arkadaşlar benim zat 2500 km de. balataları falan orjinal.ama arka fren çok yumuşak bir türlü randıman alamadım.vidasını sıktım gene aynı şey devam etti.acaba orjinal balatadan mı? değişse düzelirmi.
arkadaşlar benim zat 2500 km de. balataları falan orjinal.ama arka fren çok yumuşak bir türlü randıman alamadım.vidasını sıktım gene aynı şey devam etti.acaba orjinal balatadan mı? değişse düzelirmi.
arkadaşlar zat 150 nin parçasını değiştirip memnun olan var mı mesela ben buji değiştirdim mutlaka değiştirin orjinal bujisinin aynısı 1 ytl bosch(germany) & champion(america) 5-6 ytl NGK (japan) 8 ytl ngk tavsiye ederimm... mesela kayış felan değiştirlmeli mi hava filtresi vesaire vs
Abicm biz kayışı değiştirdik motor 4600 km deydi resimleri var ama telefondan daha pc ye atmadım atınca yüklerim.
Kayışı değiştirmemiz iyi oldu bence çünkü kopana kadar bekleyince kasnağa zarar verecekti onun yerine değiştirelim olsun bitsin dedik iyikide değiştirmişiz çünkü kayış yandan açılmaya başlamıştı ve kalkışlarda kayışın kaçırmasından olsa gerek bir performans düşüklüğü hissediyordum.
Kazasız belasız binmemiz dileğiyle...
Boş gezenin boş kalfası rallici cadde tayfası...
selam arkadaşlar
yarın sabah servisten zatımı alıp yollara düşücem
ilk planım ağvaya gitmek.ondan sonra da bodruma gitmeyi düşünüyorum ( hata yapıyorum galiba )
sizce 2 kişi ( 110kg + 55kg ) zat150 ile sorunsuz bi şekilde istanbuldan bodruma kadar gidebilir mi ? ve nasıl gitmelidir ?
bu motorla uzun yol tecrübesi olanb arkadaşların fikirlerini bekliyorum.
kazasız belasız sürüşler.
www.ftyonline.com bu site bizim arkadaşlar ziyaret eder misiniz..
Selam herkese.....
Uzun zamandır sizlerin sohbetlerini uzaktan izliyordum.
Veeeeeee Sonunda bugün mondialin fiyat düşürmesinide fırsat bilip cebimde 1,800 ytl ile bayii ye gittim. Aklımda 125zn varken çıktığımda kırmızı bir zat ım olmuştu....
Pazartesi gidip kutudan çıkarılmasını ve montajını izleyeceğim.( Bu toplama yada montaj sırasında bana vereceğiniz bi tavsiye varmıdır arkadaşlar?)
Evrak işleri falan derken, salı günü teslim alacağım....
Darısı motoru olmayanların başına...
Motosiklete kavuşmak için duydugunuz heyecanı hissedebiliyorum. Bende teslim alana kadar 2 gün sabırsızlıkla beklemiştim. Inşallah kazasız belasız iyi günlerde kullanırsınız. Hayırlısı olsun.
bak derim....
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...-macerasi.html
98 Beygir.....
slm i_lker cantalar egsoz guzel olmus bu canta ları nerden kaca aldın ? bıde egsoz ne marka performans ta degısıklık varmı ? ben 115 i gecemedım o da zorla
Eksoz 325 YTL ses fazla tabi racing sesine benziyo biraz önüne gelen bu motor kaç cc diye sordu kaç kere.Hızda biraz farkediyo.
Çantalar 110 YTL çantaları herhangi bi motor malzemesi satan dükkandan kendi zevkine göre alabilirsin.Çantaları taktırırken bağlantı demirlerini esnemiycek şekilde biraz kalın taktırdım bu yüzden sallanıp yana çarpma boyaya zarar verme durumu da hiç olmadı.
Eksozlara burdan bakabilirsiniz. http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
sevgili arkadaşlarım, zat ta yeniyim ama motorda değil....hepinize sevgiler kazasız sürüşler.
yanlız lütfen deneyen bilen var sa söylesin ANKARA'da doğru dürüst servis hangisi????????????????
Slm arkadaşım gerçektn 140 yaptımı motor bugün yarım saat önce amcam aradı benzin aldım dedi 135 yaptım dedi ama daha 140 yok ortada inşallah olur...Bu arada çantalarla egzos süper olmuş...
Sonunda kayışı değiştirirken çektiğim resimleri bilgisayara attım...Fotolar:::
Sonunda kapak çıktı...
Kayışın durumu vahim...İlerde kopabilir...
Yeni kayış:
Kayış takıldı
Son rütuşlar...
Sonunda bitti ve artık motor ilk haline döndü(MAAŞALLAH:: ama biraz titreşim var sizce neden olabilir kayışın alışması mı lazım???
Boş gezenin boş kalfası rallici cadde tayfası...
ben bir kaç defa 130 yapmıştım sonra piston filan kitlendi bişeyler oldu pek kasmaya gerek yok bence bu motorları
merak edene, kalın arka lastikle ilgili...
orjinali 110/70 R12 olan arka lastiği 130/70 R12 duro enduro tipi lastikle değiştirdim, resimler önceki sayfalarda vardı. bunun üzerine 1500km yol yaptım işte izlenimlerim:
+ virajlarda çok daha güvenli
+ taş-toprak yolda yere daha sıkı basıyor
+ kazınmış asfaltda (İstanbul'da otoyolda her an kazınmış yol-tadilata denk gelebilirsiniz.) önceki lastikler kazıma izini takip edip motorun dengesini bozuyordu, şimdi daha güvenli yol alıyor
+ motor az bir miktar daha yükseldi, altını çarpmıyor.
+ 100km de yakıt tüketimi 4.5 litreden 4 litreye düştü
gelelim (-) lerine,
- ivmelenmesi azaldı, çok dik ve uzun yokuşlarda nefesi kesiliyor.
- kalın lastik motora daha yakın olduğundan daha çok ısınıyor,
- kullanıma bağlı olarak bazen sürtme yapabiliyor.
enduro deseni kesinlikle doğru seçim, bir ufak ebadı (120/70) belki daha iyi bir seçim olurdu.
Kalkış performansı önemli diyenler hiç ellemesin orjinal lastikleri.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Bilgiler ve paylaşımınız için teşekkürler
YAfu arkadaşlar ben bu mondial yazılarını söktüm. Küçük olanlar tamamen imha edildi ama yan alt yaraftaki büyük sticker ları sökünce yerleri kaldı bu ne saçma sapan sticker böyle yafuuu.. Bunu daha önce yapan veya buna bi çözüm bulan varmı acaba?
Yoksa illaki öyle kalacak veya üstüne başka bişeymi yapıştıracağız?
@mondialcii kayışın değişimi yapılırken ön varyatördeki 6 lı silindirik bilyaların durumuna, baskı ve kavramaların durumuna bakılması iyi olurdu.
zat 150 nin sol varyatör kapağının açılması çok zahmetli. bazı zamanlar titreme varyatördeki 6 lı silindirik bilyaların deforme olmasından veya hareket ettikleri kanalların toz veya benzeri yabancı maddelerle gerekli görevi yapmalarını engellemesinden olabiliyor.
özellikle zat 150 kullanıcılarının varyatör kapağı açıldığında bu yerleri kontrol ettirmelerinden fayda vardır. hemen açılacak bir yer değil.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
sevgili arkadaşlar birçoğunuz yazdınız resim çektiniz ama benim zat değil 140 yapmak daha 100 bile yapamıyor.. o kadar bakmama rağmen... yani gerçketen bozuluyorum bu duruma....
üzerindeki dura marka lastikleri bende değiştirdim continental taktım yol tututuşu değişti ve frenlenmede kayma gibi bi durum olmuyor artık
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)