Anket: Keeway ARN 125 Motorsikletini;
- Katılımcı sayısı
- 353. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Beğendim..
-
Beğenmedim..
-
Kararsızım.....
Keeway ARN 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Aralık 2005, 23:18
#321
Sevgili ARNciler,
Önceki yazılarımdan birinde Almanya Keeway bayiisinin web sayfasından aldığım bir ARN 125 teknik veri excel dosyasının adresini vermiştim. Oraya göre ön ve arka 33 PSI olmalı. Metzeler lastiklerin üzerinde de 33 PSI yazıyor.
Jikle sorunu çözüleli çok oluyor. Yeni motorlarda alarm ve jikle sorunu yok artık. Yani son 4 aydır filan.
Abi servisimi kendim yapmaya karar verdim. Elimden gelir icabında. Şunun şurası karbüratörü söküp temizlemek, bujiyi değiştirmek, hava filtresini temizlemek, yakıt filtresini değiştirmek değil mi? V kayış değişimi filan gibi işler için düşünürüz artık orjinal servisi.
Reklamlar
-
09 Aralık 2005, 14:15
#322
Keeway Matrix 150.cc(yeni)Sizce ARN 125'e göre Gözle görülür Performans Artışı Olur mu? Birde max hıx 88 km yazıyor ama kilometrede 140 yazıyor benim anladığım rahat 120 ila 130 km yapabilirmiyim. Vede (Matrix 150) uzun yola dayanırmı? uzun yol dediğim 500 ila 600 km mümkünse cevap
verebilirmisiniz?:smile:
-
09 Aralık 2005, 19:05
#323
Sevgili sükuterci arkadaşlar,
ARN ve Matrix'te elektronik ateşleme sisteminde devir kesici mevcut. Bu yüzden ulaşabileceğimiz bir maksimum devir var. Bunu düz yolda aşmanız mümkün değil (tabii eğer elektronik olarak devrenin içine dalmazsanız). Maksimum devirin tam kaç olduğunu bilmiyorum ama ARN'ler için yaklaşık 85-90 km/h hıza tekabül ediyor. Yokuş aşağı giderken 100-110 filan yapıyorsunuz ama motor normalde ulaşabileceği devrin üstüne zorla çıkarılmış oluyor, bağırtısından da bu anlaşılabiliyor zaten. Ayrıca şunu belirtmem gerek: Bendeki ARN'nin hız göstergesi %12 fazla gösteriyor. Benim maksimum 100 yaptığımı düşündüğüm zaman, çok hassas bir cihaz olan GPS ile ölçtüğümde sadece 88 yaptığımı görüyorum ki bu da fabrika verilerine göre iyi sayılır. Yani motorunuzun hızınızı çok doğru gösterdiğini sanmayınız. Zaten bu motorsikletler 80 üzeri süratler için tasarlanmamıştır. 80-90'la yetinin ve keyfini çıkarın.
Sevgiler hepinize.
-
09 Aralık 2005, 19:30
#324
rigelÖncelikle sağ ol ozaman fiyatı 2.500 ytl kadar çin yapımı olmayan ve uzun yollara dayana bilen dediğin gibi hız kesicisi olmayan scooter söyleyebilirmisin?
-
09 Aralık 2005, 19:48
#325
mondial zat 150 iyimidir uzun yollarda bizi pişman edermi?
-
10 Aralık 2005, 19:10
#326
IST Avrupa yakasında A2 ehliyet almak isteyen arkadaşlara
ISTANBUL AVRUPA yakasında A2 Ehliyet almak isteyen ehliyetsiz olan motor sever arkadaşlarım. Sevgili Gelişim gibi uygun şartlar sunan sürücü kursu bulma araştırmalarım ve pazarlıklarım sonuçlandı.Toplu kayıt çerçevesinde veya benim referansımla sahip olabileceğiz şartlar aşağıdaki gibi olacak.............2 tane kurs belirteceğim. Forum kurallarına göre reklam olarak anlaşılmasın diye isimlerini vermeyeceğim sadece bölge ve şartları söyleyeceğim burada.........
Konunun devamını sitedeki Duyurular bölümünde
"IST Avrupa yakasıda A2 ehliyet almak isteyen arkadaşlara yardım" başlığı altında bulabilirsiniz
veya aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6458
Mesajlarınızı bekliyorum…organizasyon ve tüm haberleşmelerimizin bu başlık altında veya ÖM kanalıyla olmasının forum sayfaları temizliği açısından daha uygun olacağını düşünmekteyim.
Herkese sevgiler ve bol motorlu günler
motor severler olarak dayanışmamızın ve paylaşımlarımızın devam etmesi dileğiyle
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
-
10 Aralık 2005, 22:28
#327
Ben ARN'nin uzun yola dayanmayacağını söylemedim ki. ARN oldukça güçlü, seri bir motor; ufak tefek olduğuna aldanmayın. Ben 1.5 saat hiç ara vermeden tam gaz 80-90'la gittim, hiçbirşey olmadı.
-
12 Aralık 2005, 13:49
#328
Matrix 150 cc bence tipten kaybediyor zaten. 150 ZAT üst kattaki komşumun kullandığı model. Son derece memnun ve yaz-kış uzun yolculuklar için kullanıyor. Yanılmıyorsam ARN'de olmayan akü, yağ (emin değilim ama belki de devir) gibi göstergeleri de mevcut. 125 cc az bir hacim değil aslında. Fiyat/performans konusunda iyi düşünmek lazım.
Bu arada, scooter'lar genel olarak "evden işe gitme" motorları mıdırlar? Açıkçası ben bu motosikleti alırken en büyük hayalim hafta sonları yapacağım 300-400 km'lik yollardı. Gerektiğinde yanıma aldığım benzini de kullanarak... Ama şimdi yazılanlardan ve sorulardan edindiğim intiba "fazla zorlamaya gelmez" gibi. Bu tür gezileri yapabilmek için "büyütmek" mi lazım sizce? Hızıyla ya da performansıyla ilgili bir sorunum yok, hatta ziyadesiyle memnunum ama menzil sorunum da olsun istemem...
-
12 Aralık 2005, 23:34
#329
perhaps Önerileri için çok sağol hep böyle ol sadece okuyucu olma yorumda yap.
-
21 Aralık 2005, 03:38
#330
1 aydır arn 125 kullanıyorum çok memnunum 500km yi geçtim gidişi çok güzel tavsiye ederim..
-
23 Aralık 2005, 00:21
#331
ee arkadaslar kimse artık eskisi gibi yazmıyor bişey nasıl havalar sogudu motorunuzun cekiş gücünde degişiklik fark ettiniz mi yoksa aynımıı
[I]suzuki gsr 600...2009[/I]
-
23 Aralık 2005, 23:38
#332
Her gün işe ARN ile (buna artık "yavru" diyorum) gitmeye devam ediyorum. Sabahları bazen -1C olabiliyor. Marşa tek basışta alıyor. Ama ısınması çok daha uzun sürüyor. Bunu jiklenin uzun süre açık kalmasından anlayabiliyorum artık. Jikle açıkken çekişi biraz azalıyor doğal olarak. Ama ısındıktan sonra (bunu da rölanti devrinin normale dönmesinden anlıyorum) son süratte ve hızlanmada çok bir fark yok. Esas yazın şişecek mi onu görücez!! Yazın 15/50, kışın 10/40 yağ kullanmakta fayda varmış. Kışın lastik havaları biraz daha önem kazanıyor. Deneme ve internet araştırmasıyla sabit ki, ön 32, arka 34 psi en sağlam yol tutuşu sağlıyor. Bunu nasıl mı denedim: her iki freni değişik lastik basınçlarında (benim benzincideki pompa dijital ve bisiklet lastik havametresi (?) ile kontrol edildi) aynı yolda kilitleyerek denedim. Tabii benzinciye denememden bahsettim yoksa adam kıllanacaktı. Benim ustaya sordum. Bu motorda (aslında hava soğutmalı tüm motorlarda herhalde böyledir) motor ısısına göre soğutmayı veya fanı devreye sokan bir termostat mekanizması yokmuş. Çok soğuk havada sürmenin zararı var mı diye de sordum, nezle olmak dışında yok dedi Sağ yandaki fan hava girişini bişeylerle örtsem mi acaba diye aklıma geliyor, bundan da vazgeçtim, yanar manar, aman. Bu arada kışlık Bering eldiven, Bering hermevsim mont, kar maskesi ve Caberg full kask, pantolonun altına da benim bisiklet taytlarımı giydiğimi ve bir otomobilden daha sıcak ve konforlu sürdüğümü belirtmeliyim. Motoru alalı 3 ay 2500 km oluyor, hala çok seviyorum, doyamıyorum. Ha bire eve dönüş yolunu uzatıyorum da uzatıyorum. Yağmurda da sürüyorum, hemen hiç ıslanmıyorum dersem yalan olmaz, deneyin ve görün. Bir şey daha söyleyeyim bari: ustaya sordum, basınçlı su kompresörleri ile yıkayabiliyormuşuz, hiçbirşey olmazmış. Şimdiden iki kez yıkattım, fıstık gibi. Siz de tecrübelerinizi yazın lütfen, hadi..
Sevgiler.
-
28 Aralık 2005, 04:23
#333
670km deyim gecenlerde bakıma götürdüm yağ hava filtresini değiştirdiler.bujiye baktık tertemizdi değişmedi..biz 3 motor her gece çıkıp dolaşırız arkadaşlarımda asya 125t modeli var biri beyaz biri siyah..yagmur camur eve simdi geldim işte gerisini siz tahmin edin.ben motorumu yıkamacıda kendim yıkıyorum kompresorle zaten serviste hiç bişi olmaz dedi.yerler bazen kaygan oluyor ama lastikler iyi memnunum sımdılık bi tehlike atlatmadım.siz hangi servislere gidiyosunuz??? ben zeynep kamil'e gidiyorum.
Ayrıca ön farlara bi modifiye düşünüyorum gece aydınlatması çok tatmin etmiyor...acaba deneyen düşünen varmı?H4 yuvası falan uydurabılırmıyım bi gun oturup açıp deniycem herkese keyifli sürüşler!
-
28 Aralık 2005, 16:11
#334
Herkese selam...
Benim ARN ile 2. ayım bitmek üzere ve henüz 1000 km civarındayım. Kış geliyor diye bir ara bu sene almaktan vazgeçmiştim, iyi ki öyle yapmamışım. Hala kullanıyorum. Çekiş-performansla ilgili en ufak bir sorun yaşamıyorum. Sabah çalıştırırken 1/1 alıyor, herhangi bir sorun olmadı. Ancak biri kırmızı ışıkta yanımda beni sıkıştıran öküzden kurtulmak için ıslanmış asfaltta aşırı verdiğim gaz yüzüden (paniklemeden gazı kesip biraz çabalayarak dengede tuttum) olmak üzere iki kez kayma sorunu yaşadım. İkincisi de su sandığım, aslında buz olan bir tabakanın üzerinden geçerken oldu. Yani bu mevsim koşullarında ekstra dikkat etmemiz gereken konular bunlar... Bir müsibet-bin nasihat olayı şahsen bende geçerli oldu. Artık ultra-mega dikkatliyim. Siz de öyle olun, aman...!
Ben de rigel gibi son derece keyif alarak geziyorum ve yol bitmesin istiyorum. Ama A2 olmadan içim asla rahat değil, o yüzden çok uzatamıyorum yolu. İnşallah yeni yılın ilk haftasında ehliyetime kavuşuyorum. Yazılı sınavdan da 100 almışım. İddiaya girmiştik, eşimden bir hafta sabah kahvaltısı kazandım
İşte böyle... Kışın gelmesi çok önemli değil. Bir eldiven, kask ve iyi bir mont bana yetiyor. Yağmurun çok fazla ıslatmamasını en çok scooter'ların önlerinin bacaklar açısından koruyucu olmasına bağlıyorum. Ciddi ciddi sandığınızdan çok daha az ıslanıyorsunuz.
-
28 Aralık 2005, 16:18
#335
Hayirli Olsun
önclikle Hayirli Olsun.ama Fiyatlar Biraz Pahali Sanki Oralarda Burada Peşin 2.000 Ytl Ye Kadar Veriyoruz O Motoru.zamanla Arka Amortisörde Sorun Yaşaya Bilirsin....
-
28 Aralık 2005, 16:20
#336
ArkadaŞlar Arnlerİn Taksİtlİ Fİyatlarini Bİlen Varmi???
-
28 Aralık 2005, 22:53
#337
[I]Прекален Моториэиран[/I] :wiinkk:
-
30 Aralık 2005, 09:13
#338
Bilgilendirme amacıyla:
Biliyorsunuz motosiklet üreticisi yakıt sarfiyat oranını 2,8 l/100 km olarak bildiriyor arkadaşlar. Bu da yaklaşık olarak bizim bir depo benzinle 180 km civarı yol yapabileceğimiz anlamına gelitor, eğer yanılmıyorsam... Ve yine bu mesafeyi kat ettiğini söyleyen arkadaşlar oldu. Ancak ben 3. denememde de ilk ikisine benzer biçimde şöyle bir sonuç aldım. Bu makina bir depo benzinle tek kişi ve çok fazla dur-kalk yapmadan 120 ila 140 km arası gidiyor.
Şu anda depoyu doldurduğumdan beri 111 km yol yaptım ve ibre kırmızı bölmeye indi. Bu durumda sanırım 10-15 km daha yol yapar -belki 20 ama hiç sanmıyorum-. Bende durum bu, siz ne diyorsunuz? Ya yakıt konusunda biraz abartılı davranılıp bazı rakamlar veriliyor, ya benim motosikletimde bir tuhaflık var, ya da kullanmayı beceremiyorum diye düşünmeye başladım.
-
31 Aralık 2005, 11:56
#339
10 milyonluk benzinle 130 km gidebiliyorum ben. Bu şehir içinde ve harş kullanımla.
-
31 Aralık 2005, 19:35
#340
motomax ın kendi sitesinde 8,4 hp yazıyor...
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler