Mondial 50TT-110FT-125KT-150UT-250MCT Hakkında
Reklamlar
-
23 Ağustos 2005, 11:26
#161
distinto hayırlı olsun, kazasız belasız kullan.
thered, dualarımız senin için de geçerli. yavaş yavaş çoğalıyoruz, epeyce bir 250 mct sahibi oldu bu forumlarda.
dün gece eşimle gezmeden dönerken fethiye'deki favori mekanımıza birer kahve yudumlamaya gidiyorduk, motoru park ettim, geçtim yolun karşısına ve ardından önümüzden bir mondial tır'ı geçti. nedir bu derseniz, her tarafında mondial yazıları bulunan bir tır'a yüklemişler pırıl pırıl mondial'leri, bütün modeller, renk renk, bir de kolon takmışlar her tarafına, sanırım bu sabah bir tanıtım turları olacak buralarda. içinizde bu tır'ı gören başka birileri oldu mu acaba? türkiye'yi turlayacak mıdır dersiniz?
Reklamlar
-
23 Ağustos 2005, 11:30
#162
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
********************I**********************
-
24 Ağustos 2005, 01:10
#163
arkadaşlar benım benzin damlatma problemi dolayısıyla serviste 3 kere alttan benzin aktı ve ilk hesaplarıma gopre benim motor 136 bin tl yakıyo ama rodaj + servisteki benzin akması dolayısıyla normal giibime geliyo
Ankaradaki 250 MCT cilerle bigun buluşalım derim hem hepimizin ehliyeti yok yakalanırsak kamuoyu gucu olustururuz polisin karsısında saka bi tarafa bigun ankaraya yakın bi yerde buluşalım derim mesela golbaşındaki cankaya belediyesinin yeri var orda olabilir yok olamaz orda calışma var başka bi yer olsun burada yazalım bi yerde buluşalım derim
-
24 Ağustos 2005, 02:38
#164
-
24 Ağustos 2005, 02:46
#165
arkadaşlar bu arada sayfadaki tartışmalarınızdan cok faydalandım bunu soylemeyi unuttum hepinize cok tesakkurler
-
24 Ağustos 2005, 03:13
#166
-
24 Ağustos 2005, 12:05
#167
125 mt ıle ılgılı bılgısı olan ya da kullanan var mı arkadaslar bu motorun artısını eksısını bana yazarsanız sevınırım
-
24 Ağustos 2005, 23:35
#168
herkese selam arkadaşlar bilmiyorum bilenleriniz varmıdır bende bugun tesadufen ogrendim mondial markası yurt dışında farklı bir isimle hizmet veriyomuş.bende bugun motorun fotgraflarına bakarken farkettim zaten katalogundaki fotografta da mondial yazmıor.ön farın altında jincheng yazıor google da aradıgınız zaman diger modelleri gorebiliyorsunuz.Diger modelleri gormek isterseniz www.jincheng.com da var.Sanırım 2006 da yeni gelicek modeller de bunlar.
-
25 Ağustos 2005, 01:02
#169
250 mct ilk deneyim:
- motorun sürüşü çok keyifli,
- yere sağlam basıyor. yol tutuşu çok iyi,
- güçlü ve atak, ara gazlanmalarda başarılı, rampada 3. vites rahat hızlanıyor.
- sesi fena değil,
- motor çok ısınıyor, bilmiyorum belki de bana öyle geliyor ama bundan önceki motorum olan yamaha rx 115'de böyle bir ısınma yoktu. bunda hele de terlikle ve barmuda şortla binince hem bacaklarım sıcak hava dalgasıyla pişiyor hem de özellikle sol ayağım arada motora değiş cıslıyor
- arka koltuk rahatsız, çok minik. modifikasyon yapan bir yerde 200 YTL'ye arka koltuğu genişletiyorlar ve tüm koltukların derilerini değiştiriyorlar.
- bir de belki ilk defa 0 km motorum olduğu için bana öyle geliyordur, belki normali budur ama yanık boya kokuları gelip duruyor motordan.
- vites geçişleri daha yumuşak olsa daha iyi olurdu. gerçi önceki motorumun da öyle bir sorunu vardı o yüzden alışığım ama bu ara terlikle kullandığım için terlikle vites yükseltmek çok zor oluyor. bazen baya zor geçiyor.
- kontak anahtarının sol yanda olması bence en kötü özelliği direksiyonun ortasına koymak çok mu zor sanki. anahtarı açmak kapamak, çıkarmak takmak için baya zorlanıyorsunuz. Bununla da yetinmeyip işi daha da zorlaştırmışlar ve direksiyon kilidini de tam simetriğine yani sağ yan tarafa koymuşlar. anahtarı kontaktan çıkarıp direksiyonu kitlemek için motordan inip, önce sol tarafa geçip sonra da sağ tarafa geçmek gerekiyor. çok saçma ve gereksiz bişey yapmışlar o konuda..
- sabah ilk çalıştırmada (sıcak yaz günü olmasına rağmen) jikle yardımıyla çalıştırıp motoru biraz ısıtmak gerekiyor. önceki motorumda kolayca çalıştırıp hemen binip gidiyordum.
bu birkaç olumsuzluğu dışında çok keyifli ve güzel bir motor. insanın sürdükçe süresi geliyor
şimdilik bu kadar.. başka dikkatimi çeken şeyler olursa paylaşırım.
-
25 Ağustos 2005, 01:13
#170
dikkat ettim bende bunları yazmıştım..ve aşağı yukarı her kullanıcıda bunları yazıyor,konuştuğum kullanıcılarda bunları söylüyor..
İSTİKRAR bu olsa gerek...sevinmeliyiz...
-
25 Ağustos 2005, 01:22
#171
beyler ben bu mondaili nerde inceleyebilrim istanbul anadolu yakasindayim
-
25 Ağustos 2005, 14:29
#172
merhaba,
250 mct geldi 800 km'ye, gidişatı şöyle bir özetleyeyim dedim.
- ilk motorum olduğundan olsa gerek, aldığımda inanılmaz ürkütücü gelmişti boyutları, ağırlığı vs., ama son derece dengeli ve kullanımı rahat. en azından 165 cm ve 57 kg'lık ben bile kolayca idare ediyorum.
- rodaj meselesi yüzünden çok zorlamasam da, fethiye - ölüdeniz rampasında (ki hatırı sayılır bir rampadır) bayılmadan, yormadan çıkıyor, tırsmasam gazı açıcam, vites büyültmek isteyecek.
- çin motorlarıyla ilgili okuduğum forumların bende yarattığı vibrasyon korkusunun gereksiz olduğunu ispatladı, 90'ı henüz geçmedim ama şimdilik vibrasyon yok.
- yine çin motorlarıyla ilgili "gidon elinde kalır, teker fırlar uzaklara kaçar, yemeğin altını yakar" gibi korkularımın hiçbirini yaşamadım, nazar değmesin. sadece boş vitesi gösteren ampulü tutan plastik contamsı nesne yırtıldı, ampul boşta sallanıyor. aküden gelen kablo montajda grenajın altına sıkışmış, gidonu tam sola çevirince kablo kısa kalıyor, nedeni de buymuş.
- acemilikten olsa gerek, sağ bacağımı egsoza yapıştırıp yaktım. öküzlükten olsa gerek, bunu 4 kez tekrarladım. 2 ihtimal var, ya dersimizi alıp şortla binmiycez alete, ya da egsoza bi koruma ayarlamak gerekecek.
- km'de 125 - 130 bin eski lira yakıyor, fazla gibi geldi. zırt pırt rölanti ayarını kurcalamayı bıraktım, 1000 km bakımında karbüratör, sübap, buji ne varsa artık bir ayarlatmak gerekecek, inşallah sonrasında yakıt tüketimi azalacak.
- hanımı artçı aldığımda motorun dengesi bozuluyor, kankalardan birisi bindi mi arkaya sorun yok. çinliler maço motosiklet yapmış demiyorum, problem tamamen eşimden kaynaklanıyor.
- arka fren zayıf, bilemiyorum, belki de olması gereken budur. asıl canımı sıkan arka - ön freni birlikte kuvvetlice sıktığımda ön maşada boşluk varmış gibi geliyor, teknikten de anlamadığımdan tırsıyorum, buna da 1000 km de baktırmak lazım.
- geceleri genelde kullanmadığımdan düne kadar farketmemişim, göstergedeki aydınlatmalar çalışmıyor, montajdan çıktığında mı böyleydi, ben mi bi mok yedim bilemiyorum.
- motor sabahları kolayca çalışsa da, jikleyi bir kaç dakika açık tutmak gerekiyor. alet iyice ısınıp parçalar iyice yağlanana kadar, ki bu 3-4 km lik bir mesafe, vitesler zor geçiyor. özellikle 1 den 2 ye geçmemekte direniyor, ara gazla birlikte vites büyütünce ikna oluyor.
- motoru ilk aldığımda zincir gevşekti, vites küçültünce veya devirliyken gazı kesince ses geliyordu. zinciri ayarlattım, 2 hafta tık demedi, dün yine başladı. normalde zincir gevşer mi bir kaç haftada, yoksa başka bir problem mi var bilemiyorum.
- üstü açık olduğundan her tarafım güneş yanığı, 1000 km de güneş yağımı da değiştirmem gerekecek.
-
25 Ağustos 2005, 16:13
#173
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
********************I**********************
-
25 Ağustos 2005, 17:47
#174
-
25 Ağustos 2005, 19:39
#175
mrcxb, sanki biraz özellikle kötülemek için yazmışsın gibi!? bu arada sen hangi motoru kullanıyorsun? ve son olarak ne olursa olsun arkadaşlarının seçimlerine saygılı olmak zorundasın.fikirlerinide atıp tutarak değil sağlam kanıtlara dayanarak yaz canımı ye yoksa sadece böyle HARİCTEN GAZEL atar durursun.
-
26 Ağustos 2005, 00:31
#176
arkadaşlar bugün durdugumda motoru biraz yatırdım agırlık bana bindi kaldırmaya çalıştım kaldıramadım yavaş çekimde düştü ama tam düşme denmez benim direnmem hızını yavaşlattı sanki elimle yere yatırıyormuş gibi yere bıraktım da denebilir, motor çalışıyodu hemen kapattım benzin kapağından benzin akmaya başladı hemen forumda anlatılan teknikle kaldırdım, yayılan benzini sildim hiç biyerinde çizik yoktu sadece önfren demirinin ucu kirlendi okadar, sonra tırstım 1 saat çalıştırmadım, bu benzin akma olayı normalmıdir? önceden hiç yan yatırdığında benzin akışı gözleyen oldumu? Ayrıca motoru sürmeye başlayalı 3 gün oldu 70kmdeyim bugün vites kolunu motora bağlayan iki vida(civata da denebilir neyse) çok gevşemişti şans eseri gördüm biraz daha geç kalsam yerinden çıkabilirdi bu normalmidir?
-
26 Ağustos 2005, 01:26
#177
arkadaşlar ben 2500 km yi devirdim motor ilk seferkinden(hepinizin bahsettiği ilk izlenim)dahada açıldı canavar gibi oldu...
daha öncede yazmıştım bu zincir problemi bendede var....15 günde bir zincir geriyorum...zannedersem zincir esneme yapıyor...belkide daha kaliteli bir zincir almak lazım,bence bu zincir bu torka zayıf kalıyor...
distinto arkadaşın bahsettiği ağırlık olayını bende yaşadım park halindeyken az kaldı bacağımı incitiyodum,insan ağırlığı burada hissediyor,buda motorun artı yanı,dengeli alet..
-
26 Ağustos 2005, 23:06
#178
ilk gece, ben de yere yatırdım. aynen dediğin gibi elimle yere yan yatırır gibi pamuk yumuşaklığında bir iniş oldu.
gevşeme olayı her parçada olabilir. arada kontrol etmek lazım.
zincir meselesi bende de var. durduğumda zincirden çıkırdama geliyor. sonra sert kalkış yaparsam da yerine oturur gibi bir ses.
zincirin gevşekliğini de arada sırada kontrol etmek gerek.
p.tesiden beri kullanmıyorum. işyerimde durduğu için haftaiçi kullanamadım hiç. bu haftasonu da evde olmama olasılığıma karşı işyerimde bıraktım. yaa canım çekti aslında.
bu arada 330 km.yim ilk seferde aldığım 30 liralık benzin var. ışık yanıyordu p.tesi günü.
-
27 Ağustos 2005, 00:10
#179
Bu forumda herkafadan bir ses çıkıyor ya a bir soru soruyor b de ben 2500 km yalnız amortisörlerden ses geliyor diyor c de ben de çok memnunum çok az yakıyor diyor arkadaşlar böyle gidersek kimse sorularına ve sorunlarına çözüm bulamaz,lütfen yazmadan önce önceki yazılanları da okuyalım şahsen ben mondial motor alsam problemlerimi asya motor forumuna yazardım LüTFeN!!! not:eminim bunu da okuyan olmayacak
-
27 Ağustos 2005, 00:14
#180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler