Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Ağustos 2006, 18:36
#2841
Super Moderator
Reklamlar
-
02 Ağustos 2006, 19:12
#2842
cobalt adlı üyeden alıntı
medce bunlar normal ben de motorumun 2. sahibiyim 3300 km de sabahları balata ısınana kadar sesyapıyor arka frene dokununca jigleyi motor sogudugunda ( yaz/kıs farketmıyor) acıp calıstırman gerek ama 10-20 dk gıbı kısa sure molavermıssen yanı motor daha sogumamıssa jıgleyı acmadan da tek serferde alır marsı
ben daha ayak marsını 1 kere kullandım o da ılk aldıgımda mart basında hava hep yagmurluydu otopark tan cıkaramadım 2-3 hafta bıkac kere denedım ayaktan calıstı onun dısında hep starter den calıstırdım ve ılk basısta aldı ( yıkarken bujı ıslanmaları harıc
)
eyw kardes saolasın içim rahatladı walla. yaw arkadaslar bişi daha sorucam malum ilk motorum ve bu ayak marşı olayını bilmiyorum nası yapılıyor ayakta nerde o kol baya acemice bir soru oldu galiba ama cahillik işte napalım yaw
-
02 Ağustos 2006, 19:26
#2843
arkadaşlar benim ve arkadaşımında benzin deposu delindi ve ikimizdede aynı sorunlar ortaya çıkıyor dikkat edin
-
02 Ağustos 2006, 19:38
#2844
Moderatör
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
02 Ağustos 2006, 19:47
#2845
evet bi soru sorayımda herkes bana kızsın önceden alacağım motorlar arasında olan keaway sl süper görüntüsü ile beni cezbetmişdi ama araya rr tiger jinlun falan girdi fakat bazılarından aşırı şikayet geldiği için bazılarınında burada ne satış nede teknik servisi olmadığı için keway e döndüm
son seçeneklerim ya tiger250 yada sl150 ss yi katogariye koymuyorum bana çok ince geldiği için
şimdi sinirlerinizi zıplatcak soru şu
boy: 187
kilo: 89 göbek filan yok gerçi ) daha önce bu topicde bu tip bir soru sormuştum ama cevabını bulamamıştım şimdi kısa bi arama yaptım ama gene bulamadım benim ölçülerime yakın arkadaş varmı yada çokmu küçük kalır altımda hiç binmediğim için bir fikrim yok
düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim arkadaşlar..
unutmadan 1600-2000 ytl ye 1000km. lerde pek çok 2. elinin olmasıda çok büyük avantaj bu motor kadar hakkının altında sattılan başka çinli yok sanırım
-
02 Ağustos 2006, 20:06
#2846
Moderatör
bbaday adlı üyeden alıntı
evet bi soru sorayımda herkes bana kızsın önceden alacağım motorlar arasında olan keaway sl süper görüntüsü ile beni cezbetmişdi ama araya rr tiger jinlun falan girdi fakat bazılarından aşırı şikayet geldiği için bazılarınında burada ne satış nede teknik servisi olmadığı için keway e döndüm
son seçeneklerim ya tiger250 yada sl150 ss yi katogariye koymuyorum bana çok ince geldiği için
şimdi sinirlerinizi zıplatcak soru şu
boy: 187
kilo: 89 göbek filan yok gerçi
) daha önce bu topicde bu tip bir soru sormuştum ama cevabını bulamamıştım şimdi kısa bi arama yaptım ama gene bulamadım benim ölçülerime yakın arkadaş varmı yada çokmu küçük kalır altımda hiç binmediğim için bir fikrim yok
düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim arkadaşlar..
unutmadan 1600-2000 ytl ye 1000km. lerde pek çok 2. elinin olmasıda çok büyük avantaj bu motor kadar hakkının altında sattılan başka çinli yok sanırım
Enduro bir motor aLmaya ne dersin $aka bi yana Senin motorun ustunde nasiL durdugun degiL aLtindaki motorun ne oLdugu onemLi bence.. Hangi chopper'i aLirsan aL, en kisasiyLa en uzunu arasinda en fazLa 10 cm vardir.. 10 Cm ne aLtindaki motoru buyuk gosterir ne seni motorun ustunde kucuk gosterir. Zaten cok ta guzeL yazmi$sin, imkanin varsa aL 2. eL bi Keeway.. Cogu motordan daha iri zira..
Not : Keeway ve turevLeri babinda yazdim, Virago, HarLey gibi motorLar tamamen konu di$inda..
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
02 Ağustos 2006, 20:38
#2847
Arkadaşlar sizlerle muhteşem yenikapı sahilinde superlightımla çekmiş olduğum videoyu paylaşmak istedim. Yeni alacaklara tavsiyem kesinlikle bu motoru alabilirsiniz. Benim 250 km. doldu, şu ana kadar bi sorun yok. Ayrıca çalıştırırken hiç bir zaman jikleyi çekmeye ihtiyaç duymadım.
Video Linkim:
http://rapidshare.de/files/27931243/keeway.mov.html
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
-
02 Ağustos 2006, 21:15
#2848
Moderatör
Video'nun adini da iLk heyecanLar yapabiLirsin $aka bi yana nice 25000 hatta 250000 KiLometreLere.. Tabiki kazasiz ve beLasiz
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
02 Ağustos 2006, 22:32
#2849
saol lucas soruma cevap verdiğin için anladım dediğin şeyi galiba motor suan garajda yarın bakıcam eyw. carlitoturco videoyu cekicem birazdan ya arkadaslar bu eski modellerde sinyal cok aptal yaw basıon sönmesini beklion falan sanırım yeni cıkanlarda bu sorunu gidermişler acaba sölesek bizimkileride değitirirler mi bu konuda daha önce gitrişimde bulunan var mı merak ettim
-
03 Ağustos 2006, 00:09
#2850
arkadaslar uzun bir beklemeden sonra S.L ıma kawuştum sonunda ama herkeste olan bu sorun bendede var lastikler cok kayıyor ve olursemde bunun yüzünden olzca iki saatte 50km yaptım simdilik cok guzel gidiyor ve mükemmel zevk aldım kullanmaktan...yenı alan arkadaslara hayırlı kazasız belasız kullanmalarını diliyorum ... gorüsmek üzere
-
03 Ağustos 2006, 01:50
#2851
ressam_01 adlı üyeden alıntı
arkadaslar uzun bir beklemeden sonra S.L ıma kawuştum sonunda
ama herkeste olan bu sorun bendede var lastikler cok kayıyor ve olursemde bunun yüzünden olzca
iki saatte 50km yaptım simdilik cok guzel gidiyor ve mükemmel zevk aldım kullanmaktan...yenı alan arkadaslara hayırlı kazasız belasız kullanmalarını diliyorum ... gorüsmek üzere
Virajlarda ağırlığını virajın(motorun) ters yönüne doğru ver, kaymayı biraz önlüyorsun yeni keşfettim.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
-
03 Ağustos 2006, 02:05
#2852
Moderatör
Carlitoturco adlı üyeden alıntı
Virajlarda ağırlığını virajın(motorun) ters yönüne doğru ver, kaymayı biraz önlüyorsun yeni keşfettim.
Kaymayi onLeyebiLir beLki ama dengeni bozup kaymaktan beter de oLabiLirsin dikkat et.. Lastik probLemi oLan arkada$Lar Lastik havaLarini kontroL etsinLer.. Cok hava basiLmi$ Lastik yere uyguLanan basinci azaLtacagindan daha cok kaymaya sebep oLur.. Viraja girmeden once hizinizi azaLtin, viraja girdiginizde degiL.. Gidon soLa yada saga cevriLi iken (Donus esnasinda) ozeLLikLe on freni kuLLanmayin, benim gibi yere yapi$mayin
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
03 Ağustos 2006, 10:28
#2853
Benzin deposundan benzin musluguna bir cikis var vidali ve uzerinde pembesi soguk kaynak yapistiricisini gorecekseniz. Ordaki yapistirici biraz dandik oldugundan catliyor ve sizdiriyor. Yapmaniz gereken depoyu bosaltip bir gun havalandirmak veya icine sirke doldurmak.Sonrada Sari Kaynak adi verilen sari renkli kaynak ile ol bolgeyi komple kaynaklamak.Sorundan kurtulacaksiniz.Kaynak 25 ytl gibi. Eger siz direk ugrasmazsaniz depoyu takma sokme ile o zaman toplam 40 ytl verirsiniz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
03 Ağustos 2006, 10:43
#2854
bbaday bana mail adresini verirsen sana motorun üzerindeki resmimi gonderebilirim boy187 kilo 80
zeda bu kaynak yerıne tesisatcıların kullandığı tangit diye bi yapıstırıcı var benzin bunu bozarmı ? kullanılabılırmı depoda? benim şimdilik depoda sorunum yok ama olursa diye .
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
03 Ağustos 2006, 11:16
#2855
Selam arkadaşlar, siteye yeni katıldım. Yazdıklarınızı 2 günde bir solukda okudum. Bende bu motordan almayı istiyorum, ancak birkaç sorum var cevaplarsanız sevinirim. Henüz A2 ehliyetim yok onu halledipde mi alsam? Birde kışı geçirip önümüzdeki bahara mı ertelesem. Fikirlerinizi paylaşırsanız senirim. Herkese kazasız zevkli sürüşler...
-
03 Ağustos 2006, 11:48
#2856
dr.i dostum ehliyetin yoksa motor neden alıyosun anlamadım gitti, çok tehlikeli ve cezası ağır. bence ehliyet alamadan asla
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
03 Ağustos 2006, 11:54
#2857
Merhaba arkadaşlar. Ben 2 ay önce SL150 aldım. Viteslerde problem yaşıyorum. Örneğin duruyorum ve vitesi 1'e alıyorum. Pedal daha aşağı gitmiyor ve sert duruyor. Bunun anlamı 1 olmalı. Ancak 2'de kalıyor ve kalkarken duruyor. Durduktan sonra boşa almak da epey zor oluyor. Uzun süre 1-2 ve boş arasında pedal bastıktan ve motor vitesteken ve dururken ileri geri ittirip tekrar pedal basmatıktan sonra nihayet boşa geçiyor. Bazen 1'e geçmesi için üzerine bastığım halde boşta kalıyor. Bazı zamanlar vites 1'deyken pedalı aşağı itince de boşa geçiyor. Bazen de boş ışığı yanıyor ama 1'de kalıyor. Nerden anlıyorsun derseniz boş ışığı yanarken marşa bastığımda ani bir fırlama yapıp tekrar duruyor. Tabi bu durumda debriyaja basılı tutup çalıştırabiliyorsunuz. Şimdi acaba bu tür bir problemle karşılaşan oldu mu? Olduysa araya kaç para sıkışmıştır Kazasız, belasız günler dilerim.
-
03 Ağustos 2006, 11:57
#2858
Lastik seçimi
Ön ve arka lastikleri değiştiriyorum baştan, tavsiye edeceğiniz modeller nelerdir?
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
-
03 Ağustos 2006, 12:01
#2859
emrebakan dostum 2006 keeway in bazı modellerinde debriyaj hatası var eğer garanti dahilindeysen motomax.com.tr ye gir orada bize ulaşın bölümü var şikayetini yaz onlar seni bir servise çağıracaklardır ve debriyaj yay ve balatalarını değiştireceklerdir.
thubder aldığın marka ve fiyatı bizede açıklardan ii olur
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
03 Ağustos 2006, 14:21
#2860
Thunder79 adlı üyeden alıntı
Ön ve arka lastikleri değiştiriyorum baştan, tavsiye edeceğiniz modeller nelerdir?
Çok iyi bi karar vermişsin, orjinal lastikleri çok kötü, bi arkadaş bana pirelli marka lastik önermişti. Fazla bilgim yok.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler