Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Haziran 2006, 04:56
#2341
gece nbr yaa valla msn e pek giremiorum girsemde fazla kalamıyorum işler dolayısıyla.sahil olayını 2 günde bir yapıyoruz keyifli oluyo yeri biliyosun.ara sıra Can`ı görüyoruz muhabbet ediyoruz.selam gönderiyoruz sana bilmiom geliomu selamlar sahile bekleriz.yazın tadını çıkarmak lazım dimi ama
Reklamlar
-
28 Haziran 2006, 10:13
#2342
lucas adlı üyeden alıntı
obkavi, bende indirdim sayende ama
Keeway'Le iLgiLi hic bi$i yok
Bu arada bi$i sordum kimse cevapLamadi, bi daha soruyorum biri deneyip cevap yazarsa sevinirim...
Motoru caLi$tirdiniz, motor soguk yada sicak farketmez bo$tayken gazi kökLediniz yani tam gaz verdiniz.. ALdiginiz tepki nedir ? Benimki yava$ ulan nooLuyoz der gibi stop edio.. NormaL midir diiL midir ?
Sevgi, saygi, ho$goru vs.vs. KeyifLi RuzgarLar..
bu normal bi tepki daha önceki sayfalarda bundan bahsedilmişti zeda bunu açıkmalıştı diye hatırlıyorum
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
28 Haziran 2006, 16:59
#2343
-
29 Haziran 2006, 10:55
#2344
günaydın dostlar,
hafta son Yurt dışından geldim yazmıştım. sl 150 mi bakıma sokamamıştım. Hem vakitsizlikten Hemde serviste ki sıradan dolayı. dün sabah motoru direkt servise bıraktım motovizyona yarın alırsın dediler. Soner le telefonda konuştuk abi 2500 bakımını yapalım diye . tamam dostum yarın akşam alırsın motorunu dedi. akşam üstü bi telefon motorunuz hazır. alabilirsiniz. hobaaaaa şaşırmakla beraber dooru motovizyona ama asıl dumuru orda yaşadım.
yağ değişmiş ve katkı konmuş, debriyaj yayları değişmiş, arka fren müşürü aldığımdan beri arızalıydı değişmiş, vidaları neyim kontrol edilmiş. Servis bir hayli yoğun olmasına rağmen motoru bir günde bitirmişlerdi. motoru aldıktan sonra biraz dolaştım zorlamadan motoru eve gidip yemek yedim. biladeri hava alanına bırakmak için çıktım. 2 kişi olmamıza rağmen E5 den hava alnına giderken çıkılan rampada ibre 80 zorluyordu. maşşallah dedik aman nazar değmesin.
arkadaşlar hemen hemen hepimiz bi takım şikayetlerden bahsediyoruz ama aramızda memnun olmayıpta satan birini ben duymadım açıkcası.
Mekanik bi alet neticede ve 150 lik bi makina o kadar olur diyorum.
Soner, Abi , dostum sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum buradan Seni tanıdığım için çok memnunum
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
29 Haziran 2006, 11:36
#2345
Zinciri germek icin elimizdeki takim cantasi da yeterli ben onunla hep sikiyorum cok kolay.Nasil sikildigini bilmeyen var ise anlatirim burdan.
Kampanaya bocek ilaci sikmak mantikli cunku icinde solvent var ve tabiki solvent pas cozer.Ama gecici bir cozumdur her bakimda kampana actirilip zimparalanir ise daha saglikli ve verimli bir fren elde edilir.
Bu arada bos bir vaktimde resimli olarak su SL bakim sayfasini olusturalim diyorum, yag nasil degisir buji nasil degisir , zincir nasil gerilir.Cok yeni motorcu dostumuz var ve her sorun icin servise kosuyorlar aslinda kendileri bile becerebilir.Bu konuda destek talep edecem sizden dostlar.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Haziran 2006, 12:42
#2346
strateji doğru söylüyosun elimizdekinin değerini bilmek lazım,
zeda bu zincir gerdirme yi tarif edebilirmisin birde hakikaten ervis sayfası oluşturalım
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
29 Haziran 2006, 13:21
#2347
biri yardım etsin yahu
sl 150yi aldığımdan bugune kadar problemlerin ardı arkası gelmiyor. su anda motosiklet 4700kmde. bütün bakımları kendi servisinde yapılmıştır ancak bi türlü düzen tutmadı motor. işte sorunlarım
1. motorda aşırı yakıt tüketimi var. full depoyla 200-230km yapıyor.
2. arka frenden sinir bozucu bir gıcırtı geliyor.
3. zincir habire gevsiyor.
4. sürekli farın ampulu yanıyor.
5. vites değişimleri inanılmaz gürültülü.
6. anlam veremediğim bir kavrama problemi var.
7. motor yağ kaçırıyor.
8. yer yer paslanmalar mevcut.
bu saymış olduğum bütün problemleri servise de söylüyorum ancak keewayin yetkili servisliğini bırakacağını ve bu nedenle fazla ugraşamayacağını söylüyor. artık öyle bir hal aldıki motoru sinirlenip bir yerden aşağı atacağım. ayrıca bu motorda hic bir parçanın garantisinin olduğuna inanmıyorum. çünkü servis hersey için para istiyor.
-
29 Haziran 2006, 13:29
#2348
servis sayfası gerçekten iyi bir fikir.
motorumu yeni aldığım dönemlerde siteden bi arkadaşla uzun süre sohbet etmiştim msn de bi garaj fikirleri vardı tamam baya masraflı bir iş olacaktı belki ama şöyle bir şey demişti arkadaş,
"yaz sezonunda özellikle her akşam bir arkadaş nöbetçi kalsa ve teli diğer arkadaşlarda olsa gece bir sorun olsa Allah vermesin o arkadaşı arasa ve yardım istese nöbetçi olan da heman olay yerine intikal edip yardımcı olsa vs. vs. " bunu yaptılarmı bilmiyorum ama yapsalar mutlaka sitede duyururlardı yada haberimiz bir şekilde olurdu.
zor gibi görünsede sl ciler olarak belki biz yapabiliriz. belki!
durano dostum seni bezdirmiş bu servis anlaşılan ne demek bırakacağım için ilgilenemem öyle saçma bi cevapla kurtulamaz bence, yetkili servis olduğu sürece motorla ilgilenmek zorunda bastır bence yada motomax ile görüş derim.
nerede oturuyorsun bilmiyorum ama tek servise bağımlı kalmak zorunda değilsin alternatif servis bul derim.
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
29 Haziran 2006, 13:52
#2349
arkadaşlar merhabalar!
bu forumları bir aydan uzun bir süredir gezdikten, modellerle ilgili uzuuun uzuuun threadleri okuyabildiğim kadar okuduktan sonra, nihayet ilk mesajı yazıyorum!
yaaani, bu ne anlama geliyor? motorumu almaya iyice yaklaştığım (temmuz ortasında alacağım) şu dönemde, kendimi en yakın hissettiğim model Keeway SL150!! :D
bilgi için söyleyeyim, aklımdaki ikinci isim ise yamaha ybr125. açıkçası bu motoru sadece ve sadece markası için istiyorum. içim rahat etsin diye.
bir üçüncü tercih ise, zealsun zs150-19, kendisini dün keşfettim. bayağı hoş bir motor, ve alanlar çok memnun. ama türkiye'de henüz çook yeni bir motor olduğu için ve de ithalatçı firması bana pek güven hissi vermediği için şimdiden soğudum.
bu mesajı hem size merhaba demek için yazdım. hem de anadolu yakasındaki sl'cilerden yardım istemek için yazdım.
buralarda hangi bayii tavsiye edersiniz? sizler hangi bayiilerle iş yaptınız? hangilerinden memnun kaldınız, hangileri ile hoş olmayan anılarınız oldu?
bu thread'de sözünü ettiğiniz, vibrasyon için, vites geçişleri için çözümlerden haberdan olan hangi servisi/bayii bana önerirsiniz?
hem yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim, hem de burada bu threadde bu kadar bilgiyi paylaştırdığınız, böyle bir kaynağı oluşturduğunuz için teşekkür ederim.
-
29 Haziran 2006, 13:54
#2350
yetkisiz servis
İlgin için teşekkürler. Manisada oturuyorum. burada tek servis var. izmire git gel zor oluyor. servise debriyaj balatasını değiştirelim diyorum orijinali dandik başka marka takalım diye öneriyor anlayın artık ne kadar yetkili servis. biraz önce motomaxla görüştüm beni başka bir servise yönlendireceklermiş. umarım motoru uçurumdan aşağıya bırakmadan bana bi servis bulabilirler. ayrıca bu yetkili servislerdeki hizmet fiyat listesi varmı biliyomusunuz. cünkü bi debriyaj balatası değişimine yağ haric 150ytl fiyat veriyolar.
-
29 Haziran 2006, 13:55
#2351
Daadi daadi hizi acil servis geldi
1- Jiklenin en asagida olduguna emin ol ve karburator ayari yap.Hava filtresini temizlet , fren balatalarinin sikiligini kontrol ettir.
2-Fren balatan pis veya pas tutmustur.Acip temizleteceklerine bir 20 ytl daha masraf yap yenisi tak derim.Bir daha uzun bir sure basin agrimaz.(Zaten temizlenmesi icin acilacak)
3-Zincir sikmayi simdi anlatacam asagida oku.Herkezinki gevser bu dogaldir.
4-Far anahtarin tepki vermiyor ise kontrol ettir ya arizali yada kablo da temas var ve anahtari devre disi birakiyor.
5-Kavrama yaylari hatali servisten yenisi talep et ve degistir.Bilindik bir sorun.
6-5.Cevap bunuda kapsiyor.
7-Yag nerden kaciriyor asil soru bu alttan akiyor ise yag karter contasi tam siki degildir.Acip kapanmasi sart.Baska yerden ise servise git derim motorunu yakmadan.
8-WD-40 ile orayi temizle ve krom boya ile boya.
Garanti kapsaminda hic bir parca icin odeme yapilmaz ama sebep kaza degil ise.Baska bir servise yonel , olayi motomax a anlat.
Zincir germe:
Bunu net olmayan bir resim ile anlatacam ozur dilerim 2 hafta boyunca yerimde degilim ve resim verme sansim yok.
1-Arka tekerlekleri tutan iki adet sagli sollu buyuk conta vardir bunlari gevsetin ama cikarmayin.
2-Resimdeki isaretli alanda tekerleklere paralel bakan iki adat cikintili vida ve conta var.Bunlari yavas ca sikin bir iki tur en fazla tahminimce.1.5 yada 2 cm bir esneme payi olacak.elinizle kontrol edin surekli.Iki taraftan esit dereceli bu vidalari sikin.
3-Sikma islemi bittiginde arka tekeri tutan o iki buyuk contayi bir guzel geri sikin ve siki olduga emin olun.
Not: Bu islem icin bizim alet cantamiz yeterlidir.Yanliz contalarin tam uzerine oturtarak cevivirin anahtarlari yoksa cantayi yersiniz.
Hepinize basarilar.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Haziran 2006, 15:39
#2352
zeda3000 ve stratejii açıklamalarınız için teşekkürler... zeda3000 dost ben de şu sinek ilacına senin bir çözüm bulacağından adım gibi emindim. beni yanıltmadığın için merci...
bud!!! sizin sualinize bir yanıt vermek isterim. öncelikle tarzınızı belirlemelisiniz bence bahsettiğiniz motorlar ayrı sınıftalar. bir cbr ile keeway karşılaştırmışsınız bu karşılaştırma ile ilgili olarak diyebilirim ki benim yakın partnerim bir cbr. yani haftalık gezilerimize birlikte çıkıyoruz. onun da bizimkilere benzer şikayetleri oluyor. yani be değil ki honda olunca şikayet olmayacak! stilinizi belirleyiniz ve sonra motorunuzu alınız. eğer ustaların tavsiyesini duymak isterseniz başlangıç motorunuz olacaksa bu iki motorda uygun bir seçimmiş fakat ibrenin kullanım şekli ve konfor bakımından keeway den yana olduğunu naçizane hatırlatmakta yarar görüyorum... alacağınız motor her ne olursa olsun bu dünyaya şimdiden hoşgeldiniz.. farklı bir dünya zamanında terketmek için kaskınız takılı , farınız ve yolunuz açık olsun..
BLUEBERRY!!!!! NERELERDESİN???
-
29 Haziran 2006, 16:16
#2353
Su teknik servis bolumu ile ilgili dusuncem su dostalar.Resim cekebilen tum yetenekli dostlar bunlari bana mail atabilirler.Bende gerekli bilgileri yazip o dosyalri PDF sekline getirecem.O bolume giren ornegin yag degistirmeyi indirdiginde resimli ve aciklamali her seyi bulacak.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Haziran 2006, 16:19
#2354
ccdora cevabınıza teşekkür ederim.
eğer bir yazım hatası yapmamışsam, ben cbr değil ybr dedim.
henüz motor binmişliğim olmadığı için, tarzımı belirledim demek büyük konuşmak olur gibime geliyor. ama genel zevkim, merakım, özentim ve ilgim cruiser tipi motorlara karşı.
ikinci tercih olarak değerlendirdiğim ybr, bence, çok da tarz sahibi bir motor değil sanırım. sadece markası daha fazla güvence verdiği için düşünüyorum.
konusu açılmışken, tecrübesi olan birisi varsa (ya ccdora'nın honda cbr'li tanıdığı gibi tanıdığı olan varsa), yamaha ybr125 sahiplerinin, siz keeway sl150'cilere kıyasla motorlarıyla ne kadar sorunları çıkıyor karşılaştırabilir misiniz?
mesela, ybr125'in de her hafta zincirini germek gerekiyor mu?
-
29 Haziran 2006, 16:45
#2355
Durano ne demek dostum burada hepimiz bir birimizle ilgiliyiz ve sorunlarımızı çözmeye yardımcı olmaya çalışıyoruz. umarım en kısa zamanda sen de iyi bi servis! bulursun.
Zade dostum, motorumu ilk aldığım zamanlarda ilk bakışta görünen aksağamlarının resimlerini çekmiştim onları atayım sana yarın bilmiyorum sende var mı ? yararı olur mu?
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
-
29 Haziran 2006, 17:55
#2356
Stratejii : Olur tabi gerekli oynamalari ben yaparim o sorun degil. mail adresim zeda3000@hotmail.com atabilirsin .Herkez tamir esnasinda cekmis oldugu resimleri bu maile atsin bende kitapciklari olusturmaya calisiyim .Bende yaptigim isleri cekmeye calisacam.
Simdi mod ile irtibata gecip baslik icin izin ve yer rica ediyim.(Millet SL dostlugunu gorsun bakalim)
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Haziran 2006, 18:23
#2357
zeda kardeş fun clup varya orayı kullanalım bence kimse bişey yazmıyo oraya
arkadaşlar bu lastik patlayınca kullanılan sprey nerede ve kaça satılıyo birde bizim lastikler tubless değil kullanılabiliyomu bizim lastilklerde ve nasıl kullanılıyo
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
29 Haziran 2006, 18:35
#2358
Selam arkadaslar 2000 bakimi yaptiran arkadaslar hangi islemler yapilmasi gerekiyo ve fiyati ne ödediniz bilgi lütfen ?
-
30 Haziran 2006, 02:14
#2359
-
30 Haziran 2006, 11:04
#2360
frontier adlı üyeden alıntı
Selam arkadaslar 2000 bakimi yaptiran arkadaslar hangi islemler yapilmasi gerekiyo ve fiyati ne ödediniz bilgi lütfen ?
valla benim motosiklette pek bişey yapmadılar, yağ değiştiler, bujiyi temizlediler, hava filtresini temizlediler, bi de debriyaj yayını değiştirttim garantiden. 40 YTL verdim yağ+işçiliğe...yağı, araba motorlarına konan 3 litrelik 10W/40 yağdan koydular, tabi 1 litresini...iyimidir, kötümüdür bilmiyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler