arkadaşlar motomaxın sitesine baktınız mı superlight 4.099,00 ytl olmuş herhalde motomax elindeki stoğu bitirdi ve gümrükten yeni mal çekti ve devletin koyduğu o teminat denilen vergi ilk defa motomaxta fiyatlara yansımış oldu veya daha basit bişeyde olabilir tabi, mesela internet sayfasını hazırlayan arkadaş yanlış yazmış olabilir)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=22103
Burada Keeway Super Light im ile yaptigim gezi hakkında fotograflar ver yazilar bulabilirsiniz. Kalin saglicakla
arkadaşlar arkadaşımla ortak keeway aldık bugün.45km'de bir iki sorun var gibime geldi yardımcı olursanız çok sevineceğim.
birincisi motor bazen gaz yemiyor sanki.aşırı tekliyor bu durum olduğunda.bunun iki sebebi olabilir gaz ayarı en sonda yada debriyaj tam basmıyor.çünkü yokuş yukarı çıkarken motor tekledi(inanın feci tekliyor,duruyorduk nerdeyse) ben debriyaja basıp vitese takınca yeniden fırladı normal çalışmaya devam etti.
ikincisi yokuşlarda nasıl kaldırıyorsunuz motoru.bize frene basın filan dediler o şekilde beceremedik ve araba tarzında kaldırmaya başladık ki çok başarılı oldu.ikimizde iyi derecede araba kullandığımız için bu durum bize bir sakınca yaratmıyor,motora zararı varmıdır?
belirtmeyi unutmuşumaraba tarzı:el freni çekmeden yarım debriyaj ile arabayı sabitleyip sonradan kaldırmak.tabi buna alışınca birkaç saniye sürüyor sadece.
Ho :RED
H1 :KABUL
Motoru yokusta kaldirmak cok basittir, tek yapman gereken debriyaj ve arka fren pedalini koordineli kullanmak. Freni biraktikca kavramayida birak ve gazi ver cok bagirtmadan.Motor asla geri kaymaz
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
jiklenin kapalı olduğundan eminim.45km'de olan karbüratör kirlenir mi?belki arıza yapmış olabilir.ben birde acaba debriyaj tam kavramıyormu diye düşünüyorum çünkü bazen boşa attığımızda ışık yanıyor ama boşa geçmiyor motor.yukarıda da dediğim gibi yokuş yukarı giderken birinci vitese taktım feci tekledi,tekrar bastım pedala fırladı ondan sonra
bizim ayak freninin mesafesi çok mu kısa acaba.çünkü yokuşta kalkarken ayak frenini yavaşca bırakamıyoruz hemen kaçıyor geriye.pedal mesafesi yok.nokta gibi.
cevaplar için teşekkürler
Ho :RED
H1 :KABUL
bindikçe alışırsınız arkadaşlar yo fren mesafesi kısa yok yokuş yukarı tekliyor alışınca motora yapmazsınız hiçbirini kazasız belasız sürüşler
annem beni öldürecek
Benim sorunum da şu ark.lar ...
Motoru jikle en alttayken çalıştırıyorum ısıttıktan sonra ortaya alıyorum ama yol aldığımda motor 5000 devir de boğuluyor. tekrar en alta aldığımda jikleyi sorun yok. bide şöyle bir durum var jikle en yukarıdayken motor hiçbir şekilde çalımıyor sıcak motor stop ediyor.
Nedir anlayamadım ... ???
giotine dostum aynı olayı motoru ilk aldıımda bende yaşadım ama bende senin gibi ters olanı yapıyomuşum motor soğukken ilk çalıştırırken en yukarı alacaksın motor biraz ısındıktan sonra ortya alacaksın tamamen ısınıncada en altta yani kapalı konumda olacak
valla arkdaslar sitede genel bi problem görüyorum herkez motoru övüyor kötü özelliklerine değinmiyor ve alıcak olan arkadasları bende aldım sende al diyor herkez kendi motoru için motor güzel fiyatıda ii ama benim motorun anahtarlığı kırıldı zaten dandik bi anahtarlığı var ikinici motor 100km 14 milyon filan yakıyordu benim 500 km glemeden motor arıza yaptı bunlar herkezin basına gelebilirmi aslında gelebilir ama gelmemsi lazım motorun sekkli güzle değdim gibi ama diğer çinliler gbii bundada problemler çıkıyor olmıcak zmanalarda lastikler yağmurda acayip kayıyor bunu belirtmeme gerek yok herhalde bide motor ene fazla 90 yapıyor düz yolda iki kişi çekisi baya etkiyor boyu uzun olanda binebilir ama 180 lik bir adamda bu motut rahtlıkla kullanabilir çanataalrı güzel olmmaaıs camda bence motoru zaten ilk aldığımda bunları çıkartmak oldu bukdar
giotine dostum jikle ortadayken 5000 deviri geçmez zaten en altta olacak
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
jıkle acık ken ( ustte) elını gazdan cekersen stop eder bu sekılde calısırkende cıg benzın kokusu alabılırsın bu durumda 15-20 sn calıstırıp jıkley ıortaya al 2-3 dk kadar calıssın ( yaklasık olarak kaskını gıyıp dızlıklerını takacagın sure acele etmeden) yola dusmaden once jıkleyı asagı ındır hadı allah kazadan korusun
not : havalar sogudugunda bu ısınma suresı artacaktır bunuda dıkkate alınız hanı montun uzerıne tulum yagmurluk gıyme suresı de ekleyebılırsınız
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
bujiyi değiştirdikten sonra motorla yola çıkma sürewm yaklaşık 30 saniye
stop etmeden devam edebiliyorum.
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
Anladım şimdi çok teşekkürler. Burda biri tam tersini yazmış onu okudum ve kafam karıştı açıkçası. Demekki en üstteyken jikle 15-20 saniye gazla çalıştırıp jikleyi ortaya alıp 2-3 dakika beklemek gerek. Sonrada jikleyi en alt'a alıp yola çıkmak gerek ...
Peki bu motorun 9500 den sonra teklemesine ne diyorsunuz ??
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
Kesici var motorunda dostum 9500 den sonra tamircinin yuzu guler eger devam edersen. yeni motor alman gerekir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
ben 120-130 bastıgımda devır 10500-11000 oluyor vala hıcte tekleme olmuyor sanırım ben astım onları zuahahah
Arkadaşlar,aküsü bitip de garantiden degiştiren var mı? maslak V motor garantiye girmez der akü için..Bu arada yeni yuasa akü 50 dolar'mış,bilginize..Tabi amperi kaç onu bilmiyorum..Bizimkinin amperi kaç? Bilen varsa onu da yazsın lütfen..İyi sürüşler...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)