Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3461

    Üyelik
    17 Ekim 2005
    Alıntı cemiltn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eşşek gene aynı eşşek
    bu eşşekliği 11.400 km de mi anladın
    [B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3462
    alialince - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2005
    Şehir
    BURSA
    arkadaşlar motomaxın sitesine baktınız mı superlight 4.099,00 ytl olmuş herhalde motomax elindeki stoğu bitirdi ve gümrükten yeni mal çekti ve devletin koyduğu o teminat denilen vergi ilk defa motomaxta fiyatlara yansımış oldu veya daha basit bişeyde olabilir tabi, mesela internet sayfasını hazırlayan arkadaş yanlış yazmış olabilir)

  3. #3463

    Üyelik
    23 Eylül 2006
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=22103

    Burada Keeway Super Light im ile yaptigim gezi hakkında fotograflar ver yazilar bulabilirsiniz. Kalin saglicakla

  4. #3464
    kadavra450 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar arkadaşımla ortak keeway aldık bugün.45km'de bir iki sorun var gibime geldi yardımcı olursanız çok sevineceğim.

    birincisi motor bazen gaz yemiyor sanki.aşırı tekliyor bu durum olduğunda.bunun iki sebebi olabilir gaz ayarı en sonda yada debriyaj tam basmıyor.çünkü yokuş yukarı çıkarken motor tekledi(inanın feci tekliyor,duruyorduk nerdeyse) ben debriyaja basıp vitese takınca yeniden fırladı normal çalışmaya devam etti.

    ikincisi yokuşlarda nasıl kaldırıyorsunuz motoru.bize frene basın filan dediler o şekilde beceremedik ve araba tarzında kaldırmaya başladık ki çok başarılı oldu.ikimizde iyi derecede araba kullandığımız için bu durum bize bir sakınca yaratmıyor,motora zararı varmıdır?

    belirtmeyi unutmuşumaraba tarzı:el freni çekmeden yarım debriyaj ile arabayı sabitleyip sonradan kaldırmak.tabi buna alışınca birkaç saniye sürüyor sadece.
    Ho :RED
    H1 :KABUL

  5. #3465
    oldwolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2006
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    regal raptor dadyw 250
    Alıntı kadavra450 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar arkadaşımla ortak keeway aldık bugün.45km'de bir iki sorun var gibime geldi yardımcı olursanız çok sevineceğim.

    birincisi motor bazen gaz yemiyor sanki.aşırı tekliyor bu durum olduğunda.bunun iki sebebi olabilir gaz ayarı en sonda yada debriyaj tam basmıyor.çünkü yokuş yukarı çıkarken motor tekledi(inanın feci tekliyor,duruyorduk nerdeyse) ben debriyaja basıp vitese takınca yeniden fırladı normal çalışmaya devam etti.

    ikincisi yokuşlarda nasıl kaldırıyorsunuz motoru.bize frene basın filan dediler o şekilde beceremedik ve araba tarzında kaldırmaya başladık ki çok başarılı oldu.ikimizde iyi derecede araba kullandığımız için bu durum bize bir sakınca yaratmıyor,motora zararı varmıdır?

    belirtmeyi unutmuşumaraba tarzı:el freni çekmeden yarım debriyaj ile arabayı sabitleyip sonradan kaldırmak.tabi buna alışınca birkaç saniye sürüyor sadece.
    bence ilk olarak jikle ni kontrol et kapalı olduundan emin ol aynı şeyi bende motoru ilk aldığımda yaşadım gaz yemiyodu meğer jikle açık gidiyomuşum ondan olabilir yada karbüratörün pislenmiş olabilir (jikle aşağıda iken tam kapalı)

  6. #3466
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Motoru yokusta kaldirmak cok basittir, tek yapman gereken debriyaj ve arka fren pedalini koordineli kullanmak. Freni biraktikca kavramayida birak ve gazi ver cok bagirtmadan.Motor asla geri kaymaz
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  7. #3467
    kadavra450 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    jiklenin kapalı olduğundan eminim.45km'de olan karbüratör kirlenir mi?belki arıza yapmış olabilir.ben birde acaba debriyaj tam kavramıyormu diye düşünüyorum çünkü bazen boşa attığımızda ışık yanıyor ama boşa geçmiyor motor.yukarıda da dediğim gibi yokuş yukarı giderken birinci vitese taktım feci tekledi,tekrar bastım pedala fırladı ondan sonra

    bizim ayak freninin mesafesi çok mu kısa acaba.çünkü yokuşta kalkarken ayak frenini yavaşca bırakamıyoruz hemen kaçıyor geriye.pedal mesafesi yok.nokta gibi.

    cevaplar için teşekkürler
    Ho :RED
    H1 :KABUL

  8. #3468
    northern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Rks Titanic 150 S
    bindikçe alışırsınız arkadaşlar yo fren mesafesi kısa yok yokuş yukarı tekliyor alışınca motora yapmazsınız hiçbirini kazasız belasız sürüşler
    annem beni öldürecek

  9. #3469
    giotine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    XT660R/PD
    Benim sorunum da şu ark.lar ...

    Motoru jikle en alttayken çalıştırıyorum ısıttıktan sonra ortaya alıyorum ama yol aldığımda motor 5000 devir de boğuluyor. tekrar en alta aldığımda jikleyi sorun yok. bide şöyle bir durum var jikle en yukarıdayken motor hiçbir şekilde çalımıyor sıcak motor stop ediyor.

    Nedir anlayamadım ... ???

  10. #3470
    oldwolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2006
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    regal raptor dadyw 250
    giotine dostum aynı olayı motoru ilk aldıımda bende yaşadım ama bende senin gibi ters olanı yapıyomuşum motor soğukken ilk çalıştırırken en yukarı alacaksın motor biraz ısındıktan sonra ortya alacaksın tamamen ısınıncada en altta yani kapalı konumda olacak

  11. #3471
    giotine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    XT660R/PD
    Alıntı oldwolf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    giotine dostum aynı olayı motoru ilk aldıımda bende yaşadım ama bende senin gibi ters olanı yapıyomuşum motor soğukken ilk çalıştırırken en yukarı alacaksın motor biraz ısındıktan sonra ortya alacaksın tamamen ısınıncada en altta yani kapalı konumda olacak
    İyi de jikle en üstteyken motor hiç çalışmıyorki . en alttayken tek marşla alıyor devam edebiliosun aynı şekilde ama ortadayken motor 5000 devirden sonra tekliyor.

  12. #3472

    Üyelik
    25 Eylül 2006
    valla arkdaslar sitede genel bi problem görüyorum herkez motoru övüyor kötü özelliklerine değinmiyor ve alıcak olan arkadasları bende aldım sende al diyor herkez kendi motoru için motor güzel fiyatıda ii ama benim motorun anahtarlığı kırıldı zaten dandik bi anahtarlığı var ikinici motor 100km 14 milyon filan yakıyordu benim 500 km glemeden motor arıza yaptı bunlar herkezin basına gelebilirmi aslında gelebilir ama gelmemsi lazım motorun sekkli güzle değdim gibi ama diğer çinliler gbii bundada problemler çıkıyor olmıcak zmanalarda lastikler yağmurda acayip kayıyor bunu belirtmeme gerek yok herhalde bide motor ene fazla 90 yapıyor düz yolda iki kişi çekisi baya etkiyor boyu uzun olanda binebilir ama 180 lik bir adamda bu motut rahtlıkla kullanabilir çanataalrı güzel olmmaaıs camda bence motoru zaten ilk aldığımda bunları çıkartmak oldu bukdar

  13. #3473
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    giotine dostum jikle ortadayken 5000 deviri geçmez zaten en altta olacak
    LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon

    "Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"

  14. #3474
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    Alıntı giotine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de jikle en üstteyken motor hiç çalışmıyorki . en alttayken tek marşla alıyor devam edebiliosun aynı şekilde ama ortadayken motor 5000 devirden sonra tekliyor.
    jıkle acık ken ( ustte) elını gazdan cekersen stop eder bu sekılde calısırkende cıg benzın kokusu alabılırsın bu durumda 15-20 sn calıstırıp jıkley ıortaya al 2-3 dk kadar calıssın ( yaklasık olarak kaskını gıyıp dızlıklerını takacagın sure acele etmeden) yola dusmaden once jıkleyı asagı ındır hadı allah kazadan korusun
    not : havalar sogudugunda bu ısınma suresı artacaktır bunuda dıkkate alınız hanı montun uzerıne tulum yagmurluk gıyme suresı de ekleyebılırsınız
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  15. #3475
    Thunder79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Ataşehir/ İSTANBUL
    bujiyi değiştirdikten sonra motorla yola çıkma sürewm yaklaşık 30 saniye
    stop etmeden devam edebiliyorum.
    "Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk

  16. #3476
    giotine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    XT660R/PD
    Alıntı obkavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    giotine dostum jikle ortadayken 5000 deviri geçmez zaten en altta olacak
    Alıntı cobalt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jıkle acık ken ( ustte) elını gazdan cekersen stop eder bu sekılde calısırkende cıg benzın kokusu alabılırsın bu durumda 15-20 sn calıstırıp jıkley ıortaya al 2-3 dk kadar calıssın ( yaklasık olarak kaskını gıyıp dızlıklerını takacagın sure acele etmeden) yola dusmaden once jıkleyı asagı ındır hadı allah kazadan korusun
    not : havalar sogudugunda bu ısınma suresı artacaktır bunuda dıkkate alınız hanı montun uzerıne tulum yagmurluk gıyme suresı de ekleyebılırsınız
    Anladım şimdi çok teşekkürler. Burda biri tam tersini yazmış onu okudum ve kafam karıştı açıkçası. Demekki en üstteyken jikle 15-20 saniye gazla çalıştırıp jikleyi ortaya alıp 2-3 dakika beklemek gerek. Sonrada jikleyi en alt'a alıp yola çıkmak gerek ...

    Peki bu motorun 9500 den sonra teklemesine ne diyorsunuz ??

  17. #3477
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    Alıntı giotine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bu motorun 9500 den sonra teklemesine ne diyorsunuz ??
    Allahın hikmeti ne diyim 9000 de redline a giren motorun 9500 de teklemesı normal diyorum . sonucta alrındaki 150 cc tek silindir bi makina
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  18. #3478
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Kesici var motorunda dostum 9500 den sonra tamircinin yuzu guler eger devam edersen. yeni motor alman gerekir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  19. #3479
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    ben 120-130 bastıgımda devır 10500-11000 oluyor vala hıcte tekleme olmuyor sanırım ben astım onları zuahahah

  20. #3480
    rebet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    nisantas
    Motosikleti
    keeway superlight
    Arkadaşlar,aküsü bitip de garantiden degiştiren var mı? maslak V motor garantiye girmez der akü için..Bu arada yeni yuasa akü 50 dolar'mış,bilginize..Tabi amperi kaç onu bilmiyorum..Bizimkinin amperi kaç? Bilen varsa onu da yazsın lütfen..İyi sürüşler...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler