Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Aralık 2007, 21:49
#1861
evet bobıne giden kablo sorununu bende yaşadım korkmuştum ama motorcuda anlamadı ben yaptım valla.zat 150 de bazı sorunlar oluyo ama kolay işler bunlar birazda anlamak lazım.uzun yolda çok iyi motor şişmiyo rahat azda olsa 2 kişi binince amartisör sorunu olmuyo değil ne yapmam lazım 3 diş kaldırdım ama yine yetmedi?onun dışında herşey güzel memnunum.
SEYTANS motorun hayırlı olsun:motorlar devamlı bakım ister örneğin hava filitresını sıksık temızle.yağını kontrol el 1000 km de bir değiştir.sibop ayarı yaptır.benzini aynı yerden al herkes shell diyor.1 yıl sonra lastiği değiştir.uzun yolda rahat az öncede yazmıştım sorun olursa mail at her konuda yardımcı olurum.sende ona göre servise gidersın.bunlar zaten bütün motorlar için olması yapolması gereken işlerdir.
Reklamlar
-
10 Aralık 2007, 11:22
#1862
Adiemert adlı üyeden alıntı
herkeze slm lar bende aranıza yeni katıldım ehliyetimi aldım sıra motor almama geldi ama karar weremedim 150 zat yada 125 zn arsında formu okudum aslında 150 zat a daha yakınım tek çekindiğim olay yere sürtmesi we fazla yakması 125 zn ni yakıt tüketimini nekadar olduğunu göremedim ama yardımlarınızı bekliyorum çok hız yapması okadar önemli değil 2 kişi kulanılacak genelde şimdiden teşekkür ederim
genelde 2 kişi kullanacaksan zat daha konforludur. zn125 daha küçük motorlu ve daha hafif olduğu için daha az yakar doğal olarak. zat150 100km de 4 litre civarı yakar. (bilgi için silverwing 8 litre, burgman 5-6 litre , x9 4-5 litre yakar)
bende hem joyride200 hem de zat150 var, hanım illa zat diyor, onun konforu daha iyi diyor.
bir de zat150 dökülüyor diyenlere bir çift lafım olacak;
ya arkadaşlar üç kuruşa motor alın, adam gibi bakım yapmayın, gevşeyeni sıkmayın, kayışı iyi kalite değiştirmeyin , enduro kullanır gibi çukur-kaldırım-merdiven dinlemeden kullanın sonra da yok eğildi yok kırıldı diye şikayet edin olacak iş değil.
ilk çıkan zat'lardan birini bir ay sıra bekleyip almıştım, üçüncü senesi bitti dört yaşına geliyor, 9500km de ve maşallah aslan gibi. yağına bak, kayışını değiştir zımba gibi makine. 70-80 git heryere git. en baba otomobili bile son hızında uzun süre zorlarsan motoru alırsın kucağına, bundan ne bekliyorsun? adam yazmış kullanma klavuzuna son hızı 85km/h. bu ne demek ? motoru daha alt hızda kullanacaksın, zorlamayacaksın. tabiiki +100km/h ye de çıkıyor ama sıkışmadıkca çıkmayacaksın. kaldı ki 70-80km/h giderken verdiği konfor benim diyen makinede yok. rüzgar koruması süper, titreşim yok, motor sessiz, amortisörler konforlu, kayar gibi gidiyor asfaltta.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
11 Aralık 2007, 20:45
#1863
BOO_74 cvp yazdığın için teşekkür ederim (bilgi için silverwing 8 litre, burgman 5-6 litre , x9 4-5 litre yakar) bu bilgi içinde 150 zat gerçekten ii bi motor ama 125 zn almaya karar werdim fazla para wermek istemion çünkü bu sene okulum biticek inş.dersleri werebilirsem:D askere gidicem hemen gelince araba alıcam werılcek para kendı param olsa hepsını wermeye razıyımda babam motora fazla cıkma yapmam dediği için:D onlarıda arabayla gezdirecekmişim:D
-
20 Aralık 2007, 00:13
#1864
slm arkadaşlar küçük birader için 150 zat ariyorum
-
20 Aralık 2007, 14:45
#1865
mesutokcu
bende 150 zat var satılık ama sen ist desın ben balıkeisrde.
-
04 Ocak 2008, 16:10
#1866
s.a
arkadaslar ben yenı bı motor alıcam 150zat. 150zc.bıde martian 150 3 unun arasında bı karar vermedım sızde hangısı daha iiii simdiden tsk ederim
-
04 Ocak 2008, 20:02
#1867
merhaba arkadaşlar, izmir de satılık 150 zat, Kırmızı 2005 11500 km. de, bakımları özenle yapıldı... 1.800 ytl.
-
16 Ocak 2008, 12:07
#1868
zat
yok canım olmaz mı bence bu ses sitemi süper olur motora hemen yaptıracam
-
18 Ocak 2008, 14:43
#1869
Ankara 'dan 150zat satıcısı arıyorum, burgman 'dan önce bunda düşüp kalkayım, sonra suzukili olacağım inş..
-
18 Ocak 2008, 17:21
#1870
worldwideweb adlı üyeden alıntı
Ankara 'dan 150zat satıcısı arıyorum, burgman 'dan önce bunda düşüp kalkayım, sonra suzukili olacağım inş..
mondial'in sitesine bi bak istersen, artık dağ-taş mondi satıçısı-servisi oldu.
geçen gördüm beypazarında bile bayisi var.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
26 Ocak 2008, 17:45
#1871
selam mert ben mondi 150 derım yere sürtme olayı falan yok.tyavsiye ederim.
-
31 Ocak 2008, 14:13
#1872
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım
arkadaşlar çok güzel paylaşım yapıyorsunu sizlere çok teşekkür ederim ve saygılar...bende inşallah bu yaz zat 150 almayı düşünüyorum.daha önce mondial 150 HS kullandım arka freni kampanaydı ve çok memnundum sanıyorum 150 zat'ın ki diskli acaba eger bilgim dogruysa bunu kampanaya çeviremezmiyiz.çevirme imkanımız varsa garanti degiştirirmi.ben kahramanmaraş'ta oturuyorum burdaki bayii isteyen olursa 5 gün içinde getiriyor,ben freni disk degilde kampana istesem böyle bir hakkım varmı acaba bilgisi olan varsa cvp verirse sevinirim.şimdi den teşekkür ederim.kazasız belasız sürüşler dilerim...kalın salıcakla
-
01 Şubat 2008, 10:54
#1873
hiç merak etme zat'ın arka freni kampana ... istesen de istemesen de.....
-
09 Şubat 2008, 19:35
#1874
Mondial 125 mt kullanıcısıyım. Motorum 23000 km. de hala her hangi bir problemim yok. sadece tek sorunum kendi hatam olan grenaj sıkıntım. Kaza yaptığımda orjinalini almak yerine yan sanayi kullandım ve şimdi pişmanım kesinlikle orjinal parçalarını kullanmanızı tavsiye ederim.
Birde orjinal lastikleri hiç bi işe yaramaz. Ben prelli lastik aldım iki adet yaklaşık 19000 km. dir kullanıorum daha aşınma yok sayılır. yol tutuşu on numara oluo.
Tek seferde edirneye gittim geldim. Allah'a şükür motorum tık demedi...
Sakarya'ya defalarca gittim geldim sadece bi keresinde bujiyi kontrol etmediğim için yolda kaldım oda yanımda yedeği vardı kendim deiştirdim ve devam ettim...
-
23 Şubat 2008, 23:14
#1875
Arkadaşlar mondial sayfasını baştan aşşağıya okudum ve çıkardığım listeyi sizinle paylaşmak istiyorum;
---
Motor aldığımda değiştirmeyi düşündüğüm bölüm / yer / parçalar
1- Buji ve buji telleri
3- Arka teker (önteker ile aynı hizada olması için)
4- Motor yağı
5- Fren ve gaz teli
---
---
Motoru aldığımda baştan aşşağıya bu parçaları değiştirmeyi düşünüyorum, ankarada 2.el bakıyorum bu aralar...
-
25 Şubat 2008, 11:32
#1876
sevgili arkadaşım o kadar sıkıntı yapmana gerek yok parçaları,
evet bujiyi değiştir eğer hakkaten üstündeki kötüyse... ama diğerleri pek de öyle gerekli değil... ben şehir içinde bir senedir kullanıyorum, tekerler bile orjinal üstündeki ... adam gibi kullanınca inan lastikler bile sıkıntı yapmıyor...
ben benimkini satıcam istersen gel bak...2005 model 6000 de.gri.
worldwideweb adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar mondial sayfasını baştan aşşağıya okudum ve çıkardığım listeyi sizinle paylaşmak istiyorum;
---
Motor aldığımda değiştirmeyi düşündüğüm bölüm / yer / parçalar
1- Buji ve buji telleri
3- Arka teker (önteker ile aynı hizada olması için)
4- Motor yağı
5- Fren ve gaz teli
---
---
Motoru aldığımda baştan aşşağıya bu parçaları değiştirmeyi düşünüyorum, ankarada 2.el bakıyorum bu aralar...
-
25 Şubat 2008, 11:36
#1877
Görmek isterim tabiki , fotografı varsa burada yayınlayabilirmisin?
-
25 Şubat 2008, 11:51
#1878
ya fotografı yok .. öyle satma gibi bi düşüncem olmadığı için çekimde bulunsun diye hiç düşünmemiştim... ama akşam çeker sana gönderirim istersen....
gerçi fotografla pek bişi anlaşılmaz motorda motor alacaksan hangisi olursa olsun binip bakman lazım, llemen dokuman lazım.:-)
-
25 Şubat 2008, 11:53
#1879
Öyle tabi dediklerinde haklısın, sadece rengini ve motorun dış kalıbına bakmak istedim, pm olarak iletişim bilgilerimi gönderiyorum
-
05 Mart 2008, 22:24
#1880
selam gokhan ben de zat 150 kullanıcısıyım.ben yanla fılm çektırbım görüntusu değişti ve balıkesirde tek im bu konuda.benım şöyle bir sıkıntım var.arka lastiğin ebatını bir derece yüksek mi alayım yoksa ön tekerın ebatından arka teker aynı mı olsun,çukurlarda biraz sorun yaşıyorumda,bir şık daha var amartisörlerımı değiştireyım.karar veremedım hangısı daha verımlı olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler