Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2006, 11:18
#2921
lucas adlı üyeden alıntı
Ruzgar her motosikLetcinin ve motorun du$manLarindan biri oLsa gerek.... Daha oncede yazmi$tim.. SL'de iki ki$i oLsanizda ruzgarda pek ba$ariLi degiL.. Bende Erdek'e giderken gidonLa cok sava$ verdim, ama ben gaLip ciktim neticede
En sag $eritte giderken motor sanki yerden havaLanip kendiLiginden soL $eride gectiginde hizimi hemen 80'e faLan du$urmu$tum.. Sanki birisi resmen motoru kaLdirip beni en soL $eride birakivermi$ti.. Zaten 134 Kg oLan bir motordan da ruzgar konusunda ba$ariLi oLmasini bekLemek dogru oLmaz.. Race'Lerde cok agir degiL agirLik iLe aLakasi yokdiyenLer cikabiLeceginden onLarin ruzgara gore tasarLandigini hatirLatarak susuyorum yine ;)
ya sorun kısmen ağırlık ama esas noktayı bir forumda yazmıştım. Özetle yandan etkileyen rüzgarın oluşturduğıu öteleme kuvvetine karşılık verebilecek tek kuvvetimiz olan sürtünmenin oluşturacağı lastik ve üstündeki kişi ağırlığı ki bilindiği üzere mevcut lastik bir işe yaramamakla birlikte tehlikeli sert kauçuğa sahip olduğundan sürtünme katsayısı düşük olmasından dolayı ıslak zeminde tutabilen kısmen yumuşak sağlam kaliteli lastik ile kullanılması durumunda sürtünme kuvvetinin artacağından savrulmaların daha az olacağını düşünmekteyim.
Bilmem anlatabildim mi
Köprüden scooterla geçme konulu yazıya cevabım
"
Ukalalık olarak görmezseniz özellikle aerodinamik açıdan olayı biraz açıklamak isterim. Etki tepki ilkesine göre bir kuvvete karşılık başka bir kuvvet oluşmaz ise bu noktada kuvvet yönünde bir evmelenme söz konusudur buda F=M*A olarak açarsak A=F/M dir. Şimdi buna göre motosikletin beygir gücü önemsiz bir etkendir. Önemli olan rüzgarın yaratacağı F e karşılık sizin oluşturacağınız F olmalı bunu nasıl sağlayabilirsiniz?
En önemli kaynağınız sürtünmeden oluşacak kuvvettir buda yol ve lastiğinizin yüzey alanı ile lastiğiniz + yolun sürtünme katsayısına göre değişir. Bir başka yol ise rüzgarın yönünde oluşan F kuvvetinin oluşturacağı ivmelenme ile doğrultunuzun hipotenüsünün yani gitmek istediğiniz yönle uyuşması bunun içinde rüzgar sağınızdan geliyorsa sağa doğru gitmeye çalışmaktır.Fakat rüzgar kuvveti sürekli gelen bir kuvvet olmadığı gibi düzensiz olması nedeniytle bu yol sizi akşam haberlerine konu yapabilir. ilk duruma düşersek rüzgarın neye bağlı olarak size kuvvet uyguladığına. Sizin+ motorunuzun yan profil kesit alanı ile mevcut şeklinize göre değişir. Ama scooter ile kendinizi bir küt cisim olarak kabul edebilirsiniz.
Bütün değerler sizin maximum seviyede sürtünme yaratmanıza bağlı.
Sonuç olarak rüzgara karşı direnciniz iki şeye bağlı
1-Toplam ağırlığınıza
2- Lastik + yol sürtünme katsayılarına.
Sonuç olarak karşıdan karşıya geçerken ağır olmaya ve yolun+ lastiğinizin sürtünme katsayısının artmış olmasına dikkat edilmesi gerekir
"
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
Reklamlar
-
07 Ağustos 2006, 11:40
#2922
Moderatör
dr.i geLdigin ta$itin ne oldugu onemLi degiL goru$mek, tani$mak ve beraber oLmak onemLi.. O zaman ne diyoruz; goru$mek uzere
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
07 Ağustos 2006, 12:33
#2923
Bütün motor dostlarına burdan sevgiler ve SL150 kullanıcılarına büyük bir ilgiyle takipteyim ve 3000 km yol yaptım bir hayli deneyim edinmiş sayılırım.Motoru hemen hemen iyi tanıyorum diye bilirim.Takıldığınız her konuda yardıma hazırım.İyi sürüşler dileğiyle merhaba hepinize.
Arkadaşlar dediğiniz üzere motoro baktığımda seleye yakın kısımda alt tarafında sarı yağ şeklinde birşeyin sızdığını farkettim kontrol için hemen götürdüm ve deponun çatlak olduğunu öğrendim form u şöyle bir okuduğumda sarı kaynakla düzeltile bileceği yazılmış.Fakat servis bunu bana ücretsiz garanti kapsamında değiştire bileceğini belirtti.Diğer arkadaşlar bu problemi olan garantileri bittiği için kaynak atıyorlar sanırım yoksa garantiden değişiyor olmalı.
Saygılarımla.
-
07 Ağustos 2006, 14:36
#2924
Sevgili showboy verdiğin bilgi için teşekkürler. Bu forumun güzelliğide burda, kimse kimseyi tanımıyor ama herkes yardım için seferber...
-
07 Ağustos 2006, 16:58
#2925
Motorla ilgili elektirik aksamı olsun gerekse diğer parcaların montajında uyum ve görüntü estetiğinin bozulmaması acısından dikkatle parca secimi ve montajı yapılmalı.Sis farları korna gibi aküyü zorlaya bilecek aksesuar montajında yardımcı olmaktan mutlu olurum.Aksesuarları eklerken çoğu parcanın tasarımını kendim yaptım ve uyguladım ufak ama işe yarayan parcalar maliyeti az piyasadan%80 daha az bir fiyata edine bilirsiniz.etay resimlerini isterseniz.Yollaya bilirim.Şimdiden kolay gelsin.
-
07 Ağustos 2006, 17:15
#2926
herkeze merhabalar
benim egzosu deldirtmiştim... bi hafta önce beznin bitip yolda kaldıktan sonra depoyu fullledim tam ağzına kadar doldu nerdeyse taşıyordu 47 lira tuttu
şu an 450 km oldu biraz daha benzin var tahminime göre 20 ila 30 km daha yol yapar en kötü ihtimalle ama ben yarın benzin alıcam ki yolda kalmayayım bi daha...
egzosunu deldirmek isteyipte acaba ne kadar yakar diye düşünenlere yardımı olur umarım
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
07 Ağustos 2006, 22:01
#2927
Modifiyeli166cc, Egzoz komple bos , Performans hava filtresi , genis Motor blogu ve full depo 480 km sehir disinda. Sanirim yeterli bir cevap snrtrt dostm ne dersin , aslinda sen 500 km bile yaparsin dikkatli olunca. Bu motor super ekonomik.
Bu arada Lucas dostum gaza getirme , gaz verip gelirim walla. 8 saat ne ki bizim motorlar icin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
07 Ağustos 2006, 22:37
#2928
bbaday adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motosikleti görmeden sipariş vereceğim motomax bulunduğum ilin yetkili servisine gönderebileceğini söyledi ama tek terdütüm bu motoru ytakından incelemedim kalite açısından bahsetmiyorum
187 cm boy ve 88 kiloyum acaba sürüş pozisyonu olarak rahat sürebilirmiyim
msn den eklediğim bazı arkadaşlar sağolsunlar tam bilgi vermediler ilgilenmediler daha doğusu neyapacağım çok kararsızım
bulunduğum yerdeki satıcısında bu modelden yok o yuzden yakından bayidede inceliyemedim
abi olur mu öle sey bana bir sey sormadın walla sorunun ne oldugunu deseydin ilgilenirdim sadece üyeyim siteye nickim bbaday dedin bence sorun olmaz sonucta bu tarz modellerde max 10 cm oynar bence rahat edersin benım boy 1.75 rahat adiyorum arkadasım var 1.88 o bindi bugun gayet güzel dedi belki frenin ve debriyajın üstünde koruma demiri var o rahatsız edebilir onuda söktürüp daha uygun bişey taktırabilirsin ya da bazı arkadaslar gibi hiç taktırmadan kullanırsın yani bir kac oynamayla olayı düzeltebilirsin. motoru görmedim demişsin görünüş olarak cok tarz bir motor bakan bir daha dönüp bakıo hele bir de cilalayıp gecır gıcır yaptın mı süper oluo baska sorunların oldugunda cekinmeden sorabilirsin
ya arkadaslr size bir sorum olucak şimdi motor boşta calıştırdım gaz veriyorum devir 3000 i gewctiği zaman tam anlayamadıgım bir yer egzoz tarafı sanrım bir zırıltı geliyor ayrıca yolda giderken elimi gazdan cekince yine bu zırıltı oluyor ve bu beni deli ediyor yok mu bu veletin bir caresi
-
07 Ağustos 2006, 23:04
#2929
showboy adlı üyeden alıntı
Motorla ilgili elektirik aksamı olsun gerekse diğer parcaların montajında uyum ve görüntü estetiğinin bozulmaması acısından dikkatle parca secimi ve montajı yapılmalı.Sis farları korna gibi aküyü zorlaya bilecek aksesuar montajında yardımcı olmaktan mutlu olurum.Aksesuarları eklerken çoğu parcanın tasarımını kendim yaptım ve uyguladım ufak ama işe yarayan parcalar maliyeti az piyasadan%80 daha az bir fiyata edine bilirsiniz.etay resimlerini isterseniz.Yollaya bilirim.Şimdiden kolay gelsin.
ewet kardes mümkünse detayların fotolarını bi görelim ok?...
Yaaa arkadaslar benım s.l 580km de şimdi yeni yeni hız yamaya basladım fakat ibre 95kmh ı geçmiyor, bir arkadaın motosikleti ile yanyana kalktık o bana yetişemedi ama durdugumuzda o bana 105kmh la gitiigini ama bana yetişemedigini söyluyor bu ibrelerde mi bir sorun var aceba...
-
07 Ağustos 2006, 23:50
#2930
Selam Arkadaşlar, Benim debriyajdan çektiğimi heralde başkası çekmedi. Motosiklet 2200 kmde balata ve yaylar değişti. daha sonra 3000 km de tekrar balata ve yay değiştik. şimdi 3300 km ye geldi, yine balata su koyverdi. honda titanın honda made in japan etiketli balatalarını aldım. ve göztepe uzman otoda çektirilmiş yaylar var onları takacaz, bakalım sonuç ne olacak ancak ben keeway superlight 150 den soğudum. elaleme madara olduk.Hergün motor nerde diye sorup duruyorlar satılığa çıkarmayı düşünüyorum ne dersiniz.
-
07 Ağustos 2006, 23:54
#2931
Moderatör
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
08 Ağustos 2006, 13:40
#2932
arkadaşlar site de alarmı bozulup garantiden değiştiren arkadaş bana yazarsa sevinirim benim alarm çalışmıyor da
-
08 Ağustos 2006, 15:17
#2933
Arkadaşlar disk kiliti markası ve fiyatı verebilirmisiniz ? Birde bu kilit işe yarıyo mu?
-
08 Ağustos 2006, 15:26
#2934
Dostum bu linkte var.Forumda bir çok kişi sanırım bu markayı kullanıyor...
Link ;
http://www.villalevent.com/magaza/index.tsp?cat_id=18
-
08 Ağustos 2006, 16:02
#2935
fotoğraf koymayı denemek istedim
arkadaşlar direk resmi nasıl gösteriyoruz ?
Sevgili maranttz verdiğin bilgi için sağol Ben izmitte oturuyorum dün bir bisikletciye gittim. Servisde 40 ytl dedikleri kilite 10 ytl dedi. Almadım ama bu akşam uğrayıp alıcam. İ
-
08 Ağustos 2006, 18:59
#2936
benimde alarm bozulmustu kendim yaparım dedim sele üstüne baskı yaptıgından bi tane bobin kırılmıs onu degisrirdim bi müddet calıstı ama tekrar bozuldu.daha sonra garintiden degiştirdim.(servis tanıdıkdı yardımcı oldu acılmıs cihazları degiştirmiyorlarmıs)
-
08 Ağustos 2006, 19:07
#2937
sevgili arkadaşlar, tanışma kısmında sorulan "koruma demirindeki aynalar" ; orj.aynaların görüşü kısıtlı olduğu için aklıma geldi. hem şık duruyor hem de (fazlası ile) görüş güvenliği sağlıyor. öyle ki sisy barımı dahil görüyorum.şehiriçinde çok faydalı. hepinize öneririm. resimde gördüğünüz gibi çok basit uygulama. orj.aynaları dışa-alt aynaları normale ayarlayın ,sonucu görün. merak eden için adres: http://www.motosiklet.net/forum/show...289#post379289
sevgili lucas,sisy bar istemişsin ama yaparım dersem yalan olur. demir kısmını (kaynakları dahil) kendim 20 gün sürecinde yaptım. epeyi yorucu idi.
benim iki sorum var : 1- "sisy bar" daki sisy'nin anlamı ne 2-motorumun üstünü örten gövde renkli üçgen plastik kapaklar alt uçlarından kırıldı (iki taraf da) servis rezonanstandır dedi. ama garantiye girmiyormuş var mı böyle saçmalık. makinam şu an 3.000'de ve şimdilik gayet iyi. Dikkat! LASTİKLERİ MUHAKKAK DEĞİŞTİRİN...kuru havada bile aşırı kayma yapıyor ki daha yağışta yola çıkmadım ve çıkmam da..
En iyi dostum Keeway Superlight 150
-
08 Ağustos 2006, 21:16
#2938
superCT adlı üyeden alıntı
sevgili arkadaşlar, tanışma kısmında sorulan "koruma demirindeki aynalar" ; orj.aynaların görüşü kısıtlı olduğu için aklıma geldi. hem şık duruyor hem de (fazlası ile) görüş güvenliği sağlıyor. öyle ki sisy barımı dahil görüyorum.şehiriçinde çok faydalı. hepinize öneririm. resimde gördüğünüz gibi çok basit uygulama. orj.aynaları dışa-alt aynaları normale ayarlayın ,sonucu görün. merak eden için adres:
http://www.motosiklet.net/forum/show...289#post379289
sevgili lucas,sisy bar istemişsin ama yaparım dersem yalan olur. demir kısmını (kaynakları dahil) kendim 20 gün sürecinde yaptım. epeyi yorucu idi.
benim iki sorum var : 1- "sisy bar" daki sisy'nin anlamı ne 2-motorumun üstünü örten gövde renkli üçgen plastik kapaklar alt uçlarından kırıldı (iki taraf da) servis rezonanstandır dedi. ama garantiye girmiyormuş var mı böyle saçmalık. makinam şu an 3.000'de ve şimdilik gayet iyi. Dikkat! LASTİKLERİ MUHAKKAK DEĞİŞTİRİN...kuru havada bile aşırı kayma yapıyor ki daha yağışta yola çıkmadım ve çıkmam da..
abi o ayna işi kafama yattı orjinali sadece beni gösteriyor yarın hemen alıyorm aynalrı bir deneyelim bakiim
paylaştıgın için cok sagol abiçim kendine iyi bak
-
08 Ağustos 2006, 21:42
#2939
Moderatör
superCT adlı üyeden alıntı
sevgili arkadaşlar, tanışma kısmında sorulan "koruma demirindeki aynalar" ; orj.aynaların görüşü kısıtlı olduğu için aklıma geldi. hem şık duruyor hem de (fazlası ile) görüş güvenliği sağlıyor. öyle ki sisy barımı dahil görüyorum.şehiriçinde çok faydalı. hepinize öneririm. resimde gördüğünüz gibi çok basit uygulama. orj.aynaları dışa-alt aynaları normale ayarlayın ,sonucu görün. merak eden için adres:
http://www.motosiklet.net/forum/show...289#post379289
sevgili lucas,sisy bar istemişsin ama yaparım dersem yalan olur. demir kısmını (kaynakları dahil) kendim 20 gün sürecinde yaptım. epeyi yorucu idi.
benim iki sorum var : 1- "sisy bar" daki sisy'nin anlamı ne 2-motorumun üstünü örten gövde renkli üçgen plastik kapaklar alt uçlarından kırıldı (iki taraf da) servis rezonanstandır dedi. ama garantiye girmiyormuş var mı böyle saçmalık. makinam şu an 3.000'de ve şimdilik gayet iyi. Dikkat! LASTİKLERİ MUHAKKAK DEĞİŞTİRİN...kuru havada bile aşırı kayma yapıyor ki daha yağışta yola çıkmadım ve çıkmam da..
Yapmazsan yapma abi Sisy'nin herhangi bir sozLuk anLami yok.. Ama sissy HanimevLadi, kiz gibi ogLan anLaminda kuLLaniLio.. Bar da bariyer demek.. Kisaca HanimevLadi Bariyeri gibi bi anLam cikio bundan.. Gercekten ben de hic merak etmemi$tim bugune kadar sen sorunca baktim..
Hemen bi senaryo canLandi gozumde.. AdamLar onu bunu kesip kendiLerine motor yaparken bi hanimevLadi geLip ben bunun arkasindan du$erim arkasina bi bariyer koysaniza demi$ ve adina da sissy bar deniLmi$ oLabiLir.. Ve gunumuze kadar da sisy oLarak evrim gecirmi$tir.. Cok mu abarttim
Bu arada Lastik havaLarini kontroL ettiniz mi ? A$iri $i$iriLmi$ Lastik yine ayni a$iriLikta kayar..
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
08 Ağustos 2006, 21:54
#2940
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler