Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Mondial 50TT-110FT-125KT-150UT-250MCT Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #101
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    ******************************************
    Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
    altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
    - Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    - Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    - Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ********************I**********************


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    ibrahim1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    Alıntı kaskkafa adlı üyeden alıntı
    "fakat gaza gelip yüklenipte altından kaçırma motoru"
    o kadar kaçar mı acaba bizim kız savasxxl???
    Benim okuduğum ve gözlemlediğim kadarıyla "Cruiser" türündeki motorlar genelde kısa-orta mesafe gezi motorları olarak tanımlanıyor. Amaç konforlu gezinti olunca; bu tür motorların sahip olduğu beygir gücü genelde "yüksek-hız" (top-speed) odaklı olmaktan ziyade "yüksek tork" sağlayacak şekilde optimize edilmiş durumda oluyor.
    Bu da motorun çabuk,seri ve kıvrak olmasına yardımcı oluyor. Bunun sağlamasında vites oranlarının da etkisi tabii ki cok büyük. Dikkat ettiyseniz MCT 250'deki vites aralıklarının çok kısa olduğunu görmüşsünüzdür.
    Yani sonuç olarak gaza abanırsan MCT tahmin edilenden daha büyük bir tepki verebilir

  3. #103
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    arkadaşlar benim mct nin altında iki tane plastik boru var ve birinden devamlı benzin damlıyo ole cok deil sabaha kadar 7 8 damla ama ben şanssızımdır biyerde biri motorun altına sigara atar gider guzelim alet servisinde once normal dediler sonra pislik tıkanmıştır dediler gevsettiler yaklaşık 250 cc benzin aktı yere geri geldim bu sefer daha fazla damlatmış sizdede bole bi sorun varmı bide bana kask kafalı demiş bi arkadaş o fotografa ii bakarsa dukkanın içinde oldumuzu anlar hem benım motor kırmızı deil gri kask kafa deilim anlayacagınız

  4. #104
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    theturk benim nickim kaskkafa olduğu için ve aynı mesajda hem sana hem bana yanıt verildiği için sanırım sen üstüne alınmışsın.

  5. #105
    250-MaCiT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Modenas GT 135
    sık sık zincir gevşiyor ve bende sıkıyorum...sizede oluyormu?

  6. #106
    cagyap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    DUBAI
    Motosikleti
    SUZUKI BOULEVARD M50

    Mondial 250 MCT

    Selamlar,
    1987 de mopedimle, 1989 da emanet Motoguzzi marka canavarla yaptığım küçük kazalardan sonra bugüne değin benim için sadece bisiklet vardı, o da yaz boyunca.. Ne zaman nüksettiğini bilmiyorum, rüyamda aksakallı dede mi üfürdü nedir, ancak kendimi burda yorumları okurken, Mondial, Jinlun veya CF Moto V5 hayalleri kurarken buldum. Nispeten alçakgönüllü hayaller kuruyorum ki gerçekleştirme olasılığım artsın. Merak ettiğim ise sürücü okulları A2 sınıfı ehliyet için farklı fiyat politikaları uygulayabiliyorlar mı? Bir arkadaş anlaşılan pazarlıkla 180 YTL den bahsetmiş, Ankara da bir kursa sordum herşey dahil 350 YTL deniyor..Bu konuda bilgi verebileceklere şimdiden teşekkür eder, tüm sürücülere hayırlı yolculuklar dilerim..

  7. #107
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    evet. sağlık raporu dahil 180 ytl. ancaaaak!!! benimkisi ucuz etin yahnisi misali tabii. sadece 1 saatlik falan scooterda eğitimi var. o da ben söylemeseydim olmayacaktı. gerçekten hakkıyla eğitim verenler dediğin gibi 350 ytl civarında.
    ben bahsettiğim gibi motoru ve a2 ehliyeti olan arkadaşıma güvenerek eğitimi iyi olmayan ucuz bir yeri tercih ettim. senin de böyle takılabileceğin gösterebilecek arkadaşların varsa ucuzu tercih et derim. ama böyle bir şansın yoksa iyi kursu tercih et ki yola çıktığında tecrübeli olarak çıkmış olasın.

  8. #108
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    ******************************************
    Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
    altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
    - Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    - Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    - Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ********************I**********************

  9. #109
    lostdwarf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2005
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    hadi hayırlısı kaskkafa,
    sabah ilk iş izlenimlerini anlat bize.
    kazasız belasız ..

  10. #110
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    kaskkafa motorun hayırlı olsun. Yorumlarını sitede bekliyoruz motorum var diye siteyi ihmal etme.
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  11. #111
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    yaws su benzin damlaması sorunu olan yokmu hiç

  12. #112
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    eveeeeeet!!! motorumu arkadaşımla teslim aldık. önce o önde ben arkada sakin bir yere gittik. arkadaşımın ybr 125i var ve motoru çok beğendi. sesi çok güzel, 160 kilo ama sürerken ağırlığı pek hissetmiyorsun, torku iyi ani gaz verince iyi gidiyor dedi. sonra sıra geldi bana. ilk başta motora otuduğumda yok abi bu çok ağır paraya yazık mı oluyor kullanabilecek miyim dedim. ilk metrelerde ayaklarımı bir türlü yerden kesemedim ve denge sorunu yaşadım. sonra sonra alıştım. teslimde alırken ve arkadaşla yaptığımız 7 km haricinde 38 km. yaptım ve işte ilk izlenimlerim:
    60a kadar çıktım fazla zorlamak istemiyorum, 2. vitesten sonra vibrasyon başlıyor. herkeste olduğu gibi motor soğukken vites geçirmek biraz zor oluyor. sonra 1den 2ye geçmek kolaylaşıyor ama 3e geçmiyor ya da zorlanıyor. biraz daha ısınıp motor iyice kendine gelince vitesler rahat geçmeye başlıyor. ama kt125te bahsedilen pamuk gibi vitesi var tabirini mct için kullanamayız. sert bir şanzımana sahip.
    ilk başlarda kendimi biraz kastığım için, buradan bi arkadaşın "fazla gaza yüklenme de motor altından kaçmasın" sözünün de etkisiyle motoru resmen bacaklarımın arasına kıstırdım ama motorun kenarlarına ve egzoza ara sıra değen ayaklarım yandı tutuştu. i: hatta bu motoru ıslak çorap giyip öyle kullanmak lazım dedim.
    birinci vitese takılıyken kısa süreli durakladığınızda şanzımandan hafif çıkır çıkır bir ses geliyor ama hemen kesiliyor. baktırmak gerekir mi bilmiyorum. bilenler varsa yazıversinler.
    kullanırken motorun 160 kiloluk ağırlığını ben de pek hissetmedim gayet dengeli. gerçi ben daha yan çantaları takmadım, aldığım yer iyice dengeni oturt ondan sonra monte ederiz dedi. yalnız park etmek için kaldırıma çıkmak istediğimde yumuşaaaaak pamuk gibi bir düşüş yaşadım. arka tekerlek patinaj yaptı ve dengemi ha sağladım ha sağlayamadım derken mct yerle tanştı. allahtan herhangi bi yerinde bişey yok. tabi bende de.
    arka frene çok fazla güvenmemek lazım ama viraj ya da 90 derecelik dönüşlerde ön fren yerine arkayı tercih etmek denge açısından daha iyi oluyor.
    şu anda kendisi sokakta kilitli ve brandalı bir vaziyette dinlenmeye çekildi ama benim aklım orada. yaa arkadaşlar nereye bırakacaz bu aleti yaa. ben bizim apartmanın girişine güvenmiştim ama küçük bir kaldırımda düşünce 3 basamak motor stopken çıkmayı gözüm yemedi. kasko mu yaptırsak acaba.
    bu arada yolda giderken herkes şöyle bir dönüp bakıyor. çok heyecan verici.
    ayrıca merak edenlere: uğur yazısını daha çıkarmadım heyecandan unutmuşum.
    neyse şimdilik bu kadar. daha çok şey yaşadıkça burada yazacağım. herkese iyi ve güvenli seyirler...
    son olarak: benzin damlaması benzin musluğunu açık bırakmaktan kaynaklanıyor olabilir. kullanma kılavuzunda uzun süreli park edecekseniz benzin musluğunu kapatın, damlama yapabilir diyor.
    bu konuda da bilgisi olanlar varsa paylaşsın lütfen...

  13. #113
    ibrahim1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    Alıntı TheTURK adlı üyeden alıntı
    yaws su benzin damlaması sorunu olan yokmu hiç
    Arkadaşlar MCT 'de çift bogazlı bir karbiratör kullanıyor yani her silindirin benzin girişleri ayrı ayrı bogazlardan oluyor. MCT'nin altında bulunan 2 adet siyah renkli hortum direkt olarak karbiratör bogazlarının altına bağlı. Bu hortumlar karbiratöre giren fazla benzinin tahliyesi için kullanılıyor. Eğer motorunuz zengin bir karışımla çalışıyorsa bu hortumlardan fazla benzinin tahliyesi söz konusu olacaktır. Ayrıca "kaskkafa"nında söylediği gibi motorun kullanılmadığı zamanlarda (Buna kısa süreli park etmelerde dahil) benzin anahtarını kapalı konuma getirmeyi alışkanlık haline getirmek gerekiyor.
    Uzun süre benzin anahtarının açık olması sonucu oluşabilecek olan akıntı miktarı tehlike yaratabileceği gibi, genelde çok sıcak olan motor aksamının üzerine damlayan benzin uzun vadede o ışıl ışıl parlayan parçaların zamanla kararmasına (bakır rengi gibi bir hal) almasına yol açabilir.

  14. #114
    AKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    Şehir
    mugla izmir
    Motosikleti
    Elbet Birgün........
    Kaskkafa MTC en hayırlı olsun kazasız belasız gunler dılerım darısı bızım basımıza

  15. #115

    Üyelik
    28 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    şu an maalesef
    kask kafa bende mondialle jinlun arasında kaldım umarım motorla ilgili tecrübelerini yazmaya devam edersin bir kulağım sende.hayırlı olsun yollar seninle olsun

  16. #116
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    bugün toplamda yaklaşık 50-60 km. yaptım. herhangi bir sorunla karşılaşmadım. yalnız plakayı taktırmaya ve arka lambayı değiştirmeye gittiğimde rezil oldum.
    işler bitti ayrılacam, marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor haydaaaa dedim bu ne şimdi. 8-10 yaşlarında servis sahibinin oğluydu sanırım bana "yan sehpayı kaldır yan sehpaaayıııııııı" dedi. kıpkırmızı olmuşumdur herhaslde yaa.

  17. #117
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    arkadaşlar benim motorun karburatoru sokulecek galba benzin damlatmasını karburatordeki bi pislik sebep olmuş anlaşılan ben pek tahmin etmiyorum ondan olduunu ama servisi ole dedi kaskkafa yaws ben pazartesi aldım motoru daha 75 kmde sen baba baya yol yapmışın su benzin damlatma işi olmasa acayıp memnunum hayatımdan ama işte sakınan goze cop batarmış
    bizim alttaki dukkanda market var kiracımız onlar arkaya bole kafes gibi bişey yaptırmışlardı mallarını falan koymak için direk el koydum oraya dışardan gormek cok zor motoru ayrıca kapıda 2 ve motorun tekerleğine bağlı zincirli kilit taktım yarın alarm takacam
    kapıya iki tame bodyguard koysammı acaba?

  18. #118
    250-MaCiT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Modenas GT 135
    sevgili kaskkafa vibrasyonu 80 km den sonra uzun yolda hissedebilirsin ancak,vibrasyonun vitesle alakası yok...ben mct ile 2000 km yi devirdim,ve bayağı uzun yolda yaptım,obahsettiğin vibrasyon motorun açılması ile asgariye indi...
    ilk çalışmada vitesin zor geçmesiiyağın ısınıp şanzımanın arasına karışması ile ilgili..
    Evet bu motorun torku bayağı iyi gerçektende,ama istediğin kadar gaz ver altından kaçması mümkün değil yani rahat rahat oturabilirsin...
    zaten sürerken motor 500 kiloda olsa ağırlığını hissetmezsin..ama bu motor ergonomisi açısından kolay kullanıma sahip..hantal değil..

    250 mtc sahiplerine bir uyarı:motorun yağ filitresi yok, sakın servislerde yağ filitresi parası almasınlar sizden..motorun yağ filitresi olmaması iyi haber,demekki motoruna güveniyor mondial..çünki son teknoloji motorlarda yağ filitresi olmuyor..örneğin ybr 125 gibi...

  19. #119
    kaskkafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    dün akşam balkondan benim motora yerinde mi diye bakarken ne göreyim. benimkinin kırmızısı aşağıda duruyor. dur ineyim de konuşayım dedim. sahibi de bizim eski bakkalımız çıktı. baya bi konuştuk muhabbet falan. sonra vaktin varsa bostanlıya gidip bi çay içelim dedi. ben de haaay haaay deyip koştum yukarı anahtarları almaya. iki motor takılmanın heyecanıyla evden boxer gibi görünen ev şortuyla çıkmışım. bostanlıda millet önce motora sonra da bana baktı. ben bu heyecan olayından baya bi rezil olacam herhalde arkadaşlar.
    bir de yeni öğrendiğim birşeyi sizinle paylaşayım. benzin deposunun önünde bir vida var ben gazı biraz yükselttiğimde oradan cırrrrrrrrr diye bir ses geliyor. aynı sorun akşam takıldığım abide de varmış. orayı söküp kenarlarına silikon sıkmış ve şu anda hiç ses yok. ben de en kısa zamanda yapacam bu işi. ayrıca uğur dondurma makinalarının sorunlarla ilgilenmesi konusunda da birşeyler öğrendim. konuştuğum abimizin motorundan rölanti sırasında düzensiz patırdamalar geliyormuş. önce bir servise gitmiş birşey değildir demişler. ama bu ses kendisini rahatsız ettiği için nazillideki fabrikayı arayıp sorunu söylemiş. oradan "her ne sorununuz varsa bizim adımızı verip serviste halledebilirsiniz" demişler. yani iş motoru sattıktan sonra bitmiyor anlaşılan. nazillideki fabrika bu işle baya bi ilgilenmiş ve sonuç olarak abimizin motrunda şu anda hiçbir sorun yok. mondial almak isteyen arkadaşlara duyurulur...
    bir de onun motorunun yan çantaları takılıydı çantalar varken daha da bir havalı görünüyor bizimki. iki motor takılmak da çok zevkliymiş. daha fazla motorla ne kadar zevkli olur artık siz düşünün. oturacağımız yeri önüne iki motor çapraz parkettik tüm gözler bize çevrildi. tabi bize derken motorlara. (laf aramızda nişanlım da burayı takip ediyor da sonra beni oymasın)
    benim msnim signorsiciliano@hotmail.com bu arada.

  20. #120
    250-MaCiT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Modenas GT 135
    zannedersem o zırıltı bütün mondial 250 sahiplerinde var ,aynısı bendede mevcut..bir kaç kişiye sordum onlarda aynı şeyi söylediler..o vida benzin deposunun hemen bittiği yerdeki vidamı?

    biz aşağı yukarı hergün hanımla çocuğuda(2 yaş) alarak uludağa çıkıyoruz,bayağı keyifli oluyor...


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler