Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Ekim 2008, 12:26
#1161
omercem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kış geldi yine ön cam sevdası başladı bende...Daha önce bir arkadaşın camlı scoterini denemiş ve beğenmemiştim, direksiyon ağırlaşıyor ve yuksek hızda da son derece zor oluyordu kontrol...camlı kullanan arkadaşımız var mı memnun mu, nasıl etkiliyor...hız yapmadan sakin sakin gideyim bari diyorum takayımda çünkü zatürre olacam Allah korusun acayip üşütmüşüm rüzgardan
( Zemheri kardeş senin motor camlı galiba profildeki fotodan oyle bir izlenim edindim :)
aynen öyle ömercem aldıktan iki gün sonra servise taktırdım bu camları yıllardır kullanıyorum bahsettiğin gibi motoru ağır laştırma falan olmuyor bi kere rüzgardan arındırıyorsun kendini gözler yaşarmıyor yolu daha iiii takip edebiliyosun yağmurda çamurda öndeki araçlarda özellile hatchbak tarzı olan çamurluksuz olan ne varsa yerde aynen yüzünde ve montta cam benim vazgeçilmezim bence taktır bu arada başıma inanılmaz bi şey geldi yaklaşık 700 km yaptığım özene bezene rodaj yaptığım hergün yıkayıp temizlediğim motorumun şasi numarasının ruhsatımda yazan numarayla aynı olmadığını öğrendim dün bayii den aradılar yani benim beğendiğim değilde başka bi motoru teslim etmişler benim beğendiğimde hala showroom da sergileniyor pzartesi o kadar işimin arasına bide bununla ilgilenecem 700 km yaptığım motoru alıp bana yenisini vereceklermiş bu komikmi yoksa oturup ağlamakmı gerekio buyrun siz karar verin
Reklamlar
-
12 Ekim 2008, 15:55
#1162
mehaba arkadaşar bilgiler için istanbula döndüğüm için motorumu servise götürme işi babama kaldı bir şey değildir sanırım anlattıklarınıza göre sesten yana kafam rahatladı.
Zemheri kardeş benitm motorda koruma barları var ama benim motor duruyor!
-
12 Ekim 2008, 15:59
#1163
arkadaşlar öncelikle herkese mrblar. yeni aldığım ve çok sevdiğim suzişin ilk sorunu marş basmaması. bugün pazar ve servisler kapalı bürçok servisi telefonla aradım hepsi kapalıydı yakınlarda birine gittim oda kapalıydı bu sorun bayağı canımı sıktı.
aslında motoru aldığım ilk günde herhalde vardı bu problem bir iki kez denedim ve marş basmamıştı fakat belkide ben becerememişimdir diyip geçiştirmişimdir sonraları yapmamıştı. dün akşam yine yaptı diyelimki motor çalışıyor park edicem kapatıyorum kontağı 3-5 dakika sonra açıyorumyok marş basmıyo sabah kalktım çevirdim kontağı ilk seferde çalıştı kapattım tekrar denedim yok acayip şekilde canım sıkıldı bu duruma. kontağı çevirdiğimde diğer tüm elektrikli alıcılar çalışıyo far sinyal benzin göstergeside yavaş yavaş depo durumunu gösteriyo ama gel gelelim tık yok.
ayak marşından kolaylıkla çalışıyo şimdi sorum :
1. böyle bi durum başınıza hiç geldimi?
2. sizce sorun ne olabilir?
3. garantiden bunu yaptırabilirmiyim?
görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
yokmu arkadaşlar yardım edecek kimse
-
13 Ekim 2008, 23:55
#1164
Kardeşlerim selam olsun hepinize öncelikle 20 gündür kaçak bindiğim :)) motoruma (şasi ve motor no su ruhsatta yazanla aynı değil) bugün sabah saatlerinde kavuştum yirmi gün sonra yeniden 0 km bi motorum daha oldu gariptir ilk suzukimin gidişi biraz üzdü beni sanırım onunla bi bağ oluşmuştu aramızda basayım parayı şunuda alıp gideyim düşünmedim değil hani maalesef ilk göz ağrımı bırakıp geldim yeni dostumla hepsi ii hoşta servisteki mızmız çırak biraz sinirlendirdi beni eski motoru götürürken hiç bi şey sökmedim üzerinden malum hepsini seviste taktırmıştım pirelli lastikler koruma camı yan korumalar beyaz far ampulü muhtelif krom kaplamalar bunları değiştirmişler ama bi depo benzinin yerinde yeller esiyor üşenmedim döndüm geriye benzinin akıbetini sorduğumda çıraktan şöyle bi cümle çıktı NAPACAZZ GARDAŞIMM BİZ SENİN BENZİNİ GOYDUK İŞTE DEPOYA SEN ŞİMDİ CAMIDA SİZZ GIRDINIZ DERSİN koruma camını serviste taktırdığımı yazmıştım taktıranlar bilir cam mikadır civatalarını fazla sıkarsanız kasıntıdan çatlama yapar : yaptıda zaten aslında bu tarz insanlara verilecek birkaç cevap tarzım vardır ama o kadar yoğundum ki boşver dedim kendi kendime üstüne üstlük bide servisin sahibi o zoraki gülüşüyle ya ne yapalım biz benzini ne varsa doldurmuşlardır depoya deyince boşver kardeş deyip ayrıldım şimdi bu arkadaşlar beni servise bekleyecekler :))) onlar bekleye dursun bakalım arkadaşlar şunu anlamıyorum satana kadar canım gülüm sattıktan sonra GARDAŞŞ oluyosunuz yazık bir daha servise gitmeyi düşünmüyorum yağını kendim değiştirecem zaten servise gitmemek için motora bu paraları ödemedikmi garantiden çıkarmış bende iki adet kanuni 100 lük cup modeli daha var hiç servise götürmedim ikiside çin malı ama ufak tefek arızalar hariç hiç sıkıntı vermediler umarım bu arkadaşlar biraz daha anlayışlı olurlar bunu sizinle paylaşmak istedim kazasız belasız arkadaşlar
serikli adlı üyeden alıntı
mehaba arkadaşar bilgiler için istanbula döndüğüm için motorumu servise götürme işi babama kaldı :) bir şey değildir sanırım anlattıklarınıza göre sesten yana kafam rahatladı.
Zemheri kardeş benitm motorda koruma barları var ama benim motor duruyor!
serikli kardeş söylemek istediğini tam olarak anlamadım biraz daha açarmısın lütfen
ksayar adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle herkese mrblar. yeni aldığım ve çok sevdiğim suzişin ilk sorunu marş basmaması. bugün pazar ve servisler kapalı bürçok servisi telefonla aradım hepsi kapalıydı yakınlarda birine gittim oda kapalıydı bu sorun bayağı canımı sıktı.
aslında motoru aldığım ilk günde herhalde vardı bu problem bir iki kez denedim ve marş basmamıştı fakat belkide ben becerememişimdir diyip geçiştirmişimdir sonraları yapmamıştı. dün akşam yine yaptı diyelimki motor çalışıyor park edicem kapatıyorum kontağı 3-5 dakika sonra açıyorumyok marş basmıyo sabah kalktım çevirdim kontağı ilk seferde çalıştı kapattım tekrar denedim yok acayip şekilde canım sıkıldı bu duruma. kontağı çevirdiğimde diğer tüm elektrikli alıcılar çalışıyo far sinyal benzin göstergeside yavaş yavaş depo durumunu gösteriyo ama gel gelelim tık yok.
ayak marşından kolaylıkla çalışıyo şimdi sorum :
1. böyle bi durum başınıza hiç geldimi?
2. sizce sorun ne olabilir?
3. garantiden bunu yaptırabilirmiyim?
görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
yokmu arkadaşlar yardım edecek kimse
Kardeş muhtemelen marş butonu arızası ile karşıkarşıyasın en iyisi servise bi baktır en iyi oradan öğrenirsin kolay gele
-
14 Ekim 2008, 00:52
#1165
ksayar adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle herkese mrblar. yeni aldığım ve çok sevdiğim suzişin ilk sorunu marş basmaması. bugün pazar ve servisler kapalı bürçok servisi telefonla aradım hepsi kapalıydı yakınlarda birine gittim oda kapalıydı bu sorun bayağı canımı sıktı.
aslında motoru aldığım ilk günde herhalde vardı bu problem bir iki kez denedim ve marş basmamıştı fakat belkide ben becerememişimdir diyip geçiştirmişimdir sonraları yapmamıştı. dün akşam yine yaptı diyelimki motor çalışıyor park edicem kapatıyorum kontağı 3-5 dakika sonra açıyorumyok marş basmıyo sabah kalktım çevirdim kontağı ilk seferde çalıştı kapattım tekrar denedim yok acayip şekilde canım sıkıldı bu duruma. kontağı çevirdiğimde diğer tüm elektrikli alıcılar çalışıyo far sinyal benzin göstergeside yavaş yavaş depo durumunu gösteriyo ama gel gelelim tık yok.
ayak marşından kolaylıkla çalışıyo şimdi sorum :
1. böyle bi durum başınıza hiç geldimi?
2. sizce sorun ne olabilir?
3. garantiden bunu yaptırabilirmiyim?
görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
yokmu arkadaşlar yardım edecek kimse
eğer yan ayaklığı kaldırmadıysan marş basmaz.
-
14 Ekim 2008, 11:48
#1166
birşey yokmuş arkadaşlar
arkadaşlar sorun halledildi frende biraz boşluk varmış bende tam olarak sıkmıyormuşum. yani bu aslında sorunda değil.
500 km de yağ değiştirdim sağına soluna baktılar 10 ytl aldılar. suzukinin tavsiye ettiği yağı koydular.
çok seviyorum motorumu yaaaa
-
14 Ekim 2008, 13:08
#1167
bir şey danışmak istiyorum
slm arkadaşlar ben klx 650 kullanıyorum yakıtta fazla olduğu için bir tanede an 125 düşünüyorum şehirler arası gidecek motorum var düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum
-
14 Ekim 2008, 16:51
#1168
Arkadaşlar hava soğuk diye iki sabahtır hanımın da ısrarı ile toplu ulaşımla işe geldim ve resmen patlama noktasına geldim, şaka filan değil gerçekten kötü oldum, ilk gün binemedim hatta otobüse o kadar yabancılaşmışım ki 3 durak yürüdüm binemedim o kadar yani...bindim bu sefer gitmiyor abi meret, yok orada dur yok burada dur, millet itiş kakış, ya püfür püfür vızızır vızır alışmışız gitmeye tabii bu hafta sonu kışlık mont, dizlik, kışlık eldiven filan halledip aynen motorla devam kararı aldım hayırlısı bakalım
ksayar
arkadaşlar sorun halledildi frende biraz boşluk varmış bende tam olarak sıkmıyormuşum. yani bu aslında sorunda değil.
500 km de yağ değiştirdim sağına soluna baktılar 10 ytl aldılar. suzukinin tavsiye ettiği yağı koydular.
çok seviyorum motorumu yaaaa
Sayın ksayar ilk 500 bakımında mutlaka yağ filtresi değişmesi lazım ve filtre 25 YTL, ayrıca suzukinin tavsiye ettiği yağın litreside 25 YTL , ilk 500 bakımda işçilik almıyorlar ...
Sizin hesapta bir sıkıntı var gibi geldi , ilk defa duydum çünkü bu forumda 10 YTL 500 bakımını acaba filtreyi değiştirmediler mi ?
bir şey danışmak istiyorum - Bugün, 12:08 PM
slm arkadaşlar ben klx 650 kullanıyorum yakıtta fazla olduğu için bir tanede an 125 düşünüyorum şehirler arası gidecek motorum var düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum
Sayın keten forumun geçen 58 sayfasına kısaca göz atarsınız, tip olarak benzeyen scoterler için açılmış forumlarda şıkça geçen "düştü, kırıldı, açıldı, koptu , sabah çalışmadı, aksam kapanmadı vs. kelimeler değil, hayranım, mutluyum, gezdim, gittim , geldim, gittik, geldik, muhteşem, vs. gibi ifadelerin bolca geçtiğini göreceksiniz... Bu motorun en güzel referansı arkadaki 58 sayfada yazılmış onlarca yorumdur, hiç düşünmeden kalb-i rahatla alın ve binin diyorum. Şehiriçi için muhteşem ve fiyat/kalite olarak alternatifsiz bir scooter çünkü...
