıra tutacak hali kalmadı.
bugün gittim, bari yenisini verin dedim (plastik aksam garantiye girmiyormuş). 21$ istediler tek bir kapağa. ben de nasıl olsa üç gün sonra yine kırılacak parçaya o parayı vermek istemedim.
lafın özeti, bu yan kapaklara alternatif bir çözüm bulan var mı?
[url=http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=334281#post334281]Melabaa![/url]
kardeş egsoz olayına son çözüm ben egsozu iki kere değiştirdim içindeki kaynaylar atıyor sonra başlıyor sızırtıı onun için egsozu açtırın ve öyle tatlı sesi dinleyerek gidin
yan kapak konusunda bende bir çözüm düşünüyorum ama vaktım olmadığı için çözüm bulamadım bulunca sizinle paylaşırım
annem beni öldürecek
northern saol ama benim egsoz zaten acik baba sesde guzel ama 2-3 aydan beri maalesef zirilti sesi geliyor artik ole biniyorum neyseki gunduz aradim servisi geldi usta aldi goturdu kaynak yaptirip getirdi daha bakmadim dur yaw aklima gelmisken inim bi bakayim ben
egsozu neden degistirdin peki
kapak konusunda bende bi ara sikinti cektim sag kapakta cikiyordu fln hep yapistiriyroduk neyse suan bi sorun yok oturdu herhelde yerine
bu sorum var ben arka balatayi degistirdim ses gitsin diye bi muddet giti ama gene basladi basinca fln ses geliyor isindiktan sonrada gene azda olsa geliyor yaw sonir oluyorum
sizdede ,le sorun varmi frene basinca ses geliyormu?
Arkadaşlar bu kapak meselesini ben silikon ile çözdüm arkasına bolca sıktım ve önden taşanları sildim.Biraz geç donuyor beklenmek lazım 1-2 gün gibi.Gece bende öyle bir fren sesi yok.ya dostum bu eksozlrı nasıl açtırdınız bir sesini buradan dinleyemezmiyiz.size zahmet bir sesini yayınlasanız.by by
Ey insan!Kaf dağı kadar yüksekte olsanda Kefene sığacak kadar küçüksün.UNUTMA:her şeyin bir hesabı var;üzdüğün kadar üzülürsün!
arkadaşlar bu pas konusunda sorunu olan varmı ben daha öncede yazmıştım ama cevap veren olmadı .... çünkü benm motru alalaı bie ay oldu ve bayağı yağmur yedi ve plakanın ordaki vdalar paslnmaya başladı ama ana akslamda bir pas olabilirmi böle bi şey yaşayan varmı ?
Dostum sana en azından yok falkan dememişler ben 1 ayı geçti bekliyorum gelsede alsam diye kapağı.Sen nereye sordun(semt) o kapağı.Fiyat da bana 30 ytl demişlerdi hemen hemen aynıı
Pas sökücü varmış onu al demişlerdi daha önceden , gerçi hala almadım ama ....Bende de paslanma şase no. su yazan kapakların ordaki vidalarda var okadar..
Değerli sl 150 kullanıcıları bayramın 2. günü sağ şeritte ilerlerken bayan bir polo sürücüsünün aniden sağ şeride hatalı geçişi sonucu kaza yapmıştım. Yerde 2 metre sürüklendim.motorun siyah kısımlarında çizik bile yokken (koruma demiri sayesinde)vites çubuğu döküm oldugundan darbe etkisi ile kırıldı.Ayak koyduğum palet ise yamuldu. ben işteyken servisim sağolsun geldi incelemelerini yaptı parça listemi çıkardı.zannediyorum her serviste tüm aksamların şeması ve dolar üzerinden fiyat listesi var. sol ayaklık braketi 18 ytl, sol ayak lastiği 3 ytl, sol ayaklık demiri 5.67 ytl vites pedalı 25 ytl onların kargo siparişini bile beklemeden sıfır satılık motorunkileri söküp taktılar sağolsunlar.Bu arada TRAFİK POLİSİ RAPORUNDA % 0 HATAM OLDUĞUNDAN MASRAF KARŞI TARAFIN SİGORTASINDAN TAHSİL EDİLİYOR. Herkese böyle dürüst satış personeli,servis ustası ve kazasız sürüşler temenni ederim.
kimyacı_23 dostum resmini bi atarmısın şu gidonun birde kaça maloldu
bud dostum nerelerdesin bi ara görüşelim
viceroy dostum geçmiş olsun
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
obkavi kardeşim kimyacı_23(m. ali ) nin direksiyonu truva250 cc yi taktık. orjinal direksiyondan daha ince olduğu için kelepçelerin arasına kösele deri kullandık. iilaki resim felan istersen özelden görüşeiliriz. spormot@hotmail.com
MOTOSİKLETTE DOĞUNUN YÜKSELEN SESİ:bounce:
Sİtenİn Yenİ Üyesİ Ve Keeway Sl 150 Aİlesİnİn Ferdİ Olarak YazdiĞim 5 Yorumdan Sonra İlk Defa Şahsima Cevap GÖnderen Ve GeÇmİŞ Olsun Dİleklerİnde Bulunan DeĞerlİ Obkavİ'ye Saygilarimi Sunarim. SaĞol.
(eski nickim engineer23)
sevgili viceroy sanırım bende sana yazan 2 kişi olacağım abi sol taraftaki ayağimızı koyduğumuz geniş tabla (üzeri lastik kaplı ) ne kadar?
gece kardeşim valla benim egzos catladı idi onun için değiştirdim zırıltı bende yok açtırdıktan sonra ama seninkini bilemeyeceğim inş. cözersin kazasız belasız sürüşler
annem beni öldürecek
herkese meraba,bn sl 150 mi 2. el adım 2000km.de 2 milyara.. motorda ufak 2 çizik dışında hiç bişey yok tertemiz.sizce fiyatı iyimi we bişey daha sormak istiyorum motorda titreşim baya hissediliyor sizce bu normalmi
Eski motorumdan. ben 2.250 ye sattım 2005 model ve 4500 km de ama aksesuar hepsi vardı.çok normal almışsın zaten ederi de o kadar. Sıfır alsaydın 4.200 bayılırdın.Tabi birde üzerinde aksesuarı varsa o daha da iyi. Vibrasyon tek silindir motorlarda çok olur bu normaldir.
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
öncelikle hoş geldin ve cok geçmiş olsun dostum yeni okudum bu yazını inan cok üzüldüm... mersin mt yle tanıstın sanırım cok mükemmel insanlar tanısmadıysan hemen davran
[img=http://img159.imageshack.us/img159/8060/goruntu220xs3.th.jpg]
http://img232.imageshack.us/my.php?image=111mo5.jpg
bunlar baska bir motorsikletin ama buna göre uydurdum yandakı iki tane vida deligi uymuyordu ek birtane daha actık ve şimdi cok memnunum cok iyi oldu tavsiye ederim motosiklet parcası satan yerlere bak oralarda bulabilirsin
öncelikle geçmiş olsun dostum... bende yazın didim de ıslatılmış bir viraj ile süpriz karşılaşmam sonucu kayan ön tekerim yüzünden kaza yapmıştım ... 6mt sürüklendim hala yürüyebiliyor olmamı taktığım dizliğe borçluyum zira 6mt sol dizimin üzerinde motorla surf yaptığımda beni o kurtardı... koruma demiri kendini heba etti ama motorun geri kalanına bişii olmadı... sol ayaklık yamuldu vs bir kac cekic darbesi ile o da düzeldi ...
Neyse sadede geleyim şu sözünü ettiğin iyi niyetli uygun parca fiyatı söyleyen servisinin ve ustanın adını verir misin? iyi bir servise ve ustaya ihtiyacım varda ...
Valla ben yazın 10 saatte 2 mola ile 920km yol kat edip istanbuldan didime girdim ve yol boyunca 100-110 km süratle gazı dayadım gitti yani resmen stress testi oldu ama 920 km nin sonunda tek çıkan sorun titreşimden düşen eksoz arka bağlantı vidasaydı ... bu yolculuktan sağsalim çıksada sonrasında şehir icinde krank rulmanı bilyası fabrikasyon bir hatanın nihai çuvallaması sonucu dağıldı... 3ncü ayını doldurmak üzere olan bu hikayenin sonucunda motorum hala sorunlu... önce didimde motomax ın yönlendirdiği servisin ustadan çok ancak çırağa benzeyen elemanı gercek conta yerine sıvı contayı motora sıvadığı icin ciddi yağ sızıntıları oldu ve motor tüm randımanını yitirdi... lanet olsun dedim ve motor kamyon ile istanbula geldi... doğru göztepedeki uzman grup a teslim ettim... Motora yanlış kalınlıkta rulmanın zorlanarak takıldığı, motor bloğunun tüm vidalarının birbirinden farklı güclerde sıkılmış olması gibi bir sürü hata bulundu... motomax a yeni krank ve rulman siparişi verildi 15 küsür gün sonra, servis yerine benim motomax ı arayıp durmam sayesinde, parca geldi ama gelmese daha iyiydi zira motomax da rulmanları takacağız diye mengenede krank dişlilerine zarar verilmişti... Coşkun usta yeniden dişlileri düzeltti fakat sorun bitmemişti zira teki yanlış olan rulman yerine motomax da krank a iki tane standart dışı rulman takılmıştı... onlarda uygun forma sokuldu ve motor toplandı... bu arada ben hala motomax ile titreşimden metali çatlayan ve benzin akıtan depomun yenisini yollamaları konusunda kavga ediyordum ki buda ayrı bir macera... ilk yolladıkları depo kutusundan iki yanından ciddi ezilmiş montaj kulakcıkları metal yırtığı olacak kadar ezilip bükülmüş şekilde çıktı haliyle aynen geri iade edildi ve uzun çabalar sonucu 1 hafta küsür sonra yenisi geldi..
bitti mi hayır bitmedi... şimdide motorum 6000 deviri gecince silkelemeye devir kesmeye başladı... ve nereden damlattığı belli olmayan bir yerden yağ damlatıyor... bu sorunun çözülmesi icin gittiğim bir kac seferde uzman grup sorunu çözmeyi başaramadı... yeni beyne kadar herşey denendi ama sorunun nedeni belirsiz... 6900km boyunca 10500 devirde devreye giren devir kesicimin arızalı olabileceğini var sayıyorlar ... benimde merak ettiğim bunca bin km düzgün çalışan devir kesicimin nasıl olupta uzman a girdikten sonra birden arızalandığı? şimdi sorun bundan çıkarsa faturasını kim ödeyecek merak ediyorum... benim ödemeyeceğim kesin... zira uzman a girdikten sonra motorumun elektirik aksamı sapıttı ... uzun yerine kısa, kısa yerine uzun far yanar oldu. motoru yıkamak istediklerinde alarmıda yıkadıklarından arızalandı sonra tamir ettiler ve hassasiyetini arttırdılar ve artık o kadar hassas ki üstüne çıkıp hakkaten tepinmesseniz alarm ötmüyor ... ve varsayım doğru çıkarsa devir kesicimde sapıttı... bu saydıklarımın hepsi motorun sorunu olmayan parcalarıydı ve servise girdikten sonra hepsi sapıttı nedense ... sonucta bunları servise girmeden önceki halleriyle yani çalışır geri istemek ve bu isteğim icin hic bişii ödememek gibi bir niyetim var... bakalım neler olacak...
Ve sadede gelelim kısmında diyorum ki görüntü güzel şehir ici kullanımı keyifli uzun yola dayanıklı kıpraşımlı SL imi seviyor olsamda ... ilk fırsatta Hyosung GV250 ye transfer olacağım ve bence asla bırak 4000 i 3000 bile etmes SL e veda edeceğim...
değerli sod benim ikamet içel-mersin servisim mezitlide sen istanbuldasın merak ettiğin bir parça fiyatı varsa ben ancak öğrenip sana dönebilirim. En azından fiyatı bilirsen makul pazarlık edebilirsin. Selamlar.
herkesin EN BÜYÜK BAYRAMI kutlu olsun.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)