arkadaslar cmtesi plakayı taktırdım 40 km falan yaptım.bugun bakırkoy sırkeci 80km hızdan asagı dusmedım memnunum kullanıslı bi motor sehir ici icin. givi cantayada 110 ytl verdim . goruslerini paylasan arkadaslara tesekkur ederim saygılarımla
arkadaslar cmtesi plakayı taktırdım 40 km falan yaptım.bugun bakırkoy sırkeci 80km hızdan asagı dusmedım memnunum kullanıslı bi motor sehir ici icin. givi cantayada 110 ytl verdim . goruslerini paylasan arkadaslara tesekkur ederim saygılarımla
Arkadaslar sahil yolunda 40 50 nereye kadar cbf 150 ybr 250 kullandım 2000 3000 kmye kadar size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.
bu rodaj olayı iyice kafamı ilk aldığımda 500 km de yağ değişecek dediler bugun maslak fevzi yucele forumda baya bi övüyorlar diye gittim yağı değiştirmek için onlarda 1000 km de değişecek dediler ama sürekli 40 la değil arada 80-90 a çık dediler ama uzun süreli o şekilde devam etme 5 dk kadar öyle git sonra yavaşla diye söylediler
celıl ybr
Sen beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürsün
mondializzet100
heralde birden açmak değil yavaştan yavaştan açmak oluyo doğru mu?
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
celıl ybr
Evet doğrudur.
Sevgiler
Arkadaşım bir önceki sayfalara bir gözat, hatta 15. Sayfada hem an 125 hem cbr 1100 sahibi olan CEYHUNULU arkadaşımızın rodaj hakkındaki yazısını bir oku istersen... Buradaki insanlar çocuk değil, 10 - 15 yıldır motor binen arkadaşlar var, bazılanın iki motoru var, ben dahil pek çok arkadaşın 2. 3. motoru AN 125..UGURKOM Arkadaslar sahil yolunda 40 50 nereye kadar cbf 150 ybr 250 kullandım 2000 3000 kmye kadar size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.
Yani bu rodaj olayında o kadar ustalar, arkadaşlarımız, motoru yapan japonlar bilmiyor sen mi biliyorsun anlamadım...Sıfır motor sahilyolunda gaz açılarak rodaj yapılmaz, haaa ben yazın binecem çöpe atacam diyordan devam et aynı şekilde zaten 2000 km den sonra istesende bir daha 80 yapamazsın, iki kişi ile düz yolda bile çekmeyecek hale gelir motorun...
Onun için "bişeyyy olmazzz abii yaaaa" ayaklarını bırakıp arkadaşların, ustaların, motorun kitapçığının yazdıklarını dikakate alalım, hiç değilse tecrübeye saygı gösterelim....
Motosikleti aldıgım yerde ilk bakımın 1000 km oldugunu söylediler. Türkçe kitapcıkta ise 500 km de yağ değişimi ve 1000 km de ilk bakım yazıyor.500 km yağ değişimi periyodik bakım tablosundan farklı yerde yazıyor ve açıkçası tutarlıgı bozuyor ayrıca ingilizce olan kitapcıkta böyle bir ibare göremedim.
Daha 500 km ye gelmedigim için tam incelemedim fakat bana bu 500 km de yağ değişimi kitapcıgı çevirenlerin ekledikleri bir şey gibi geliyor. Eğer motorun içindeki ilk yağ özel değil ise fazladan yağ değişiminin bir zararı yok ama yinede giden milli sermaye kaybı biraz iş güzarlık gibi geldi.
Fakat her halukarda kitapcıkta 500 km ve 1000 km yağ değişiminden sonra rodaj bitiyor diye bir ibare yok.Kısaca İlk 1600 km 50 km yi geçmeyin diyor.
Aslında Hız direk bir şey ifade etmiyor 50 yi geçmeyip bayır yukarı birden gaz verip 40 km hıza cıkmak düz yolda yavaş yavaş 80 km hıza cıkmaktan daha cok zarar verir diye düşünüyorum.
arkadaslar bende 1 haftaya kadar motor almayı dusunuorum ve 2 motor arasında kaldım suzuki an 125 mi yoksa kymco agility 125 mi yardımcı olursanız sevinirim
ARKADASIM ben kendi fikrimi yazdım öbür arkadasların fikirlerine ve tecrübelerinede saygısızlık etmedim bilakis önceden ben de uyguladım aynı şeyleri .senden ricam sende biraz saygı gösterde forumda herkes rahat fikirlerini yazsın.ayrıca motoru ister çöpe atarım ister atmam ister 80 yaparım ister 50 bu seni pek alakadar etmez.
saygılarımla
Suzuki AN 125
Suzuki'nin scooter sınıfındaki en küçük üyesi olan AN 125 küçük ve sevimli yapısıyla gündelik kullanıma çok uygun bir scooter. AN 125 başta kolay kullanımı, yakıt tüketiminin azlığı ile sıkışık şehir trafiğinin kurtarıcısı rolünde. Geniş ve konforlu sele, ayak basma yerinin genişliği, didonun yüksekliği gibi özellikleri AN 125'i tercih sebebi kılıyor.
Motosiklet kullanmaya yeni başlayacaklar için mükemmel bir seçenek. Rakipleri arasında makul fiyatıyla da oldukça iddialı. Ağırlık güç dengesi çok iyi ayarlanmış. Tek kişilik kullanımlarda iyi bir performans sergiliyor. Ancak arkanıza bir yolcu alırsanız çekiş azalmaya başlıyor ve güçten kaybediyor. Motor 4 zamanlı tek silindir, 7500 devirde maksimum 8.8 beygir güç üretiyor. 106 kg'lık ağırlığı ile AN 125 maksimum haraket kabiliyeti sunuyor. Sele altı bölmesi küçük eşyalarınız için uygun bir saklama alanı. Selenin altındaki kanca küçük poşetleri taşımak için ideal. Ayak basma yerindeki geniş alan da eşya taşıma için uygun.
6.5 litrelik yakıt deposu biraz küçük kalsa da şehir içinde bu miktar yeterli kalıyor. Bu kadar yakıtla yaklaşık 280 km yol yapabiliyorsunuz. Otomatik şanzuman iyi çalışıyor. Kayışlı aktarma sistemi yokuşlarda oldukça iyi ivmelenme sağlıyor.
Gösterge paneli oldukça sade tasarlanmış. İki ayrı bölümden oluşan panellerin sağ tarafındaki bölümde yakıt göstergesi bulunuyor. Sol tarafta ise analog hız göstergesi yer alıyor. Sonuç olarak:
Suzuki AN 125 küçük scooter sınıfında sunduğu özelliklerle oldukça başarılı. Yakıt ekonomisiyle, kullanım rahatlığıyla ve uygun fiyatıyla rakiplerinden kolayca sıyrılıyor. Son uyarı; Eğer boyunuz 1.80 cm ve kilonuz 85 kg'dan fazla ise bu scooter size küçük gelir.
Kaynak : Motorbike
Arkadasım sen ben boyle yapıyorum benim keyfim desen kimse bir şey demez ama yazdıklarını bi daha okumanı tavsiye ederim... Siz de boyle yapın diyorsun ve insanları yanlış yönlediyorsun... Konuyu uzatmak istemiyorum...Çünkü motorsiklete binerken kask takılır mı takılmaz mı kadar temel bir konuyu tartışmaya gerek yok...Google motosiklet rodajı yazıp bakarsan rodaj nedir ne değildir niçin yapılması gerekir ayrıntılarıyla var....UĞURKOM size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.
Arkadaşım Suzuki An 125 ya da Yamaha Cygnus Rs almanı öneriririm. Yamaha da su an kampanya var plaka dahil 2.200 YTL ben şahsen tipini beğenmedim, ve suzuki aldım ama kalite olarak çok güzel bir motor veSuzukiye göre artıları da var. buyuk tekerler( ön arka 12) önde ABS Fren, ve daha geniş sele, ve fiiyatında da 200 - 300 YTL avantajın var. Alacaksan bu ikisinden birini al derim ne kullanırken ne de servis vs. sana sorun çıkarmayacaktır.TheDuFFy
arkadaslar bende 1 haftaya kadar motor almayı dusunuorum ve 2 motor arasında kaldım suzuki an 125 mi yoksa kymco agility 125 mi yardımcı olursanız sevinirim
arkadaslar rodaj nedir googledan aratalım bakalım bulalım ama hangisi icimize sinerse onu uygulayalım ömercem arkadasımızın tavsiyesi fikirlerinizi ilk önce google da aratın ondan sonra burda yazabilirsiniz yoksa yasak yanlıs yönlendirme bi bizimkisimi oluyor.biz denemedik yapmadık 15 senedir motor kullanıyoruz daha çöpe atmadık çok şükür.
Dün kısa süreliğine 120'ye çıktım sonrası yok gibi gerçi ibre 120
mondializzet100
hocam çok güzel bilgiler varmissin süper bu arada nasıl 120 yaptın yaw
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
istanbulian
Seninle konuşanmı oldu,diğer mesajlarından anlaşılıyor zaten ne halt oldugun dikkat çekmeye çalışıyorsun heralde.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)