-
15 Ekim 2008, 02:02
#1169
saol
benim öğrenmek istediğim acaba büyük motordan sonra bu motordan zevk alabilecekmiyim yinede teşekkür ederim
-
15 Ekim 2008, 08:53
#1170
arkadaşlar bende ilk bakımı 500 km de yaptırdım 15 ytl aldılar ikinci bakımı 1000 km de yaptırdım ondanda 40 ytl aldılar servis yağ filitresini 3000 bakımında değiştireceklerini söyledi 1000 bakımında yağ değişti buji değişti hava filitresi temizlendi lambalar kontrol edildi o kadar 40 ytl
suzukinin tavsiye ettiği yağ motul du yanlış hatırlamıyorsam fakat servisten scoot diye bi yağ koydular arkadaşlar bu yağın nasıl olduğunu bilen varmı gidip 1 lt castrol alıp değiştireyim mi zaten bundan sonraki bakımlarda servise gitmeyi düşünmüyorum bende alıp yağı kendim değiştiricem
birde zemberi kardeş senin lastiklerden bende aldım daha taktırmadım inş iyi çıkar lastikler
-
15 Ekim 2008, 10:16
#1171
yağ filtresi
[QUOTE=omercem;1293071]Arkadaşlar hava soğuk diye iki sabahtır hanımın da ısrarı ile toplu ulaşımla işe geldim ve resmen patlama noktasına geldim, şaka filan değil gerçekten kötü oldum, ilk gün binemedim hatta otobüse o kadar yabancılaşmışım ki 3 durak yürüdüm binemedim o kadar yani...bindim bu sefer gitmiyor abi meret, yok orada dur yok burada dur, millet itiş kakış, ya püfür püfür vızızır vızır alışmışız gitmeye tabii bu hafta sonu kışlık mont, dizlik, kışlık eldiven filan halledip aynen motorla devam kararı aldım hayırlısı bakalım
Sayın ksayar ilk 500 bakımında mutlaka yağ filtresi değişmesi lazım ve filtre 25 YTL, ayrıca suzukinin tavsiye ettiği yağın litreside 25 YTL , ilk 500 bakımda işçilik almıyorlar ...
Sizin hesapta bir sıkıntı var gibi geldi , ilk defa duydum çünkü bu forumda 10 YTL 500 bakımını acaba filtreyi değiştirmediler mi ?
yok kardeş değiştirmediler 0nu 3000 de değiştiriyolarmış türkçe bi bakım kitabı verdiler ondada öyle yazıyo. bağcılarda ikiler otomotiv burası yetkili servis motoruda mağazalarından aldım hemen mağazayla motor servisi karşılıklı diyebilirim.
-
15 Ekim 2008, 10:27
#1172
yanlış düşünce
zemheri adlı üyeden alıntı
Kardeşlerim selam olsun hepinize öncelikle 20 gündür kaçak bindiğim
) motoruma (şasi ve motor no su ruhsatta yazanla aynı değil) bugün sabah saatlerinde kavuştum yirmi gün sonra yeniden 0 km bi motorum daha oldu gariptir ilk suzukimin gidişi biraz üzdü beni sanırım onunla bi bağ oluşmuştu aramızda basayım parayı şunuda alıp gideyim düşünmedim değil hani maalesef ilk göz ağrımı bırakıp geldim yeni dostumla hepsi ii hoşta servisteki mızmız çırak biraz sinirlendirdi beni eski motoru götürürken hiç bi şey sökmedim üzerinden malum hepsini seviste taktırmıştım pirelli lastikler koruma camı yan korumalar beyaz far ampulü muhtelif krom kaplamalar bunları değiştirmişler ama bi depo benzinin yerinde yeller esiyor üşenmedim döndüm geriye benzinin akıbetini sorduğumda çıraktan şöyle bi cümle çıktı NAPACAZZ GARDAŞIMM BİZ SENİN BENZİNİ GOYDUK İŞTE DEPOYA SEN ŞİMDİ CAMIDA SİZZ GIRDINIZ DERSİN koruma camını serviste taktırdığımı yazmıştım taktıranlar bilir cam mikadır civatalarını fazla sıkarsanız kasıntıdan çatlama yapar : yaptıda zaten aslında bu tarz insanlara verilecek birkaç cevap tarzım vardır ama o kadar yoğundum ki boşver dedim kendi kendime üstüne üstlük bide servisin sahibi o zoraki gülüşüyle ya ne yapalım biz benzini ne varsa doldurmuşlardır depoya deyince boşver kardeş deyip ayrıldım şimdi bu arkadaşlar beni servise bekleyecekler
)) onlar bekleye dursun bakalım arkadaşlar şunu anlamıyorum satana kadar canım gülüm sattıktan sonra GARDAŞŞ oluyosunuz yazık bir daha servise gitmeyi düşünmüyorum yağını kendim değiştirecem zaten servise gitmemek için motora bu paraları ödemedikmi garantiden çıkarmış bende iki adet kanuni 100 lük cup modeli daha var hiç servise götürmedim ikiside çin malı ama ufak tefek arızalar hariç hiç sıkıntı vermediler umarım bu arkadaşlar biraz daha anlayışlı olurlar bunu sizinle paylaşmak istedim kazasız belasız arkadaşlar
serikli kardeş söylemek istediğini tam olarak anlamadım biraz daha açarmısın lütfen
Kardeş muhtemelen marş butonu arızası ile karşıkarşıyasın en iyisi servise bi baktır en iyi oradan öğrenirsin kolay gele
zemheri kardeş yanlış düşünüyorsun eğer o servis art niyetli olsaydı sana şase motor yanlışlığını söylemez gecer giderdi ayrıca servis tabiki napsınki senin benzinini bende motor alırken içine benzin koyupta verdiler muhtemelen seninkinede koymuşlardır isteseler koymazlar mecburiyetleri yok getirirsin benzinini calıştırırlar eğer senin motordaki benzinine ihtiyacı olsaydı satarken benzin koymazlardı
-
16 Ekim 2008, 12:37
#1173
Arkadaşlar ilk gözağrım olan siyah suzuki mi satıyorum. 4800 km de, 08.07.2008 çıkışlı. 2007 model. 1 ay önce Michellin marka lastikler taktırdım. Koruma demiri ve çanta mevcut. 3000 bakımı yapıldı.Bir kere kaydım, arka tekerdeki suzuki yazılı kapakta çatlak var, ön çamurlukta belli olmayan bir çatlak var. Neden satıyorum konusuna gelince daha büyük bir motor alma yolunu tercih ettim. On numara memnun kaldığım motorumdan en büyük ayrılma sebebim galiba biraz gösteriş delisi olmamdan kaynaklanıyor. Aldığım yere götürdüm takas yaparız dedi adam sattığı maldan o kadar emin yani. yine de buradan da teklifleri değerlendirebilirim. İlgilenenler mesaj atabilir.
-
17 Ekim 2008, 12:36
#1174
Arkadaşlar ikinci bakım kaç bin km'de?Herkes farklı bişeyler söylüyor.Benimki 2700'de . 500 ve 1000 bakımları yapıldı.Yalnız enteresandır ki daha yağ hava filtrem falan değişmedi.Motoru 3000'de götürsem garanti dışı falan bırakmış olmam degil mi?
-
17 Ekim 2008, 14:28
#1175
arkadaşım ben sordum 3000 kmde yapıyolar yağ filtresi değişiminiiçin rahat olsun.
-
17 Ekim 2008, 19:35
#1176
ve artık bir an 125 im yok artık bir apache kullanıcısıyım
-
17 Ekim 2008, 21:29
#1177
yanlış yapmam yaptırtmam
ANT_MERT adlı üyeden alıntı
zemheri kardeş yanlış düşünüyorsun eğer o servis art niyetli olsaydı sana şase motor yanlışlığını söylemez gecer giderdi ayrıca servis tabiki napsınki senin benzinini bende motor alırken içine benzin koyupta verdiler muhtemelen seninkinede koymuşlardır isteseler koymazlar mecburiyetleri yok getirirsin benzinini calıştırırlar eğer senin motordaki benzinine ihtiyacı olsaydı satarken benzin koymazlardı
bu cevap bana sanki o servisten biriymişsin gibi hissettirdi 1. si şasi nosu uymayan motoru geri verdiğimde deposu doluydu 2. ilk koydukları benzinle benzinliğe kadar gidebilirsin 3. şase ve motor no konusuna gelince bu tamamen onların hatası benim değil eğer bunu fark edipte değiştirmeselerdi sahtekar olurlardı bu muhtemelen bi yanlışlık sonucu olmuştur telafisinide yaptılar benzinde önemli değil bi yerde ama O ÇIRAK AHH O ÇIRAK neyse boşver akşam oldu böyle oldu ben oraya servise gitmeyecem aslında yağı kendim değiştirecem sen o arkadaşı tanıyosan söyle daha çok müşteri kaçırır sende bu konuları kafana takma
secretplay adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende ilk bakımı 500 km de yaptırdım 15 ytl aldılar ikinci bakımı 1000 km de yaptırdım ondanda 40 ytl aldılar servis yağ filitresini 3000 bakımında değiştireceklerini söyledi 1000 bakımında yağ değişti buji değişti hava filitresi temizlendi lambalar kontrol edildi o kadar 40 ytl
suzukinin tavsiye ettiği yağ motul du yanlış hatırlamıyorsam fakat servisten scoot diye bi yağ koydular arkadaşlar bu yağın nasıl olduğunu bilen varmı gidip 1 lt castrol alıp değiştireyim mi zaten bundan sonraki bakımlarda servise gitmeyi düşünmüyorum bende alıp yağı kendim değiştiricem
birde zemberi kardeş senin lastiklerden bende aldım daha taktırmadım inş iyi çıkar lastikler
eğer pirelli ise 100 de 1000 fark edersin
Zemheri elbette yazdan öte anlayana
-
17 Ekim 2008, 22:18
#1178
lastikleri taktırdıktan sonraki ilk frenlemede gelen flooşşş diye bi ses ve frenaj sırasındaki kayma eyvah dedirtti hemen lastikçiye geri döndüm durumu anlattım normal geçer dedi :D dediği gibi de geçti lastikler süper gerçekten
-
19 Ekim 2008, 11:33
#1179
hadi hayırlı sürüşler
secretplay adlı üyeden alıntı
lastikleri taktırdıktan sonraki ilk frenlemede gelen flooşşş diye bi ses ve frenaj sırasındaki kayma eyvah dedirtti hemen lastikçiye geri döndüm durumu anlattım normal geçer dedi :D dediği gibi de geçti lastikler süper gerçekten
hşuna gittiğine sevindim kardeş en azından artık kayma riskinde zayıfladı zaten formda bu lastikler konusunda birçok yorum var onlarıda okuyabilirsin yağmurda yaşta da acayip yol tutuyor geçenlerde yine test ettim yağmurlu bi gündü aslında yağmurda pek sürmem motorumu yakalndım çabucak kaçayım diye biraz seri kullandım tam bi arabayı solladım lamba kırmızı geçemeyecem bastım frene tak diye durdu tabii yağmurda frenleme çok önemli ön freni az arka freni sert kullanabilirsin seviyeyi ayarlaman gerekir yoksa kayarsın neyse sen biraz test et bakalım hade hayırlı sürüşler
-
19 Ekim 2008, 16:42
#1180
an 125 hk.
Selam arkadaşlar benim motorumla ilgili bir sorum olacak sizlere, henüz rodajı dolmadı, 350 km felan şu an için. malum havalar soğumaya başladı ve motorlarımıza ara sıra binebilmekteyiz bundan dolayıdır ki motoru 3-5 gün çalıştırmazsam bir daha ilk çalıştırmada çok zorlanıyorum en az 20 kez kısa süreli marş basıyorum, ayak marşını da çok denedim sonuç değişmedi ve yine çalıştıysada el marşı ile çalıştı.
bu bir sorunmudur bilemiyorum sorun ise nereden kaynaklanıyor olabilir
herhangi bir servise götürmedim Zonguldak/ereğli de ikamet etmekteyim.
bu konu hakkında öncelikle sizlerin görüşlerinizi almak istedim benzer durumlarla karşılaşanlar var ise buradan takip ediyorum zaten forumu. bunun dışında hiç bir problemim yok motorla ilgili on numara bir motor yeni almak isteyenlere acil tavsiye ederim, suzuki jipim vardı şimdi birde motorsikletim oldu daha ne isterim dimi yani..
selamlar...
kazasız belasız sürüşler dilerim hoşcakalın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)