Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Temmuz 2006, 21:40
#2421
motorunuz çalıştıktan sonra bu sıkıntılarınız olmaması lazım..motorlarda ayrı
şarz dinamosu yoktur.marş+şarzdır aynı zamanda..şarzınızda sorun var gibi..
devamında aküyü etkiliyor bu sorun.
amper olarak yüksek olmasında sorun olmaz.ancak ebatları farklı olup yerine olmayabilir
Reklamlar
-
05 Temmuz 2006, 00:15
#2422
Moderatör
borty adlı üyeden alıntı
Zeda kardeş
şu akü için servise gittim sıktık falan tık yok,sanki akü ölü gibi şarj etmiyor,ancak kick startla çalıştırıp,yola devam ediyorum,tabi sinyallerde çalışmıyor,korna zorla ötüyor,bişey olmaz dedim nazar değdi valla,cuma günü test edilecek,olmazsa yeni akü alıcam
bizim motora max kaçlık akü takılabilir
Borty bence akuyLe aLakaLi bi probLem degiL, fazLa akim cekmeyen bi$eyde kisa devre oLabiLir, cok akim cekmedigi icin de sigortayi da attirmaz. Ya da motorda elektronik devre sistemi bi hayli cok oldugundan su ile temas etmi$ bir devre yuzunden de yapiyo oLabiLir.. i$in kotu yani 2 ay once kadar , benimde korna gidiodu sonra sinyaller, ve ardindan sigorta atiyodu. Servise gittim motorun komple elektrik aksamini sokmekten bahsettiler. Ve en az 2 gunden once hallolmayacagindan. motoru garaja sokarken elcik kapiya takilmi$ti bu arizalar ba$Lamadan once..Ordan yola cikarak elcigin yanindaki sinyal ve uzun kisa far anahtarina geLen kabLoLarin ezilmeden dolayi kisa devre yaptigini fark ettik. Kisaca elektrik probLemi can sIkIcI bi$i.. Umarim cok ugra$madan haLLedersin..
Sevgi, saygi, ho$goru vs.vs. KeyifLi RuzgarLar ..!
-
05 Temmuz 2006, 00:22
#2423
aynı sorun benım kuzenımdede olmustu ama nasıl hallettıklerının bılmıyorum
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 00:27
#2424
Moderatör
along adlı üyeden alıntı
along istanbuLda oLsam geLmek isterdim hemde cok isterdim de konu pek dikkat cekmedigi icin İstanbuL'daki SL'ciLere hitaben " Bigun hepimiz ya$Lanicaz"
-
05 Temmuz 2006, 00:51
#2425
abı 40-50 keway ne demek yav tarfıkı kapatırsınız valla
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 02:23
#2426
Yok abicim kıllandım ben iyicene.. Zeda'nın yorumlarını bekleyeceğim.. Hftya balata ve yaylar değişecek.. Bu motora verdiğim son şans. Baktım düzelmiyor, satıp Kanuni Tiger alacağım.. 2. el piyasası bol servis, yedek parçası bol.. Biraz gülünç bir durum olacak ama) 250cc 20hp motor işte.. otobanda motor gitmiyor diye tırsmicam en azından..
Hakkaten dostlar RR, zealsun falan karşılaşitırılıp tartışıldı ama hiç Tiger lafı geçmedi.. Fikirleriniz neler??
-
05 Temmuz 2006, 10:46
#2427
Borty eger sorun devam ediyor ise arkadaslarin dedigi yaa kisa devre olayi var yada akun sarj etmiyor.Olay serviste biter yine.Su anda akuyu degistirmek sadece yeni akunun de omrunu bitirmene sebeb olur.Ilk once problemin kaynagini bul eger sadece akun bitik diyor isen , servisten gecici bir aku al ve onunla bir iki tur at.Calistir , durdur motoru.Sorunu bulmak icin deneme yanilma yapmak zorundasin.Bu arada eger yeni aku alacaksan yine bizim ayni akuden almani israrla oneriyorum.Akulerimiz Yuasa nin ve cok ii bir firma.
Csunlu yaylari degistirmekte supheliyim acikcasi cunku oyle kronik bir sorunum yok sizin gibi.Ama kavramadaki sorunu servise birakacam.(Not benim motor keeway servisinde hic tamir edilmedi , ozel bir ustam var servis diyorum ben ona) Tahmin ediyorum ki ayin 15 den sonra motor bakima girer.
Acikcasi Tiger kotu motor degil , yanliz cok rahat bir motorda degil.Tek silindir 250 cc oldugundan rampada cok guc kaybi yasarsin.Kanuni nin yedek parcasi cok ucuz o yuzden onerim Seyhan 250 cc almandir.Ayni guce sahip ama hic olmasa kasa si bizimkiler gibi gusel.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
05 Temmuz 2006, 11:13
#2428
selamlar! arkadaşlar zs 150-19 prince aldım. dün ilk kez sürdüm.öncelikle motosikletin tipi cok güzel.parçaları sağlam ve kaliteli duruyor.titremesine bişey diyemeyeceğim çünkü önceden başka bir motosiklete binmedim.hız konusunda da 3.vitesde bastığım anda gidiyor.ama yine yorum yapamıyorum.görüşüm, 150 cc nin bana yeter olduğu.vitesde bir sorun yok.güzelce geçiyor.sl den biraz daha yüksek.daha ilerki zamanlarda yorumlarımı paylaşacağım. kazasız belasız sürüşler dilerim.
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
05 Temmuz 2006, 12:33
#2429
oldwolf kazasız belasız inşallah.
arkadaşlar 2500 bakımı yaptırırken benimde yayalar değişti ama bende zeda dostum gibi bi sorun yaşamıyorum debriyajda sadece motor fazla ısınınca kasılıyor o kadar ki o da normal bence
csunlu dostum, bi kardeşimde var tiger 250 aslına bakarsan baya güzel bi motor hep birlikte takılıyoruz sağını solunu bir kaç kez söktük. yola çıktığımızda basarsa kayboluyor fakat 190 kg ağırlığında bunu unutmamak lazım sl ise 130kg tiger 150-160km yi rahat görüyor sl ise 120-125 arada baya bi fark oluşuyor.
fakat sl görüntü bakımından daha zengin bence
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
05 Temmuz 2006, 13:25
#2430
Arkadaşlar ben 2100 km deyim. 2000 km bakımına götüreceğim. şuana kadar 2 defa yağ değitirdim. hava filtresi vb yerlerin temizliğine dikkat ettim ve ngk buji taktım ( 1000 km de ) fren kolunu yağladım 2 kez. şimdi bendeki sorunlar : çoğu arkadaşta olduğu gibi motor ısınınca vites kolu katılaşıyor ve vites düşüremiyorum. Bu durumda durmak zorunda kalabiliyorum. (kırmızı ışıkta duruyorum ve vites 4 te. ondan sonra uğraş kalkmak için. biraz gaz verip debriaj ı azıcık bırakınca takkk diye bir ses geliyor ve vites düşmeye başlıyor.
diğer bir sorun ise , özellikle 2. viteste gidince (diğer viteslerde daha yapmadı) birden kendi kendine boşa düşüyor ve ben o hızda gierken olduğu için bu olay istemeden öne doğru bi hamle yapıyorum. Vites kendi kendine nasıl boşa a düşer anlamıyorum.
ve üçüncü sorunum ise , motor dan acayip bir ses geliyor sanki içinde bir parça boşta da her bir köşeye çarpıyormuş gibi ve bu ses 5000 devir ve üstünde oluyor. ve benim motor son hız 90 yapıyor. 120 yapan arkadaşlar nası yapıyorlar anlamadım.....
Everything goes the way it should...
-
05 Temmuz 2006, 13:44
#2431
arkadaşlar 85 kmye kadar gaz açarak çıkıyor ama ondan sonra düz yolda 100 görüyorum bazen 105 daha yukarısı yok 8,000 devirde 105 okadar 120 nası yapıyosunuz ya anlamadım
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
05 Temmuz 2006, 13:56
#2432
yeter fazlası zarar zaten
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 14:09
#2433
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim.. Bugün Tiger araştırmasına başlıyorum.. 196 Boy olduğu için Tiger'ın cüssesi bana uygun gibi geliyor.. Seyhan hiç görmedim buralarda.. Ona da bakacağım..
Bu arada başka bir sorunum daha var.. şimdilik çok rahatsız etmiyor ama belki de motorun gitmeme nedenlerinden bridir diye soruyorum.. Ben motoru aldığımdan beri her zaman jikle açık çalıştırıp gazla ortaya alıp hareket ederdim.. 5 snyemi alırdı (bujiler ngk).. Son 2 hftdır şu başıma geliyor.. aynı şekilde çalıştırıp jikleyi ortaya alıyorum ve gaz veriyorum.. o da ne.. gaz yemiyor boşa gidiyor ve stop ediyor.. yani boğuluyor(doğru tabir buysa).. ee durup dururken nooldu şimdi?? sonra jikleyi açıp 2 dk kadar gaz veriyorum ısıtıyorum iyicene(eğer problem buysa) ortaya alıp hareket ediyorum ama yine gaz tam almıyor.. Biraz kullandıktan sonra bu sorun geçiyor ama belki de ben farkında değilim kullanırkende bu sorun devam ediyorsa verdiğim gazı karşılamıyor ve performansını gösteremiyor demektir.. Belki bu yüzden gitmiyordur Kime sorsam buji ya da karbüratör ayarı diyor.. daha 1000 kmdeyim buji ngk.. servise sordum güldü.. gazı birden verirsen stop eder tabiki diyor ama ben 2 aydır böyle yapıyordum zaten.. işin içinden çıkamadım açıkçası.. sizce olay nedr?
-
05 Temmuz 2006, 14:10
#2434
obkavi dostum defalarca 120 ye çıktım ama hava rüzgarlıysa 100 ü bilem görmüyor. bizim sl ler hız için yapılmamış bunu kabul ediyorum ama 80-90 ı geçmiyorum genelde.
csunlu dostum jikle en altta olması gerekiyor jikle açık olunca gaza boğuluyor.
motor gideken performans alamazsın 80 i de geçemzsin. yağmur yağmadığı zamanlarda sabah jikle en altta olmasına rağmen tek seferde alıyor biraz ısttıktan sonra hooop yol çıkıyorum. jikleni en altta tut heer zaman böylece benzin sarfiyatınıda azaltmış olursun
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
05 Temmuz 2006, 14:28
#2435
ya bu motorun benzin deposu 15 litre mi hakilaten. keewayin diğer modelleri shadow ve landcruiser 9 litre. üstelik bu mortorlar 250cc. superlightda 15 litre depo var gözüküyor. bi depotla 500 km yapar mantiken. Doğrumu söylüyorum?
-
05 Temmuz 2006, 14:36
#2436
stratejii,
evet evet biliyorum başka bir arkadaş daha söylemişti onu.. aldığımdan beri uygulamam öyledir.. jikle ortadayken hareket edip biraz kullandıktan sonra en alta alıp devam ediyorum.. dediğin gibi benzin sarfiyatı da azaldı.. yanlız benim sorun farklı.. çalışıp çalışmaması faln değil.. gayet güzel çalışıyor ama motor boğuluyor nedense.. eskiden böyle olmuyordu her zaman aynı sistemle çalıştırıyorum.. ben karbüratör ayarlarıyla ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum ama bakalım.. Bundan sonra jikle altta bırakıp o şekil çalıştırmayı deneyeceğim eğer farkederse bildiririm teşekkür ederim..
-
05 Temmuz 2006, 14:39
#2437
strateji hayır sıkıntım zorluyorum zorluyorum 105 i geçemiyorum, ulan meret bi kere 120 görse bidaha uğraşmayacağım tatmin olacak yok kardeşim
odyessa 15 litre ama ben yedek depoya inmeden 345 km yamtım en son yedek depoda 20 km falan sanırım 365 km
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
05 Temmuz 2006, 14:57
#2438
Yan cantalar , on cam , deponun doluluk orani hiz faktorunu cok etkiler.Yanlis yag hizdan 10 km /h calar.Hiz yapmak sorun degil , sorun motoru durdurmakta panik aninda.Yollarda bu kadar manyak oldugu surece ben 120 filan yapmak istemiyorum sahsen.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
05 Temmuz 2006, 15:35
#2439
Merhaba,
Yayları değiştikten sonra sorun yaşayan arkadaşlar motoru servise götürdüler yada motomax ile irtibata geçtilermi acaba ? Benim servisim yeni balata isteğinde bulunmuştu motomax'a, motomax bu sorunu inceleyeceğini ve ona göre gerekli parça değişimlerini garanti dahilinde yapacağını bildirmiş. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar servisleri ile görüşürlerse yada en azından motomax'a durumu bildiren bir mail atarlarsa artık kronikleşen bu debriyaj sorunu daha hızlı çözülür diye düşünüyorum.
Motomax'ın da ilgisiz bir firma olduğunu düşünmüyorum bugüne kadar mail gönderdiğimde yanıt alamadığım yada parça sıkıntısı yaşadığım olmadı, birlikte hareket edersek bu ortak soruna kalıcı bir çözüm bulacaklardır.
Herkese iyi sürüşler...
-
05 Temmuz 2006, 15:42
#2440
Zeda dostum yakında servis açarsan hiç şaşırmayacağım,sen bir 150 super light duayenısın
Cuma servise bırakıyorum test edecekler.
Ya bide arkadaşlar aldığım bir habere göre motomax yetkili servisleri 10 a çekip,bakım ücretlerini zamlandıracakmış,illada garanti önemlimi,bakımlarını biz yapsak ne olur
Lucas dostum teşekkürler,inşallah düzelir
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler