Selam forumu yeni keşfettim diyebilirim, bir konuda yardım edebilirseniz sevinirim, AN125'i sabit bıraktığımda kilitleyemedim, kilitlediğimde anahtarı çıkartamadım acaba benmi anlayamadım yoksa sorun mu var?
Selam forumu yeni keşfettim diyebilirim, bir konuda yardım edebilirseniz sevinirim, AN125'i sabit bıraktığımda kilitleyemedim, kilitlediğimde anahtarı çıkartamadım acaba benmi anlayamadım yoksa sorun mu var?
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
mrb abilerim arkadaşlarım bu motorun kayışını ne zaman değiştirmemiz gerekiyor 22000 km yim biraz gezmek istiyorum kayışı koparıp rezil olmayayım yollarda cevap yazarsanız sevinirim
çakma japon değil orjinal çinli
Normal değiştirme km si 15.000... Ben ce acil değiştir.... Mitsuboshi markadan başka takma...
Buz motor da 60 lira..... Suzuki yetkili servisinde 95 lira.... ,,Acil değiştir derim ben...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
teşekkür ederim alp abi en kısa zamanda değiştiricem peki abi kayışın eskimesinden dolayı kalkışlarda sallama ve yokuşta çekişten düşme olurmu
çakma japon değil orjinal çinli
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
slm arkadaşlar mrblar,
evet artık motorumu alalı 3 yıl oldu ve 19100 km deyiz sorunsuz maşallah. Muayene vakti geldi çattı. Evet arkadaşlar motorunu hiç muayeneye götüren veya bu konu hakkında bilgisi olan varmı?
1- nereye götürücez? Ücret nedir?
2- Nelere dikkat edicez? (Fren falan neyi test ediyolar?)
3-Giderken yanımızda ne götürelim (ruhsattan başka)?
Ve başka aklıma gelmeyen şeyler?
tüvtürk muayene istasyonuna götüreceksiniz.(tüvtürk sitesinde ayrıntılı bilgi mevcut).ücret 70 lira gözüküyor sitede.farlarında herhangi bi arıza olup olmadığına ,lastik diş derinliğine,arka freninin iyi tutup tutmadığına,egzozuna,şase numarana,kısacası sağına solunda eksikvarmı diye bakıyorlar.ruhsat yeterli.bide kaskını almayı unutma yanına...
birşey soracağim arkadaşlar ben 90-100 le giderken motorda bi gaz kesme öksürme oluyo sebebi nedir bilen varmı
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7762068/detay/
Motorumu satılığa çıkardım arkadaşlar... Temizdir....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Mrb. arkadaşlar bir kaç konuda tecrübelerinize danışacağım,3-4 aydır an biniyorum ilk motorum an hakkında herkez sorunsuz motor ve benzeri şeyler diyor fakat benim bayağı başımı ağrıttı durum şuki;
Elektrik aksamında kendi servisinde yaptırmama rağmen aynı sorunları tekrarlıyor korna kesiyordu gene kesiyor,sinyal sapıtıyordu gene sapıtıyor.Motor aksamındada gaz vermeyince durmaya yakın stop ediyordu,servisine gittim iç hava borularından biri patladığını ondan dolayı performansdan düştüğü söylendi boruyu değiştiler yağ ilavesi vs. yapıldı,rolanti ayarı yapıldı.
Bağlantılı olarak kısa sürede egsoz olduğu yerden çıktı ve içi dağıldı orjinal servisde 250 lira çıkmasına 600 lira 0'ına fiyat verdiler bende öğrenci hesabı 125 lira yan sanayi egsoz aldım takdırdım şimdilik egsozun 2 kişi binildiğinde çukara girince kaportaya sürtmesi haricinde bir sorun yok fakat egsozu taktırdıkdan sonra motor tekrar gaz vermeyip durunca stop etmeye başladı egsozu takan ustaya geri döndüm birşeyler pislenmiştir pisliğini atması için rolantiyi yükseltti motor full gider modda şuan ışıklarda durunca motoru yerinde tutarken motorun zorlandığını hissediyorum bide yüksek hıza çıkıp(an'ye göre yüksek)gaz bırakdıkdan sonra egsozdan çığmı atıyo noluyorsa çat çut sesler geliyor
Konuyu ne kadar anlaşılabilir yazdım bilmiyorum
Sizce bu sorunların gerekçeleri neler olabilir,ne yapmam gerekiyor egsozu yansanayi almakla iyimi etdim kötümü ? yüksek rolantide çalışması zararlımı ? gazdan çekince gelen sesler niyedir ? Elektrik aksamına ne yapabilirim ?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ...
ben sadece hava filtresini yan sanayi taktım diye hızlı giderken sürekli gaz kesti boğuluyo gibi oldu gerisini sen düşün
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
bu konu ölmüşmü kimse birşey yazmiyor artıkk
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
ben de kuryeyım ve bu motordan kullanıyorum...
meret bayagı sağlammış...2 haftadır ön takımı parçalayamadım....
arka frenim tutmuyor...yanı yok...
ön fren balatası da bıttı.... demir demiri kemiriyor...
patrona dedim ilgilenmedi.... benden günah gitti...
ön tekerim resmen kaymaktan kabak oldu...
tam durmaya yakın öyle bır asılıyorumki frene.... diski freni yada ön takımı direksiyonu felan elime alıp patrona götürsem diye de...2 haftadır motor canavar gibi bi sorun yok...
ilerde scooter almak istersem mutlaka an125 alacagım o kesindir...
yazık motora acidim şimdi
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
yaa bende cok acıyorum...motorun halini görseniz...binilecek hali kalmadı....
gecenlerde lambada durdum...arkadan gelen herif bı vurdu...motorda kırılmadık grenaj kalmadı.... tutanak felan tuttuk...arkadan carpanın sigortası tüm masarfı karşılayacak.... ama motoru göndermiyor servise.... kırık dökük kullanıyorum...far mar sallanıyor.... telle, iple bagladım allaha emanet gidiyorum...ne yapayımki...yanı elimden bir şey gelmiyor....motor yapılalı 7-8 bin km oldu...yağı değişmedi... eksilmişti atık yağ ile tamamladım...
kendı k8 i var....ufak bir çizik olsa hemen servisi arıyor fiyat alıyor soruyor felan... bize gelince umrunda değil....
merhabalar. ben de bir suzuki an-125 kullanıcısı olmak istiyorum. istanbul da oturuyorum. eğer an-125 inizi satmak istiyorsanız arayın görüşelim. 0 533 746 42 77
Ben satıyorum...Vitesli alacağımdan ötürü ... Vizesini bu gün yaptırdım...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4943738/detay/
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)