Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Kasım 2005, 16:38
#241
Yeni alan arkadaslara simdiden hayirli olsun ben orta sehpa problemini cozdum artik sorun yok.Lutfen yan ayaga guvenmeyin motrunun en kucuk ruzgarda duser.Benim basima gelmedi ama motorun zayif durusundan belli. Yana cok yatiyor. Dun sagnak yagista 20 km yol yaptim ve 60 km/h hiza kadar ciktim lastiklerde hic bir sorun yok. Halen rodajdayim ve dikkatli suruyorum 6000 deviri gecmemeye ozen gosteriyorum sehir icinde jiklem yarim acik.Serviste kursunsuz benzin koydular deponun sonuna kadar gidip super ile full yacam. Motor karburator ve kesinlikle super benzin daha saglikli performans icin. Karburatorun temizligi icin size tavsiyem 1000 km den sonra yakita %75 dolu iken katki maddesi katin.Boylece egzostan cikacak siyah dumanlara karsi simdiden ii bir onlem almis olursunuz.
Reklamlar
-
19 Kasım 2005, 20:44
#242
MERHABALAR ARKADASLAR
BELLI BIR SUREDIR SOHBETLERINIZI ALACAGIM MOTORUN HANGISI OLACAGINA KARAR VERMEK ICIN TAKIP EDIYORDUM.BAGLANTILARINIZ BILGI AKISI OLARAKTA TAVSIYE OLARAKTA COK GUZEL VE YONLENDIRICI.BENDE DIREKT OLARAK SORULARIMI SIZE YONELTEREK DAHA NET BILGILER ALABILECEGIMI DUSUNDUM.ONCELIKLE COMEZ BIR MOTORCUYUM DIYEBILIRIM.MOTOR TECRUBEM SADECE 6 YIL ONCE ASKERE GIDEN BIR ARKADASIMIN BANA BIRAKTIGI VE SERBEST KULANIMIMA VERILEN SUZIKI GSXR 750 ILE 8 AY KADAR GEZMEK OLDU.AMA DURUSTCE MOTORA HAKKINI VERMEYE CESARET EDEMEDIM.MAX.185 KM GORDUM TIRSA TIRSA.GENELDE HAFIF GEZMELI BIR 8 AY OLDU .YAKIN TARIHTE KISA MESAFELER ICIN VE YAZLIKTA KULLANMAK ICIN BIR SCOOTER ALDIM.HONDA 100 LUK. NE OLDUYSA ONDAN SONRA OLDU.BINER BINMEZ 2 GUN GECMEDEN BUYUK MOTOR SEVDASI BASLADI.ANCAK HAFTASONLARI BINECEGIM BIR CRUISER OLMASINI ISTIYORUM.EN YAKINTAHMINLER KEEWAY 150 YADA REGAL OLDU.AMA OLUMLULUK VE OLUMSUZLUKLARINI BIR TURLU KIYASLAYAMADIM.UZMAN OLAN SIZLERE DANISMAK ISTEDIM.BIRDE KEEWAY LANDCRUISER MODELI YAMAHA DRAGSTAR 650/ROYALSTAR 1100 CC YE COK BENZIYOR. ISTANBULDA SATISI VARMI OLACAKMI.BILGILENDIRIRSENIZ COK SEVINIRIM.
HERKESE TEKRAR SELAMLAR.DEDIGINIZ GIBI RUZGARINIZ BOL OLSUN
-
20 Kasım 2005, 00:28
#243
Forumdan Uzaklaştırıldı
Ben geldim !
Motoru bugün motodinamikten teslim aldım.Usta şöför arakdaşım beni arkadasın atmak suretiyle Atatürk Oto Sanayiye sevk etti.Sürüş eğitimleri başladı
Asayiş berkemal.
Teşekkürler MOTODİNAMİK !
-
20 Kasım 2005, 04:15
#244
merhaba dostlar bende yeni buldum bu siteyi KEEWAY SUPERLIGHT 150 aliyorum bende bu motorun yakit tuketimi hakkinda bilgi veririmisiniz lutfen depo kac litre aliyor full dolumda ve kac km gidiliyor...servisleri kacar km de ....
KEEWAY SUPERLIGHT 150 alacak olan visor
-
20 Kasım 2005, 22:02
#245
arkadaşlar motomax ın sitesinde kullanım kılavuzu mevcut. incelemenizi tavsiye ederim ...
http://www.motomax.com.tr/doc/SUPERLIGHTMOTOMAX.pdf
yükleme işlemi kısa sürüyor... saygılar
-
21 Kasım 2005, 00:03
#246
ARES41,
arkadaşım hoş geldin inşallah alırsın regal raptorun +sı su soğutmalı ama bence bu bir + değil 800 cc değil çünkü motor ikiside aynı hızı yapyor süperlıght daha tipli duruyo çantalar kullanışlı değil sissy barı yok visor, arkadaşımda yakıt tüketimini sormuş baya iyi 85 ykr yakıyor kmde scooterdan az yani alınalacak bu tarzlar arası en iyi sese sahip motor alrm uzaktan kumanda herşey var sissy bar 120 ytl ekstra okadar regal haskan bi çin malı artı 4000ytl cvarına geliyo hayatta o para etmez ama 2600 civarı olsa onu al derdim servisi yok ama zaten adıda asya motor öle dady filan dediğine bakma yani
Big Black SHARK
:cat:
34 FB 5731
-
21 Kasım 2005, 16:50
#247
sijelli iyi temennilerin için cok tesekkurler
keeway superlight tip olarak benimde cok hosuma gidiyor ancak tek sorun boyu kısa yada baska acıdan bakarsan yukseklik fazla gibi.ama olcumlerini inceledim Keeway land cruiser uzun yapiya sahip hele goruntu ile birlesince cok iyi duruyor.İnan cok kararsiz kaliyorum ama sanirim marttaki fuari bekleyecegim.birde regal sarikayalar diye bir firmanin bilgine.ama servis olayinda cok hakli olabilirsin.ortada servis yada parca bilgisi hic yok.
ruzgarin bol olsun.
-
22 Kasım 2005, 01:12
#248
visor
Sissy bar,motorsiklette arkadaki yolcunun yaslanması ve güvenliği için yapılmış,ayrıca motora şık bir görünüm verdiği için tercih edilen bir aksesuar.Bende benim motora taktırdım.
İşte bu parça...
http://img114.imageshack.us/img114/6...imgcopy0mf.jpg
-
22 Kasım 2005, 12:31
#249
Forumdan Uzaklaştırıldı
Sn. Visor
Bu sisy bardan istemiyorum ben farklı bir şey istiyorum.Nerde yaptırabilirim bilgin varmı ?
Ayrıca şu keeweyciler ve gezme işini hepimiz ehliyetlerimizi alınca ciddi ciddi yapalım.2 kişide olsak 3 kişide olsak bir grup olup belli bir km yapıp kaynaşalım.
-
22 Kasım 2005, 17:28
#250
Ok arkadaslar 07 motorize grubu ile manavgat turunda rodaja 150 km daha kattim su anda motor ozel bir seviste ve icindeki susturucuyu komple cikartiriyoruz. Bunu diger motorlarda da gordum ve ses cok gusel ve motorun cekisini bayagi etkiliyor. Yakinda acik hava filtresi de taktiracaz bakalim neler yapabilecez bu motorda daha. Yeni kesfetigimiz sorun kesicinin 1.viteste 6000 devirde devreye girmesi. bunun sebebini su anda bakiyoruz. Eger cozumunu bulur isek size hemen haber veremeye calisacam. Chooperlarini modife etmek isteyen arkadaslar a simdiden basarilar. Bu motorda bu imkan var 150 cc olmasina ragmen cok gusel ses yakalama sansiniz var. Rodaj da olan arkadaslar icin ozel bir tavsiye 2 - 3 km de bir gaza iice bir asilin ve 9000 devire kadar gelin ve sonra yine normale donun motora her turlu surus devrini tanitin. Boylece rodaj her devirde ve her vites te ayni olsun. Bolca vites degistirinve hiziniz ile surekli oynayin.Hepinize kazasiz belasiz surusler
-
22 Kasım 2005, 17:44
#251
Forumdan Uzaklaştırıldı
Buharlaşma bendede var dün gece kemerburgaza gidip geldim
benzin
km göstergeneleri
ön cam
kaskım
ben
dikiz aynaları
ayaklarım
herşey buharlaşma olmuştu..
-
22 Kasım 2005, 19:47
#252
-
23 Kasım 2005, 00:50
#253
Ok arkadaslar size soyledigim gibi egzozu tamami ile actik ses mukemel otesi , burdan size sesi dinletme imkanim yok ama benzetme isterseniz abartisiz sesi 67 model mustang ler gib cikiyor , hava filtresini biraz geriye cektik ve subap ayarlarini gevsettik sunda motor da korkunc bir rahatlama var. 1. viteste 10000 deviri rahatlikla goruyorum motorda hic bir kesilme veya tikanma olmuyor
-
23 Kasım 2005, 12:25
#254
Forumdan Uzaklaştırıldı
zeda3000
Benzin yakışında artış oluyor mu ?
bartender07
boyum 1.85 kg 89 ve 1.80 boyunda 80 kg ağırlığında bir arkadaş daha ikimiz biniyoruz gayet güzel ve rahat kullanıyoruz.
1.80 boyundasın diye 600lük Enduro kullanacak halin yokya 8-9 milyar verip bence işini fazlasıyla görür.BWS işini görüyorsa bu haydi haydi görür.
-
23 Kasım 2005, 12:36
#255
Baadir walla motorun heycanindan unutmusum profili degistirmeyi , hatirlattigin icin sag ol. Bartender Ben B.Onat tayim istedigin zaman gel gorusuruz ve hic kafani yorma walla cok yakisiyor. Benim teknisyen benim iki katim benim motorun uzerinde herkul gibi duruyor zaten ses her seyi tamamliyor. Asagidaki resimde motorize07 grubunun manavgat gezi resiminde cekildi. Bartender seni de aramizda gormek isteriz surekli gezilerdeyiz. www.motorize07.com. Gel sana bir deneme surus imakani vereyim kesin asik olursun.
Askili siyah pantolunlu olan benim
Benzin icin bir sey diyemiyecem cunku motor halen rodaj da su anda ki yakis orani zaten tutarsiz bildigin gibi. Acikcasi ben super koyuyorum , Kursunsuzun performansi daha ii dir ama subaplari jilet gibi inceltir. Sehir icinde super ile gidiyorum uzun yola cikacagim zaman kursunsuz katiyorum boylece daha ii performans aliyorum. 1000 km de on ve arka dislileri degisterecez bakalim amacimiz 140 km/h hiza ulasmak simden sorusu olan icin soyleyim bu yaptiklarimizin motora hic bir zarari yok. Iiii bir teknisyen ile sizde bu performanslara ulasabilirsiniz. Sadece motorun ana ozunden disari cikmamaya ozen gosterin aksi taktirde daha taksitleri bitmeden motorunuzu hurdalikta ziyaret edersiniz.
-
23 Kasım 2005, 12:56
#256
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
23 Kasım 2005, 13:56
#257
arkadaşlar bu motorla 3000 ve üstünü deviren daha yokmu ? ben yeni motor alıcam ama bu motorun hep yenileri oldugu için bu km. sonraki görüşlerde lazım
-
23 Kasım 2005, 15:12
#258
Arkadaslar Icindeki susturuculari oksijen kaynagiile cikardik , iz filan gozukmuyor cunku oksijen kaynagini direk icine tutuyor ve parcalanan parcalari yavas yavas disari atiyor.Bu isteki en onemli sey bu islem yapilir iken egzozun uzerine su tutulmasi lazim yoksa yuksek isiya maruz kalan nikelaj kararabilir. Normalde bu motor tek silindir ve ikinci egzos borusu silindir yatagindan degil manifoltan cikiyor yani iki sindede susturucu var . Ben ikisinide bosalttim acikcasi. Hava filtresini takinca ses daha toklasir ve gusellesir. Ornegin simdi hizli giderken gazi biraktimgimda bir ugultu oluyor ama acik hava filtresinden sonra bu ses daha gusellesir.Yakit artisi olabilir tabiki cunku motorun performansini yukseltiyoruz bu yuzdende yakit artar ama cok su anda cok ekilemez. Silindir ve karburatorle oynanmadigi surece yakit tuketiminde cok degisim olmaz. Acik hava filtresinin tek avantaji yuksek performansta motorun nefes almasini rahatlatir yani tikanma olmaz.Acikcasi ben kesinlikle motorun silindir yatagi ve karburatoru ile oynamak istemiyorum.Daha evel soyledigim gibi motorun ozunden cikmamak lazim. Yapabilecegim en mantikli degisiklik on ve arka dislileri degistirmek olur. Bunu yapmak isteyen arkadaslara tavsiyem dislileri ayni aynda degistirmemeniz olur.Her 500 km de bir yapin butun bu degisiklikleri.Motorunuzda yapacaginiz degisikleri motorunuzun alisma suresini verin. Degisiklikleri ayni anda yaparsaniz hangi degisikligin yakit tuketimini yada vibrasyonu etkiledigini bulamazsiniz ve motoru yorarsiniz. Acikcasi motorun dis gorunusu gercekten mukemmel ve yol tutusu guvenli .Vitesleri sert geciyor ama ayarlatma sansi var.Sisy bari gelecek aydan sonra yaptiracam. Herkeze en onemli tavsiyem lutfen motorunuza kaliteli yag ve buji takin inanin hem motorunuz hemde surus rahatligi icin cok onemli.
-
23 Kasım 2005, 16:58
#259
ya bende yag konusunda takilmiş durumdayim.
mobil ve bilmem ne tavsiye ediliyor. ama bunlarin yazı varmiş kişi varmis.
yazin hangisini kişin hangisini koyacagim? hangi markanin?
vitesler konusunda bende rahatsizim, gercekten sert geciyor sadece birinci vites.
diger viteslere cok rahat, sorun mudur? oyle ise nedir, nasil duzeltilir ?
-
23 Kasım 2005, 19:35
#260
Bak deneme yanilma yolu nedir biliyorsun. Cok ii yabanci markalar var ama daha piyasada yok , sana onerim Castrol GPS modeli.16 ytl 1 litrelik sisesi ve bana gore en ii performans onda. Yaz kis olaylari motorlar icin cok onemli degil cunku bizim motorlarimiz hava sogutmali ve yuksek devirde calisiyor. Donma gibi bir risk olmaz ama yinde de motoru cok ayaz yiyen bir yerde birakma boylece aksamlar da rutubetlenme ve donma olmaz. Vites konusu na gelince ya serviste yada guvendigin bir tamircide vites dislilerini ayarlatacaksin.Bunu isini bilen bir kisinin yapmasi cok onemli aksi taktirde dislileri kirabilirsin . Ama burda yagda cok onemli yag isindikca vitesler daha zor gecer cunku isinan kalitesiz yag incelir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler