merhaba arkadaşlar. ya motorum daha 11000 km de 3. krank değişecek. neden bu kadar basit bir krank var. konu hakkında bilgisi olanlar varsa cevap bekliyorum...
merhaba arkadaşlar. ya motorum daha 11000 km de 3. krank değişecek. neden bu kadar basit bir krank var. konu hakkında bilgisi olanlar varsa cevap bekliyorum...
merhabalar zat ı aldım sıfır km.. otoparka götürene kadar çok acamilik çektim.. ilk denemem idi:( ama sapasağlam getirdim koydum..şimdi ehliyeti alana dek orada..haziran başı itibari ile yollarda yım..Sizlerle..Organizasyonlara burdan ulaşabilirim değilmi ? Sırada hanım ile bana kask almaya geldi..Tavsiyeniz varmı ekonomik ve güvenilir ? GÖRÜŞMEK ÜZERE...
arkadaşlar Nolan n 102 siyah kask buğu camıshark marka mont master look celik zincir eldiven arka lastik kayış bunlar motorsikletle beraber verilecektir.Motorsikletemotor silk uygulaması yapılmıştır o yüzden perfomansı çok iyidir 7000km kadar 7 kez yağı değiştirdim castrol marka yağ kullandım. Ön lastik dunlop markadır değişeli 500km olmuştur Arka lastik kışlık kenda markadır.Kayışı japon markası ile değiştirdim. Motorsikletin sol yan grenajında çizikler vardır .1 sene önceasfalttaki yağdan dolayı düştüm.Motor istediğiniz servise gösterebilriz yanında verilen ürünlerin değerini hesaplarsanız motor çok ucuza gelmektedir Araba alacağım için bu fiyata veriyorum. sahibinden com ilan no = 7254511 alana hayırlı olsun.
yunus --hoş geldin; bende eskişehir'yim ama ist. oturuyorum... ehliyetini HEMEN AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihmal etme,yazı bekleme,ehliyetin yoksada BİNME!!!! ist. olsaydın SEVPA'ya git derdim, ama eskişehirde ne var bilmem...
ama mondial.com'a gir bak.... görüşmek üzere....( kaç yaşındasın?)
hoooooş geldin aramıza;öncelikle tebrikler ehliyetsiz motora binmediğn ve 2 tane kask alacağın için... bende lazer ve suomi var gayet memnunum... biraz pahalı olabilir (model vs...değişken) ama 3 kuruş fazla ver kafan sağlam kalsın...inşallah kasklarınız yer'i görmez... unutmadan!!! rodajını ihmal etme; forumu baştan itibaren oku nelerin değişeceğini,uygulayacağını göreceksin...ihmal etme...önce tecrübe et sonra arkana artçı alırsın (eşini)...kolay gelsin
slmm arkadaşlar, Zat gerçekten güzel bi motorr,kullanımı çok kolay ve çok keyiflli çok rahatt iki kişiylee bilee, ben motora başlarken acemiliğim geçsin, tecrübe kazanayım die Zat ı seçmiiiştim diğerleri içinde görüntüsüü çok güzel, küçük scooterlar gibi değiil farkettiriyoo trafikte, 13000 km olduu bakımlarını zamanında yaparsanız ve zorlamadan kullanırsanız(özellikle rodajda) sizi pek üzmezz... bence motorun eksiği küçük olmasıı kasaya göre 200,250 olsa daha iyi olurmuş, birde sele altı kısmı biraz yetersizz (arkaya çanta sevmediğim için) ve birde eksoz biraz beni rrahatsız ediyooo sesi, bunların haricindee şehiriçindee çok konforluu.... Majesty 400 e çok benziyooo tipi... Resmini de ekliyorummm.....
[QUOTE=AYBERK;1025830]yunus --hoş geldin; bende eskişehir'yim ama ist. oturuyorum... ehliyetini HEMEN AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihmal etme,yazı bekleme,ehliyetin yoksada BİNME!!!! ist. olsaydın SEVPA'ya git derdim, ama eskişehirde ne var bilmem...
ama mondial.com'a gir bak.... görüşmek üzere....( kaç yaşındasın?)
Ayberk benim yas 28 A2 ehliyete bu ay basliyorum nasipse haziran basi alirim ehliyetsiz binmem zaten
motorun ufak tefek arizalarini giderir bakiminida kendim yaparim ama yinede doru dürüst servis sart benim kuzen dünyanin masrafini yapti bu motora benim bildigim 4 kere kayis koptu ama düzgün bir servis iyi bir bakimla beni fazla üzmez gibi geliyor.
görüsmek üzere.
FthGyk hayirli olsun
evet arkadaslar uzun bı mesaj yazacagım herkes okusun.bu 150 zat denen makına kasası cok ıyı eyvallah daaaa.1.si bendekı 10bın km nın ustunde motoru kesınlıkle gaz kesmeden kullanmayın ben 2 yıldır vıteslı gıbı kullanıyorum performansı dehset.ayrıca gaz keserek kullanmaya basladıgınız zamandan ıtıbaren (hemen anlayamazsınız)bellı bır sure sonra bunda bılmedıgım bır vıtes kolumu var falan gıbısınden moda gırıyorsunuz cunku kendı kesıyor gazı vınnnnnnn. bu kadar ondan sonra otomotık devam edıyor ama kalkısda cok ıyı bı performansı var.2.si plastık aksamları dehset derecede berbat ve kalıtesız.sankı bır agac mısalı ıslandıkdan sonra gunesı gordumu bellı bır sure sonra araları acıyor.3.elektronık aksamıda aynı iğrenclıkde durup dururken konjektor yakıyor ve servısler kabul etmıyor.butun farlarınızın ve gostergelerınızın yanması an meselesı dıkkatlı olun.3.su benım basıma geldı allah kımsenın basına vemesın motor blogunu tutan denge mili otobanda seyrederken yerınden cıkdı.devamlı kontrol edın hayatınız ıcın.4.arka tekerlegı metzelere cevırın motor yukselsın.yoksa her tumsege carparsınız.ıkı kısı de bınemezsınız.artı orıjınal kayısı 2000 km de kopuyor dırek en kalıtelısınden kayısla degıstırın.5.yakıt olarak kursunsuz 95 kullanın ve yakıtınızı aynı yerden almaya özen gosterın.
daha bıtmedı...konfor arayıpda ucuz bı motor sahıbı olmak ıstersenız buyrun zat a.6.sıön fren diski bellı bır sure sonra (cokda degıl5 yada 6 ay)oldukca cıddı bı asınmaya maruz kalıyor balata yuzunden.dıkkat edın.7.arka kampana durmadan gevsıyor.servıs efendılere soyledıgınız zamanda verdıklerı cevap su oluyor(abı arka frenı fazla kullanmayın )bak bak bak.ellerımızle ayaklarımızla duracagız.kampana bııtıgı zamnda garantıden degıstırıyorlar .onu yapıyorlar.8.ne kadar cıvata ve somun varsa motorun ustunde hepsı gevsıyor.her gun kontrol edın.artı cıvataları tutan segmanlar bır gun yerınde duruyorsa ertesı gun bu neden oynuyor dıye bakdıgınızda yerınde bulamayabılıyorsunuz.9.hava fıltresı berbat otesı cok kalıtesız.elektrık supurgesı gıbı .ıkı gunde bı bakın.asırı doluyor10.gaz teli her an sızı yolda bırakabılır.kopuyor.arada bı kontrol ettırın.11.motor bellı bır sure sonra cekısden dusuyor.ne yaprsanız yapın engelleyemıyorsunuz.sebebınıde cozemıyorsunuz.servısde yapamıyor.artıları da var tabıı.konfor ,uzun yolda rahatlık,dıs gorunum cogu motordan ıyı.ve servıslerı hakkında da sunu soyleyeım sıze bu garantı belgelerı hıcbır ıse yaramıyor.adam gıbı bır bakım yapıldıgını zannetmeyın servısde yanılırsınız.paranıza yazık olur .yagını kendınız degıstırın.fren yagını kendınız koyun.yanınızda bır alyan takımı bulundurun.ve sunuda solım vırajlarda cogu motordan cok ıyı bı performansı var.artı 100 veya 110 u bellı bır sure gorebılıyorsunuz şişiyor motor.sakın akunun ustunde duran soketı dırek baglamaya kalkmayın motoru yakarsınız.motor asırı ısınıp zorlandıgında oradakı soket termık dır motor durur.yerınden sıkarın soketı saga cekın 5 yada 10 dakıka bekleyın.takın soketı yerıne devam edın.ama varsa paranız gıdın hondanın 150 dylanını alın.ıyı yolculuklar
bana da geçen sene krank arızalı dediler araştırdım falan krank buldum, sonra benim eski ustama gittim bi bak diye, adam açtı krankın hiçbirşeyi yok sadece ufak tefek çapak var onlar ses yapıyormuş.. yani sözlemem şu ki eğer eski ustama gitmeseydim servisteki adamlar krank bozuk diye değiştireceklerdi.... yani benimde ikinci krangım olacaktı...:-)))
ama genel olarak şunu da söylemek lazım, bazı kardeşlerimiz haklı olarak bu motoru eleştriyorlar. şu bi aşikar ki bu motor sakin ve 70-80 i geçmeden mümkün olduğunca zorlamadan sürülecek başlangıç için iyi ve en ucuz büyük tipli motor.... evet paranız varsa japon ya da italyan alın... ama yoksa ne yapacaksınız???...
aman emniyeti elden bırakmadan kazasız belasız sürelim...
değişen krankın orjinal olduğundan emin misin? başka-hafif motorların krankını takıyor olmasınlar?
ben de 10.000km deyim, krank yerinde....
gelelim diğer arkadaşın yazdığı zat150 neden güçten düşer sorusuna:
a. kayıs eskimiştir
b. varyatör içindeki silindir bilyeler ezilmiştir, motor ağırlığından ve yüklü kullanımda zorlamadan ezilebiliyor ve çekiş düşüyor. bilyeleri değiştirince motor ilk günkü torklu çekişine sahip oluyor. 20-30ytl civarı maliyeti var, esirgediğine değmez.
c. yakıt kötüdür, 95 oktan iyidir, yüksek oktanlı yakıt tam şıkışmadan yandığı için ateşleme düzenini bozuyor.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...bu tip paylaşımlar yaparsak herkesin birbirine faydası olur....
Merhabalar;
ehliyetsiz binmek istemediğim için motoruma hazirandan önce binemeyeceğim.. Otoparkta duruyor arasıra çalıştıracam.. bunun dısında yapmam gereken birşey varmı arkadaşlar..Arada haftasono sabah erkenden çıkmayı istiyorum yollar sakin ken..Çok heyecanlanıyorum yaaaa..
hayırlı olsun, motorun olduğu halde ehliyetsiz binmemen de örnek bir davranış
- motor açık garajdaysa üstünü branda ile kapat, güneş ışınları boyanın ve plastik aksamı eskitir.
- mümkünse akü bağlantılarını sök, aküyü çıkarmana gerek yok. (önce siyah sonra kırmızı kablo, takarken de önce siyah sonra kırmızı kablo.)
-kick starta güvenme, çoğu modelde doğru dürüst çalışmıyor.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
http://www.ugurmondial.com/
arkadaslar bu sitede motorun bütün parcalarının ayrıntılı olarak fiyatları verilmis gecen konularda fiyat farklılıklarını gördügüm icin bilmeyen vardır diye düsünerek sizinle paylasmak istedim bazı servisler kafasına göre fiyat verebilir kazık yemeyelim.
helal be mondi bu işi ciddiye alıyor, adamlar son 3 yılda Türkiye'nin en büyük motor firmalarından biri oldu.
merak edenler için, geçen sene vespa-piaggio grubu 1000 tane motor satmış, kanuni ve mondial ayrı ayrı 30.000'in üzerinde...
mondi tek başına 300.000'in üzerinde motor satmış piyasaya girdiğinden beri. milletin diş bilemesi, her fırsatta çamur atmaya kalkması boşuna değil.
rakamlar ortada...
yokuşta balata sıyıran, elektrik sıkıntısı yaşayan yamahalar, suziler, piaggio'lar da var, fakat az sayıda sattıkları ve sahipleri malın değeri düşer diye forumlara yazmadığı için bu makineler olduğundan daha kaliteli gibi düşünülüyor.
hep söylediğim gibi adam gibi binip bakımını ihmal etmezsen zat süper bir makinedir.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Arkadaslar ben bunlari yazdim ama servislerin buradaki fiyat listesiyle alakasi yok
sitede fiyatlar farkli diyorum siz neden ÜC katina satiyosunuz diyorum adamin verdigi cevap bulduguna dua et
pazartesi acayim müsteri hizmetlerine telefonu bu konuyu anlatayim bakalim nekadar ilgileniyorlar .
slm arkadaşlar yakın bir arkadaşım 150 zat almak ıstıyor sizce 150 zat alsa pişman olurmu motor güzel göründüğü kadarda sağlammı bilgi verirseniz sevinirim kusura bakmayın konuya yarım başladım daha doğrusu yazılanları okumadım zamanımız kısıtlı motor alacagı için acele etti az parada değil iyi düşünmek gerekıyor yardımcı olursanız sevınırım.
Ben geçen sene aldım gayet memnunum. hiçbir sorun yaşatmadı bana ama bu demek değilki sorun çıkarmayacak. Kullanan ve sonuna kadar zat150 yi savunanlar kadar kullandım hiç memnun kalmadım diyenlerde var. Bu konu birazda arkadaşının motosikletten beklentisine onu kullanmasına ve en önemlisi şansına bağlı. Aceleye gerek yok bi kaç saat ayırıp hızlıca bu konuyu okursanız tüm sorunlar ve çözümleri hakkında detaylı bilgi sahibi olursunuz.
Son olarak ben memnunum ama size alın yada almayın diyemem. Alırsınız memnun kalır kalmazsınız bu yükün altına giremem ama şimdiden hayırlı olsun...
Mondial Zat Adana da iseniz almayın... Servisleri mantar...Benimki nerdeyse bana 2000 YTL extra masraf açtı... Mafsal değiştirmekle başladık... Motor Rektifiye oldu Karbiratör akü hepsi değişti... Adam gibi dürüst ve namuslu işini bilen bir ustanız yoksa yanarsınız. Kasa büyük Motor 150 cc Yetmiyor. Keyifli motosiklet ama servis olayı çok kötü. Krank Milinin oturduğu kapaklar çabuk aşınıyor... Önun dışında sağlam kasası var ama dediğim gibi ben belkide gelen zatların en köt,s,n, aldım... Garanti hikaye... Allem kallem mutlaka para ödüyorsun... Bu nedenle güvenilir ustalar servisten daha ucuza mal oluyor... Sitelerinde İlan ettikleri parça fiyatlarına aldanmayın... 72 lira olan parça sana gelinceye kadar 90 lira oluyor... Ve firma bu servislere yaptırım uygulamıyor...
[B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)