arkadaslar 4000 baKIMINDA SERVİS SÜBAP AYARI yapmadı..sordugumda ise gerek yok dediler..motoru dinlediler..8000 km den önce istemez dediler..herkesin motoruna 4000 km de sübap ayarı yapıldı mı???yoksa benı keklediler mi????
arkadaslar 4000 baKIMINDA SERVİS SÜBAP AYARI yapmadı..sordugumda ise gerek yok dediler..motoru dinlediler..8000 km den önce istemez dediler..herkesin motoruna 4000 km de sübap ayarı yapıldı mı???yoksa benı keklediler mi????
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
selamlar arkadaşlar.
birkaç sayfa önce yaylarla ilgili problemimden bahsetmiştim. servisten umduğumu bulamayınca ben de Motomax'a email attım(salı) , durumu anlattım. ertesi gün (çarşamba) telefon ettiler ve genel merkezdeki servise çağırdılar, (cuma) randevu verdiler. gittiğimde (cuma) ufak bi kontrolden sonra debriyajın işlevini yapamadığını görüp onayladılar, ertesi gün (cumartesi) almak üzere motorumdan ayrıldım.
ertesi gün (cumartesi) gittim birkaç ufak işin de tamamlanmasıyla motorumu teslim aldım.
yapılanlar: debrijay yayları daha sağlam olanlarıyla değiştirildi, debriyaj balataları değiştirildi, 2000 km bakımı (özenle ve ilgiyle) yapıldı.
sonuç: süper! motosikletimden tam performans alabiliyorum artık. haftasonu yaptığım toplam 200 km'de anladığım kadarıyla : olmuş!
birkaç resim eşliğinde sizlerle paylaşmak istedim (umarım becerebilirim) :
bu alttaki servisin genel görüntüsü. daha önce çok fazla servis görmedim ama temizliği ve düzeniyle gördüklerimin arasından ayrılıyor..
bu alttaki de şu bizim meşhur yaylar:
bu da yayların boyutuyla ilgili kıyas yapılabilecek bi foto, benim gibi ilk defa görenler için ne kadar ufak olduklarını göstermek istedim:
bunlar da debriyaj balatalarımız. bisim SL'lerde 5 tane balata varmış, bu sayı race motorlarda 9-11 adete kadar çıkıyormuş...:
ne bulduysam resmini çektim. bu alttaki de akümüzün resmi:
motor bloğunun açık olduğunu görünce onu da çektim:
ustamız çalışırken:
son olarak da yağını koyduk. Ustamız yaz aylarında daha kalın olan 20-50 gibi bir yağı tercih etmek doğru olur dedi, reklamını da yaptı.
bu arada; 2000 bakımı da yapıldığı için bakım + yağ ücreti olarak 35+15 = 50ytl ödedim. ilk bakımdan sonraki bakımlar ücretliymiş bunu da öğrendim.
Sonuç olarak; yay ve debriyaj problemi benim için çözülmüş görünüyor, umarım tekrarlamaz. darısı bu problemden dertli diğer arkadaşlara. yardımını ve ilgisini esirgemeyen Motomax'tan Uğur Bey'e ve Tugay Usta'ya teşekkürlerimi buradan iletirim. aklıma gelenleri bir çırpıda yazdığım için unuttuğum kısımlar olabilir, soruları cevaplamaktan mutluluk duyarım.
Get your motor running, Head out on the highway
Looking for adventure, And whatever comes our way...
bu motorun her tarafımı plastik beyler dökülüyor sıcaktan yan kapaklar gevremiş yufka gibi yedek parçaları nerden alınıyor birde garantili idi nerden alıcam parçalarını
merhaba ben arnıza yenı katıldım motor tutkunuyum ancak
antalyada ilk ben aldım bu mereti nebiogullarından show room daki motoru ben almıştım ama pişman olmak üzereyim motomax ın dikkatine
arkadaslar bu yan kapaklardan bende sikayetciyim.özelliklet motoru geriye dogru iterken oralara ister istemez basınc uyguluyoruz malum plastik dayanmıyo
arkadaslar soyle superlightçılar olarak bi toplanalım bi yerlere felan gidelim,gezelim,muhabbet edelim sizcede guzel olmaz mı?
merhaba wıntura motor gercekten güzel olmus bizim cantakar cok dayanıksız ama benim derdim sisbarla nasıl temin edebilirim yardımcı olursan sevinirim.
engineer23 adlı üyeden alıntı
kapak konusunda arkadaşlar ne yapacaksınız biliyormusunuz? bir adet toz soda ile 3-4 adet japonla jırılan plstiği yapıştıracaksınız güzel olması sizin yeteneğinize kaldı ben hallettim süper oldu
annem beni öldürecek
arkadaşlar ben kırılan kapağı yapıştırdım dandik durdu,yedek parçasını aldım
yan kapak iki parça dikkatinize büyük olan 18 ytl
ayrıca akünüzün suyunu kontrol edin lütfen yeni akü 80 ytl
ve hali ile garanti kapsamında değil
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
Ya forumdan uzak kalmak çok kötü geberecem az kaldı... Yan kapak olayından herkes nasibini alacak arkadaşlar.. yetkili servis arkadaşım "tasarım hatalı, sele kapaklara baskı yapıyor, kapalar da zamanla esneyip kırılıyor haberin olsun" demişti dikkat etmeme rağmen kırıldı.. yanlış hatırlamıyorsam bir arkadaş kapakların içini sanayi silikonu ile kaplayıp olayı çözmüştü.. ayrıca kapakların takıldığı yuvalara dikkat edin arkadaşlar kapakların çubukları kırılabiliyor.. kırılıp yuvanın içinde kalabiliyor.. başıma gelmedi ama gelen bi arkadaşı gördüm.
[SIZE="2"][B][I][FONT="Verdana"][LEFT]MEEEEAAAAAAAUV
[/LEFT][/FONT][/I][/B][/SIZE]
arkadslar bir sorum olmustu hala cewap alamadım...4000 KM DE BENIM MOTORA SÜBAP AYARI YAPILMADI GEREK YOK DEDİLER..SERVİS 8000 KM DEN ÖNCE GEREKMEZ DEDİ...PEKI SİZ 4000 KMDE SÜBAP AYARI YAPTIRDININZ MI?????BİLGİLENDİRİN ARKADASLAR ONA GÖRE BENDE YAPTIRAYIM
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
Ayip size dostlar ben orda ugrasiyim kirk saat keeway tamir kitapcigi icin millet halen yan kapakcik soruyor. Japon ile filan olmaz. Lutfen Fun CLub sayfasindan yan kapakcik tamir klavuzunu indirin.Yeni alacaginiz kapakcikta kiralacak zaten.Basarilar.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
lubimaya ben 3000 de subap ayarı yaptırdım ama pışmanım gevsek bırakmıslar benzın tuketımı artıyo ve ses yapıyo
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
saol cobalt o zaman ustanın dedigini yapacaz..suan yaptırmayacagız...bilmediğim bir konu oldugu için sormak istedim.ben 4000 km de kesın yapılması gerektıgını zannediyordum
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
sagol northen bide su fun clup de nassıl oluyormus ona bakalım insallah bi cözüm buluruz.kapak olmadan cok çirkin duruyo.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928
arkadaslar geliyorsunuz dimi ? ?
ya bu yan kapak bu kadar illet birşeyse, bu tür işler elinden gelen ya da atölyesi falan olan arkadaşlar acaba alternatif bir yan kapak hazırlayamaz mı? hem daha sağlam bir malzemeden, hem de belki daha güzel biçimli bir şey?
biraz araştırıp edit ederim postu ama, zaelsun'un şeyinde mi ne birisi çok güzel yan kapak yapmıştı... bi bakiim
edit:
http://www.motosiklet.net/forum/show...t=8561&page=18
buradan bakabilirsiniz, topchu arkadaşın yaptıklarına. ben motorumu aldıktan sora orasıyla burasıyla oynamaya başlayınca kendisine soracağım nerede nasıl yaptırmış diye.
bu arada tabi, arkadaşın yaptırdığı airbrush süslemeler de şahane! o da ayrı konu! ;)
[url=http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=334281#post334281]Melabaa![/url]
Hocam Selamlar
Sl İn Su Ankİ Satis Fİyati Nedİr
Bİlgİ Alabİlİrmİyİm.
Sİtesİndekİler GÜncel Fİyatlarimi ?
Anadolu Cetelem İle Almayi DÜsÜnÜyorum Bana Kaca Malolur Tam Olarak Kafamda Canlansin İstİyorum
Yardimci Olursaniz Memnun Olucam ?
Comfirmation Bias
Anadolu cetelem aslinda yuksek faiz ile veriyor dostum. Az dusun derim ihitiyac kradi si ceksen hem daha dusuk faiz hemde motorun senin uzerine olacak. 2.67 yuksek bir faiz orani .Bende anadolu cetelemden aldim il heycan ile ama simdi hatami kabul ediyorum
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
kapakların deliklere girdiği yere az wd 40 sıkın arkadaslar.ben oyle yaptım kapağı takıp cıakrtırken kırıcam die korkuyordum şimdi girip cıkısı cok rahat oldu.ve esnemeyi de absorbe edior sanıorum birazBlacat adlı üyeden alıntı
bu arada persembe gunki toplantıda yag akıtan benim sl di.motorun üstündeki CDI yazısının ordaki vida gevsemiş onu sıktım.kesildi.vibrasyondanmı oldu yoksa serviste subap ayarı yaparken acıp ii sıkmadılarmı bilmiyorum.ara ara kontrol etmekte fayda var.cunku eve yag sadece yere akmakla kalmamış egsoza ve en boktanı lastiğe de gelmiş.aman dikkat.bu arada 10 40 mı yoksa 20 50 mi yag koyalım arkadaslarbi fikir vcerin
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)