Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ağustos 2006, 01:01
#3001
Selam arkadaşlar SL ime neler yaptığımı daha önce resimlemiş ve yazmıştım.
Şu an 3000 küsürlerdeyim ve görüşlerim,memnuniyetlerim şöyle
Bu güne kadar ciddi manada hiç arıza yapmadı,şans faktörü herhelde
aküm öldü,ama ilk başta şarjının ve suyunun tam yapılmayışı oldu,yeni taktığım lambalar için bu hafta 8-11 amperlik akü takmayı planlıyorum,bu hafta yapbilirsem buradan size iletirim,belki yavaş çok konforlu süspansiyon yok ama gittikçe motor kendine gelip toparlanıyor,km yaptıkça bunu anladım..
Önemli not bu haftasonu birkaç arkadaş cumadan cadır kamp yapacağız gelmek isteyen arkadaşlar bana özelden mesaj atabilir..
Herkese selamlar
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
Reklamlar
-
14 Ağustos 2006, 10:53
#3002
Locco ben gunluk takip etmeye calissam da bazen olmuyor eger bana sorun oldu ise ozelden aynisini atsaydin emin ol cevap yazardim.Bir cok kisi bana ozelden sordu ve hemen cevabini aldi. 202 sayfalik bir formda gozden kacirma olacaktir.Kirilmaca yok.
Ne ise gelelim maydonozun faydalarina. Arka disli degisince benim yuzumde gulmeye basladi dostlarim motor rahatladi vites gecisleri sahane.Dun Serik e gittik kiz arkadasimla 80 ile gidiyoruz sanki 60 ile gider gibi devir saatim 5. viteste 5500 - 6000 rpm arasinda oynuyor 80km/h iken.Ee bu sayede vibrasyonda %50 azaldi dostlar.Yuksek devire cikmadan 80 ile giden bir motor sanki pamuk uzerinde gider gibi bir his veriyor. Bir ara asildim gaza 120 gordum tahmin ediyorum devir saati 7500 gelmisti.38 disli bir harika dostlar.Artik zangir zangir sesler de kesildi.Tavsiye ederim
Yanliz 150 cc motorda guc kaybina yolk acarmi ondan emin degilim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
14 Ağustos 2006, 11:19
#3003
ya arkadaşlar ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım, bu motor evet sorunları olan bi motor ama neye göre kıyaslıyosunuz bunu dragstar mı shadow mu kendi sınıfındaki çinlilere göre en iyisi ben 3000 km deyim uzın yol da yaptım şimdiye kadar cebimden hiçbi artı para çıkmadı bakım ücretleri hariç oda normal bi mala bok atarken kıyaslama yaptığınız diğer ürünlerin aynı katagoride olması gerekiyor titreşim diyosunuz 90 km ve üzeri başlıyor zaten 90 üzerinde giden di chopper kullanıcısına millet dötü ile güler ayna göstermiyo doğrudur unutmayın renault brodway arabalar bir dönem sağ aynası olmadan piyasaya çıkarıldı şimdi broadway kötü bi modelmiydi,
debriyaj ösorunu var adamlar yapıyo ücretsiz, ayna düşüyomuş benimki düşmedi eeeeee
kıyaslama neye göre celik 150 mi jinlun 150 mi neyle kıyasladın kardeşim tamam kötü motor ama kötünün iyisi işte birde 2 aydır parça bekliyorum diyo bi arkadaş ne parçası abicim at motomax'a mail 2 günde elinde biri far ampulü bulamamış onu yazıyo zaten ampul sigorta vb şeyler genelde garantiye girmez 5 ytl piyasa fiyatı her oto elektrikçisinde var
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
14 Ağustos 2006, 12:17
#3004
Ulen bi yorumda benden olsun be. Geçen hafta nöbette tam 4 saat motoruma pasta cila yaptım, kromlarını parlattım. Ertesi gün çıkdım turladım.Bakanlar döndü bir daha bakdı. Bu keyfi bana bu kadar ucuza yaşatan Çinlilerden Allah razı olsun
Disk kilidi tavsiyesi ve branda sormuştum geçenlerde cevap gelmedi üzüldüm
-
14 Ağustos 2006, 12:25
#3005
emrebakan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Ben 2 ay önce SL150 aldım. Viteslerde problem yaşıyorum. Örneğin duruyorum ve vitesi 1'e alıyorum. Pedal daha aşağı gitmiyor ve sert duruyor. Bunun anlamı 1 olmalı. Ancak 2'de kalıyor ve kalkarken duruyor. Durduktan sonra boşa almak da epey zor oluyor. Uzun süre 1-2 ve boş arasında pedal bastıktan ve motor vitesteken ve dururken ileri geri ittirip tekrar pedal basmatıktan sonra nihayet boşa geçiyor. Bazen 1'e geçmesi için üzerine bastığım halde boşta kalıyor. Bazı zamanlar vites 1'deyken pedalı aşağı itince de boşa geçiyor. Bazen de boş ışığı yanıyor ama 1'de kalıyor. Nerden anlıyorsun derseniz boş ışığı yanarken marşa bastığımda ani bir fırlama yapıp tekrar duruyor. Tabi bu durumda debriyaja basılı tutup çalıştırabiliyorsunuz. Şimdi acaba bu tür bir problemle karşılaşan oldu mu? Olduysa araya kaç para sıkışmıştır
Kazasız, belasız günler dilerim.
Emrebakan ve diğer vites problemi olan arkadaşlara , bizim motolarda vites problemi yoktur size işin ince detayını anlatım ... ışıklarda durdunuz ama vitesi 1 den boşa alamıyorsunuz bunun nedeni sizsiniz .çözüm ise vites 1 deyken hafif biraz gaz verip ileri alıp o zaman tekrar denemek sonuş vites boşta bunun nedebi ışıklara duruken fren yapınca motor azda olsa kendini 1/2 cm geriye atar bu nedenle vites kutusu dişlisi takılı kalır o yüzden ya durma yapmadan vitesi boşa almak ki benim tavsiyem budur va daha rahat olup takılma olması imkansızdır, 1 deyken takılıncada hafif ileri gitmek...
-
14 Ağustos 2006, 14:55
#3006
Dr.I dostum disk klidi 7 ytl bende de var sanayideki aksesuarcilara git marka marka var. Phonix marka bir Cin mali aldim walla sahane.Arka tekerligide zincirliyorum.Artik duaciyiz biliyorsun.
Branda yerine sana tavsiyen tek kisilik bir lastikli nevresim carsafi kullan.Cunku normal branda "Terleme" dedigimiz su buhari ni branda icinde tutar buda erken paslanmaya davetiyedir.Normal nevresim tozdan korur ve havadar olur.Yagmur icin naylon branda at ama al kisimlari acik olsun, yanliz kisin kediler dadanir ona gore.
Metali dostum soyledigin sey cok dogru ve teknik bir hareket ama deneyimlerim ile soylemek isterim ki yaylarimiz isida esneklik kaybediyor.Locco dostumuzun dedigi gibi YBR yayi yada ozel yapim isiya dayanikli yay ile degistirmek yeterli oluyor.Motor cok isininca bende zorlaniyorum , ve sogukken bu sorun ortadan kalkiyor.Balat iiii sorunb yayin isiya olan dayaniksizligi sadece.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
14 Ağustos 2006, 16:08
#3007
Bir yorumda ben yapmazsam çatlarım.
Arkadaşlar bu motor tank kadar sağlam ben onu bilir onu söylerim (motora kros muamelesi yapmama rağmen). Ben ilk aldığımda vites problemi, debriyaj problemi daha neler neler yazmakla bitmez hatta satmaya bile kalktım ama şimdi 3500 km. oldu meğerse bütün sorun bendeymiş motor km. yaptıkça vitesler şakır şakır oldu hiç bir problem kalmadı hatta debriyaj problemi bile kendi kendine hal oldu. Ama yinede yayları değiştireceğim sadece zevk için tabi yayları locco'dan alacaktık oda topic'e küsmüş.
Motordan o kadar memnunumki yeğenimede aldırdım bu akşam teslim alacağız.
Motoruyla uğraşırken vidalarını sıkarken veya merak edip orasını burasını kurcalarken zevk almayan arkadaşlar lütfen motor hakkında fazla yorum yapıpta diğer arkadaşlarında içlerini karartmayalım.
Saygılar, sevgiler
-
14 Ağustos 2006, 18:35
#3008
selam arkadaşlar iş gezisinden yeni geldim yahu özlüyorum deli gibi bu forumu ama yurtdışında olunda takip edemiyorum. hepinize selamlar sevgiler
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
14 Ağustos 2006, 21:51
#3009
zeda3000 adlı üyeden alıntı
...
Metali dostum soyledigin sey cok dogru ve teknik bir hareket ama deneyimlerim ile soylemek isterim ki yaylarimiz isida esneklik kaybediyor.Locco dostumuzun dedigi gibi YBR yayi yada ozel yapim isiya dayanikli yay ile degistirmek yeterli oluyor.Motor cok isininca bende zorlaniyorum , ve sogukken bu sorun ortadan kalkiyor.Balat iiii sorunb yayin isiya olan dayaniksizligi sadece.
Dostm bu yaylar ne yayı, debriyaj mı balata mı? Anlayamadım neyi değiştirsek iyi olr, ben 1000 km bakımına gidecem ve motorda bazı şeyleri iyisiyle değiştirmek istiyorum, bikaç şey daha önerebilir misin?
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
-
14 Ağustos 2006, 22:10
#3010
Carlitoturco : Konu kavrama yani debriyaj balatasindaki yaylarin asiri isinarak sertlesmesi ve degistirme onerileri.
1000 km degistirecegin seyler ii bir buji yag dir bence.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
15 Ağustos 2006, 11:29
#3011
dostlar aynı arızadan 3 kez servise giden ürünler garanti dahilinde yenisi ile değiştirilir maddesi motosikletler içinde geçerlimidir.
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
15 Ağustos 2006, 11:31
#3012
Sevgili zeda verdiğin bilgiler için teşekkürler. ,şu anda 2200 km deyim debriyaj sorunum yavaş yavaş ortadan kalktı boşa rhtlkla alabiliyorum. Önceki sayfada yazan arkadaşımız gibi sanki km arttıkça vitesler rahatlıyor ya da biz iyice alışdığımızdan...
-
15 Ağustos 2006, 11:36
#3013
zeda dostum ilgin ve bilgilerin için teşekkürler dişliyi hemen bugün gidip değiştirmeyi düşünüyorum yoksa o titreşimle burdan antalya beni baya zorlar heralde uzun yolda rahat ediymde hantallık varsın olsun motorda. bu arada debriyajdan konuşuluyor galiba benim debriyajımda çok yukarda kavrıyor telini falan biraz kendim gerdiriym dedim ama pek bişey farketmedi bu konu için napabilirim yaylarımı değiştirmeliyim?
-
15 Ağustos 2006, 16:41
#3014
Yaylari degistirmek tabiki ii bir fikir.YBR balatasi uyuyormus 1 gun yatmasi lazim motorun.Iscilik parcadan daha cok tutar yanliz.Yaylarin isiya dayanikli olmasi yuksek isida esneklik ozelligini koruyacak ozellige sahip olmali.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
15 Ağustos 2006, 17:01
#3015
ya millet bi sorunsorduk sabah kimse cevaplamıyo abicim
tüketici haklarına göre aynı arızadan üst üste 2 kez veya farklı arızalardan 4 kez servise giden ürünler yenisi ile değiştirilir
bu yasa motosikletleride kapsıyomu
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
15 Ağustos 2006, 17:09
#3016
Dostum benim bildiğim kapsıyor. Bu yasa elektronik veya mekanik ürün ayırt etmiyor.Üretimden kaynaklanan hata varsa değiştiriliyor.Bir başka forumda plazma tv için buna benzer topic okumuşdum. Arkadaşın plazmasını yenisiyle değiştirmişlerdi(vestel milenium HD)...
-
15 Ağustos 2006, 17:21
#3017
sıkıntım şu 2 kez debriyaj yaylarını 2 kezde alarmı değiştirdim garantiden yani benim bu değişime hakkım var ve yine yaylar sukoyuverdi
ozaman yenisini bana vermekle yükümlüler, ne yaparım bilmiyorum iyi bi avukat tutup durumu değerlendirip tüketici mahkemesine gideyim diyew düşündüm de
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
15 Ağustos 2006, 17:27
#3018
bıktım problemlerden
motorumun problemleri bi türlü bitmiyor ne yazıkki.
krank milinde problem varmış servise götürdüm garanti dışı krank mili diyor. sizce doğru mu söylüyor.
-
15 Ağustos 2006, 17:38
#3019
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
15 Ağustos 2006, 17:45
#3020
herkese saygılar.keewayime kavuştum.acemilik hat safhada.alt düzey sorularımla bunaltırsam affola
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler