Mondial 50TT-110FT-125KT-150UT-250MCT Hakkında
Reklamlar
-
11 Ağustos 2005, 22:22
#101
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
********************I**********************
Reklamlar
-
12 Ağustos 2005, 00:59
#102
kaskkafa adlı üyeden alıntı
"fakat gaza gelip yüklenipte altından kaçırma motoru"
o kadar kaçar mı acaba bizim kız savasxxl???
Benim okuduğum ve gözlemlediğim kadarıyla "Cruiser" türündeki motorlar genelde kısa-orta mesafe gezi motorları olarak tanımlanıyor. Amaç konforlu gezinti olunca; bu tür motorların sahip olduğu beygir gücü genelde "yüksek-hız" (top-speed) odaklı olmaktan ziyade "yüksek tork" sağlayacak şekilde optimize edilmiş durumda oluyor.
Bu da motorun çabuk,seri ve kıvrak olmasına yardımcı oluyor. Bunun sağlamasında vites oranlarının da etkisi tabii ki cok büyük. Dikkat ettiyseniz MCT 250'deki vites aralıklarının çok kısa olduğunu görmüşsünüzdür.
Yani sonuç olarak gaza abanırsan MCT tahmin edilenden daha büyük bir tepki verebilir
-
12 Ağustos 2005, 01:30
#103
arkadaşlar benim mct nin altında iki tane plastik boru var ve birinden devamlı benzin damlıyo ole cok deil sabaha kadar 7 8 damla ama ben şanssızımdır biyerde biri motorun altına sigara atar gider guzelim alet servisinde once normal dediler sonra pislik tıkanmıştır dediler gevsettiler yaklaşık 250 cc benzin aktı yere geri geldim bu sefer daha fazla damlatmış sizdede bole bi sorun varmı bide bana kask kafalı demiş bi arkadaş o fotografa ii bakarsa dukkanın içinde oldumuzu anlar hem benım motor kırmızı deil gri kask kafa deilim anlayacagınız
-
12 Ağustos 2005, 14:07
#104
theturk benim nickim kaskkafa olduğu için ve aynı mesajda hem sana hem bana yanıt verildiği için sanırım sen üstüne alınmışsın.
-
12 Ağustos 2005, 14:11
#105
sık sık zincir gevşiyor ve bende sıkıyorum...sizede oluyormu?
-
12 Ağustos 2005, 15:37
#106
Mondial 250 MCT
Selamlar,
1987 de mopedimle, 1989 da emanet Motoguzzi marka canavarla yaptığım küçük kazalardan sonra bugüne değin benim için sadece bisiklet vardı, o da yaz boyunca.. Ne zaman nüksettiğini bilmiyorum, rüyamda aksakallı dede mi üfürdü nedir, ancak kendimi burda yorumları okurken, Mondial, Jinlun veya CF Moto V5 hayalleri kurarken buldum. Nispeten alçakgönüllü hayaller kuruyorum ki gerçekleştirme olasılığım artsın. Merak ettiğim ise sürücü okulları A2 sınıfı ehliyet için farklı fiyat politikaları uygulayabiliyorlar mı? Bir arkadaş anlaşılan pazarlıkla 180 YTL den bahsetmiş, Ankara da bir kursa sordum herşey dahil 350 YTL deniyor..Bu konuda bilgi verebileceklere şimdiden teşekkür eder, tüm sürücülere hayırlı yolculuklar dilerim..
-
12 Ağustos 2005, 18:15
#107
evet. sağlık raporu dahil 180 ytl. ancaaaak!!! benimkisi ucuz etin yahnisi misali tabii. sadece 1 saatlik falan scooterda eğitimi var. o da ben söylemeseydim olmayacaktı. gerçekten hakkıyla eğitim verenler dediğin gibi 350 ytl civarında.
ben bahsettiğim gibi motoru ve a2 ehliyeti olan arkadaşıma güvenerek eğitimi iyi olmayan ucuz bir yeri tercih ettim. senin de böyle takılabileceğin gösterebilecek arkadaşların varsa ucuzu tercih et derim. ama böyle bir şansın yoksa iyi kursu tercih et ki yola çıktığında tecrübeli olarak çıkmış olasın.
-
12 Ağustos 2005, 18:17
#108
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
********************I**********************
-
12 Ağustos 2005, 18:51
#109
hadi hayırlısı kaskkafa,
sabah ilk iş izlenimlerini anlat bize.
kazasız belasız ..
-
12 Ağustos 2005, 23:33
#110
kaskkafa motorun hayırlı olsun. Yorumlarını sitede bekliyoruz motorum var diye siteyi ihmal etme.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
-
13 Ağustos 2005, 01:00
#111
yaws su benzin damlaması sorunu olan yokmu hiç
-
13 Ağustos 2005, 02:19
#112
-
13 Ağustos 2005, 11:47
#113
TheTURK adlı üyeden alıntı
yaws su benzin damlaması sorunu olan yokmu hiç
Arkadaşlar MCT 'de çift bogazlı bir karbiratör kullanıyor yani her silindirin benzin girişleri ayrı ayrı bogazlardan oluyor. MCT'nin altında bulunan 2 adet siyah renkli hortum direkt olarak karbiratör bogazlarının altına bağlı. Bu hortumlar karbiratöre giren fazla benzinin tahliyesi için kullanılıyor. Eğer motorunuz zengin bir karışımla çalışıyorsa bu hortumlardan fazla benzinin tahliyesi söz konusu olacaktır. Ayrıca "kaskkafa"nında söylediği gibi motorun kullanılmadığı zamanlarda (Buna kısa süreli park etmelerde dahil) benzin anahtarını kapalı konuma getirmeyi alışkanlık haline getirmek gerekiyor.
Uzun süre benzin anahtarının açık olması sonucu oluşabilecek olan akıntı miktarı tehlike yaratabileceği gibi, genelde çok sıcak olan motor aksamının üzerine damlayan benzin uzun vadede o ışıl ışıl parlayan parçaların zamanla kararmasına (bakır rengi gibi bir hal) almasına yol açabilir.
-
13 Ağustos 2005, 15:46
#114
Kaskkafa MTC en hayırlı olsun kazasız belasız gunler dılerım darısı bızım basımıza
-
13 Ağustos 2005, 18:42
#115
kask kafa bende mondialle jinlun arasında kaldım umarım motorla ilgili tecrübelerini yazmaya devam edersin bir kulağım sende.hayırlı olsun yollar seninle olsun
-
13 Ağustos 2005, 20:49
#116
-
14 Ağustos 2005, 01:46
#117
arkadaşlar benim motorun karburatoru sokulecek galba benzin damlatmasını karburatordeki bi pislik sebep olmuş anlaşılan ben pek tahmin etmiyorum ondan olduunu ama servisi ole dedi kaskkafa yaws ben pazartesi aldım motoru daha 75 kmde sen baba baya yol yapmışın su benzin damlatma işi olmasa acayıp memnunum hayatımdan ama işte sakınan goze cop batarmış
bizim alttaki dukkanda market var kiracımız onlar arkaya bole kafes gibi bişey yaptırmışlardı mallarını falan koymak için direk el koydum oraya dışardan gormek cok zor motoru ayrıca kapıda 2 ve motorun tekerleğine bağlı zincirli kilit taktım yarın alarm takacam
kapıya iki tame bodyguard koysammı acaba?
-
14 Ağustos 2005, 03:12
#118
sevgili kaskkafa vibrasyonu 80 km den sonra uzun yolda hissedebilirsin ancak,vibrasyonun vitesle alakası yok...ben mct ile 2000 km yi devirdim,ve bayağı uzun yolda yaptım,obahsettiğin vibrasyon motorun açılması ile asgariye indi...
ilk çalışmada vitesin zor geçmesiiyağın ısınıp şanzımanın arasına karışması ile ilgili..
Evet bu motorun torku bayağı iyi gerçektende,ama istediğin kadar gaz ver altından kaçması mümkün değil yani rahat rahat oturabilirsin...
zaten sürerken motor 500 kiloda olsa ağırlığını hissetmezsin..ama bu motor ergonomisi açısından kolay kullanıma sahip..hantal değil..
250 mtc sahiplerine bir uyarı:motorun yağ filitresi yok, sakın servislerde yağ filitresi parası almasınlar sizden..motorun yağ filitresi olmaması iyi haber,demekki motoruna güveniyor mondial..çünki son teknoloji motorlarda yağ filitresi olmuyor..örneğin ybr 125 gibi...
-
14 Ağustos 2005, 13:49
#119
dün akşam balkondan benim motora yerinde mi diye bakarken ne göreyim. benimkinin kırmızısı aşağıda duruyor. dur ineyim de konuşayım dedim. sahibi de bizim eski bakkalımız çıktı. baya bi konuştuk muhabbet falan. sonra vaktin varsa bostanlıya gidip bi çay içelim dedi. ben de haaay haaay deyip koştum yukarı anahtarları almaya. iki motor takılmanın heyecanıyla evden boxer gibi görünen ev şortuyla çıkmışım. bostanlıda millet önce motora sonra da bana baktı. ben bu heyecan olayından baya bi rezil olacam herhalde arkadaşlar.
bir de yeni öğrendiğim birşeyi sizinle paylaşayım. benzin deposunun önünde bir vida var ben gazı biraz yükselttiğimde oradan cırrrrrrrrr diye bir ses geliyor. aynı sorun akşam takıldığım abide de varmış. orayı söküp kenarlarına silikon sıkmış ve şu anda hiç ses yok. ben de en kısa zamanda yapacam bu işi. ayrıca uğur dondurma makinalarının sorunlarla ilgilenmesi konusunda da birşeyler öğrendim. konuştuğum abimizin motorundan rölanti sırasında düzensiz patırdamalar geliyormuş. önce bir servise gitmiş birşey değildir demişler. ama bu ses kendisini rahatsız ettiği için nazillideki fabrikayı arayıp sorunu söylemiş. oradan "her ne sorununuz varsa bizim adımızı verip serviste halledebilirsiniz" demişler. yani iş motoru sattıktan sonra bitmiyor anlaşılan. nazillideki fabrika bu işle baya bi ilgilenmiş ve sonuç olarak abimizin motrunda şu anda hiçbir sorun yok. mondial almak isteyen arkadaşlara duyurulur...
bir de onun motorunun yan çantaları takılıydı çantalar varken daha da bir havalı görünüyor bizimki. iki motor takılmak da çok zevkliymiş. daha fazla motorla ne kadar zevkli olur artık siz düşünün. oturacağımız yeri önüne iki motor çapraz parkettik tüm gözler bize çevrildi. tabi bize derken motorlara. (laf aramızda nişanlım da burayı takip ediyor da sonra beni oymasın)
benim msnim signorsiciliano@hotmail.com bu arada.
-
14 Ağustos 2005, 18:30
#120
zannedersem o zırıltı bütün mondial 250 sahiplerinde var ,aynısı bendede mevcut..bir kaç kişiye sordum onlarda aynı şeyi söylediler..o vida benzin deposunun hemen bittiği yerdeki vidamı?
biz aşağı yukarı hergün hanımla çocuğuda(2 yaş) alarak uludağa çıkıyoruz,bayağı keyifli oluyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler